Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-01-2002, 12:33
Dr_Love
Dr_Love is offline
He... ik heb effe een vraagje.

Ik heb echt allemaal verschillende vrienden. Als ik daar wat mee ga doen zijn we gewoon met zijn tweeën. En die vrienden kennen elkaar wel een klein beetje, maar niet zo dat ze met elkaar omgaan, snap je.
Maar ja.. dat is soms behoorlijk frustrerend. Ik zal nooit met een vrienden groep ergens naar toe kunnen ofzo. Als je begrijpt wat ik bedoel. Ik ga ook niet zeggen dat ze elkaar maar is beter moeten leren kennen zodat ik met hun allemaal op stap kan gaan.

Maar ben ik nou de enige die dat heeft. Want op school hoor je dan weer van andere mensen enzo van die verhalen, dat ze binnenkort met zijn allen op vakantie gaan.

Nou ja... beetje triest verhaal. Moest het even kwijt. Wil je even een reactie geven alsjeblieft!

Thanx
Greetz, Dr_LOVE
__________________
It's hard to see the bright side of life!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-01-2002, 12:53
als het ware salsa
Avatar van als het ware salsa
als het ware salsa is offline
ksnap je echt helemaal

heb hetzelf ook een beetje

nou ga ik wel misschien op vakantie met een vriendengroep waar ik vorig jaar nog veel mee omging
maar voor de rest heb ik echt allemaal verschillende vrienden
soms in groepjes
maar meestal ga k dan ook iets met zn 2en doen..
maar heb r niet zoveel problemen mee
kan met erg veel verschillende soorten mensen opschietn..
ach


maar kzou dr niet zo mee zitten (alsje dat doet)
__________________
zoiets->
Met citaat reageren
Oud 27-01-2002, 12:58
miro
Avatar van miro
miro is offline
Kheb ook verschillende vrienden en vriendinnen die elkaar nog nauwelijks kennen. Kzit er helemaal niet mee!! het kan juist heel fijn zijn dat je verschillende vriendengroepen hebt! Kan het met iedereen goed vinden en dat ik met verschillende mensen omga is totaal geen probleem, het is juist fijn, met de ene doe je weer andere dingen dan met de ander en andersom.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2002, 12:59
Verwijderd
Ja, dat heb ik ook hoor. Vroeger had ik zeg maar 3 "vriendengroepen" en nu is er nog maar een van over en met die vriendengroep doen we alleen bepaalde dingen zeg maar (pinkpop, e.d.) en doen dat dus niet zo vaak. Ben laatst bijv. nog met ze wezen zwemmen.
Die andere 2 groepen zijn uit elkaar gevallen omdat ik van sporten afging en van school. Nou spreek ik een aantal van die mensen nog wel individueel, maar ik doe niks meer met die groep en de ene die over is is dus niet een groep waar je mee op vakantie gaat, maar hoe dat gaat uitwerken zal ik wel in de toekomst zien, aangezien het dus nog niet zo lang zo is.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Is hij een player? Help!
Applepie
20 30-05-2012 20:52
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: Vader vertelt een briefverhaal
Ieke
0 11-04-2005 17:48
Liefde & Relatie Tevreden met vriendengroep
Verwijderd
57 12-02-2005 09:52
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school?
Jabotinsky
84 02-11-2004 01:12
Verhalen & Gedichten mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje
Verwijderd
15 17-05-2003 22:55
Psychologie IN group Versus OUT group
Frida
15 10-06-2002 18:03


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:05.