Oud 23-08-2006, 00:30
Afwezig
Avatar van Afwezig
Afwezig is offline
Beste mensen,

Ik zit niet zo zeer met een probleem maar eerder met een tja raar iets. Ik zal het zo goed en kort mogelijk proberen uit te leggen;

De volgende 3 mensen komen er in voor.
- Ex-vriendin
- Collega
- Vriendin (vriendin van collega)

Verhaal:

Een aantal maanden geleden begon ik wat voor 1 van mn collega's te vinden. MSN gevraagd, beetje mee gesproken. Laten merken dat ik der leuk vond bla die bla bla. Ik kreeg al heel snel der vriendin in mn lijst en die vertelde mij op een bepaald moment dat het niet ingelijks was. Oke... heb ik me bij neergelegen. Ik deed gewoon normaal tegen haar. Ik zei der normaal gedag en ik deed zoals ik me eigen altijd voordeed. Gewoon normaal. Zij daarintegen deed plotseling heel vreemd, ze deed heel kortaf en zocht op sommige momenten gewoon soms ruzie met me. Dat ging werkelijke nergens over en ik vond dat ook bullshit en besloot der gewoon te negeren.

Dat is een aantal maanden door gegaan. Later heb ik de draad toch weer een beetje proberen op te pakken en voorzichtig een gesprek weer met der begonnen. Ging wel redelijk, ik moest af en toe wel uit kijken met wat ik zei maar ging wel redelijk oke. Ze lachte weer om mn grapjes en deed eigenlijk van oudsher gewoon weer aardig / lief.

Op een gegeven moment kreeg ik een vriendin. Toen werd alles pas helemaal raar. Mn collega, waar ik eerst verliefd op was. Die wilde nu alles weten van mij en over haar. En ze hielp me soms gewoon met bepaalde problemen / opstakels uit de brand. Die vond / vindt ik heel aardig van der en ik begon gewoon steeds vaker serieuzere gesprekken met der (collega) voeren. Dit ging meestal over mn vriendin / relatie maar ook gewoon over "het leven" e.d. Ze deed gewoon aardig en normaal tegen me. Alsof ze der zelf weer was. Op een gegeven moment vroeg ik waarom ze zo rot tegen me deed in de tijd dat ik enorm verliefd op der was. Ze antwoorde daarop dat ik goed moest weten dat ik geen kans bij der maakte ofzo. Vervolgens zij ze ook dat ze er spijt van had omdat ze zo tegen mij had gedaan. Excuus aanvaard etc. etc.

Op een gegeven moment in 1 van de gesprrekken vroeg ik hoe het met haar liefdesleven was. Ze scheen wel een gozer leuk te vinden enzo maar daar scheen het niet echt mee te lukken o.i.d. Toen ik vroeg welke persoon het was kreeg ik dit niet te horen en werd het onderwerp abrupt afgesloten. Maar ze zij wel dat ik hem scheen te kennen... Ik ben toen veel namen afgegaan en vele personen die ik ken maar het antwoord was telkens "nee". Ik dacht bij mezelf dat ze toch wel nee zou zeggen ook al zou ik de goeie aanwijzen weet je wel maargoed.

In die periode heb ik ook goed met der vriendin (die mij toen vertelde dat het niet ingelijks was) op kunnen schieten. Ook vaak serieuze gesprekken met der gehad en op een gegeven moment vroeg ik welke gozer die collega van mij zo leuk vond. Dat mocht ze helaas niet zeggen van der. Ik heb der vaak over doorgevraagd maar ze WILDE het wel zeggen maar het MOCHT echt niet. Ze liet er dan ook niets over los. Ik heb het toen een tijdje laten rusten...

De laatste tijd ging het niet zo goed tussen mijn vriendin en mij en dat besprak ik dan ook met mn collega die er serieus alles van wilde weten. Ze hielp dan ook op zulk soort momenten met advies e.d. Uiteindelijk heb ik zelf de beslissing genomen dat ik niet langer zo door wilde gaan en maakte ik het uit met mn vriendin. Vervolgens ben ik aan de vriendin van mn collega gaan vragen wie mijn collega zo erg leuk vond. Dat WILDE ze wel zeggen maar het MOCHT niet van der vriendin... Ze vertelde me dat ze het voor de gein een keer tegen der vriendin (mijn collega) had gezegd dat ik het wist. Ze (collega) ging helemaal over de rooie toen ze het te horen kreeeg. Maar het bleek een grapje te zijn. Maar ze (mn collega) en vriendin vertellen het nog steeds niet. Haar vriendin wilt het wel heel graag vertellen maar dat doet ze niet ivm der vriendin (collega van me).

Nu is mijn vraag; Wat is dit voor iets ? Waarom zou ik zo normaal iets niet mogen weten ? Waarom wilt haar vriendin het wel tegen mij zeggen maar mag ze het niet ?

Ik heb soms gedacht dat ik het misschien zou kunnen zijn maar dan denk ik telkens terug op de manier hoe ze me toen afgewezen had, dus ik zelf zal het wel niet zijn. Dus kom ik weer bij mn vraag; Waarom zou ik het niet mogen weten ? Ik schijn die persoon te kennen volgens hun 2. Ik heb serieus geen idee wie het zou kunnen zijn en waarom ik het niet zou mogen weten.

Ik ga goed met der (collega) om. We hebben vaak serieuze gesprekken e.d. Maar ook gewoon leuke enzo. Ik zie haar alleen vrijwel nooit in het weekend. Een enkele keer tegen gekomen. Toen kwam ze bij me zitten. Beetje gezellig praten enzo. Verder kom ik der vrijwel niet tegen. Ze doet af en toe een beetje raar, dan zeg ze gewoon weleens tegen der vriendin kom we gaan ik heb geen zin meer in hem. En dan stond ik gewoon met der te praten ofzo. Dan was wel het gesprek afgelopen maar toch. Ik merk wel dat ze het een beetje met een humoristische ondertoon zegt en ze lacht er dan ook om enzo. Ik doe er niet moeilijk over en zeg dan gewoon wat er van terug. In een bepaalde trant. Voor de rest denk ik wel dat we het goed met elkaar kunnen vinden. Maargoed... ik wijk af.

Wat en waarom denken jullie waarom ik het niet mag weten van der. Ik ken der namelijk wel redelijk goed en zij mij. Maar toch mag ik het niet weten. Ik snap echt niet waarom, want dit gaat naar mijn idee nergens over. Ik bedoel, het is maar een persoon en ik schijn em toevallig te kennen ofzo. Geen big deal zou ik zeggen maargoed.
Toch weet ik het niet.

Waarom niet denken jullie ? Denken jullie dat er iets meer achter steekt ? Soms begrijp ik haar echt niet... maargoed, ik hoop dat ik het goed mogelijk heb kunnen uitleggen.

Alvast bedankt.
__________________
Choose your future. Choose life.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-08-2006, 00:46
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
meiden zijn niet te snappen helaas.... maar je collega, ik zou gewoon eens proberen haar uit te vragen. gewoon wat drinken na werktijd, en dan kijken hoe ze reageert. als ze mee wil (alleen jullie 2) kan je vanaf daar weer verder.....
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Met citaat reageren
Oud 23-08-2006, 00:47
Verwijderd
1. Vrouwen zijn onbegrijpelijk.
2. Ik ben niet goed in het raden naar hints, maar dit kan volgens mij niet missen, jij bent de gelukkige.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2006, 01:14
Afwezig
Avatar van Afwezig
Afwezig is offline
Hmm... zouden jullie denken ?
Ik moet er wel nogmaals bij zeggen dat ze me een half jaar geleden keihard geweigerd heeft heh.
__________________
Choose your future. Choose life.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2006, 01:29
Afwezig
Avatar van Afwezig
Afwezig is offline
Ik kan me wel een stukje van een gesprek herinneren die ik met der vriendin had. Het ging als volgt:

Ik: Waarom zou ze zich druk maken over mij dat ik der lover ken
Ik: Kbedoel, ik ben het maar
Vriendin: whahahhahahaa
Vriendin: daaro juist
Vriendin:
Vriendin: m

"daaro" moest dus "daarom" zijn. Typfout van haar.

En met "ik ben het maar" bedoel ik met van dat ik dat ik het maar ben. Ik ben niet iemand die zoiets aan de grote klok hangt ofzo. Dat bedoelde ik er mee te zeggen.

Zien jullie die stukje gesprek als een "hint" of als een lullige grap ? Want ik snap het serieus he-le-maal niet meer !

Ik moet er overigens wel bij melden dat ze altijd commentaar op mn kleding en kapsel heeft. Ik kleed me eigen niet beroerd maar ik weet dat de meeste meides van tegenwoordig echt 3x niks vinden. Hetzelfde geld voor mn kapsel. Tis gewoon lang haar. Daar heeft ze dan wel commentaar op enzo. Dat gaat van : "dit kan echt niet hoor, dat mag je echt niet meer kopen zulke shirt. (gewoon lang wit t-shirt) Maar voor de rest is ze wel aardig tegen me.

wie weet er wijs uit te komen ?
__________________
Choose your future. Choose life.

Laatst gewijzigd op 23-08-2006 om 01:39.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2006, 02:18
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Hmm, ik heb inderdaad ook het gevoel dat ze jou bedoelen. Dan hebben ze tenminste nog een 'reden' om het niet te vertellen. En als dit niet het geval is, dan hebben die vrouwen een soort logica die ik ook niet snap..
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 23-08-2006, 07:27
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Vraag haar gewoon een keertje mee uit. Als ze jou er mee bedoelde komt het dan vanzelf wel uit
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 23-08-2006, 07:35
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Ten eerste denk ik dat jij niet die persoon bent die ze leuk vindt. Ze zei dat je geen kans maakte en deed alleen extra aardig toen je al bezet was (en daarna dan). Ik begrijp dat wel, omdat jongens die een relatie hebben niet zo snel verlieft op je worden. Onhoud dan ook goed, als een meisje aardig tegen je doet, betekent het nog niet dat ze je leuk vindt.

Ten tweede hoef je niet alles van haar te weten. Ik snap best dat je nieuwsgierig bent, maar misschien is ze gewoon bang dat je het doorvertelt.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 23-08-2006, 08:38
Estar
Estar is offline
Ik denk dat ze of een domme muts is of 14 is. En dat ze helemaal niemand leuk vind anders had ze wel gezegd wie, helemaal als jullie goed met elkaar omgaan.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2006, 08:45
Verwijderd
Het enige wat ik hieruit op kan maken, is dat jij het bent. Het argument dat ze je al eens afgewezen heeft, valt (in mijn ogen) af, aangezien zij jou beter heeft leren kennen en jij haar. Mensen kunnen van gedachten veranderen. Vraag haar eens mee uit, dan zie je wel waar het strand.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2006, 10:27
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Estar schreef op 23-08-2006 @ 08:38 :
Ik denk dat ze of een domme muts is of 14 is.
+

Ik denk dat ze je leuk vindt maar schaamt voor hoe jij eruit ziet met je kleding en lange haren. Als je dat verandert dan heb je denk ik snel iets met haar. Aan jou of je wilt veranderen.

Ik zou het in ieder geval niet doen
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2006, 10:46
Verwijderd
Wat ik eruit op kan maken is dat jij graag wilt dat jij het bent.

Stop met vragen, als je gaat drammen wordt het een spelletje. Misschien komt ze er ooit eens mee.

Ik zou haar niet uitvragen, dikke kans dat je een blauwtje loopt.

Laatst gewijzigd op 23-08-2006 om 10:56.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2006, 10:54
pvt. stengo
Avatar van pvt. stengo
pvt. stengo is offline
Amai probeer dat nog maar eens te snappen. En dan begrijpen ze niet waarom wij (mannen) hen niet begrijpen.

Tja maar eens uitvragen zeker.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2006, 13:32
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
dat ze 'm aanvankelijk afwees kan natuurlijk ook een afweermechanisme zijn. dat ze even niets wist te zeggen. Of dat het diep van binnen er al wel zat (de verliefdheid) maar dat ze er niet aan durfde toe te geven, daarom dat maar zei, en dat de verliefdheid jegens de t.s. zich heeft ontwikkeld, en dat ze nu bang is dat hij haar afwijst.
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Met citaat reageren
Oud 23-08-2006, 14:55
Afwezig
Avatar van Afwezig
Afwezig is offline
Citaat:
Vice schreef op 23-08-2006 @ 07:35 :
Ten eerste denk ik dat jij niet die persoon bent die ze leuk vindt. Ze zei dat je geen kans maakte en deed alleen extra aardig toen je al bezet was (en daarna dan). Ik begrijp dat wel, omdat jongens die een relatie hebben niet zo snel verlieft op je worden. Onhoud dan ook goed, als een meisje aardig tegen je doet, betekent het nog niet dat ze je leuk vindt.

Ten tweede hoef je niet alles van haar te weten. Ik snap best dat je nieuwsgierig bent, maar misschien is ze gewoon bang dat je het doorvertelt.
Oke, ze deed niet "extra" aardig maar ze deed gewoon normaal / aardig tegen mij in die periode dat ik een vriendin had. Toen het uit was met haar deed ze nog steeds even normaal en aardig als in de periode dat ik een vriendin had.

En verder weet ik heus wel dat wanneer een meisje aardig tegen me doet dat ze dan niet altijd meer wilt dan alleen vriendschap, dat begrijp natuurlijk wel. Maar dit is een apart geval.

Citaat:
Estar schreef op 23-08-2006 @ 08:38 :
Ik denk dat ze of een domme muts is of 14 is. En dat ze helemaal niemand leuk vind anders had ze wel gezegd wie, helemaal als jullie goed met elkaar omgaan.
Ze is 18.

Citaat:
Cytherea schreef op 23-08-2006 @ 10:46 :
Wat ik eruit op kan maken is dat jij graag wilt dat jij het bent.

Stop met vragen, als je gaat drammen wordt het een spelletje. Misschien komt ze er ooit eens mee.

Ik zou haar niet uitvragen, dikke kans dat je een blauwtje loopt.
Ja tuurlijk zou ik het graag willen dat ik het ben !! Ik ben niets voor niets onwijs verliefd op der geweest. Overigens nog steeds maar dat eve terzijde. Het kan net zo goed dat ze iemand anders bedoelt. Ik heb 1 tot 2 x een goed gesprek over die "persoon" kunnen houden met der maar als ik dat blijkbaar teveel vroeg o.i.d. dan zei ze dat ik teveel begon te weten en dan kapte ze het gesprek af. En dan ging het over een ander onderwerp.

Misschien heb je wel gelijk en dat ze er zelf over begint.

Maar is dat uit vragen niet een beetje radicaal ? Ik denk persoonlijk dat het dan een beetje fout gaat lopen. Want ik blijf de persoon die ze een half jaar geleden heeft afgewezen. Ik kon haar dan wel nog niet zo goed en zij mij niet oke, maar nu kennen we elkaar wel beter enzo.

Maar misschien is gewoon veel praten met der een goed of een beter begin ?

In iedergeval al bedankt voor de reacties en tips !
__________________
Choose your future. Choose life.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2006, 15:47
Verwijderd
Citaat:
Orpheo schreef op 23-08-2006 @ 00:46 :
meiden zijn niet te snappen helaas....
^^

Maar is ze anders ook zo moeilijk op jongensgebied?

Ben je vaak met haar alleen? Misschien moet je eens met haar weg ofzo, vooral weg uit werkomgeving en dan merk je het vanzelf wel... denk ik.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2006, 16:38
Afwezig
Avatar van Afwezig
Afwezig is offline
Citaat:
Mutant schreef op 23-08-2006 @ 15:47 :
^^

Maar is ze anders ook zo moeilijk op jongensgebied?

Ben je vaak met haar alleen? Misschien moet je eens met haar weg ofzo, vooral weg uit werkomgeving en dan merk je het vanzelf wel... denk ik.
Ja daar zat ik ook aan te denken. Als ik der spreek op MSN... dan is ze iets anders. Iets opener dan wanneer ik der spreek met bv een vriendin er bij als ik haar ergens tegenkom bv.
__________________
Choose your future. Choose life.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2006, 18:59
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Afwezig schreef op 23-08-2006 @ 14:55 :
Oke, ze deed niet "extra" aardig maar ze deed gewoon normaal / aardig tegen mij in die periode dat ik een vriendin had. Toen het uit was met haar deed ze nog steeds even normaal en aardig als in de periode dat ik een vriendin had.

En verder weet ik heus wel dat wanneer een meisje aardig tegen me doet dat ze dan niet altijd meer wilt dan alleen vriendschap, dat begrijp natuurlijk wel. Maar dit is een apart geval.
Ze weet dat jij verlieft op haar bet (geweest), dus het is voor haar moeilijk vriendschappelijk met jou om te gaan zonder dat jij verkeerde ideeen krijgt. Ik kan niet de gedacht lezen van dat meisje, dus ik weet ook niet of ze wel verlieft op jou is. Zelf heb ik ook wel eens meegemaakt dat jongens op mij verliefd werden, maar ookal maak ik ze duidelijk dat ze geen kans maken, het lijkt soms net of ze het niet begrijpen.

Nogmaals, door mijn ervaring denk ik dat ze je niet leuk vindt, maar zeker ben ik er niet van.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-08-2006, 19:32
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Afwezig schreef op 23-08-2006 @ 00:30 :
Wat en waarom denken jullie waarom ik het niet mag weten van der. Ik ken der namelijk wel redelijk goed en zij mij. Maar toch mag ik het niet weten. Ik snap echt niet waarom, want dit gaat naar mijn idee nergens over. Ik bedoel, het is maar een persoon en ik schijn em toevallig te kennen ofzo. Geen big deal zou ik zeggen maargoed.
Toch weet ik het niet.

Waarom niet denken jullie ? Denken jullie dat er iets meer achter steekt ? Soms begrijp ik haar echt niet... maargoed, ik hoop dat ik het goed mogelijk heb kunnen uitleggen.

Alvast bedankt.
Een enorme serie fouten en daarna ook nog eens een ziekelijke vorm van nieuwsgierigheid.

je zegt dat het geen 'big deal' is maar je kletst uit je nek. Het is juist een enorme big deal voor je. Je begint er voortdurend over, en je schrijft zelf een vrij lang stukje op een internetforum over deze belangrijke kwestie. Hoevaak moet dit meisje je neerklappen voor dat je de boodschap snapt?

Meisjes die je leuk vinden gedragen zich natuurlijk niet zo, en als ze je wel leuk vinden en ze gedragen zich zo dan zijn ze niet goed bij hun hoofd. Ik denk dat jij haar geweldig vind en zij weet het.. ze fucken gewoon met je.. Jezus dit is toch niet moeilijk. Ze wil je juist laten denken dat je heel misschien wel een kansje maakt.

Eerst heeft ze je keihard afgewezen, alleen je bleef gewoon aardig en lief doen. Toen besloot ze gewoon een beetje met je te dollen. Dat is wat er nu gebeurt.. jij bent een marionet en zij trekt aan je touwtjes.

Het zou me helemaal niks verbazen als die kerel helemaal niet bestaat. Ze weet dat jij haar geweldig vind..nu wat doen meisjes met zo'n wetenschap? de meeste meisjes zullen netjes blijven..soms wat om je lachen met vriendinnen maar ze blijven beschaafd. Een minderheid zal naar verloop van tijd de kans grijpen om met je te dollen. Dat gebeurt hier denk ik ook.

Wil je dit controleren..dan moet je je bek houden over die gast. Niks meer er over vragen of zeggen of wat dan ook.. Gaan ze het dan toevallig ineens over hem hebben in je bijzijn..op een te opvallende manier.. dan weet je dat ze waarschijnlijk proberen je ui te lokken. Dit meisje vind je niet leuk.. why not..ze weet dat je haar het einde vind en ze heeft, voor zover ik kan lezen, helemaal NIKS met deze wetenschap gedaan.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2006, 19:37
XQseMe2
Avatar van XQseMe2
XQseMe2 is offline
Dit is zo klaar als een klontje!
Die collega vindt JOU leuk, maar jij mag dat niet weten (god knows why). Die vriendin van dr mag het daarom ook niet vertellen aan jou. Als jij dan met termen komt van "ik ben het maar" dan is het logisch dat je dan de opmerking "ja daarom juist!" terugkrijgt he .. *duhh*

Ja het klopt dat die collega jou op een afstandje heeft gehouden destijds, maar dat was TOEN. Dit is NÚ, en nú vindt ze jou wél leuk!
Als dat gevoel voor jou wederzijds is, ga er dan lekker voor zou ik zeggen. Als dat niet zo is, laat het dan rusten, laat haar gek doen zoveel ze wilt en maak jij je niet meer druk over waarom zij doet zoals ze nu doet.
__________________
Alles is irrelevant. Het is maar net hoeveel waarde je er zelf aan hecht.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2006, 20:10
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
XQseMe2 schreef op 23-08-2006 @ 19:37 :
Dit is zo klaar als een klontje!
Die collega vindt JOU leuk, maar jij mag dat niet weten (god knows why). Die vriendin van dr mag het daarom ook niet vertellen aan jou. Als jij dan met termen komt van "ik ben het maar" dan is het logisch dat je dan de opmerking "ja daarom juist!" terugkrijgt he .. *duhh*

Ja het klopt dat die collega jou op een afstandje heeft gehouden destijds, maar dat was TOEN. Dit is NÚ, en nú vindt ze jou wél leuk!
Als dat gevoel voor jou wederzijds is, ga er dan lekker voor zou ik zeggen. Als dat niet zo is, laat het dan rusten, laat haar gek doen zoveel ze wilt en maak jij je niet meer druk over waarom zij doet zoals ze nu doet.
yeah right.. als je dat gelooft heb ik nogwel een Rembrandt die ik je wil verkopen voor 2 euro
Met citaat reageren
Oud 23-08-2006, 20:54
Zwoek
Avatar van Zwoek
Zwoek is offline
Hehe, Smokin', ik ben het compleet met je eens.

Het eerste wat ik dacht was aandacht. Ze wil aandacht van je en houdt je aan het lijntje.

Als ze je leuk zou vinden zal ze dat wel laten merken. Of iig niet op zo een manier.

Ik zou als ik jou was haar niet mee uitvragen of iets.
Ik vind het laag van haar dat ze alles van jou en je relatie wilde weten, maar vervolgens ook niet zegt wie zij leuk vindt.

Ze weet nu dat je toch wel weer naar haar terug komt. Hoe ik het nu gelezen heb denk ik dat je haar maar beter kan vergeten.
__________________
Geen juist moment
Met citaat reageren
Oud 23-08-2006, 21:56
Shredder
Avatar van Shredder
Shredder is offline
Citaat:
XQseMe2 schreef op 23-08-2006 @ 19:37 :
Dit is zo klaar als een klontje!
Die collega vindt JOU leuk, maar jij mag dat niet weten (god knows why). Die vriendin van dr mag het daarom ook niet vertellen aan jou. Als jij dan met termen komt van "ik ben het maar" dan is het logisch dat je dan de opmerking "ja daarom juist!" terugkrijgt he .. *duhh*

Ja het klopt dat die collega jou op een afstandje heeft gehouden destijds, maar dat was TOEN. Dit is NÚ, en nú vindt ze jou wél leuk!
Als dat gevoel voor jou wederzijds is, ga er dan lekker voor zou ik zeggen. Als dat niet zo is, laat het dan rusten, laat haar gek doen zoveel ze wilt en maak jij je niet meer druk over waarom zij doet zoals ze nu doet.
Hieraan zou ik willen toevoegen dat toen die vriendin van je collega zei dat het niet wederzijds was, dit wel degelijk zo was. Toen jij dit accepteerde en gewoon weer normaal tegen je collega ging doen, tuurlijk deed ze raar, omdat ze dacht dat jij ineens niets meer voor haar voelde en alles voor niets was.

Je kunt goed met haar praten over alles omdat, ondanks je een vriendin hebt, ze er voor je wil zijn. Verliefde vrouwen hebben nogal eens de neiging tot de moeder rol, waarom weet ik ook niet hè

Maar goed ga er gewoon voor, vraag haar een keer uit ofzo, zoek in ieder geval contact en laat merken dat je wel degelijk kriebels voor haar hebt
__________________
The German army is your friend...we do not shoot you, for just taking cover. | The sword itself incites to violence...
Met citaat reageren
Oud 23-08-2006, 22:38
Afwezig
Avatar van Afwezig
Afwezig is offline
Citaat:
Smokin' schreef op 23-08-2006 @ 19:32 :
Een enorme serie fouten en daarna ook nog eens een ziekelijke vorm van nieuwsgierigheid.

je zegt dat het geen 'big deal' is maar je kletst uit je nek. Het is juist een enorme big deal voor je. Je begint er voortdurend over, en je schrijft zelf een vrij lang stukje op een internetforum over deze belangrijke kwestie. Hoevaak moet dit meisje je neerklappen voor dat je de boodschap snapt?

Meisjes die je leuk vinden gedragen zich natuurlijk niet zo, en als ze je wel leuk vinden en ze gedragen zich zo dan zijn ze niet goed bij hun hoofd. Ik denk dat jij haar geweldig vind en zij weet het.. ze fucken gewoon met je.. Jezus dit is toch niet moeilijk. Ze wil je juist laten denken dat je heel misschien wel een kansje maakt.

Eerst heeft ze je keihard afgewezen, alleen je bleef gewoon aardig en lief doen. Toen besloot ze gewoon een beetje met je te dollen. Dat is wat er nu gebeurt.. jij bent een marionet en zij trekt aan je touwtjes.

Het zou me helemaal niks verbazen als die kerel helemaal niet bestaat. Ze weet dat jij haar geweldig vind..nu wat doen meisjes met zo'n wetenschap? de meeste meisjes zullen netjes blijven..soms wat om je lachen met vriendinnen maar ze blijven beschaafd. Een minderheid zal naar verloop van tijd de kans grijpen om met je te dollen. Dat gebeurt hier denk ik ook.

Wil je dit controleren..dan moet je je bek houden over die gast. Niks meer er over vragen of zeggen of wat dan ook.. Gaan ze het dan toevallig ineens over hem hebben in je bijzijn..op een te opvallende manier.. dan weet je dat ze waarschijnlijk proberen je ui te lokken. Dit meisje vind je niet leuk.. why not..ze weet dat je haar het einde vind en ze heeft, voor zover ik kan lezen, helemaal NIKS met deze wetenschap gedaan.
Hmm, ik vindt je een heel sterk punt hebben ook al ben je vrijwel de enigste die met dit antwoord op de proppe komt.

Ik denk dat ik der zo ie zo niet mee zal uitvragen. En ik denk dat ik de volgende tip gaat uitproberen; "Wil je dit controleren..dan moet je je bek houden over die gast. Niks meer er over vragen of zeggen of wat dan ook.. Gaan ze het dan toevallig ineens over hem hebben in je bijzijn..op een te opvallende manier.. dan weet je dat ze waarschijnlijk proberen je ui te lokken."

Mensen, bedankt voor adviezen e.d. Jullie horen nog hiervan.
Thanks
__________________
Choose your future. Choose life.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2006, 22:48
mara18
mara18 is offline
Citaat:
Smokin' schreef op 23-08-2006 @ 19:32 :
Een enorme serie fouten en daarna ook nog eens een ziekelijke vorm van nieuwsgierigheid.

je zegt dat het geen 'big deal' is maar je kletst uit je nek. Het is juist een enorme big deal voor je. Je begint er voortdurend over, en je schrijft zelf een vrij lang stukje op een internetforum over deze belangrijke kwestie. Hoevaak moet dit meisje je neerklappen voor dat je de boodschap snapt?

Meisjes die je leuk vinden gedragen zich natuurlijk niet zo, en als ze je wel leuk vinden en ze gedragen zich zo dan zijn ze niet goed bij hun hoofd. Ik denk dat jij haar geweldig vind en zij weet het.. ze fucken gewoon met je.. Jezus dit is toch niet moeilijk. Ze wil je juist laten denken dat je heel misschien wel een kansje maakt.

Eerst heeft ze je keihard afgewezen, alleen je bleef gewoon aardig en lief doen. Toen besloot ze gewoon een beetje met je te dollen. Dat is wat er nu gebeurt.. jij bent een marionet en zij trekt aan je touwtjes.

Het zou me helemaal niks verbazen als die kerel helemaal niet bestaat. Ze weet dat jij haar geweldig vind..nu wat doen meisjes met zo'n wetenschap? de meeste meisjes zullen netjes blijven..soms wat om je lachen met vriendinnen maar ze blijven beschaafd. Een minderheid zal naar verloop van tijd de kans grijpen om met je te dollen. Dat gebeurt hier denk ik ook.

Wil je dit controleren..dan moet je je bek houden over die gast. Niks meer er over vragen of zeggen of wat dan ook.. Gaan ze het dan toevallig ineens over hem hebben in je bijzijn..op een te opvallende manier.. dan weet je dat ze waarschijnlijk proberen je ui te lokken. Dit meisje vind je niet leuk.. why not..ze weet dat je haar het einde vind en ze heeft, voor zover ik kan lezen, helemaal NIKS met deze wetenschap gedaan.
Ofwel dit, ofwel bestaat die gast echt en blijkt het toch een goede vriend van je te zijn. En wil zij niet dat hij het te weten komt, OF wil ze jou niet kwetsen.

Maar de kans dat ze je leuk vindt, is klein denk ik. Sorry
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-08-2006, 12:14
XQseMe2
Avatar van XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
Zwoek schreef op 23-08-2006 @ 20:54 :
Als ze je leuk zou vinden zal ze dat wel laten merken. Of iig niet op zo een manier.
Als dat zo is, waarom wilde ze dan alles van hem weten over zn toen destijdse vriendin?? Komt bij mij over als zijnde dat ze jaloers was en dáárom alles wilde weten.
Zodat als er iets mis zou zijn, ze er voor m kon zijn als troostpunt zodat hij sneller naar haar zou gaan en als je dát voor elkaar krijgt...ja wie weet gebeurt er dan ook wel wat meer dan alleen troosten...
En het lijkt mij dat dát het is wat ze wilde.
__________________
Alles is irrelevant. Het is maar net hoeveel waarde je er zelf aan hecht.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2006, 12:46
Afwezig
Avatar van Afwezig
Afwezig is offline
Ik hou zo ie zo jullie op de hoogte. Ik zie wel waar het schip strand, ik ga der voorlopig niet uitvragen. Tenzij ik echt hele duidelijke signalen terug krijg maar dat betwijfel ik.

Jullie horen nog van me !
__________________
Choose your future. Choose life.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2006, 13:27
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
XQseMe2 schreef op 24-08-2006 @ 12:14 :
Als dat zo is, waarom wilde ze dan alles van hem weten over zn toen destijdse vriendin?? Komt bij mij over als zijnde dat ze jaloers was en dáárom alles wilde weten.
Zodat als er iets mis zou zijn, ze er voor m kon zijn als troostpunt zodat hij sneller naar haar zou gaan en als je dát voor elkaar krijgt...ja wie weet gebeurt er dan ook wel wat meer dan alleen troosten...
En het lijkt mij dat dát het is wat ze wilde.
Nooit van interesse gehoord.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 24-08-2006, 13:39
mara18
mara18 is offline
Citaat:
XQseMe2 schreef op 24-08-2006 @ 12:14 :
Als dat zo is, waarom wilde ze dan alles van hem weten over zn toen destijdse vriendin?? Komt bij mij over als zijnde dat ze jaloers was en dáárom alles wilde weten.
Zodat als er iets mis zou zijn, ze er voor m kon zijn als troostpunt zodat hij sneller naar haar zou gaan en als je dát voor elkaar krijgt...ja wie weet gebeurt er dan ook wel wat meer dan alleen troosten...
En het lijkt mij dat dát het is wat ze wilde.
Weet je, dat zijn gewoon veronderstellingen. Ze kan het toch ook gewoon uit nieuwsgierigheid vragen.

Ik ben van mening dat men niet teveel moet zelf interpreteren of erbij fantaseren. De feiten zijn wat letterlijk uit de mond van het meisje kwam: TS moest duidelijk beseffen dat hij geen kans maakte.
En dat zei ze toch in de periode dat TS en zij al vrij goed overeenkwamen? Duidelijk dan toch?

Ik hoop voor Afwezig dat ik het mis heb natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 30-08-2006, 18:37
Afwezig
Avatar van Afwezig
Afwezig is offline
Ik had nog eve met der gepraat op het werk. Het zat zo;

Ik sprak haar aan en begon een gesprek. Het onderwerp waren haar werktijden en hoe geen zin ze er in had. Al gauw veranderde zij het onderwerp van de werktijden naar een nieuw onderwerp. Ze vroeg hoe het met mn ex-vriendin ging.

Ik antwoordde daarop dat ik wel veronderstelde dat het goed met der ging. Toen ging het er over of ze misschien al een andere persoon had gevonden o.i.d. Ik vertelde haar dat ik dat niet wist enzo. Ik had nog maar net die woorden uit mn mond en ze vroeg of ik alweer een ander meisje had gevonden. Dat had ik dus nog niet, en dat vertelde ik haar ook. Meteen daarop vroeg ze weer of ik nog wel zin had in een nieuwe relatie / vriendin.

Ik vertelde haar dat ik daar wel zin in zou hebben. Ik wachtte natuurlijk haar reactie af en toen zei zij met een voorzichtig / vriendelijke lachje "okeej ..."

Dat heeft ze inmiddels als iets van 3x gevraagd afgelopen week. ( )

Toen maakte ik een eind aan het gesprek en we wenste elkaar nog een "werkze" toe en toen vervolgden we ons werk weer.

--------
Wat denken jullie daar precies van ? Wil of denk ik te veel of heeft dit ook nog enigzins een betekenis ?
__________________
Choose your future. Choose life.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2006, 19:12
Anika
Het lijkt er wel erg op dat ze je inderdaad leuk vindt, maar waarom vraag je het haar niet gewoon? Alleen dan weet je het zeker.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2006, 19:29
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 23-08-2006 @ 07:27 :
Vraag haar gewoon een keertje mee uit. Als ze jou er mee bedoelde komt het dan vanzelf wel uit
Ik blijf hierbij
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 30-08-2006, 19:53
Afwezig
Avatar van Afwezig
Afwezig is offline
Jah oke, makkelijker gezegd dan gedaan als ze me 6 maanden geleden niet had afgewezen ! Ze is nu natuurlijk veel anders maar heb telkens het idee dat het "te mooi om waar te wezen" klinkt
__________________
Choose your future. Choose life.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2006, 20:11
Zwoek
Avatar van Zwoek
Zwoek is offline
Ik blijf nog steeds bij aandacht. Nou ze weet dat je geen vriendin meer hebt wil zij weer. En als het haar weer uitkomt ziet ze je niet meer zitten.

Ik zou gewoon om duidelijkheid vragen, dat kan nu best nu ze zo van die dingen vraagt.
Ik vind haar een beetje opdringerig en aandachttrekkerig over komen, maar ik kan er ook heel erg naast zitten. Vraag het haar.
__________________
Geen juist moment
Met citaat reageren
Oud 30-08-2006, 20:11
Afwezig
Avatar van Afwezig
Afwezig is offline
Citaat:
Zwoek schreef op 30-08-2006 @ 20:11 :
Ik blijf nog steeds bij aandacht. Nou ze weet dat je geen vriendin meer hebt wil zij weer. En als het haar weer uitkomt ziet ze je niet meer zitten.

Ik zou gewoon om duidelijkheid vragen, dat kan nu best nu ze zo van die dingen vraagt.
Ik vind haar een beetje opdringerig en aandachttrekkerig over komen, maar ik kan er ook heel erg naast zitten. Vraag het haar.
En hoe zou jij zo iets vragen als ik vragen mag ?
__________________
Choose your future. Choose life.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2006, 20:21
muisjeisthuis
Avatar van muisjeisthuis
muisjeisthuis is offline
Volgens mij vind ze het gewoon lekker dat ze aandacht van je krijgt. Ik ken zat van die meisjes. Als ze je echt leuk vind dan kom je daar in de loop van de tijd wel achter. Ik zou me in ieder geval niet laten gebruiken door haar constant aandacht te geven. Als ze je leuk vind is het nu aan haar om een stap te zetten. Blijf gewoon vriendelijk, maar zorg dat je geen blauwtje kan lopen!
__________________
Slaap jij op je buik? Nee? Mag ik er dan op slapen?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 30-08-2006, 21:28
Zwoek
Avatar van Zwoek
Zwoek is offline
Citaat:
Afwezig schreef op 30-08-2006 @ 20:11 :
En hoe zou jij zo iets vragen als ik vragen mag ?
Ik zou zeggen van ik wil even ergens duidelijkheid over. Waarom ze steeds van die dingen vraagt die betrekking op een relatie hebben o.i.d. Als ze daar omheen gaat draaien zou ik door vragen van wil je even zeggen hoe je er over denkt?
Als ze dan nog steeds moeilijk doet, zou ik zeggen van ik kan dan niet meer zo met je omgaan (omdat je haar blijkbaar nog wel ziet zitten en geen valse hoop wilt).

En trouwens, als ze daar niet normaal over kan praten zou ik haar sowieso vergeten.
__________________
Geen juist moment
Met citaat reageren
Oud 30-08-2006, 21:35
muisjeisthuis
Avatar van muisjeisthuis
muisjeisthuis is offline
Als je haar om duidelijkheid vraag weet je alleen niet hoe ze zal reageren.... Aangezien ze je collega is zal je dr nog vaak zien, dus ik zou het zekere voor het onzekere nemen. Wil je eigenlijk überhaubt nog iets met haar nadat ze een tijd geleden zo naar tegen je deed?
__________________
Slaap jij op je buik? Nee? Mag ik er dan op slapen?
Met citaat reageren
Oud 30-08-2006, 21:47
Shredder
Avatar van Shredder
Shredder is offline
Die tijd terug deed ze waarschijnlijk alleen maar zo naar omdat ze zich afgewezen voelde, terwijl zij waarschijnlijk, net als jij, ook het gevoel had dat het wel oke zat tussen jullie. Je zou het zelf toch ook niet leuk vinden als je smoor op iemand bent en diegene doet ook leuk tegen jou, maar dan blijkt dat diegeen met iemand anders gaat?

Je moet er gewoon voor gaan, ze heeft geaccepteerd dat je eerst een andere vriendin had, nu die er niet meer is ziet ze haar kansen weer open. Vraag haar gewoon mee uit en kijk hoe het loopt. Je moet er hoe dan ook achter zien te komen wat zij precies wil en hoe zij over jou denkt, al is het maar om de werksfeer prettig te houden.
__________________
The German army is your friend...we do not shoot you, for just taking cover. | The sword itself incites to violence...
Met citaat reageren
Oud 30-08-2006, 21:58
Afwezig
Avatar van Afwezig
Afwezig is offline
Citaat:
Shredder schreef op 30-08-2006 @ 21:47 :
Die tijd terug deed ze waarschijnlijk alleen maar zo naar omdat ze zich afgewezen voelde, terwijl zij waarschijnlijk, net als jij, ook het gevoel had dat het wel oke zat tussen jullie. Je zou het zelf toch ook niet leuk vinden als je smoor op iemand bent en diegene doet ook leuk tegen jou, maar dan blijkt dat diegeen met iemand anders gaat?

Je moet er gewoon voor gaan, ze heeft geaccepteerd dat je eerst een andere vriendin had, nu die er niet meer is ziet ze haar kansen weer open. Vraag haar gewoon mee uit en kijk hoe het loopt. Je moet er hoe dan ook achter zien te komen wat zij precies wil en hoe zij over jou denkt, al is het maar om de werksfeer prettig te houden.
Naah het zat zo. Ik vond haar toendertijd helemaal het einde. En toen wees zij mij af. Ik had toen helemaal geen vriendin ofzo.
__________________
Choose your future. Choose life.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2006, 22:20
mara18
mara18 is offline
Citaat:
Shredder schreef op 30-08-2006 @ 21:47 :
Die tijd terug deed ze waarschijnlijk alleen maar zo naar omdat ze zich afgewezen voelde, terwijl zij waarschijnlijk, net als jij, ook het gevoel had dat het wel oke zat tussen jullie. Je zou het zelf toch ook niet leuk vinden als je smoor op iemand bent en diegene doet ook leuk tegen jou, maar dan blijkt dat diegeen met iemand anders gaat?

Je moet er gewoon voor gaan, ze heeft geaccepteerd dat je eerst een andere vriendin had, nu die er niet meer is ziet ze haar kansen weer open. Vraag haar gewoon mee uit en kijk hoe het loopt. Je moet er hoe dan ook achter zien te komen wat zij precies wil en hoe zij over jou denkt, al is het maar om de werksfeer prettig te houden.
Geef hem toch geen valse hoop
Hij is zes maand geleden afgewezen.

Hij kan alleen maar positief verrast worden als het blijkt dat ze hem toch leuk vindt!
Met citaat reageren
Oud 30-08-2006, 22:23
Afwezig
Avatar van Afwezig
Afwezig is offline
Citaat:
mara18 schreef op 30-08-2006 @ 22:20 :
Geef hem toch geen valse hoop
Hij is zes maand geleden afgewezen.

Hij kan alleen maar positief verrast worden als het blijkt dat ze hem toch leuk vindt!
Ja kijk dat bedoel ik. Maar 6 maanden geleden konden we elkaar vrij wel niet. Nu kennen we elkaar een stuk beter.

Maar je wijst iemand met een reden af. Maar zal wel een beetje gaar zijn als ze nu iets heeft van "oh kvind em toch wel leuk ..."

En dat is het nog geneens. Alles is zo fucking wazig en onduidelijk. Ik er heel moeilijk dingen uit op maken. Dat is juist het lastige.
__________________
Choose your future. Choose life.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2006, 22:36
juno
Avatar van juno
juno is offline
Als ze je wel leuk vindt is het nog steeds een domme doos dat ze alleen maar hints geeft en blijkbaar wil dat jij de hete kastanjes maar uit het vuur moet halen.

En jij bent zelf een kleuter dat je dat niet durft. Het ergste wat je kan gebeuren is dat ze je weer afwijst. Hoe erg is dat? Blijkbaar vertrouw je haar toch niet dat ze dat op een aardige manier kan doen. Is het zo'n soort meisje dat graag met jongens dolt en ze het liefst voor schut zet? Wil je dan wel wat met zo'n meisje?
Met citaat reageren
Oud 30-08-2006, 22:47
Shredder
Avatar van Shredder
Shredder is offline
Citaat:
Afwezig schreef op 30-08-2006 @ 21:58 :
Naah het zat zo. Ik vond haar toendertijd helemaal het einde. En toen wees zij mij af. Ik had toen helemaal geen vriendin ofzo.
Ohw, sorry. Het is alweer een tijdje geleden dat ik hier gereageerd heb, had het nog een keer moeten lezen allemaal.

In dat geval zou ik er niet teveel van verwachten, als ze je 6 maanden geleden heeft afgewezen zonder duidelijke reden, dan zal dat nu, waarschijnlijk, niet anders zijn.

Maar je weet natuurlijk niet waarom ze je afwees, misschien vond ze het hele gebeuren van een relatie wel teveel op haar afkomen en wou ze je zo een beetje op afstand houden?

Het was niet de bedoeling om je valse hoop te geven, je hebt ook groot gelijk om serieuze twijfels te hebben in dit geval. Probeer er gewoon achter te komen wat zij van jou vindt en onderneem zelf stappen. Het moet natuurlijk van twee kanten komen en afwachten tot de ander iets onderneemt slaat ook nergens op.

Houdt er rekening mee dat ze je weer kan afwijzen, net zoals de vorige keer, maar zorg gewoon dat je zekerheid krijgt. Je moet weten waar je aan toe bent en hoe je je dient te gedragen tegenover haar.
__________________
The German army is your friend...we do not shoot you, for just taking cover. | The sword itself incites to violence...
Met citaat reageren
Oud 30-08-2006, 22:47
Afwezig
Avatar van Afwezig
Afwezig is offline
Citaat:
juno schreef op 30-08-2006 @ 22:36 :
Als ze je wel leuk vindt is het nog steeds een domme doos dat ze alleen maar hints geeft en blijkbaar wil dat jij de hete kastanjes maar uit het vuur moet halen.

En jij bent zelf een kleuter dat je dat niet durft. Het ergste wat je kan gebeuren is dat ze je weer afwijst. Hoe erg is dat? Blijkbaar vertrouw je haar toch niet dat ze dat op een aardige manier kan doen. Is het zo'n soort meisje dat graag met jongens dolt en ze het liefst voor schut zet? Wil je dan wel wat met zo'n meisje?
Hey rustig rustig...

1. Als ik het toen "durfde" dan durf ik het nu nog steeds ook ! Ik probeer alleen een verstandig besluit te maken...

2. Ze heeft me nooit voor schut gezet toen. Ze heeft alleen die tijd onaardig gedaan. Kort af e.d. Ze heeft me nooit voor schut gezet. Wel eve bij de feiten blijven.

3. Het is gewoon een normaal meisje. Ze is niet superknap maar ook niet superlelijk. Gewoon gewoon ...
__________________
Choose your future. Choose life.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2006, 22:58
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Waarom ga je niet mer haar 's avonds naar dezelfde uitgaansplek? dan is het niet écht mee uitvragen, maar je kunt wel met haar een gesprek er over aanknopen en om duidelijkheid vragen. Om duidelijkheid vragen is voor veel (verlegen) mensen lastig, maar uiteindelijk is het toch het best, lijkt me. Bovendien vraag ik me af of je veel te verliezen hebt...
Met citaat reageren
Oud 30-08-2006, 23:06
Afwezig
Avatar van Afwezig
Afwezig is offline
Naah kijk het zit zo.
Nu kan ik goed met der op schieten weet je wel. Dat kon eerst in het begin ook. Maar toen ik haar duidelijk maakte dat ik haar onwijs leuk vond weet je wel begon ze (volgens haar) onwijs kort af tegen me te doen om maar te laten merken dat ik geen kans maakte ofzo...

Geen idee waarom ze toen zo deed. Heb ik toen ook nagevraagd enzo en ze zij dat ze me geen "valse hoop" wilde geven ofzo maar het speet haar wel dat ze zo enorm kort af en akelig deed die 2 maanden.

En ik zou het een beetje jammer vinden als dat nu weer zou gebeuren. Aan de andere kant als zij dat weer zou doen dan is zij eigenlijk gewoon niet goed in der hoofd maar aan de andere kant zou ik het ook wel weer erg jammer vinden want ik kan goed met der opschieten enzo.

En die uitgaan tip is wel een goeie ja. Kzal em is een keer uitproberen. Thanks
__________________
Choose your future. Choose life.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2006, 23:06
Shredder
Avatar van Shredder
Shredder is offline
Citaat:
juno schreef op 30-08-2006 @ 22:36 :
Blijkbaar vertrouw je haar toch niet dat ze dat op een aardige manier kan doen. Is het zo'n soort meisje dat graag met jongens dolt en ze het liefst voor schut zet? Wil je dan wel wat met zo'n meisje?
Juno heeft hier wel een punt, er bestaan meisjes (en vast ook jongens) die jongens helemaal gek gaan zitten maken en ze vervolgens dumpen, gewoon omdat ze dit leuk vinden en er zelfvertrouwen van krijgen.
__________________
The German army is your friend...we do not shoot you, for just taking cover. | The sword itself incites to violence...
Met citaat reageren
Oud 30-08-2006, 23:16
Afwezig
Avatar van Afwezig
Afwezig is offline
Citaat:
Shredder schreef op 30-08-2006 @ 23:06 :
Juno heeft hier wel een punt, er bestaan meisjes (en vast ook jongens) die jongens helemaal gek gaan zitten maken en ze vervolgens dumpen, gewoon omdat ze dit leuk vinden en er zelfvertrouwen van krijgen.
Oke dit maakt het er alleen maar moeilijker op !
__________________
Choose your future. Choose life.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2006, 23:35
muisjeisthuis
Avatar van muisjeisthuis
muisjeisthuis is offline
Citaat:
Afwezig schreef op 30-08-2006 @ 23:16 :
Oke dit maakt het er alleen maar moeilijker op !
Het is aan haar om de eerste stap te maken! Blijf vriendelijk maar vraag dr niet mee uit of zo. Zo weet je zeker dat er geen misbruik van je word gemaakt, maar dat je ook geen goede relatie misloopt. Als ze echt iets met je wilt, dan laat ze merken dat ze je echt leuk vind!!
__________________
Slaap jij op je buik? Nee? Mag ik er dan op slapen?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit [expert] Stel je seks / liefde vraag aan een deskundige van Sense
Simon
16 10-02-2015 22:30
Algemene schoolzaken Meerdere vragen.
beethoven
5 07-08-2012 20:37
Liefde & Relatie Advies zou handig zijn: Meisje uit mijn klas mee uitvragen
GroeneDag
16 07-02-2010 19:53
ARTistiek advies free lance illustraties maken
Euryalo
11 16-09-2009 11:37
Liefde & Relatie Advies gevraagd bij 2,5 jaar durende relatie
Jongen_22
32 17-03-2009 15:54
Liefde & Relatie advies gevraagd
niempje..
14 02-03-2005 20:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:16.