Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-03-2019, 00:02
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
.
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-03-2019, 06:52
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Misgunners.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2019, 10:22
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Ik kan me niet voorstellen dat mensen het kinderarbeid vinden
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2019, 10:36
Verwijderd
Wie?
Met citaat reageren
Oud 19-03-2019, 11:03
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Al die familievloggers zijn zo cringe als de pest en die kinderen worden later gepest op school.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2019, 11:46
Verwijderd
Citaat:
Wie?
Met citaat reageren
Oud 19-03-2019, 11:53
Verwijderd
Citaat:
Ik kan me niet voorstellen dat mensen het kinderarbeid vinden
Natuurlijk is het kinderarbeid. Is ook geen kwestie van "vinden", dat is gewoon wettelijk geregeld. Het is nadrukkelijk in de commerciële sfeer (geen privé-optreden of schooloptreden of zo), het is nadrukkelijk niet incidenteel maar zo goed als dagelijks. Hier is wettelijk gewoon een ontheffing van SZW voor nodig. Heeft niets te maken met wat jij, of andere mensen, vinden. Is gewoon de wet.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2019, 12:31
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Natuurlijk is het kinderarbeid. Is ook geen kwestie van "vinden", dat is gewoon wettelijk geregeld. Het is nadrukkelijk in de commerciële sfeer (geen privé-optreden of schooloptreden of zo), het is nadrukkelijk niet incidenteel maar zo goed als dagelijks. Hier is wettelijk gewoon een ontheffing van SZW voor nodig. Heeft niets te maken met wat jij, of andere mensen, vinden. Is gewoon de wet.
Zou best kunnen. Je weet alleen niet of de kinderen wel/geen toestemming hebben gegeven. Als ze dat wel hebben gedaan, is er geen reden om het kinderarbeid te noemen
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2019, 12:34
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Zou best kunnen. Je weet alleen niet of de kinderen wel/geen toestemming hebben gegeven. Als ze dat wel hebben gedaan, is er geen reden om het kinderarbeid te noemen
h o l d o n.
Die kiddo's zijn meestal onder de 10 ofzo.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2019, 12:38
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Citaat:
Zou best kunnen. Je weet alleen niet of de kinderen wel/geen toestemming hebben gegeven. Als ze dat wel hebben gedaan, is er geen reden om het kinderarbeid te noemen
De meeste kinderen zijn 5 jaar of jonger
Of ken jij een kanaal met kinderen die ouder zijn dan 5?
Met citaat reageren
Oud 19-03-2019, 12:59
Verwijderd
Citaat:
Zou best kunnen. Je weet alleen niet of de kinderen wel/geen toestemming hebben gegeven. Als ze dat wel hebben gedaan, is er geen reden om het kinderarbeid te noemen
Het is totaal en volstrekt niet relevant of die kinderen toestemming hebben gegeven. Waarom verzin je gewoon maar wat? Even googlen en je hebt de wetgeving te pakken. Waarom ga je hier überhaupt de discussie over aan? Ik snap dat echt niet.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2019, 13:10
Verwijderd
Citaat:
Zou best kunnen. Je weet alleen niet of de kinderen wel/geen toestemming hebben gegeven. Als ze dat wel hebben gedaan, is er geen reden om het kinderarbeid te noemen
Gast, je kan woorden niet herdefiniëren. Hier is een juridische definitie voor, daar heeft de media het over, daar heeft Jan M het over: Dit is simpelweg kinderarbeid, punt uit. ECHTER, kinderarbeid is niet per definitie verboden en DAT is waar jij aan denkt, aan derdewereldlanden waar kinderen kleren zitten te naaien.

Het één sluit het ander niet uit, eigenwijs stuk stront dat je d'r rondloopt. Godverdomme wat zullen mensen later een bloedhekel krijgen aan je. Iedere keer dat jij iets uit probeert te leggen zeg je "Nee, een trein dat is een vervoersmiddel met 4 banden, een benzineverbrandingsmotor en je kan hem voor het huis parkeren."

FUCK DIE SHIT.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2019, 13:36
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Het is totaal en volstrekt niet relevant of die kinderen toestemming hebben gegeven. Waarom verzin je gewoon maar wat? Even googlen en je hebt de wetgeving te pakken. Waarom ga je hier überhaupt de discussie over aan? Ik snap dat echt niet.
Ik heb een werkstuk geschreven over de AVG privacy wet, dus ik heb wel een soort van verstand van zaken. Kijk maar: https://docs.google.com/document/d/1...it?usp=sharing
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2019, 13:38
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een werkstuk geschreven over de AVG privacy wet, dus ik heb wel een soort van verstand van zaken. Kijk maar: https://docs.google.com/document/d/1...it?usp=sharing
Dit heeft er geen KAK mee te maken. De ene wet is de andere niet, JUIST omdat je een werkstuk geschreven hebt over de AVG zou je moeten weten dat er nog een heleboel onduidelijk is (ook over de AVG zelf, want we moeten simpelweg nog wachten op gerechtelijke uitspraken die de wet interpreteren) en dat LES ÉÉN is dat je de wet en bijbehorende jurisprudentie opzoekt.

Met vriendelijke groet,

Een officiële Functionaris Gegevensbescherming.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2019, 13:40
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
hier heb je een kilo gelijk deadlock!

Sws is dit geen kinderarbeid. De kinderen worden niet betaald
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2019, 13:50
Verwijderd
Eigenwijs is ook wijs
Met citaat reageren
Oud 19-03-2019, 13:55
Verwijderd
Citaat:
hier heb je een kilo gelijk deadlock!

Sws is dit geen kinderarbeid. De kinderen worden niet betaald
Betaald worden is geen vereiste.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2019, 15:03
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Al die familievloggers zijn zo cringe als de pest en die kinderen worden later gepest op school.
HALLO MIJN NAAM IS LOESJE61, EN VANDAAG GAAN WE EEN AIRFRYER REVIEWEN.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 19-03-2019, 15:09
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Citaat:
HALLO MIJN NAAM IS LOESJE61, EN VANDAAG GAAN WE EEN AIRFRYER REVIEWEN.
Oh *kwijl* ik wil jouw handtekening😍😍
Met citaat reageren
Oud 19-03-2019, 15:09
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Citaat:
HALLO MIJN NAAM IS LOESJE61, EN VANDAAG GAAN WE EEN AIRFRYER REVIEWEN.
Loesje heeft een poesje
Met citaat reageren
Oud 19-03-2019, 15:10
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Loesje heeft een poesje
genaamd koosje en een poosje geleden heeft ze een zoontje.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2019, 15:14
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een werkstuk geschreven over de AVG privacy wet, dus ik heb wel een soort van verstand van zaken. Kijk maar: https://docs.google.com/document/d/1...it?usp=sharing
Nee, je hebt geen verstand van zaken. En AVG en kinderarbied zijn juridisch gezien totaal andere dingen, bizar dat je dat er bij haalt. Ik heb mijn rijbewijs, dus ik heb wel een soort van verstand van zaken.

Citaat:
Sws is dit geen kinderarbeid. De kinderen worden niet betaald
Ook dit is totaal niet relevant. De wet zegt niets over wel of niet betaald worden. Weet je, er is niets mis met iets niet weten. Maar stug blijven doorgaan als het duidelijk is dat je ernaast zit en dat de andere partij wél weet waar hij het over heeft, dat is pas echte domheid.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2019, 15:15
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
jan heb jij een kinderwens?
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Met citaat reageren
Oud 19-03-2019, 15:48
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Ook al doe je vrijwilligerswerk, terwijl je een 10 jarige kind bent. Het is nog steeds kinderarbeid.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2019, 07:38
Verwijderd
Citaat:
jan heb jij een kinderwens?
De angst dat ik een compleet zwakzinnig kind krijg komt die eventuele wens niet ten goede.

Laatst gewijzigd op 20-03-2019 om 10:24. Reden: Uitlokken
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-03-2019, 10:27
Verwijderd
Citaat:
De angst dat ik een compleet zwakzinnig kind krijg komt die eventuele wens niet ten goede.
Ja en die kans is met jou als partner toch zeker 75%. En dan niet de good kind.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2019, 11:34
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
oeh ik heb jan laten uitlokken
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Met citaat reageren
Oud 20-03-2019, 13:11
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
oeh ik heb jan laten uitlokken
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:34.