Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-02-2005, 13:44
niempje..
niempje.. is offline
ik wou hier gewoon even mijn verhaal neerschrijven en jullie een beetje advies vragen. ik zal proberen zo kort en duidelijk mogelijk te zijn , maar ik beloof niks

het is nu ondertussen al iets van een vier maand dat het gedaan is tussen mijn ex en ik. lang zijn we niet samen geweest ( iets van 2 maand) maar toch was het super speciaal voor mij. hij was zowat de eerste waar ik echt super verliefd op was.
het is absoluut niet in ruzie uitgegaan , maar hij had gewoon niet genoeg tijd voor me en vond dat dan oneerlijk. we waren dus allebei nog verliefd en bleven elkaar zien. dat had hij mij absoluut gevraagd.
we gaan dus regelmatig nog samen dingen doen , en hij vraagt me ook vaak mee weg met zijn vrienden... wat ik toch best speciaal vond!ik zie hem dus nog regelmatig.

nu.. ik ben hem nog steeds niet vergeten, ik probeer echt maar het lukt niet , ik zie hem nog vaak en krijg veel complimentjes, dat maakt het dan ook nog moeilijker. ik weet niet hoe hij erover denkt, of hij dit allemaal vriendschappelijk bedoelt of niet!
ergens zou ik het hem willen vragen , ik wil verduidelijking , niet steeds achter hem staan ' lopen ' maar aan de andere kant geniet ik nog van zijn aandacht. ik ben bang dat een negatief antwoord alles gaat veranderen..

wat denken jullie dat ik zou moeten doen?
al mijn moed bijeen rapen en hem om verduidelijking vragen , of zou ik het gewoon zo laten gaan, en zien wat er gebeurt?
het is niet dat ik er echt elke nacht van wakker lig , ik probeer me te amuseren met andere jongens , en hem te vergeten , maar elke keer als ik hem terugzie ben ik weer verloren.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-02-2005, 13:54
Verwijderd
Als ik dit zo hoor zou ik zeggen, vraag het gewoon. Dan weten jullie allebei waar je aan toe bent.

Wat heb je nou te verliezen? De vriendschap is blijkbaar wel goed, dus daar had ik mij geen zorgen over gemaakt.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2005, 13:55
Brasco
Avatar van Brasco
Brasco is offline
Moeilijke situatie.. Ten eerste vind ik de reden voor het stoppen van jullie relatie nogal raar.. Té weinig tijd voor iemand hebben.. hij heeft nu toch ook tijd om met je om te gaan en weet je zeker dat dat de reden is geweest dat hij het uitgemaakt heeft, het lijkt me namelijk zo te lezen niet de ECHTE reden. Vraag daar eerst eens naar.. En blijkt het wel de reden te zijn, vertel hem dan dat je toch graag iets met hem zou willen en dat je verliefd op hem bent. Ik bedoel als het enige probleem is dat hij denkt dat hij je niet genoeg aandacht kan geven, hoef jij alleen maar te laten weten dat jij dat accepteert en dan lijkt er mij geen probleem ? succes
Met citaat reageren
Oud 28-02-2005, 14:02
niempje..
niempje.. is offline
Citaat:
Brasco schreef op 28-02-2005 @ 14:55 :
Moeilijke situatie.. Ten eerste vind ik de reden voor het stoppen van jullie relatie nogal raar.. Té weinig tijd voor iemand hebben.. hij heeft nu toch ook tijd om met je om te gaan en weet je zeker dat dat de reden is geweest dat hij het uitgemaakt heeft, het lijkt me namelijk zo te lezen niet de ECHTE reden. Vraag daar eerst eens naar.. En blijkt het wel de reden te zijn, vertel hem dan dat je toch graag iets met hem zou willen en dat je verliefd op hem bent. Ik bedoel als het enige probleem is dat hij denkt dat hij je niet genoeg aandacht kan geven, hoef jij alleen maar te laten weten dat jij dat accepteert en dan lijkt er mij geen probleem ? succes

ik heb het hem echt vaak genoeg gevraagd of dat de echte reden was. en hij heeft me gewoon verteld dat hij het ontzettend druk heeft en dat hij het oneerlijk vond tegenover mij. hij had ook een beetje last van bindingsangst.
ik heb hem toen echt verschillende malen gezegd dat ik dat accepteerde en het zo wel verder wou proberen.. maar ik zou hem dan maar eenmaal in de twee weken hebben kunnen zien. en dat wou ik mijzelf niet aandoen.. daar zou ik gewoon mijn eigen mee kapot hebben gemaakt!
Met citaat reageren
Oud 28-02-2005, 14:08
niempje..
niempje.. is offline
Citaat:
sybje schreef op 28-02-2005 @ 14:54 :
Als ik dit zo hoor zou ik zeggen, vraag het gewoon. Dan weten jullie allebei waar je aan toe bent.

Wat heb je nou te verliezen? De vriendschap is blijkbaar wel goed, dus daar had ik mij geen zorgen over gemaakt.
de vriendschap is idd goed.. maar volgens mij is die goed omdat ik nog steeds gevoelens voor hem heb... alleen weet ik het niet , misschien gaat het daarna helemaal niet meer hetzelfde zijn als ik hem vertel dat ik nog steeds verliefd op hem ben.
dat gaat hem misschien afschrikken?
Met citaat reageren
Oud 28-02-2005, 14:54
Antinoniem
Antinoniem is offline
Als je je afvraagt hoe hij het bedoelt, gewoon vragen, werkt altijd

Verder kan je altijd nog besluiten een langere tijd afstand te nemen van elkaar, zodat je gevoelens eindelijk weg kunnen gaan ensow.
__________________
Nee.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2005, 15:11
Crunchie
Avatar van Crunchie
Crunchie is offline
Als hij niet toe was aan een vaste relatie, is dat nu misschien nog steeds zo. Toch kan je het hem beter vragen, want nu zit je met verwarring.
Succes
Met citaat reageren
Oud 28-02-2005, 20:11
Mucky
Avatar van Mucky
Mucky is offline
Zoals Crunchie zegt
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 13:06
devilzsangel
devilzsangel is offline
ik heb ook in zon situatie gezeten

is heeeeel erg verwarrend...je wilt duidelijkheid maar van de

andere kant ben je ook blij zoals het is en wil je het niet kapot

maken! wat ik heb gedaan is gewoon stille hints geven....

maar dat hielp niks...dus ben ik gewoon eens met hem gaan

praten. gewoon rustig praten zo van: ik mis je wel...

en ik weet niet wat jij ervan vind enzo! maar dat lijkt mij wel

het beste...praat erover want zo in die onzekerheid zitten...

daar ga je dood aan! geloof mij maar

xxxx devil en angel...en succes meis
__________________
kus, knuf, groet, love...petra
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 13:50
Verwijderd
Citaat:
niempje.. schreef op 28-02-2005 @ 15:08 :
de vriendschap is idd goed.. maar volgens mij is die goed omdat ik nog steeds gevoelens voor hem heb... alleen weet ik het niet , misschien gaat het daarna helemaal niet meer hetzelfde zijn als ik hem vertel dat ik nog steeds verliefd op hem ben.
dat gaat hem misschien afschrikken?
Als de "vriendschap" goed is. (vriendschap heb ik tussen " " gezet omdat jij meer wilt. Kan je het wel wagen, om het te vragen. Helaas is het in het leven zo dat het niet makkelijk is, maar nu niets zeggen en dan zien dat hij een vriendin krijgt is ook niet makkelijk.

Zeker niet als je hoort hoort dat hij je ook leuk vindt..
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 14:06
Verwijderd
Alle contact verbreken.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 14:31
Verwijderd
Ik zou sowieso stoppen met leuke dingen samen doen. Het klinkt hard en zo zal het ook voelen, maar anders blijf je aan hem 'vastzitten'. Als hij het niet eerlijk vindt dat hij je niet genoeg aandacht kan geven, zal hij het ook wel kunnen begrijpen dat jij niet 'gewoon' met hem om kan gaan.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 15:35
Verwijderd
Als jullie vriendschap eg zo goed is, denk ik dat je t gwoon moet vragen.... Je kunt t toch probere... En t is ook wel zo eerlijk tegenover hem, want dalijk loop je je van alles in je hoofd te halen wat helemaal niet klopt.... Dus ik zou zegge: vraag maar (hoef nie perse recht in t gezicht, meel kan in deze situatie ook heel fijn zijn ), en hoop op t antwoord wat jou t best bevalt! Komt allemaal goed! Succes!
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 15:36
number9
number9 is offline
t vaste liedje
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 19:28
niempje..
niempje.. is offline
ik heb hem gisteren dan maar een smsje gestuurd..( ik had het hem beter rechtuit kunnen vragen ja , maar dan had ik het nooit zo duidelijk kunnen zeggen )het komt erop neer dat ik om duidelijkheid heb gevraagd, dat ik niet wil dat hij zowat met mij voeten speelt. alleen heb ik er nog geen antwoord op gehad...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Advies gevraagd, verliefdheid...
JoostB
88 27-02-2010 21:45
Liefde & Relatie Advies gevraagd bij 2,5 jaar durende relatie
Jongen_22
32 17-03-2009 14:54
Liefde & Relatie Vraag, advies gevraagd.
Afwezig
61 15-09-2006 18:49
De Kantine Advies.
Briseïs
9 09-03-2005 08:04
Liefde & Relatie Wie kan ik met een privebericht om advies vragen?
l00k At Me
29 15-06-2003 19:27
Algemene schoolzaken Studie advies gevraagd
Johnny_S
4 16-12-2002 11:57


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:59.