Oud 06-11-2006, 10:46
Blood Fire Rage
Avatar van Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Ga jij strategisch stemmen?

Een stem voor de PvdA alleen om er voor te zorgen dat een linkse partij de grootste word, terwijl je ideaal dichter bij die van Groenlinks ligt?

Stem je op CDA zodat Bos in ieder geval geen premier word, terwijl je Wilders wel ziet zitten?

Vertel het ons, en leg uit.
__________________
Stelling onderbouwen aub.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-11-2006, 10:50
it is anoli
it is anoli is offline
Ik wel, hoe graag ik het ook anders zou willen stem ik op CDA om maar niet een 'sociale' partij te laten winnen. Ik zou liever op ChristenUnie stemmen, maar dat is zo nutteloos bij landelijke verkiezingen. Als iedereen zo denkt blijft het ook nutteloos. Maar iedereen denkt zo dusja..
Met citaat reageren
Oud 06-11-2006, 10:54
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Ik ga gewoon SP stemmen hoor. Dat is iig al GEEN stem voor CDA
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Met citaat reageren
Oud 06-11-2006, 11:00
Blood Fire Rage
Avatar van Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Citaat:
it is anoli schreef op 06-11-2006 @ 10:50 :
Ik wel, hoe graag ik het ook anders zou willen stem ik op CDA om maar niet een 'sociale' partij te laten winnen. Ik zou liever op ChristenUnie stemmen, maar dat is zo nutteloos bij landelijke verkiezingen. Als iedereen zo denkt blijft het ook nutteloos. Maar iedereen denkt zo dusja..
Zoals je waarschijnlijk wel zult lezen denkt niet iedereen zo.

Citaat:
MazeMouse schreef op 06-11-2006 @ 10:54 :
Ik ga gewoon SP stemmen hoor. Dat is iig al GEEN stem voor CDA
Maar door SP te stemmen draag je niet bij aan het tegenhouden van het CDA als regeringspartij.
__________________
Stelling onderbouwen aub.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2006, 11:04
Verwijderd
Nee, ik ga niet strategisch stemmen, dat vind ik zo'n contradictio in terminis. Stemmen doe je uit principe, niet omdat het iets uitmaakt - de kans dat jouw stem invloed uitoefent op de verkiezingsuitslag is zo goed als nul.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2006, 11:19
it is anoli
it is anoli is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 06-11-2006 @ 11:04 :
Nee, ik ga niet strategisch stemmen, dat vind ik zo'n contradictio in terminis. Stemmen doe je uit principe, niet omdat het iets uitmaakt - de kans dat jouw stem invloed uitoefent op de verkiezingsuitslag is zo goed als nul.
dat is ook wel zo, maar het gaat pas uitmaken als heel veel mensen stemmen. Laat nou net de meeste mensen zo denken (in mijn omgeving stemmen er veel cda om dezelfde reden als ik). Op kleine partijen stemmen heeft weinig zin, het gaat erom wie er het land gaat besturen. Dat zijn alleen de grote partijen. Kijk als heel Nederland anders gaat denken, dan voila maar dat zal nooit gebeuren wss.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2006, 11:29
Supreme Dutch
Ik ga denk ik wel strategisch stemmen. Ik zit qua denkbeelden bij de partijen rechts van de VVD, maar ik ga VVD stemmen zodat ze (hopelijk) met het CDA kunnen doorregeren. Ik hoop dat Balkenende gewoon Minister President blijft, want Rutte vind ik een
Met citaat reageren
Oud 06-11-2006, 11:33
Verwijderd
^^ Liever Rutte dan Balkenende.

En ja, hoogstwaarschijnlijk wordt het toch de PvdA terwijl ik liever op de SP zou willen stemmen. Dat zou puur een strategische stem zijn omdat ik CDA en VVD niet nóg een regeerperiode gun.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2006, 11:36
Verwijderd
Citaat:
it is anoli schreef op 06-11-2006 @ 11:19 :
dat is ook wel zo, maar het gaat pas uitmaken als heel veel mensen stemmen. Laat nou net de meeste mensen zo denken (in mijn omgeving stemmen er veel cda om dezelfde reden als ik). Op kleine partijen stemmen heeft weinig zin, het gaat erom wie er het land gaat besturen. Dat zijn alleen de grote partijen. Kijk als heel Nederland anders gaat denken, dan voila maar dat zal nooit gebeuren wss.
Mijn punt is nu juist dat het helemaal niet uitmaakt wat anderen doen, omdat het sowieso niet uitmaakt wat je stemt. Dus als je toch alleen maar uit principe stemt, waarom zou je dan op een partij stemmen die verder van jouw ideologie af ligt?
Met citaat reageren
Oud 06-11-2006, 11:38
Blood Fire Rage
Avatar van Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 06-11-2006 @ 11:36 :
Mijn punt is nu juist dat het helemaal niet uitmaakt wat anderen doen, omdat het sowieso niet uitmaakt wat je stemt. Dus als je toch alleen maar uit principe stemt, waarom zou je dan op een partij stemmen die verder van jouw ideologie af ligt?
Het verschil tussen hoe het zou moeten zijn en hoe het daadwerkelijk gaat.

Realiteit. Jammer hè.
__________________
Stelling onderbouwen aub.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2006, 11:40
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Nope, zelfs al zou het voor coalitievorming nut hebben dan nog staan alle andere partijen (enkele splinterpartijtjes daargelaten) veel te ver van mijn mening om mijn stem te kunnen krijgen.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 06-11-2006, 11:43
Blood Fire Rage
Avatar van Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Nog geen uur na de opening ('s ochtends ) en bijna het voltallige N&A bestel heeft al gereageerd.
__________________
Stelling onderbouwen aub.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2006, 11:46
it is anoli
it is anoli is offline
Citaat:
Blood Fire Rage schreef op 06-11-2006 @ 11:38 :
Het verschil tussen hoe het zou moeten zijn en hoe het daadwerkelijk gaat.

Realiteit. Jammer hè.

weinig mensen redeneren zoals Mephostophilis
Met citaat reageren
Oud 06-11-2006, 11:46
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Blood Fire Rage schreef op 06-11-2006 @ 11:43 :
Nog geen uur na de opening ('s ochtends ) en bijna het voltallige N&A bestel heeft al gereageerd.
Ja, mijn excuses daarvoor, maar vanavond een tentamen, dus on-studentelijk vroeg op om nog wat te redden.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 06-11-2006, 11:54
it is anoli
it is anoli is offline
Citaat:
T_ID schreef op 06-11-2006 @ 11:46 :
Ja, mijn excuses daarvoor, maar vanavond een tentamen, dus on-studentelijk vroeg op om nog wat te redden.
herkenbaar..
Met citaat reageren
Oud 06-11-2006, 12:04
Krynn
Krynn is offline
Citaat:
Blood Fire Rage schreef op 06-11-2006 @ 10:46 :
Een stem voor de PvdA alleen om er voor te zorgen dat een linkse partij de grootste word, terwijl je ideaal dichter bij die van Groenlinks ligt?
Misschien...als ik overtuigd zou raken dat ik op die manier het CDA kon weerhouden van doorregeren wel...maar...argh. Ik bedoel, of je nou een CDA-PvdA regering krijgt, of een PvdA-CDA....dat maakt niets uit, één pot nat. Dus dan kan je net zo goed stemmen wat je wil...krijg je misschien nog een volledig links kabinet.

Of een voortzetting van rechts, natuurlijk.

Los daarvan: oppositiepartijen moeten er ook zijn, en hoe gevarieerder hoe beter
__________________
Zet de lijnen - neem je pen // Zet de lijnen en ren
Met citaat reageren
Oud 06-11-2006, 12:06
it is anoli
it is anoli is offline
Citaat:
Krynn schreef op 06-11-2006 @ 12:04 :
Ik bedoel, of je nou een CDA-PvdA regering krijgt, of een PvdA-CDA....dat maakt niets uit, één pot nat. Dus dan kan je net zo goed stemmen wat je wil...
Waarschijnlijk krijg je helemaal niet zoiets. Wie er ook wint, Cda en Pvda kunnen toch niet samen een kabinet vormen. Veel te veel tegenstrijdig. Was vorige keer ook.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2006, 12:19
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
fuck strategisch stemmen.
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-11-2006, 12:22
Blood Fire Rage
Avatar van Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Citaat:
it is anoli schreef op 06-11-2006 @ 12:06 :
Waarschijnlijk krijg je helemaal niet zoiets. Wie er ook wint, Cda en Pvda kunnen toch niet samen een kabinet vormen. Veel te veel tegenstrijdig. Was vorige keer ook.
Eigenlijk verschillen ze amper. Allebei vlees nog vis. De kleine verschillen die ze hebben blazen ze allen gigantisch op. Voor de kiezers uiteraard.
__________________
Stelling onderbouwen aub.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2006, 12:23
Krynn
Krynn is offline
Citaat:
it is anoli schreef op 06-11-2006 @ 12:06 :
Waarschijnlijk krijg je helemaal niet zoiets. Wie er ook wint, Cda en Pvda kunnen toch niet samen een kabinet vormen. Veel te veel tegenstrijdig. Was vorige keer ook.
Ik vind ze dit keer dichter tegen elkaar aan liggen. En nee, dat kan ik niet echt onderbouwen want de vorige verkiezingen heb ik niet meer zo in m'n hoofd. Hmz. Dus houd het maar op dicht ipv dichter.

En.

Als je naar de peilingen kijkt wordt het, bij uitblijven van CDA-PvdA, een kabinet met minstens 4 partijen. Gaat dat zoveel beter formeren dan?
__________________
Zet de lijnen - neem je pen // Zet de lijnen en ren
Met citaat reageren
Oud 06-11-2006, 12:25
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Ben ik erg naïef als ik zeg dat, als iedereen stemt waarvoor hij/zij zou willen stemmen, regerend of niet, het een betere vertegenwoordiging is van Nederlandse bevolking?
Het is natuurlijk jammer als een coalitie (met maar een paar zetels méér) standpunten als één blok gaan doordrukken. Hiermee verliezen de individuele partijen uit die coalitie hun identiteit, hun idealen.
In mijn ijdele hoop verbetering te brengen in 't systeem stem ik dit keer niet strategisch.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2006, 12:28
it is anoli
it is anoli is offline
Citaat:
hookee schreef op 06-11-2006 @ 12:25 :
Ben ik erg naïef als ik zeg dat, als iedereen stemt waarvoor hij/zij zou willen stemmen, regerend of niet, het een betere vertegenwoordiging is van Nederlandse bevolking?
Het is natuurlijk jammer als een coalitie (met maar een paar zetels méér) standpunten als één blok gaan doordrukken. Hiermee verliezen de individuele partijen uit die coalitie hun identiteit, hun idealen.
In mijn ijdele hoop verbetering te brengen in 't systeem stem ik dit keer niet strategisch.
Het is wel betere vertegenwoordiging van de Nederlandse bevolking ALS iedereen dat zou doen. Laat dat nou net het probleem zijn

Citaat:
Als je naar de peilingen kijkt wordt het, bij uitblijven van CDA-PvdA, een kabinet met minstens 4 partijen. Gaat dat zoveel beter formeren dan?
nee, maar er zal niet veel keus zijn denk ik
Met citaat reageren
Oud 06-11-2006, 12:48
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Ik stem niet strategisch want ik ben een idealist in hart en nieren.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 06-11-2006, 12:50
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 06-11-2006 @ 11:04 :
Nee, ik ga niet strategisch stemmen, dat vind ik zo'n contradictio in terminis. Stemmen doe je uit principe, niet omdat het iets uitmaakt - de kans dat jouw stem invloed uitoefent op de verkiezingsuitslag is zo goed als nul.
Ben het hiermee eens. Ik stem op de partij die het dichtst bij mijn ideeën ligt, niet op een andere, zodat ik mede verantwoordelijk ben voor een overwinning van een partij, waar ik me niet zo in kan vinden, maar die altijd 'nog beter' is dan 'die andere'.
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2006, 13:42
Melpomene
Melpomene is offline
Ja, als mensen het over strategisch stemmen op het PvdA hebben, ...... kom op zeg De PvdA is niet alleen sterk verrechts maar torpedeert een links kabinet door een coalitie met Sp af te wijzen, het liefst regeren ze samen met het CDA.

Als je links bent kun je het beste stemmen op GL en SP. SP staat op 20 in de peilingen dus zo hersenloos is de Nederlandse bevolking nog niet helemaal
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-11-2006, 13:46
Verwijderd
Citaat:
Melpomene schreef op 06-11-2006 @ 13:42 :
Ja, als mensen het over strategisch stemmen op het PvdA hebben, ...... kom op zeg De PvdA is niet alleen sterk verrechts maar torpodeert een links kabinet door een coalitie met Sp af te wijzen, het liefst regeren ze samen met het CDA.
Excuse moi! De PvdA sluit een links kabinet met de SP en GL niet uit. En de SP zal zonder de PvdA nooit kunnen regeren dus een aantal duizend strategische stemmen op de PvdA is zo gek nog niet én je helpt er de SP mee. Verder is de PvdA wat verrechts inderdaad, maar beter dat dan nog een kabinet met CDA +VVD.
Citaat:
Melpomene schreef op 06-11-2006 @ 13:42 :

Als je links bent kun je het beste stemmen op GL en SP. SP staat op 20 in de peilingen dus zo hersenloos is de Nederlandse bevolking nog niet helemaal
Heb je gezien hoeveel Wilders scoort in de peilingen?
Met citaat reageren
Oud 06-11-2006, 13:57
Melpomene
Melpomene is offline
Citaat:
Firdaus schreef op 06-11-2006 @ 13:46 :
Excuse moi! [afbeelding] De PvdA sluit een links kabinet met de SP en GL niet uit. En de SP zal zonder de PvdA nooit kunnen regeren dus een aantal duizend strategische stemmen op de PvdA is zo gek nog niet én je helpt er de SP mee. Verder is de PvdA wat verrechts inderdaad, maar beter dat dan nog een kabinet met CDA +VVD.
Niet met Gl maar wel met SP, wat dus in principe op hetzelfde neerkomt. Nee het is zo dat een stem voor PvdA gewoon een stem voor het CDA is anderzijds kan de PvdA niet om een grote SP heen. Dus als je een links kabinet wil moet je niet op de Pvda stemmen

Citaat:
Heb je gezien hoeveel Wilders scoort in de peilingen?
Niet zo heel veel, het bericht over de lage asielzoekersstroom moet hem zetels gekost hebben
Met citaat reageren
Oud 06-11-2006, 14:03
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 06-11-2006 @ 11:04 :
Nee, ik ga niet strategisch stemmen, dat vind ik zo'n contradictio in terminis. Stemmen doe je uit principe, niet omdat het iets uitmaakt - de kans dat jouw stem invloed uitoefent op de verkiezingsuitslag is zo goed als nul.
en als iedereen maar strategisch zou gaan stemmen kunnen we net zo goed maurice de hond de verkiezingsuitslag laten bepalen.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 06-11-2006, 14:05
Verwijderd
Citaat:
Melpomene schreef op 06-11-2006 @ 13:57 :
Niet met Gl maar wel met SP, wat dus in principe op hetzelfde neerkomt. Nee het is zo dat een stem voor PvdA gewoon een stem voor het CDA is anderzijds kan de PvdA niet om een grote SP heen. Dus als je een links kabinet wil moet je niet op de Pvda stemmen
Lieverd, wanneer het CDA groter wordt (wat zo zal zijn, als ik de peilingen van nu moet geloven) zullen zij echt niet met de PvdA willen regeren maar wéér met de VVD.
De PvdA heeft al laten weten moeizaam met het CDA door een deur te kunnen en dus zullen ze wel moeten kiezen voor een links kabinet met Marijnissen en Halsema en/of Rouvoet. Jan-Peter en Wouter hebben het immers vóór dit kabinet al samen geprobeerd en dat ge-onderhandel stuitte op niets (remember?) Wouter voelde zich vernederd hoor. Hij gaat hem terug'pakken'.
Citaat:
Melpomene schreef op 06-11-2006 @ 13:57 :

Niet zo heel veel, het bericht over de lage asielzoekersstroom moet hem zetels gekost hebben
Het zijn er zeven te veel!
Met citaat reageren
Oud 06-11-2006, 14:12
Melpomene
Melpomene is offline
Citaat:
Firdaus schreef op 06-11-2006 @ 14:05 :
Lieverd, wanneer het CDA groter wordt (wat zo zal zijn, als ik de peilingen van nu moet geloven) zullen zij echt niet met de PvdA willen regeren maar wéér met de VVD.
De PvdA heeft al laten weten moeizaam met het CDA door een deur te kunnen en dus zullen ze wel moeten kiezen voor een links kabinet met Marijnissen en Halsema en/of Rouvoet. Jan-Peter en Wouter hebben het immers vóór dit kabinet al samen geprobeerd en dat ge-onderhandel stuitte op niets (remember?) Wouter voelde zich vernederd hoor. Hij gaat hem terug'pakken'.
Hoe kom je daar nou bij? Het is juist zo dat Wouter Bos juist al herhaaldelijk heeft aangegeven het liefst met het CDA verder te gaan en voor het CDA maakt het niet echt uit als ze geen keus hebben, wat dus wel zal gebeuren als PvdA het grootste word

Als Wouter Bos zich echt uit zou spreken voor een links kabinet met het SP, dan zou het hem veel minder stemmen kosten. Nu is het gewoon een onbetrouwbaar figuur
Met citaat reageren
Oud 06-11-2006, 14:17
Verwijderd
Hij kan nu gewoon niets uitsluiten. Hij wacht de verkiezingen gewoon af. En terecht, als hij zich er nu al tegenuit zou spreken zal dat alleen maar negatief uitpakken.

En geloof me maar, de SP maakt een grote kans om samen met de PvdA te gaan regeren.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2006, 14:25
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
^wishful thinking
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Met citaat reageren
Oud 06-11-2006, 14:29
Melpomene
Melpomene is offline
Citaat:
Firdaus schreef op 06-11-2006 @ 14:17 :
Hij kan nu gewoon niets uitsluiten. Hij wacht de verkiezingen gewoon af. En terecht, als hij zich er nu al tegenuit zou spreken zal dat alleen maar negatief uitpakken.

En geloof me maar, de SP maakt een grote kans om samen met de PvdA te gaan regeren.
Ik denk dat het naief is om dat te verwachten, maar we zullen zien
Met citaat reageren
Oud 06-11-2006, 14:32
Verwijderd
Ik ga niet strategisch stemmen, GroenLinks blijft GroenLinks. Ik zie niet in waarom ik mijn stem zou verkwisten aan een partij die ik niet helemaal steun.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2006, 14:37
Verwijderd
Ik steun sowieso geen enkele partij voor de volle honderd procent, ook niet voor tachtig procent. Dus zo heel veel maakt het voor mij niet eens uit. ;x
Met citaat reageren
Oud 06-11-2006, 14:38
Verwijderd
Naja, ik ook niet hoor. Maar ik zou niet zomaar mijn idealen kunnen verloochenen eigenlijk.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-11-2006, 14:43
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Firdaus schreef op 06-11-2006 @ 14:17 :
Hij kan nu gewoon niets uitsluiten. Hij wacht de verkiezingen gewoon af. En terecht, als hij zich er nu al tegenuit zou spreken zal dat alleen maar negatief uitpakken.

En geloof me maar, de SP maakt een grote kans om samen met de PvdA te gaan regeren.
laten we hopen dat we nooit een volledig linkse regering zullen hebben.

tenzij je het leuk vind om in een arm, chaotisch, anarchistisch, bloemerig, gedoemd communistisch paradijsje te leven.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 06-11-2006, 14:46
Verwijderd
Oh ja, want PvdA/SP/GL zijn ook echt zo communistisch en anarchistisch.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2006, 14:47
Fides
Fides is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 06-11-2006 @ 14:43 :
laten we hopen dat we nooit een volledig linkse regering zullen hebben.

tenzij je het leuk vind om in een arm, chaotisch, anarchistisch, bloemerig, gedoemd communistisch paradijsje te leven.
Hehe, kortzichtig.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2006, 14:49
lawallan
Avatar van lawallan
lawallan is offline
Ik zit ergens tussen groenlinks en pvda in, mijn stem gaat naar de pvda omdat ik die het liefst groter zie dan het cda omdat we anders weer een cda/vvd kabinet krijgen en daar heb ik geen zin in. Dus je zou kunnen zeggen dat ik strategisch stem.
__________________
Nothing is just satire
Met citaat reageren
Oud 06-11-2006, 14:50
Blood Fire Rage
Avatar van Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 06-11-2006 @ 14:43 :
laten we hopen dat we nooit een volledig linkse regering zullen hebben.

tenzij je het leuk vind om in een arm, chaotisch, anarchistisch, bloemerig, gedoemd communistisch paradijsje te leven.
laten we hopen dat we nooit een volledig rechtse regering zullen hebben.

tenzij je het leuk vind om in een totale dictatuur te leven waar mensen met een mening door de geheime politie uit hun huis geslagen worden en Joden in speciale recyclingkampen worden gestopt te leven.
__________________
Stelling onderbouwen aub.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2006, 14:51
Verwijderd
Citaat:
Blood Fire Rage schreef op 06-11-2006 @ 14:50 :
laten we hopen dat we nooit een volledig rechtse regering zullen hebben.

tenzij je het leuk vind om in een totale dictatuur te leven waar mensen met een mening door de geheime politie uit hun huis geslagen worden en Joden in speciale recyclingkampen worden gestopt te leven.
'Ausweis bitte'. Een regering met enkel VVD zorgt voor een land waar enkel het recht van de sterkste nog geldt.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2006, 14:52
Blood Fire Rage
Avatar van Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Citaat:
Sylph schreef op 06-11-2006 @ 14:51 :
'Ausweis bitte'. Een regering met enkel VVD zorgt voor een land waar enkel het recht van de sterkste nog geldt.
En het recht van de meest Arische. Socialistische vieze haakneuzen moeten maar in speciaal aangewezen omheinde 'wijken' wonen.
__________________
Stelling onderbouwen aub.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2006, 14:53
Verwijderd
Citaat:
Blood Fire Rage schreef op 06-11-2006 @ 14:52 :
En het recht van de meest Arische. Socialistische vieze haakneuzen moeten maar in speciaal aangewezen omheinde 'wijken' wonen.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2006, 14:55
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Blood Fire Rage schreef op 06-11-2006 @ 14:50 :
laten we hopen dat we nooit een volledig rechtse regering zullen hebben.

tenzij je het leuk vind om in een totale dictatuur te leven waar mensen met een mening door de geheime politie uit hun huis geslagen worden en Joden in speciale recyclingkampen worden gestopt te leven.
Ik stel ook helemaal niet voor dat de VVD alleen zou 'heerschen'. Maar PVDA en SP samen in 1 regering, god verhoede, dat is gewoon vragen om problemen.

grappig overigens, jullie reactie. (Gokje, jullie stemmen SP ?)
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 06-11-2006, 14:58
Blood Fire Rage
Avatar van Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 06-11-2006 @ 14:55 :
Ik stel ook helemaal niet voor dat de VVD alleen zou 'heerschen'. Maar PVDA en SP samen in 1 regering, god verhoede, dat is gewoon vragen om problemen.

grappig overigens, jullie reactie. (Gokje, jullie stemmen SP ?)
Gokje, ik stem VVD? Ik ben gewoon niet kortzichtig
__________________
Stelling onderbouwen aub.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2006, 14:59
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Blood Fire Rage schreef op 06-11-2006 @ 14:58 :
Gokje, ik stem VVD? Ik ben gewoon niet kortzichtig
nou, mensen die daadwerkelijk denken dat een PVDA/SP regering een goed idee is durf ik zondermeer kortzichtig te noemen. Of naief, maar dat is bijna hetzelfde.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 06-11-2006, 15:01
Verwijderd
Ik stem GroenLinks en ik verafschuw de SP, maar toch.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2006, 15:02
Verwijderd
Citaat:
MightyMarcel schreef op 06-11-2006 @ 14:59 :
nou, mensen die daadwerkelijk denken dat een PVDA/SP regering een goed idee is durf ik zondermeer kortzichtig te noemen. Of naief, maar dat is bijna hetzelfde.
Het is niet alleen een 'goed idee' maar ook zeer wenselijk. Ha-ha!
Met citaat reageren
Oud 06-11-2006, 15:02
Blood Fire Rage
Avatar van Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 06-11-2006 @ 14:59 :
nou, mensen die daadwerkelijk denken dat een PVDA/SP regering een goed idee is durf ik zondermeer kortzichtig te noemen. Of naief, maar dat is bijna hetzelfde.
Haha. Het word steeds moeilijker je serieus te nemen.
__________________
Stelling onderbouwen aub.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Wat saai zeg #212
Verwijderd
500 21-05-2008 20:19
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Tijd voor polarisering? (4 partijenstelsel?)
Soulflame
90 29-11-2006 22:05
Lifestyle stemmen?!
Verwijderd
309 24-11-2006 15:28
Lifestyle Stem strategisch, stem christenunie
christenunie
3 20-11-2006 15:19
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Sp in peiling 19 zetels
Verwijderd
77 28-11-2002 21:40
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Wat zijn de plannen van politieke partijen als het gaat om studeren?
DaaF
5 21-10-2002 12:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:24.