Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-12-2002, 09:08
Beyoned
Beyoned is offline
heeyz
is het mogelijk een *.doc over te zetten naar een pdf?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-12-2002, 17:05
Verwijderd
Volgens mijn er wel dergelijke conversieprogrammas maar ik denk niet dat dat helemaal legaal is, ik denk dat Adobe liever heeft dat je Indesign oid gebruikt..
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 17:16
Beyoned
Beyoned is offline
Citaat:
eXo schreef:
Volgens mijn er wel dergelijke conversieprogrammas maar ik denk niet dat dat helemaal legaal is, ik denk dat Adobe liever heeft dat je Indesign oid gebruikt..
jah ik ben bezig met een site en grote files zoials handleiding link ik gewoon naar de *.doc.
mah het is mooier als je pdf doet.. doe doek zoiets dna?


indesign?? was dat?
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 19:51
Verwijderd
Citaat:
tupac.netmenu.nl schreef:
heeyz
is het mogelijk een *.doc over te zetten naar een pdf?
Acrobat writer?
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 20:51
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Ja, installeer Adobe Acrobat (full) gewoon en hij zal de volgende keer dat je Office opstart vragen of je de Macro accepteert, doe je dat krijg je een mooei conversie knop in Office
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 21:10
Verwijderd
Kan iemand mij uitleggen waarom men voor Acrobat Reader kiest boven .doc? Ik vind pdf-files mega irritant: Ze zijn niet te wijzigen en je hebt er speciale software voor nodig, die niet altijd overal aanwezig is .
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 21:11
Beyoned
Beyoned is offline
Citaat:
henri schreef:
Kan iemand mij uitleggen waarom men voor Acrobat Reader kiest boven .doc? Ik vind pdf-files mega irritant: Ze zijn niet te wijzigen en je hebt er speciale software voor nodig, die niet altijd overal aanwezig is .
daie software is standaard geinstaleer op die school (is intranet site)
en verder jah week niet leek hun netter
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 21:17
Verwijderd
Citaat:
tupac.netmenu.nl schreef:
daie software is standaard geinstaleer op die school (is intranet site)
en verder jah week niet leek hun netter
Bij jou op school misschien wel, bij ons op school overigens ook, maar niet OVERAL is dat geinstalleerd. Er zijn genoeg systemen waar geen Acrobat op staat, en dan vraag ik me af waarom mensen dan voor .pdf kiezen, ipv .doc.

Het is niet tegenover jou bedoeld, maar meer in het algemeen waarom men er voor kiest. Ik zie de voordelen er totaal niet van in.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 21:19
Martin
Avatar van Martin
Martin is offline
Citaat:
tupac.netmenu.nl schreef:
daie software is standaard geinstaleer op die school (is intranet site)
en verder jah week niet leek hun netter
Dus niet, PDF staat voor Printable Digital Format. Dit is een standaardformaat voor bestanden. Laat ik een voorbeeld geven:

Als ik een worddocument maak, ik stuur hem naar jou en jij opent hem dan kan de opmaak verandert worden doordat jij bijvoorbeeld een bepaald lettertype niet hebt. Met PDF is dit verleden tijd, PDF neemt zelf de benodigde fonts mee en ziet er op elke PC hetzelfde uit. Daarom gebruiken makers van reclamefolders ook PDF bestanden. Zoals hun op het scherm zien komt het ook uit de pers bij de drukker.

You see?
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 21:26
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Nog een paar redenen, je kan je document beter beveiligen, je kan ervoor zorgen dat men niet kan kopieren, en je kan je digitale documentatie digitaal houden (non-printable)

Daarnaast zul je merken dat je sneller aan Acrobat viewer komt dan aan de Word-viewer (werk allemaal wat soepeler)
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 13:57
BlueSkyraider
Avatar van BlueSkyraider
BlueSkyraider is offline
Als je in acrobat bestand-> openen kiest. dan in het typebestand menu .pdf veranderen in .doc. worddocument kiezen en openen. dan begint hij ook te converteren. Of met de conversieknop in word natuurlijk.

PS: die knop heb ik ook staan in word maar als ik daarop duw geeft ie de melding dat de macro niet aanwezig is of is uitgeschakeld. Waar kan ik die macro ergens vinden om te installeren of instellingen te wijzigen?
__________________
^^Is a DeviantArt'er... | Liefde is een kriebel in de buik waar je niet aan kunt krabben.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 16:20
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
http://www2.computertotaal.nl/tips/prog.cfm?id=327
http://www.pdf995.com./ ( http://www2.computertotaal.nl/downlo...int.cfm?id=145 )
http://www2.computertotaal.nl/downloads/prog.cfm?id=101

Zo moet het lukken! Succes!
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:17.