Oud 09-10-2003, 14:19
Verwijderd
Doen jullie dat wel eens?
Ik ging vanmorgen om 5.45 m'n super-moeilijke repetitie economie nog eens doornemen...
(ik had het een "beetje" onderschat)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-10-2003, 14:20
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
nou niet zó vroeg, maar wel af en toe een halfuurtje eerder ofzo
__________________
Dat dan weer wel.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 14:42
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Neuh. Eerder later naar bed, dat werkt bij mij nog wel es.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 14:52
Manuzhai
Avatar van Manuzhai
Manuzhai is offline
Mjah, doe ik ook. Werkt in mijn geval beter dan langer opblijven...
__________________
Slechts beschikbaar via naamzoek/privebericht.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 15:23
wissie
wissie is offline
Alleen als het echt niet anders kan. Ik leer liever laat in de avond en 's nachts als ik nog veel moet doen voor de volgende dag.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 15:34
Verwijderd
Ik sta wel eens om 4.00uur op, ja, 's avonds kan ik niet leren en 's ochtends vroeg is het super rustig en stil enzo en kan ik veel beter leren.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 15:39
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
wissie schreef op 09-10-2003 @ 15:23:
Alleen als het echt niet anders kan. Ik leer liever laat in de avond en 's nachts als ik nog veel moet doen voor de volgende dag.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 16:00
Verwijderd
Er is uit onderzoek gebleken, dat je btr wel goed kan slapen, omdat je in je slaap doorleert. En anders onderbreek je dat proces. Dus je kan btr niet vroeg opstaan.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 16:05
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
nee nooit.
dan maar wat later gaan slapen of de toets wat minder maken.
maar vroeger opstaan dat lukt mij echt niet!
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 16:11
Thomas
Thomas is offline
Ik heb het een keer gedaan, met overigens een zeer resultaat als gevolg.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 16:16
Verwijderd
Nee, echt niet! Ik ben absoluut geen ochtendmens, dus daar ben ik dan nog niet wakker genoeg voor Ik leer eerder 's avonds lang door, en het rare is dat ik het dan nog heel goed kan onthouden ook, al is het heel erg laat
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 16:20
Surjirro
Avatar van Surjirro
Surjirro is offline
Hmm ik próbeer het altijd. maar als dan me wekken om 6 uur gaat denk ik meestal, Ah what the fuck laat ook maar zitten ook, ik slaap liever nog ff verder. Wil het dus wel maar lukt meestal niet.
__________________
Liever kwijt zijn waar je echt van houdt dan iets houden wat je toch niet mist | Jirro-Family ♥
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 16:22
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Als het moet wel ja, alleen dan wat eerder, omdat 5.45u wel
érg dicht bij de tijd is dat ik op moét staan.
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 16:26
Silver rain
Avatar van Silver rain
Silver rain is offline
als ik langer opblijf om te leren kan ik niet meer in slaap komen. 's Morgens wil ik nog wel een een half uurtje eerder opstaan als ik echt veel heb
__________________
Bescherm de dieren tegen de beesten | Bundel die krachten als positief verenigen. Koppel gedachten in plaats van die te stenigen | DK |
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 16:28
Verwijderd
Mja, dat deed ik vroeger ook wel eens, nu niet meer... ik slaap liever lekker, zonder gedachten dat ik nog heel veel moet doen. Dus mja, ik begin nu eerder; plan het beter in. Gisteren bijvoorbeeld voor de toets van morgen geleerd; ik ken het nu gewoon erg goed, ben ik vannacht lekker rustig.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 16:47
RomeoP
Avatar van RomeoP
RomeoP is offline
Nee, moet er al vroeg genoeg uit. Mss wel dat ik 'ns als ik bv 't eerste uur vrij heb, dat ik dan wel normale tijd d'r uit ga, maar dan ben ik tegelijk met m'n ouders wakker

Naja, eigenlijk niet dus
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 16:48
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Nooit gedaan.
Wel eens bij het ontbijt nog CSE's nalezen. (Had ik dan wel al goed geleerd de dagen ervoor.)
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 21:29
~some1-nice~
Avatar van ~some1-nice~
~some1-nice~ is offline
Dat kan ik echt niet!! Vorig jaar probeerde ik het af en toe, maar het lukte ECHT niet. Ik viel weer in slaap. Ik ga dat nooit doen. Ik ga liever later naar bed, dan vroeger opstaan!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-10-2003, 21:36
Jampot
Avatar van Jampot
Jampot is offline
ik verslaap me toch wel weer.. dan hou je een halve minuut over
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 21:41
Tourniquet-
Avatar van Tourniquet-
Tourniquet- is offline
hm ik leer dan vooral gewoon ong snagts maar soms ben ik dan ZO moe dat ik tog maar ga slapen en dan sta ik nog een uur eerder op. het werkt bij mij allebei beter dan overdag leren..snagts en 's ochtends. voor 's ochtends heb ik alleen niet zo veel discipline.. dan heb ik eerder 'ag helaas. ik wil slapen'..
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 21:44
hmvreemd
hmvreemd is offline
ja ik zet ook wel eens mijn wekker achterlijk vroeg, maar vaag ben ik dan nog zo moe dat ik toch maar niet leer en nog even blijf liggen. Dan val ik altijd weer in slaap
__________________
verzin maar wat leuks
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 21:48
ssjpan
Avatar van ssjpan
ssjpan is offline
Dat kan ik ook niet nee. Zet m'n wekker heel vroeg, dan wordt ik dus wakker, maar ben te moe om te leren en ga weer slapen..
__________________
■▲■▲■▲
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 21:56
L1
Avatar van L1
L1 is offline
nooit, nooit gedaan ook. Te laat ('s avonds na half 10) en te vroeg leren werken niet bij mij. Ik kan 's ochtends toch al niet uit me bed komen.
__________________
No intensity, no victory
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 22:03
Verwijderd
nee nog nooit gedaan, wel dat ik van te voren het nog even overlas waar de stof ook al weer over ging
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 22:57
lucy48
Avatar van lucy48
lucy48 is offline
Ja, deed ik wel eens, maar werkte opzich niet echt goed, want ik dacht steeds "oh, dat doe ik dan morgenochtend nog wel even" maar als het dan morgenochtend was, dan was het toch nog iets meer werk dan ik dacht, of was er nog iets te weinig tijd over
__________________
msn=stom en van roken ga je dood
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-10-2003, 08:28
RomeoP
Avatar van RomeoP
RomeoP is offline
ik heb net ff m'n leesverslag afgemaakt
Met citaat reageren
Oud 10-10-2003, 08:59
alpha
Avatar van alpha
alpha is offline
Jawel, maar dan niet echt om nog te gaan leren. Meer als ik een verslag ofzo moet inleveren of iets af moet laten tekenen. Maar dan ook hooguit een uurtje eerder opstaan. Ik sta ook wel eens eerder op om te leren, maar vaak heeft dat helemaal geen zin. Dan doe ik het maar wat minder.
__________________
I like to say what I want to say
Met citaat reageren
Oud 10-10-2003, 10:24
fractuur
fractuur is offline
k sta ook nog wel es vroeg op, en dan om een uur of 6.00. Maar dan leer ik 'maar' tot 2300. En ben ik veeeeel te laat begonnen .
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2003, 10:33
kiek
Avatar van kiek
kiek is offline
ik heb het deze (toets!)week een aantal keren gedaan, maar alleen als ik na het 4de de se had ofzo. Ik doe het nooit als ik 't eerste heb. Dan blijf ik meestal tot half 1 op
Met citaat reageren
Oud 10-10-2003, 15:20
Veenbes
Avatar van Veenbes
Veenbes is offline
Nee, nooit, als ik er geen zin in heb lukt het toch niet en ik ken het vrijwel altijd de avond ervoor.
__________________
Wat eenzaam leeft is levend dood.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2003, 15:58
the tourist
the tourist is offline
Ik sta meestal een half uur eerder op als ik een toets heb (om de puntjes op de i te zetten ).
Soms, aan het einde van een proefwerkweek als ik echt geen zin meer heb om te leren, sta ik 2 of 1,5 uur eerder op . ´s Avonds kan ik het dan echt niet meer op brengen, maar ´s ochtends gaat het makkelijk.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2003, 16:11
x-Jola-x
x-Jola-x is offline
soms doe ik ut, vooral in de toetsweek, maja heel vaak dan gaat de wekker en dan druk ik 'm zo weer uit om nog ff te kunnen slapen dus het helpt nie altijd haha
__________________
don't cry over anyone... who won't cry over you..
Met citaat reageren
Oud 10-10-2003, 17:17
sexylexy
Avatar van sexylexy
sexylexy is offline
nooit, ik leer altijd in bed 's avonds dus dan rust ik ook een beetje uit.
__________________
ik heb een heel orgineel onderschrift
Met citaat reageren
Oud 10-10-2003, 17:50
Pla
Pla is offline
jahoor.. 5 uur de wekker, ff rap leren, en weer een half uurtje slapen..
__________________
duss..
Met citaat reageren
Oud 10-10-2003, 18:05
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Nee. Wel doe ik 1000 schooldingen tussen 07.15 en 07.45.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2003, 19:05
Pekay
Pekay is offline
Aah nee man, vroeg opstaan is dodelijk !!

In m'n tentamen weken leef ik echt als vampier...
ik blijf tot een uur of 2 leren, soms wel later (m'n record is 4 uur ofzo). Maar ik begin ook pas een uur of 11 savonds. Dan slaapt iedereen, lekker rustig, en nix op tv.

ik heb m'n tentamens rond een uur of 11 meestal, dus dan ga ik smiddags nog slapen ofzo, en dan de volgende nacht weer leren.

Ik heb een x een half uur eerder opgestaan... maar das nix voor mij. Spreek liever een uurtje eerder af op school, dat ik het nog ff met klasgenoot door kan nemen
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-10-2003, 19:46
Roxann
Avatar van Roxann
Roxann is offline
Vroeger deed ik het vrij vaak, maar nu lukt het mij gewoon niet meer. Ik moet zo al vroeg genoeg opstaan.
Ik heb wel al ondervonden dat als je 's avonds net voor je gaat slapen je leerstof nog eens naleest (gaan natuurlijk alleen maar voor kleine stukken) dat er dan 's morgens echt wel is blijven hangen.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2003, 23:44
YPrue
Avatar van YPrue
YPrue is offline
Ja, dat deed ik wel eens wanneer ik sommige dingen nog niet helemaal goed wist (en het heeft me bij veel toetsen best wel geholpen). Ik leerde ook standaard alleen maar het 's avonds, gewoon omdat het me overdag niet lukt om te leren, ik weet ook niet waarom
Met citaat reageren
Oud 11-10-2003, 13:10
@Moon
@Moon is offline
Wel gewoon een half uurtje iets eerder opstaan om te leren maar zó vroeg..... nee.
Ik ken alleen wel iemand die niet eens in de middag en avond kan leren, hij kan dan ook alleen maar in de ochtend leren. Staat ie om 4 of 5 uur op om te leren Dat is echt nix voor mij.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2003, 14:11
PV
PV is offline
dat doe ik eigenlijk nooit... herinner het me maar van 1 x, en dat was op de basisschool toen haalde ik wel een goed cijfer, maarja..
als ik nu iets leer, leer ik overdag/'s avonds/'s nachts
Met citaat reageren
Oud 11-10-2003, 19:20
blacky
Avatar van blacky
blacky is offline
Nou nee, want dan gaat me wekker en dan denk ik. Tja ik krijg het toch niet meer in mijn hoofd dus kan ik nu beter gewoon lekker nog even blijven liggen.
__________________
Geen knoop aan vast te touwen.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2003, 19:23
Nebula
Nebula is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 09-10-2003 @ 14:42:
Neuh. Eerder later naar bed, dat werkt bij mij nog wel es.
Ik ben wel eens doorgegaan tot vijf uur 's nachts....

Maar ik kan 's nachts wel erg goed leren
Met citaat reageren
Oud 12-10-2003, 16:25
Fleur
Avatar van Fleur
Fleur is offline
Ik neem me regelmatig voor om dat te doen.
Dan begin ik weer eens veel te laat met leren, redt ik het die dag + avond niet en dan zet ik mijn wekker vroeg om dan nog te gaan leren. Echter komt het er maar een paar keer van dat ik het ook echt doe. 's Morgens is mijn bedje toch een stuk aantrekkelijker dan een schoolboek.
__________________
http://fleur.madtech.cx
Met citaat reageren
Oud 12-10-2003, 16:49
alwaysgood
alwaysgood is offline
tijdens de schoolexamenweken op de middelbare school kwam het geregeld voor. Tot 0:30 's avonds leren, dan had ik vaak geen zin meer en dan om 5:30 op staan om nog verder te leren. En dan aan het einde van de week bijslapen
__________________
Do or do not. There's no try
Met citaat reageren
Oud 12-10-2003, 20:02
StijnSpoortNiet
Avatar van StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
Nee, als ik vroeg opsta kan ik me niet echt goed concenteren. Liever iets langer s'nachts doorgaan en nog maar es koffie gaan zetten.
__________________
Derp
Met citaat reageren
Oud 12-10-2003, 20:05
Boef
Avatar van Boef
Boef is offline
Ik plan gewoon en zorg dat ik het af heb. ik ga er niet eerder voor op staan, ben van mening dat toch geen zin heeft. Hoogstens in de pauze doorkijken enz
Met citaat reageren
Oud 12-10-2003, 20:06
coffee_mug
Avatar van coffee_mug
coffee_mug is offline
Ja dat doe ik wel eens. deed het meestal om verslagen die de volgende dag af moesten nog af te maken.
En soms gewoon later gaan slapen om iets te gaan leren..
__________________
Met citaat reageren
Oud 12-10-2003, 20:08
thunder110
Avatar van thunder110
thunder110 is offline
Ja, doe ik bijna altijd. Ik kan niet zonder druk en 's avonds niet leren. Dan zit er weinig meer op, want de middag voor het tentamen is er nog niet genoeg druk. En zodra het donker wordt maak ik echt enorme hoeveelheden melatonine aan, dus langer doorgaan 's nachts is echt geen optie. Dan maar de wekker om 05:00.
__________________
Bij het denken aan de liefde heb ik de liefde lief en 't is de liefde tot u, geliefde die mij tot die liefde hief
Met citaat reageren
Oud 12-10-2003, 20:29
Verwijderd
Zelden.. Wel eens ietsje vroeger, om nog even huiswerk te maken wat ik niet afhad () maar verder meestal niet.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2003, 20:53
Verwijderd
Nee, want van leren komt er op zo'n moment toch niks terecht.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:15.