Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-05-2006, 12:30
Madeleine1985
Madeleine1985 is offline
Ik heb al een jaar een hele leuke vriend en alles is top, maar hij kan niet door neuken, oraal of handwerk klaarkomen Als hij zichzelf aftrekt lukt het wel, maar verder niet.. Ik heb in het verleden nooit zoiets meegemaakt en hij gaf al aan dat het bij zijn vorige vriendinnetjes ook al niet lukte. Ik vind het natuurlijk enorm vervelend voor hem, maar ik word er ondertussen zelf ook niet echt vrolijk van.. We hebben er al eens over gepraat, proberen verschillende standjes uit, ik pijp en ruk hem wel een half uur, maar t helpt allemaal niks
Iemand t zelfde meegemaakt of een idee hoe dit op te lossen is? Merci
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 13:00
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Ik denk dat jouw vriend eerst eens bij zichzelf na moet gaan waarom hij niet in jouw bijzijn kan klaarkomen. Als hij zichzelf aftrekt lukt het wel zeg je, dus hj kán het wel. Het is niet dat er lichamelijk iets mis is ofzo.

Dus denk ik dat er ergens een mentale blokkade bij hem zit, waardoor hij (nog) niet kan klaarkomen in het bijzijn van zijn partner. Hebben jullie het daar al wel eens over gehad? En voelt hij wel genoeg van alle handelingen die jullie samen doen? Misschien is het wat als hij zichzelf bevredigd en dat jij dan toekijkt of eventueel inspringt, dan kunnen jullie dat misschien samen op die manier opbouwen. Maar als er echt ergens een blokkade bij hem zit, dan zal hij daar ook veel moeite mee hebben denk ik..

Verder heb ik eigenlijk ook geen idee wat je hiermee moet/kan...
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 13:02
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Ten eerste, zoveel is een half uur niet.

Voelt hij zich wel geheel op z'n gemak, kan hij zich ontspannen, voelt hij zich er prettig bij, is er iets wat hem in de weg kan staan?
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 13:15
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Tjah of hij is stiekem homo ?
lukt het in het bijzijn van andere jongens wel ?

OT: Ik heb het wel is meegemaakt dat ik niet kon klaarkomen...
Maar dat meisje kon er geen hout van dus dat was eenmaal en nooit meer...

Maar ervan uitgaande dat jij je uiterste best doet en hij helemaal gek op je is.......
dan is het toch vreemd idd
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 13:34
Madeleine1985
Madeleine1985 is offline
Wat we nu wel vaak doen (wel handig om ook te vermelden) dat hij zich aftrekt waar ik bij ben, dan lukt het wel. Of als ik hem zolang pijp dat ik pijn in mn kaken ervan krijg dat hij het afmaakt. Maar het is toch minder leuk
Hij is vroeger wel besneden, maar vanwege het feit dat hij zichzelf wel kan aftrekken en klaarkomen krijg ik bijna het gevoel dat ik iets fout doe. Ook al is dat niet zo volgens hem..
Het is echt top hoor tussen de lakens, maar alleen dat ene puntje he..Als hij nou af en toe niet kan komen, oke, maar na een jaar.. Heb echt geen idee hoe dat verder moet.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 15:02
CrazY G
Avatar van CrazY G
CrazY G is offline
je bent gewoon slecht
__________________
oh oh den haag....
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 15:08
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
CrazY G schreef op 17-05-2006 @ 16:02 :
je bent gewoon slecht
Grow up, zo slecht kan je niet zijn en al zeker niet blijven.

Ik denk dat je vriend gewoon niet over de 'grens' kan. Ik kan ook niet klaarkomen door vingeren, enkel als ik het zelf doe. Ik heb ook nooit moeite gedaan om het wel te kunnen (is voor met het volgende vriendje ) maar ik merk ook gewoon dat ik het wel zou kunnen als ik mezelf over die grens zou kunnen trekken. Het blokkeert gewoon precies. Misschien is dit bij je vriendje ook zo? Dat ie zich toch niet 100% op zijn gemak voelt... En dan is het gewoon een kwestie van de knop zien om te draaien.

Of hij is homo... Maar dan weet ik niet of hij sowieso opgewonden kan blijven door een meisje. Enige homo's hier met deze ervaring?
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 15:20
CrazY G
Avatar van CrazY G
CrazY G is offline
uff mannen zijn geen vrouwen, bij ons is klaarkomen niet gecompliceerd.
zij is gewoon slecht
__________________
oh oh den haag....
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 15:22
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Citaat:
CrazY G schreef op 17-05-2006 @ 16:20 :
uff mannen zijn geen vrouwen, bij ons is klaarkomen niet gecompliceerd.
zij is gewoon slecht
je, dat denk ik ook. Doe je het wel goed?
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 15:41
Madeleine1985
Madeleine1985 is offline
Ik ging er inderdaad aan twijfelen of ik het wel goed deed hoor. Maar hij zegt dat hij dit altijd al heeft gehad, terwijl mijn vorige vriendjes op al mn handelingen goed functioneerden om het zo maar even te zeggen
Ik ben ook nog eens redelijk strak daaronder, dus zou je verwachten dat het sexen in ieder geval geen probleem zou moeten zijn en ik ben echt wel zo'n iemand die lekker actief meedoet in bed.
En nee hij is geen homo en ik ben ook niet extreem slecht in bed
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 15:45
Streepjescode
Avatar van Streepjescode
Streepjescode is offline
die besnijdenis kan er best mee te maken hebben, helemaal als het niet best gebeurd is. De voorhuid is een ongeloofelijk gevoelig stukje lichaam dat hij nu dus mist, en z'n eikel heeft geen bescherming van de voorhuid en word daardoor ook minder gevoelig.

Praat eens over wat hij waarbij voelt. Kan bv. best dat hij gewoon uberhaupt niet zoveel gevoel heeft daar en alleen door aftrekken (wat hij zelf zo intens als nodig kan doen) in de buurt komt. In dat geval... laat hem jou leren hem af te trekken. En misschien kan hij door bv. geil met elkaar praten ook dichter in de buurt komen.
__________________
you fluttered struggling between two waves in the air now...and then under the water and out again...a fish...a bird...a fin thing...a wing thing...
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 16:10
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
je bent echt niet ongevoelig hoor als je besneden bent.
Maar het vereist misschien in jouw geval toch een iets andere techniek. Waar je het gewoon over moet hebben en uitproberen.
Mijn vriend is het ook en het gaat vrij gemakkelijk. Wel heb ik glijmiddel gekocht om het wat makkelijker te maken, maar mijn vriend vind dat zelfs af en toe Te makkelijk En ik moest meer een knijpende beweging maken.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 18:46
underthabridge
Avatar van underthabridge
underthabridge is offline
Citaat:
CrazY G schreef op 17-05-2006 @ 16:20 :
uff mannen zijn geen vrouwen, bij ons is klaarkomen niet gecompliceerd.
zij is gewoon slecht
__________________
En toch heb ik gelijk.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 19:00
Vip3r
Vip3r is offline
Citaat:
CrazY G schreef op 17-05-2006 @ 16:20 :
uff mannen zijn geen vrouwen, bij ons is klaarkomen niet gecompliceerd.
zij is gewoon slecht
Ja leuk hoor, zo'n reply... maar voor een man maakt het niet uit wat een meid doet. Al gaat ze er als een zoutzak bijliggen. Zolang ik in 'r blijf neuken kom ik echt wel. Zelfs binnen de minuut als ik me helemaal laat gaan.

Ik denk dat het een kwestie van iets mentaals is.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 19:11
Verwijderd
Hoelang hebben jullie al iets met elkaar? Misschien dat hij iedere keer nog steeds vreselijk zenuwachtig is ofzo?

Mocht dit nou te lang blijven duren dan had ik vriend lief even meegesleurt naar een seksuoloog ofzo...
denk ik....
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 19:16
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Nala schreef op 17-05-2006 @ 20:11 :
Hoelang hebben jullie al iets met elkaar? Misschien dat hij iedere keer nog steeds vreselijk zenuwachtig is ofzo?
Citaat:
Madeleine1985 schreef op 17-05-2006 @ 13:30 :
Ik heb al een jaar een hele leuke vriend en alles is top
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 20:42
Verwijderd
Citaat:
Thee Muts schreef op 17-05-2006 @ 20:16 :


Optie van Menahem: Misschien dat hij in je vagina niet zoveel voelt? (ivm spieren spannen ofzo) En hij kent zijn eigen lichaam het beste dus zijn eigen techniek werkt waarschijnlijk beter waardoor het hem dan wel lukt?

Ofzo?

Laatst gewijzigd op 17-05-2006 om 20:45.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 21:58
Estar
Estar is offline
Ik weet het niet maar ik denk dat je toch iets verkeerd doet.

Als hij nou niet klaar kon komen dan zou het aan hem liggen, maar aangezien hij het wel kan

Misschien moet je het harder doen of sneller of combi ervan?
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 22:13
diem terror!!!!
Avatar van diem terror!!!!
diem terror!!!! is offline
hij is gewoon gay net als me goudvis... die komt ook nooit klaar wanneer ik kijk
__________________
terror worldwide....terror UBER alles
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 22:16
Streepjescode
Avatar van Streepjescode
Streepjescode is offline
Citaat:
zeep007 schreef op 17-05-2006 @ 17:10 :
je bent echt niet ongevoelig hoor als je besneden bent.
Niet per se. Maar het komt voor. Helemaal als het niet best gebeurd is. En de eikel zelf zal minder gevoelig worden door afstomping - bv. door wrijving van ondergoed. Als die net zo gevoelig bleef als de eikel van iemand die niet besneden is stel ik me zo voor dat je gek zou worden van elke beweging en wrijving.
__________________
you fluttered struggling between two waves in the air now...and then under the water and out again...a fish...a bird...a fin thing...a wing thing...
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 22:19
Releric
Avatar van Releric
Releric is offline
Meid, luister niet naar alle simpele zielen hier die denken dat jij iets verkeerd doet of die denken dat hij homo is, dat zegt meer over hen dan over hem, namelijk dat ze zo infantiel als de pest zijn. De psyche is zeer complex (zelfs die van de [normale] man ja).

Wat ik je zou aanraden is: praten met hem en hemzelf aan het nadenken zetten over zijn stimulans tot klaarkomen. Waar denkt hij aan als hij zich aftrekt bv...?
__________________
I reject the reality and substitute my own!!!
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 22:30
faan
Avatar van faan
faan is offline
Ik heb er als jongen ervaring mee. Maar dan wel dat ik niet kwam bij mijn vriend. Het is natuurlijk een andere situatie, alleen denk ik dat het principe hetzelfde blijft. Het gaat niet om het klaarkomen, het gaat om de seks. De seks is fijn en leuk.
Als jullie telkens weer bij elke bevrediging denken van 'oh ze kan er niks van' of 'ik kan er niks van' dan is dat stom en blokkerend. Ook moet je vriend zich niet gaan focussen op het komen. Ik probeerde ook steeds aanwijzingen te geven van hoe ik het zelf deed, dat hielp niet genoeg. Jullie moeten namelijk beseffen dat jij een ander ritme, aanpak en hand hebt.
Je moet ook niet denken dat hij niet op meisjes valt, want ik dacht namelijk na een korte verkering dat ik niet echt op jongens viel. Dat is nu weer rechtgezet. Zolang hij je leuk, sexy enzo vindt, wil hij jou als meisje! En denk erom: het gaat om de seks. Klaarkomen is een bijzaak.
__________________
Fy fan fitta! Jag behöver kuk!
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 22:59
Verwijderd
Citaat:
zeep007 schreef op 17-05-2006 @ 16:22 :
je, dat denk ik ook. Doe je het wel goed?
Nou ja, dat iemand niet kan pijpen, dat begrijp ik nog, maar verkeerd kunnen neuken? Lijkt mij onmogelijk
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 23:42
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Morgan schreef op 17-05-2006 @ 23:59 :
Nou ja, dat iemand niet kan pijpen, dat begrijp ik nog, maar verkeerd kunnen neuken? Lijkt mij onmogelijk
kan ook zijn dat ze gewoon zo gruwlijk lelijk is dat hij het gevoel heeft met margaret thatcher te neuken
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2006, 08:57
wilhelmus
Avatar van wilhelmus
wilhelmus is offline
__________________
Joechei :D, joechei :D wat zijn wij heden blij XD
Met citaat reageren
Oud 18-05-2006, 12:02
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Citaat:
Morgan schreef op 17-05-2006 @ 23:59 :
Nou ja, dat iemand niet kan pijpen, dat begrijp ik nog, maar verkeerd kunnen neuken? Lijkt mij onmogelijk
Haha. je moest eens weten. Maar ik had het niet zo zeer over neuken. Ik vind nogal vreemd dat een man niet kan klaarkomen. Zoals eerder gezegd; gaat dat over het algemeen vrij 'makkelijk'.
Dus de conclusie is:
* ze doet het fout.
* Hij is gruwelijk hard verkeerd besneden.
* Hij heeft een gigantische mentale blokkade waarom het niet lukt.

Niet echt iets om vrolijk van te worden
Met citaat reageren
Oud 18-05-2006, 12:15
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Zo heel vreemd is het niet hoor, ik ken een jongen die het niet kan door aftrekken (behalve als ie het zelf doet) en pijpen en een andere jongen die het maar bij één van zijn ex-en kon en bij de anderen niet. "Gewoon" omdat er een emotionele blokkade zat, dat ze het te intiem vinden. Het klinkt raar om te horen van een jongen, want het zijn meestal zo'n simpele wezens, maar they have feelings too, you know
Ik hoop voor TS dat haar vriendje zich ooit kan laten gaan bij haar. Succes ermee
Met citaat reageren
Oud 18-05-2006, 12:26
Th0masz
Avatar van Th0masz
Th0masz is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 18-05-2006 @ 13:15 :
Zo heel vreemd is het niet hoor, ik ken een jongen die het niet kan door aftrekken (behalve als ie het zelf doet) en pijpen en een andere jongen die het maar bij één van zijn ex-en kon en bij de anderen niet. "Gewoon" omdat er een emotionele blokkade zat, dat ze het te intiem vinden. Het klinkt raar om te horen van een jongen, want het zijn meestal zo'n simpele wezens, maar they have feelings too, you know
Ik hoop voor TS dat haar vriendje zich ooit kan laten gaan bij haar. Succes ermee
Hahaha, wel grappig dat je jongens simpele wezens noemt maar ik vat het maar op met een knipoog
__________________
Hoi!
Met citaat reageren
Oud 18-05-2006, 12:49
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
Th0masz schreef op 18-05-2006 @ 13:26 :
Hahaha, wel grappig dat je jongens simpele wezens noemt maar ik vat het maar op met een knipoog
Het is ook zo bedoeld hoor Ik zeg het maar omdat er hier al zijn die direct beginnen roepen dat klaarkomen zo easy is voor jongens, wat meestal wel zo is, maar er zijn dus wel degelijk uitzonderingen....
Met citaat reageren
Oud 18-05-2006, 12:52
Th0masz
Avatar van Th0masz
Th0masz is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 18-05-2006 @ 13:49 :
Het is ook zo bedoeld hoor Ik zeg het maar omdat er hier al zijn die direct beginnen roepen dat klaarkomen zo easy is voor jongens, wat meestal wel zo is, maar er zijn dus wel degelijk uitzonderingen....
.

Ik denk inderdaad dat jongens veel minder moeite hebben met klaarkomen dan meisjes, maar al die knaapjes hier die roepen dat het zo makkelijk is hebben er de eerste keer waarschijnlijk ook veel moeite mee hebben gehad. En de jongen in de topicstart is naar mijn idee gewoon een beetje te onzeker over zichzelf wat deze problemen met zich mee brengt. Fysiek zal alles goed zijn omdat die het wel zelf kan. Maar dat neemt niet weg dat het wel vreemd is naar een jaar relatie..
__________________
Hoi!
Met citaat reageren
Oud 18-05-2006, 14:36
Vip3r
Vip3r is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 18-05-2006 @ 13:15 :
Zo heel vreemd is het niet hoor, ik ken een jongen die het niet kan door aftrekken (behalve als ie het zelf doet) en pijpen en een andere jongen die het maar bij één van zijn ex-en kon en bij de anderen niet. "Gewoon" omdat er een emotionele blokkade zat, dat ze het te intiem vinden. Het klinkt raar om te horen van een jongen, want het zijn meestal zo'n simpele wezens, maar they have feelings too, you know
Ik hoop voor TS dat haar vriendje zich ooit kan laten gaan bij haar. Succes ermee
En je weet zeker dat het aan een emotionele blokkade lag? Er zijn nogal wat vrouwen die voor geen meter kunnen pijpen en aftrekken
Met citaat reageren
Oud 18-05-2006, 15:19
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Ja, ze zeiden toch heel eerlijk dat het daar niet aan lag. Zelf als je als meisje slecht bent in aftrekken/pijpen, kan het toch nog altijd aangeleerd worden (lijkt me toch ) Zo moeilijk is het uiteindelijk niet he, gewoon een kwestie van de juiste handeling te vinden. De ene vond het gewoon echt te intiem en de andere was zijn eigen manier van aftrekken zo gewoon dat het op geen enkele andere manier lukte, enkel door penetratie dan maar dan ook met 'moeite'.

Citaat:
Maar dat neemt niet weg dat het wel vreemd is na een jaar relatie..
Mja, het is gewoon een kwestie van de knop om te draaien. Ik ben ook zelden klaargekomen door handwerk van mijn ex en dat lag zeker niet aan hem Bij andere jongens, die het nóg beter deden, lukte het ook niet meer dan (waren geen relaties). Bij mij moet het echt groeien en ik moet me echt 100% op mijn gemak kunnen voelen. Misschien is dat voor de vriend van de TS een probleem...
Met citaat reageren
Oud 18-05-2006, 16:01
Madeleine1985
Madeleine1985 is offline
Hij is vroeger besneden en weet niet beter en hij heeft altijd "dit probleem" al gehad, dus ook al voordat ik hem leerde kennen. Fijn om te zien dat er ook genoeg serieuze reacties tussen zitten, waar ik misschien ook iets aan heb. Ik ga wel weer met hem praten en wie weet dat daar iets uitkomt.
En net zoals Faen zei is de seks verder echt heerlijk en lekker. Ik weet wel dat klaarkomen "bijzaak" is, ook al vind ik het stiekem wel belangrijk
Met citaat reageren
Oud 18-05-2006, 18:15
Elister
Avatar van Elister
Elister is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 17-05-2006 @ 16:08 :
Ik kan ook niet klaarkomen door vingeren, enkel als ik het zelf doe.
Probeer eens je buik in te houden.
__________________
"I'm sick of following my dreams. I'm just going to ask them where they're goin' and hook up with them later..."
Met citaat reageren
Oud 18-05-2006, 18:16
Elister
Avatar van Elister
Elister is offline
Even echt ontopic: misschien dat hij inderdaad moeite heeft met zich helemaal overgeven aan je? Hoeft dus echt niet aan jou te liggen hoor.
__________________
"I'm sick of following my dreams. I'm just going to ask them where they're goin' and hook up with them later..."
Met citaat reageren
Oud 20-05-2006, 08:39
Carrera
Avatar van Carrera
Carrera is offline
Ik weet niet of je het al geprobeerd heb, probeer dit eens ...

(1)Zet jouw hand rond zijn lul, en dan zijn hand om jouw hand, en laat hem dan de bewegingen maken die hij maakt als hij zichzelf aftrekt,
dus dan maak jij ze eigenlijk ... Snap je?

Mss dat hij dan eens komt, en als ie eenmaal gekomen is en over die *blokkade* heen is, dat het dan wel kan ...
Ik denk dat het vooral emotioneel is bij hem, want het is toch nog anders om zelf te komen terwijl de ander kijkt dan om te komen samen met de ander (in je dus) ...

(2)Heb je nooit geprobeerd, dat hij zichzelf aftrekt, dat jij hem terwijl zijn eikel/lul likt en zijn lichaam, (eventueel geile praat), en moment dat hij voelt dat hij gaat komen, jij op hem gaat zitten? wie weet voelt ie dan hoe lekker het is om in een vrouw te komen ...

Het zijn maar tips, kweet niet wat je al geprobeerd hebt?
En anders kun je altijd proberen zijn prostaat te stimuleren (als je dat ziet zitten).

(3) wat dacht je van een geile show met lingerie, bindt hem vast, terwijl je jezelf verwent, lik hem af en toe, een ijsblokje kan soms ook helpen (tijdens pijpen, moet je wel ff oefenen), blinddoek hem eerst zodat hij niet weet wat te verwachten en laat hem met één hand voelen, of likken (verander van positie zodat hij zelf moet voelen wat hij likt zeg maar, been borst, klit, ...) wrijf jezelf tegen hem aan ... (laat je fantasie werken), laat hem dan zichzelf geblinddoekt aftrekken en kruip dan es op hem .. ALs het dan nog niet lukt, dan weet ik het niet meer

Laatst gewijzigd op 20-05-2006 om 08:43.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2006, 09:51
arP-socialist
Avatar van arP-socialist
arP-socialist is offline
klote voor hem.
__________________
Telkens weer; denk ik aan jouw ogen bij het afscheid...
Met citaat reageren
Oud 20-05-2006, 11:29
Verwijderd
Citaat:
Carrera schreef op 20-05-2006 @ 09:39 :
(1)Zet jouw hand rond zijn lul, en dan zijn hand om jouw hand, en laat hem dan de bewegingen maken die hij maakt als hij zichzelf aftrekt,
dus dan maak jij ze eigenlijk ... Snap je?
Nou, een moeilijke uitleg, wel goed dat je even vraagt of het nog wel duidelijk is !
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 15:15
SkYRyDEr
Avatar van SkYRyDEr
SkYRyDEr is offline
Citaat:
Carrera schreef op 20-05-2006 @ 09:39 :

Zet jouw hand rond zijn lul, en dan zijn hand om jouw hand, en laat hem dan de bewegingen maken die hij maakt als hij zichzelf aftrekt,
dus dan maak jij ze eigenlijk ... Snap je?
En als dat lukt de variant met de mond zeker?
__________________
Have you ever been mellow...
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 18:42
Carrera
Avatar van Carrera
Carrera is offline
Citaat:
SkYRyDEr schreef op 22-05-2006 @ 16:15 :
En als dat lukt de variant met de mond zeker?

Kun jij jezelf pijpen dan?
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 20:15
Dutch-Boost
Dutch-Boost is offline
Citaat:
Streepjescode schreef op 17-05-2006 @ 16:45 :
die besnijdenis kan er best mee te maken hebben, helemaal als het niet best gebeurd is. De voorhuid is een ongeloofelijk gevoelig stukje lichaam dat hij nu dus mist, en z'n eikel heeft geen bescherming van de voorhuid en word daardoor ook minder gevoelig.

Praat eens over wat hij waarbij voelt. Kan bv. best dat hij gewoon uberhaupt niet zoveel gevoel heeft daar en alleen door aftrekken (wat hij zelf zo intens als nodig kan doen) in de buurt komt. In dat geval... laat hem jou leren hem af te trekken. En misschien kan hij door bv. geil met elkaar praten ook dichter in de buurt komen.
WOW neej, geloof me, een besnijdenis zal het alleen maar gevoeliger maken.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 21:09
Juda[NL]
Avatar van Juda[NL]
Juda[NL] is offline
Citaat:
Streepjescode schreef op 17-05-2006 @ 16:45 :
die besnijdenis kan er best mee te maken hebben, helemaal als het niet best gebeurd is. De voorhuid is een ongeloofelijk gevoelig stukje lichaam dat hij nu dus mist, en z'n eikel heeft geen bescherming van de voorhuid en word daardoor ook minder gevoelig.
Ik zelf heb het gevoel dat het sneller gaat, maar hee, ik heb het me hele leven al niet

Rukken lukt dan weer niet, alleen met me dinnetje erbij
__________________
- the owl asks, but never answers -
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 21:15
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Juda[NL] schreef op 22-05-2006 @ 22:09 :
Ik zelf heb het gevoel dat het sneller gaat, maar hee, ik heb het me hele leven al niet

Rukken lukt dan weer niet, alleen met me dinnetje erbij
Je kan jezelf niet aftrekken?
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 21:17
Juda[NL]
Avatar van Juda[NL]
Juda[NL] is offline
Citaat:
Crimson schreef op 22-05-2006 @ 22:15 :
Je kan jezelf niet aftrekken?
Jawel, maar zonder resultaat
__________________
- the owl asks, but never answers -
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 21:18
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Juda[NL] schreef op 22-05-2006 @ 22:17 :
Jawel, maar zonder resultaat
Wow, wat gek. Hoe kan dat dan?
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 21:22
Juda[NL]
Avatar van Juda[NL]
Juda[NL] is offline
Citaat:
Crimson schreef op 22-05-2006 @ 22:18 :
Wow, wat gek. Hoe kan dat dan?
Ik quote op besneden --> Jood (just like everybody knows)
__________________
- the owl asks, but never answers -
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 22:20
Streepjescode
Avatar van Streepjescode
Streepjescode is offline
Okay, misschien is jou ervaring anders. Het is voor zover ik weet een bekend verschijnsel bij mensen die besneden zijn (zijn zelfs support groups voor) en ik las er laatst weer een artikel over.
__________________
you fluttered struggling between two waves in the air now...and then under the water and out again...a fish...a bird...a fin thing...a wing thing...
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 23:38
Verwijderd
Citaat:
Juda[NL] schreef op 22-05-2006 @ 22:22 :
Ik quote op besneden --> Jood (just like everybody knows)
Uh, nou ja, ik ken een besneden jongen die dat prima kan..
Met citaat reageren
Oud 23-05-2006, 09:41
Dutch-Boost
Dutch-Boost is offline
<-----
Met citaat reageren
Oud 23-05-2006, 14:25
Verwijderd
Citaat:
Dutch-Boost schreef op 22-05-2006 @ 21:15 :
WOW neej, geloof me, een besnijdenis zal het alleen maar gevoeliger maken.
De eerste paar weken wel, maar daarna wordt de hoornlaag op de eikel iets dikker omdat het anders pijn doet om in je ondergoed te schuren, en dan is 't toch echt iets minder gevoelig. Maar dat zou niet zó veel verschil moeten maken dat iemand helemaal niet meer klaar kan komen. Dat lijkt me eerder iets psychisch, of misschien de een of andere zeldzame lichamelijke afwijking, maar in dat geval zou de vriend van de ts het ook niet zelf kunnen.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit probleem met klaarkomen
DikkeBanaan
3 19-12-2006 22:22
Seksualiteit Klaarkomen vrouw in relatie
Firenze
4 18-08-2005 16:27
Seksualiteit Vingeren...klaarkomen?!
mizz-unknown
48 15-08-2003 11:58
Seksualiteit vingeren en niet klaarkomen
rosayet
10 30-07-2003 21:34
De Kantine [gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ???
damaetas
582 27-01-2003 18:11
Seksualiteit Toch klaarkomen door penetratie?
carla-tje
54 19-08-2002 21:45


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:36.