Oud 22-01-2002, 17:38
Wanderlust
Wanderlust is offline
Wat als je vriend(in) Pheiffer zou krijgen, wat zou jij dan doen. Zou je hem/haar dan niet meer zoenen?
__________________
He came, he saw, he swung!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-01-2002, 17:42
BlackMystery
Avatar van BlackMystery
BlackMystery is offline
als ik haar echt graag zou zien zou me dat niet intereseren
Met citaat reageren
Oud 22-01-2002, 17:43
miro
Avatar van miro
miro is offline
Mijn ex vriend had het toen ik nog met m ging, maar ik wist het niet dus we hebben gewoon gezoend. Toen we dr achter kwamen heb ik me ook laten testen en ik had gelukkig niks. Daarna (bijna) niet meer gezoend maar t was al bijna over dus....
Met citaat reageren
Oud 22-01-2002, 17:54
Verwijderd
ja waarom niet? dan zijn we maar samen ziek,dat boeid me niks...
Met citaat reageren
Oud 22-01-2002, 17:57
i love jeffrey
i love jeffrey is offline
ja ik zou ook blijven zoenen maar alleen als mijn vriendje het ook wil ik zou er gewoon met die gene er over praten wat ie er van vindt. een goede vriend en vriendin van mij zoennen ook nog steeds terwijl zij ook pheiffer heeft
__________________
xxx imelda
Met citaat reageren
Oud 22-01-2002, 17:58
Cerberus
Cerberus is offline
ik heb het zelf gehad en mijn vriendin vond het opzich niet erg om me te zoenen.

trouwens, er lopen een heleboel mensen rond met het pfeiffer virus, maar lang niet iedereen word er ziek van.
__________________
~pas op voor grootspraak: er kan iemand in de buurt zijn die je als kind gekend heeft~
Met citaat reageren
Oud 22-01-2002, 17:59
caine
caine is offline
opzich gaat het niet-zoenen van mijn vriend niet lukken als we elkaar zien... dus tja, whatever
__________________
*fairytale from hell's cave*
Met citaat reageren
Oud 22-01-2002, 18:24
chanel
chanel is offline
nou, als je 6 weken niet zoent.. dan kan je hem/haar tenminste verzorgen mocht dat eventueel nodig zijn
maar als je vriend t nu krijgt, (de werking ervan kan een half jaarlater komen) en je had toen al met hem/gezoen.. dan heb jij t ook al, dan zou t me nix meer uitmaken.. maar als je hem/haar nu ontmoet en hij/zij is er net 8er, dan zou ik die 6 weken wel volhouden (denk ik)

Chanel
__________________
Can't stand when a bitch all in my side,I don't even know her and she all up in my light,Givin me the side eye like she wanna fight,better get t right
Met citaat reageren
Oud 22-01-2002, 19:02
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Absoluut niet dus. Dit is dus nou 1 van de redenen dat ik zoenen uberhaupt smerig vind, je kunt er ziektes van krijgen.

-Desecrator
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Met citaat reageren
Oud 22-01-2002, 19:05
Verwijderd
Citaat:
Desecrator schreef:
Absoluut niet dus. Dit is dus nou 1 van de redenen dat ik zoenen uberhaupt smerig vind, je kunt er ziektes van krijgen.

-Desecrator

joh een nieuwtje van eten en drinken kun je ook ziek worden en van sommige kun je kanker krijgen...ga je nu stoppen met eten
Met citaat reageren
Oud 22-01-2002, 19:12
~ Iris ~
~ Iris ~ is offline
Ik zou hem blijven zoenen, dan zijn we samen lekker ziek!
__________________
help! ______\o/______/\______
Met citaat reageren
Oud 22-01-2002, 19:33
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
spacegirl schreef:
joh een nieuwtje van eten en drinken kun je ook ziek worden en van sommige kun je kanker krijgen...ga je nu stoppen met eten
Neuh, want niet eten is nog veel ongezonder, dus eet ik maar zo gezond mogelijk.

-Desecrator

__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Met citaat reageren
Oud 22-01-2002, 19:36
highlight
Avatar van highlight
highlight is offline
stelling pikker

Ik zou 'm denk ik gewoon blijven zoenen, misschien zou ik het eerst nog proberen niet te doen, maar dat lukt me toch niet zolang dusja...
__________________
|| ==-- Met mijn gedachten ergens anders, ben ik altijd overal --== ||
Met citaat reageren
Oud 22-01-2002, 19:58
kizzy
kizzy is offline
ik had 3 weken met me vriend toen er bekent werd dat ik pfeiffer had.. hij heeft me NOOIT laten vallen.. en ik ben nu al 9 maand echt heel erg ziek! het is dus wel heel moeilijk om een goede relatie te hebben met iemand die pfeiffer heeft!! want iemand kan nie meer leuke dingen doen, voelt zich gewoon kut enzow!! dus niet denken "lekker samen ziek" want als je 1 jaar heel ziek bent. en je sociale leven, school, werk, sporten en ALLES moet opgeven.. betekent het niet "lekker samen ziek!!" zoals sommigen hier zeggen!

als je ineens te horen krijgt dat je vriend(in) pfeiffer krijgt heb je er niets aan om ineens NIET met hem/haar te zoenen. Je bent nml al besmet, je kan dus ziek worden... of je bent imuum dus heb je nergens last van



[Dit bericht is aangepast door kizzy (22-01-2002).]
Met citaat reageren
Oud 22-01-2002, 20:43
GeKKe PiEpErT
GeKKe PiEpErT is offline
Ik zou haar gewoon blijven zoenen want ik heb zelf al pfeiffer gehad. En zover ik weet kun je het maar 1 keer in je leven krijgen.

Dus gewoon lekker klef doen!
Met citaat reageren
Oud 22-01-2002, 20:57
N*A*Shezbaernon
N*A*Shezbaernon is offline
Weet niet of ik het zo lang zou volhouden, hem niet te zoenen ...
__________________
Bloedserieus
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 12:10
guinevieve juniper
guinevieve juniper is offline
Geloof me dat hou je niet vol ,toen ik zei dat ik het had en we maar niet moesten zoenen kreeg ik als respons " zeker niet !" en een diepe tongzoen
__________________
guinevieve
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 12:12
Piccola
Piccola is offline
Als ik bij hem ben moet ik hem gewoon zoenen! Ik kan niet zonder zijn gezoen! Dus dan word ik ook maar ziek...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-01-2002, 13:01
C'est moi!
C'est moi! is offline
Op het moment dat jij weet dat hij Pfeiffer heeft, heeft niet zoenen echt geen zin meer hoor, dan heb jij dat virus ook al lang. Of je er ziek van wordt, is een tweede, maar niet zoenen als ie ziek is, heeft werkelijk helemaal niks geen nut.
__________________
Ik ben niet doof, ik negeer je gewoon!! | Ik haat je niet, ik voel me gewoon beter als je niet in de buurt bent!!
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 13:16
VaLeRiE4YoU
VaLeRiE4YoU is offline
Mijn (ex)vriend had ook pfeiffer en we hebben gewoon doorgezoend en gedaan hoor...hebben er eigenlijk nie egt meer aan ged8!En heb er (zover k weet) nix aan overgehouden!
__________________
LIeGeN Is VoOr LoSeRs!!!
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 13:38
Verwijderd
wat is pfeiffer eigenlijk juist voor iets? is dat iets als klierkoorts ofzow?
elke dag staat er érgens op 't forum wel iets over pfeiffer, maar ... WTF is PFEIFFER??


*blue*
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 13:39
Verwijderd
Offtopic: coooooooooooolllllllllllllll een rooie zeventien onder me naam!!

*blue*
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 13:42
highlight
Avatar van highlight
highlight is offline
Citaat:
*blue angel* schreef:
Offtopic: coooooooooooolllllllllllllll een rooie zeventien onder me naam!!

*blue*



Meid, Gefeliciteerd!
__________________
|| ==-- Met mijn gedachten ergens anders, ben ik altijd overal --== ||
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 13:47
Verwijderd
Citaat:
highlight schreef:

Meid, Gefeliciteerd!

thnx!
coole smiley btw

*blue*
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 14:13
kizzy
kizzy is offline
Citaat:
*blue angel* schreef:
wat is pfeiffer eigenlijk juist voor iets? is dat iets als klierkoorts ofzow?
elke dag staat er érgens op 't forum wel iets over pfeiffer, maar ... WTF is PFEIFFER??

als je pfeiffer hebt ben je langdurig erg moe, buikpijn, hoofdpijn, opgezwolle klieren, keelpijn, en kan je allemaal andere infecties krijgen.. meestal duurt het vrijlang voordat je weer beter bent 3 maand tot 2 jaar... je kan er NIETS tegen doen behalve uitrusten.. als je je pfeiffer niet goed uitrust kan je er ME (chronische vermoeidheid) aan overhouden.. drink je alcohol met pfeiffer dan kan je er geelzucht aan over houden

is dus best erge ziekte, via glazen, bestek en zoenen besmet je iemand.. de meeste mensen zijn imuum alleen mensen met een laag afweer systeem, mensen die last hebben van strees oid hebben grote kans dat zij wel worden geinfecteerd

als je een vriend HEBT en DAARNA hoort dat hij pfeiffer heb kan je gewoon blijven zoenen.. OF je bent al besmet, OF je bent imuum....

ennuh GEFELICITEERD!!



[Dit bericht is aangepast door kizzy (23-01-2002).]
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-01-2002, 17:47
simple creed
Avatar van simple creed
simple creed is offline
hmm.. ik zou dan toch al besmet zijn dan maakt het niet meer uit.. anders liever niet denk ik...
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 17:50
Mey
Mey is offline
Ik weet het niet hoor, ik heb pfeiffer gehad en het is echt k*t. Ik geloof dat een heleboel mensen hier denken dat het niet zoveel voorsteld, alleen een beetje moe ofzow, maar dat is echt niet zo! Ik kan gerust zeggen dat je hele leven ineens veranderd, je raakt mensen kwijt waarvan je dacht dat het je vrienden waren, kunt niet meer sporten, bijna niet naar school ect ect. Dus ik zou het liever niet doen denk ik.......... zou wel k*t zijn maar wat heb je er aan als je allebei heel ziek ervan bent. Kun je elkaar niet eens meer zien!

Maar goed, ik ben al imuum, dus ik hoef me er niet druk over te maken

[Dit bericht is aangepast door Mey (23-01-2002).]
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Wie wint de Tour de France 2005?
peaceflower
170 24-07-2005 04:45
Lichaam & Gezondheid Slapenproblemen!!! HELP! =(
Ilsuuuh
46 25-12-2004 09:32
Liefde & Relatie Pfeiffer... wat zou je doen?
742639
26 11-11-2004 00:10
Lichaam & Gezondheid pfeiffer hebben...
Funky_Soprano_7
67 22-10-2004 20:52
Lichaam & Gezondheid vraagje over pfeiffer..
Ingetjuhh
50 24-10-2003 14:29
Lichaam & Gezondheid Geen pheiffer
MrfUbU
9 13-11-2002 16:08


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:33.