Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-01-2002, 14:43
Yacine
Yacine is offline
help: ik heb een beste vriend, al zo'n beetje heel mijn leven. We hebben ook wat gehad maar dat is nu weer uit. Hij heeft een 1 jaar oudere broer en die is leeeeuuuk! Hij flirt ook vaak met me, zegt dat ik mooi ben enz. en hij is een paar maanden geleden verliefd op me geweest heeft hij verteld. Alleen hij heeft al 2 jaar een vriendin, maar soms gaat dat niet zo goed. Maak ik kans bij die broer of nie? en als dat zo is kan ik dan ooit wat beginnen met hem(mijn beste vriend is nl best jaloers, ook als ik gewoon vriendjes heb is hij jaloers en het is natuurlijk zijn broer). Maar die broer is zo lief en leuk en hij is al eens verliefd op mij geweest!! Hellup!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-01-2002, 14:44
Vos
Vos is offline
Uuh, ik denk het wel he..

Als hij een vriendin heeft en aan jou verteld dat hij verliefd op je is, zit er toch iets fout in die relatie of niet dan??
Met citaat reageren
Oud 06-01-2002, 20:04
Shannia
Shannia is offline
Hee girl!
Ik denk persoonlijk dat je redelijk veel kans maakt, als hij je mooi vind enz. zit dat wel goed.
Je moet je alleen bedenken of je dat wil?! Als je beste vriend er boos om wordt zou het kunnen zijn dat je hem kwijt raakt voor zijn broer, en of je dat wilt is de vraag?!
Als die vriend niet boos wordt, dan zou ik er gewoon voor gaan!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 06-01-2002, 20:07
Verwijderd
Sorry, maar lang niet zo erg als verliefd op de vriendin van je beste vriend. Maar verder zou ik zeggen, ga ervoor. Ik bedoel wat valt er te verliezen. Zie je je beste vriend ook alleen maar meer
Met citaat reageren
Oud 06-01-2002, 20:11
~ Iris ~
~ Iris ~ is offline
ja maakt wel kans denk ik, ga ervoor!
__________________
help! ______\o/______/\______
Met citaat reageren
Oud 07-01-2002, 11:57
Ruben
Ruben is offline
Ahum, jullie zeggen altijd dat je iemand die een al een relkatie heeft met rust moet laten. Nu heeft deze broer een relatie en dan opeens mag dat meisje er wel tussen gaan zitten? Laat hem het eerst maar uitmaken en dan zie je wel of je kans maakt, niet voor die tijd het gaan proberen.
__________________
Let the force be with me | Freddy Heineken .... Rest In Peace| O...en ik ben goed
Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 16:20
M.ssm.st.c
M.ssm.st.c is offline
praat er met je beste vriend over. dat is mijn enigste advies
Met citaat reageren
Oud 11-01-2002, 13:31
Conqueror1
Conqueror1 is offline
je maakt zeker een goede kans bij die gast maar...
als je met zijn broer gaat dan naai je je beste vriend best wel
en als het dan uitgaat met die broer heb je niemand meer want ik denk dat die beste vriend dan ook niet meer je beste vriend is
succes ermee!
laterz
__________________
Nog maar 4 maanden school!
Met citaat reageren
Oud 11-01-2002, 15:42
marlies
Avatar van marlies
marlies is offline
Citaat:
Ruben schreef:
Ahum, jullie zeggen altijd dat je iemand die een al een relkatie heeft met rust moet laten. Nu heeft deze broer een relatie en dan opeens mag dat meisje er wel tussen gaan zitten? Laat hem het eerst maar uitmaken en dan zie je wel of je kans maakt, niet voor die tijd het gaan proberen.

Hier ben ik het mee eens. Ik denk dat je kans maakt, maar je moet niet gaan zitten stoken.
__________________
Als ik later groot ben, trouw ik met kermit de kikker :p | Tel wat je hebt, niet wat je mist
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 15:26
Yacine
Yacine is offline
Bedankt iedereen, ik heb gepraat met mijn beste vriend, hij heeft beloofd niks tegen zn broer te zeggen, hij vond het gelukkig niet erg, maar ja, ik ben nog steeds verliefd!!!Nou ja, daar moet ik dan maar vanaf komen. Maar hoe???Tips?:-)
Yacine
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Moeilijke keuze
Kris95
14 13-03-2012 19:21
Psychologie te lieve broer, verlatingsangst
vleesstreepje40
6 12-10-2011 20:53
Liefde & Relatie Hoe vaak ben jij verliefd geweest, hoe lang & hoe hevig?
Verwijderd
87 13-07-2007 16:32
Liefde & Relatie verliefd op ex van me beste vriendin?? [heel lang:$]
Oktober
9 21-03-2004 14:54
Muziek De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!]
Verwijderd
12 01-04-2003 08:40
Liefde & Relatie De broer van mn beste vriend...
Kronkeltje
17 07-07-2002 00:08


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:15.