Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-11-2002, 14:40
Larissa_86
Larissa_86 is offline
Hai.. ja ik had even een vraagje.
Ik heb al 2 keer een wenkbrauwpiercing laten schieten, de 1e keer toen hong hij helemaal na een tijdje. Ik ben toen naar de piercingshop teruggegaan en toen hebbe ze die nog een keer opnieuw eringezet gratis. Ik geloof dat het Chirugisch staal was elke keer, dat hadde ze me bij de 1e keer ook geadviseerd meen ik..Nu was hij de laatste tijd weer nogal hangerig, dus ben ik net weer terug naar de winkel gegaan. Ze zeide dat hij inderdaad weer was afgestoten, toen zeide ze dus van ja je had ook de 2e keer titanium moeten pakke want blijkbaar stoot je lichaam chirurgisch staal af. Ja hallo hoe moet ik dat weten, da hadde HUN mij toch moeten vertellen. Nu zei ze da ze me tegemoet zou komen door hem nog een keer te zetten gratis, en dat ik dan wel zelf het titanium ringetje moet betalen. Nu is mijn vraag zal ik dit doen of niet
Met citaat reageren
Oud 27-11-2002, 19:25
LeRatLuciano
Avatar van LeRatLuciano
LeRatLuciano is offline
ik weet niet of het zozeer allergisch is want ik heb ook 3jaar een wenkbrauw piercing gehad en plotseling ging hij eruit groeien,bij oorringetjes heb ik nooit problemen gehad met chirurgisch staal

ik heb hem gewoon niet laten schieten omdat een wond maken in litteken weefsel mij niet echt goed lijkt, maar ja als je het zo leuk vindt die piercing moet je het zelf weten

Rat
__________________
C'est de la tristesse que tu peux lire dans mes yeux
Met citaat reageren
Oud 28-11-2002, 18:37
Verwijderd
Volgens mij MOGEN ze tegenwoordig alleen maar titanium gebruiken dus.. maar ja als ie al 2x is uitgegroeid, zou ik me conlcusies trekken en denken: het lukt gewoon niet bij mij. Die dingen groeien sowieso snel uit dus ja.. tis dat ik em niet meer mag, dan had ik het nog wel een 2e keer geprobeerd, maar een 3e keer..

Je moet iig wel wachten tot de plek waar de vorige zat genezen is. Het is aan jezelf of je het wil of niet.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2002, 19:20
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
Larissa_86 schreef:
, da hadde HUN mij toch moeten vertellen.
Hahaha
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 30-11-2002, 17:02
mood indigow
Avatar van mood indigow
mood indigow is offline
Een vriendin van mij had precies hetzelfde..
Die heeft het niet voor de 3e keer laten doen, want de piercingshop (de mensen die daar werken)had gezegt dat de kans groot was dat hij er weer uit zou groeien. Ze heeft nu trouwens wel een litteken en die is niet erg mooi.
Dus ik zou het niet doen als ik jou was..

Maar wie ben ik..
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Het grote piercing topic
Verwijderd
500 13-08-2004 19:25
De Kantine Heb jij een litteken?
Repsaj
221 22-11-2003 22:15
Lifestyle Piercing topic
Verwijderd
470 29-09-2003 08:37
Lichaam & Gezondheid uitgroeiende tepelpiercing
Little miss NAUGHTY
10 05-06-2003 22:19
ARTistiek Dagboek van een meisje
40 06-05-2002 09:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:31.