Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-09-2005, 00:10
The 1 and only
Avatar van The 1 and only
The 1 and only is offline
Citaat:
devilcat schreef op 02-09-2005 @ 01:09 :
Elke keer ZIE ik dat Nathalie uitdagend naar haar ex KIJKT.

Serieus, ze vindt het maar WAT leuk dat haar ex er is, elke keer die ogen hoe ze naar hem kijkt.

En gisteren:





Ging ze vragen aan haar ex, of haar BROEKJE doorscheen.... LEkker voor haar vriend die thuis dat ziet...
Hehe idd, eerst doen alsof ze 't vreselijk vindt maar ondertussen....
__________________
That's me
Advertentie
Oud 02-09-2005, 00:13
The 1 and only
Avatar van The 1 and only
The 1 and only is offline
Ik ben verslaafd
__________________
That's me
Oud 02-09-2005, 00:23
levi's
Avatar van levi's
levi's is offline
Ik heb net ff 2 uur live streams bekeken. Ze gaan de opdracht wel proberen uit te voeren (na lange discussies) maar Linda doet er zowieso niet aan mee, omdat ze simpelweg geen zin in heeft
De dokter moest naar Ingrids benen kijken, omdat zij daar heel erg last van had, maar zij gaat wel proberen te fietsen.

Tanja heeft inmiddels 2 sigaretten gehad, terwijl ze van haar vriend te horen kreeg dat ze moest stoppen.

Lieke is blij dat haar geheime missie voorbij is, maar toch heeft ze er geen goed gevoel bij. Zij heeft de 5000 euro niet verdiend+de bewoners hebben haast geen eten gehad voor 4 dagen, dus niemand had er wat aan.

__________________
Veel geld verdienen? Met deze link vind je de oplossing! http://www.doublepoints.net/webclick.php?country=NL&language=NL&u=superhero87
Oud 02-09-2005, 07:15
knijtert!
Avatar van knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
The 1 and only schreef op 02-09-2005 @ 01:10 :
Hehe idd, eerst doen alsof ze 't vreselijk vindt maar ondertussen....
Ze vind het vreselijk omdat ze derzelf kenten een zwak heeftvoor die man...

Maar dan is ze dus kennelijk niet toe aan een nieuwe relatie... Rot voor Joost (geloof ik)... Joost is ook niet bliind
__________________
That'll be our little secret
Oud 02-09-2005, 07:23
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Ik zie dat ze ondertussen gestopt zijn met fietsen; geen 50.000 dus.
Oud 02-09-2005, 07:35
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Citaat:
crook schreef op 02-09-2005 @ 00:54 :
wat is ruud hitsig grijs geworden

Tanja is een ordinaire hoer. Hoe laag ga je als je je kind laat exploiteren om een hoofdprijs van 100.000 euro te winnen???? ik snap dat soort mensen echt niet Ze moet er uit. Dat mens moet bevallen in een omgeving zonder stress, bij haar vriend ofzo of bij haar ouders thuis. Weet ik veel, maar niet in een omgeving met 10 andere vreemden en waar je je druk moet maken om stomme week-opdracht om te voorkomen dat je de hele week droog brood moet eten.
Tanja krijgt gewoon eten hoor. Ze zal zich wel een beetje "zorgen" maken om de rest, maar denk niet dat dat stress geeft bij haar.
Oud 02-09-2005, 09:17
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Rachel schreef op 02-09-2005 @ 08:35 :
Tanja krijgt gewoon eten hoor. Ze zal zich wel een beetje "zorgen" maken om de rest, maar denk niet dat dat stress geeft bij haar.
Ik denk niet dat die sigarethoofd genoeg hersens heeft om uberhaubt zorgen voor iemand te voelen .. inclusief haar baby.
Oud 02-09-2005, 09:37
knijtert!
Avatar van knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
levi's schreef op 02-09-2005 @ 01:23 :
Ik heb net ff 2 uur live streams bekeken. Ze gaan de opdracht wel proberen uit te voeren (na lange discussies) maar Linda doet er zowieso niet aan mee, omdat ze simpelweg geen zin in heeft
De dokter moest naar Ingrids benen kijken, omdat zij daar heel erg last van had, maar zij gaat wel proberen te fietsen.

Tanja heeft inmiddels 2 sigaretten gehad, terwijl ze van haar vriend te horen kreeg dat ze moest stoppen.

Lieke is blij dat haar geheime missie voorbij is, maar toch heeft ze er geen goed gevoel bij. Zij heeft de 5000 euro niet verdiend+de bewoners hebben haast geen eten gehad voor 4 dagen, dus niemand had er wat aan.

ze heeft geen vriend

Drom zat ze thuis juist in de stress
__________________
That'll be our little secret
Oud 02-09-2005, 10:55
Een Tweeling
Avatar van Een Tweeling
Een Tweeling is offline
Die vrouw is nu alweer aan het roken..?? Bah - wat slecht zeg.
Foei.

En ze zijn ook alweer gestopt met fietsen ? Het leek me ook een enorm zware opdracht.. want ze móéten toch met zijn 2en fietsen, of is 1 ook genoeg ? Dan is het wel te doen lijkt mij..

Ik vond het ook wel zielig gister voor Lieske, over dat geld.. wel leuk al die smerige streken die BB uithaalt - mag dat wel.
Maakt het wat leuker.
Vond haar wel heel handtastelijk, ze zat al die gozers te aaien en zo. Prima hoor, maar ik denk niet dat het haar ten goede komt.

Vind het huis trouwens ook verschrikkelijk ingericht - schreeuwend, kil, semi-modern. Bah.
__________________
De dokter zei: 'volgens mij ben je schizofreen.' Maar wij denken van niet.
Oud 02-09-2005, 11:23
The 1 and only
Avatar van The 1 and only
The 1 and only is offline
Jammer dat ze zijn gestopt met fietsen, maar t was idd wel heel erg zwaar. Toch denk ik dat ze het misschien wel hadden kunnen halen met een goeie planning zodat ze genoeg rust kregen..
__________________
That's me
Oud 02-09-2005, 11:27
Verwijderd
Citaat:
The 1 and only schreef op 02-09-2005 @ 12:23 :
Jammer dat ze zijn gestopt met fietsen, maar t was idd wel heel erg zwaar. Toch denk ik dat ze het misschien wel hadden kunnen halen met een goeie planning zodat ze genoeg rust kregen..
Volgens mij is het idee juist dat je telkens met z'n tweeën blijft fietsen, continu. Dan moeten er dus ook mensen 's nachts fietsen, en dat lijkt me vreselijk... zeker wanneer je het al een tijd hebt gedaan
Oud 02-09-2005, 11:30
The 1 and only
Avatar van The 1 and only
The 1 and only is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 02-09-2005 @ 12:27 :
Volgens mij is het idee juist dat je telkens met z'n tweeën blijft fietsen, continu. Dan moeten er dus ook mensen 's nachts fietsen, en dat lijkt me vreselijk... zeker wanneer je het al een tijd hebt gedaan
Ja klopt, maar als je zorgt dat bij het wisselen van de persoon die gaat fietsen, degene die van de fiets afstapt meteen gaat rusten voor een paar uur en dan bijvoorbeeld weer een uurtje fietsen (ze waren met 7 personen dus dan kun je wel doorwisselen) Tis wel zwaar natuurlijk
__________________
That's me
Oud 02-09-2005, 12:20
Verwijderd
Citaat:
The 1 and only schreef op 02-09-2005 @ 12:30 :
Ja klopt, maar als je zorgt dat bij het wisselen van de persoon die gaat fietsen, degene die van de fiets afstapt meteen gaat rusten voor een paar uur en dan bijvoorbeeld weer een uurtje fietsen (ze waren met 7 personen dus dan kun je wel doorwisselen) Tis wel zwaar natuurlijk
Als het met z'n 12en al zwaar is, dan is het met z'n 7en én de fietsen een tandje hoger natuurlijk nóg zwaarder. Maar ja, 't is ook veel geld. Ik zou door gaan
Oud 02-09-2005, 12:27
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 02-09-2005 @ 13:20 :
Als het met z'n 12en al zwaar is, dan is het met z'n 7en én de fietsen een tandje hoger natuurlijk nóg zwaarder. Maar ja, 't is ook veel geld. Ik zou door gaan
50.000 euro is veel ja .. maar aan de andere kant .. of ze nou 400.000 of 350.000 winnen ..

T'is natuurlijk niet niks en daarom hebben ze 't nog wel geprobeerd.. maar ze zouden zichzelf idd. half dood fietsen .. en moeten ws. ook nog andere opdrachten gaan doen.

Denk niet dat er veel zwaardere opdrachten zoals deze fietsopdracht komen.
Oud 02-09-2005, 15:12
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Citaat:
Marcade schreef op 02-09-2005 @ 10:17 :
Ik denk niet dat die sigarethoofd genoeg hersens heeft om uberhaubt zorgen voor iemand te voelen .. inclusief haar baby.
het staat niet voor niets tussen " "
Maar goed;
Roken is ongezond voor een kindje, maar mijn moeder heeft ook af en toe gerookt :x {niet zoveel als Tanja hoor!}. Het enige verschil is dat ik wat kleiner was tijdens de geboorte, maar daar is nu niets meer van te zien..
Oud 02-09-2005, 15:15
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
knijtert! schreef op 02-09-2005 @ 00:15 :
Jij geeft geen oordeel over BB, maar over ALLE mensen die zich daarvoor aanmelden.
Lijkt mij een heel verschil...
er doen al die jaren steeds dezelfde soort mensen mee hoor.

Ik heb van elk seizoen 1 of 2 afleveringen gezien, steeds hetzelfde onbenullige volk dat meedoet. dit jaar heb ik één aflevering gezien en het niveau ligt dit jaar wel iets hoger volgens mij. Er was in in ieder geval al iemand die iets van politiek af wist ...
__________________
ofzoiets

Laatst gewijzigd op 02-09-2005 om 15:19.
Oud 02-09-2005, 15:19
Verwijderd
Citaat:
Rachel schreef op 02-09-2005 @ 16:12 :
het staat niet voor niets tussen " "
Maar goed;
Roken is ongezond voor een kindje, maar mijn moeder heeft ook af en toe gerookt :x {niet zoveel als Tanja hoor!}. Het enige verschil is dat ik wat kleiner was tijdens de geboorte, maar daar is nu niets meer van te zien..
Ik heb eens iets gelezen in een psychologie boek over de ontwikkeling van kinderen: kinderen, waarvan de moeder tijdens de zwangerschap heeft gerookt (niet uitzonderlijk veel, maar gemiddeld) en af en toe iets alcoholisch heeft gedronken, een kleine achterstand kunnen hebben in ontwikkelen. Dat lijkt niet heel erg, maar 't is natuurlijk heel erg onnodig.
Oud 02-09-2005, 15:28
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Rachel schreef op 02-09-2005 @ 16:12 :
Roken is ongezond voor een kindje, maar mijn moeder heeft ook af en toe gerookt :x {niet zoveel als Tanja hoor!}. Het enige verschil is dat ik wat kleiner was tijdens de geboorte, maar daar is nu niets meer van te zien..
Mijn moeder heeft toen ze zwanger van mij was, extra veel lopen kettingroken. Mijn broer was namelijk al zo groot toen die geboren werd en ze hoorde ook inderdaad dat babies van rokende moeders kleiner geboren worden. Alleen ik was dus nog iets groter dan mijn broer toen ik geboren werd.

Ik heb geen achterstand (hoop ik ), maar ik kan bv. niet ruiken. (nooit gekund) Weet ik niet of dat komt omdat ze rookte tijdens zwangerschap.
Oud 02-09-2005, 15:52
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 02-09-2005 @ 16:19 :
Ik heb eens iets gelezen in een psychologie boek over de ontwikkeling van kinderen: kinderen, waarvan de moeder tijdens de zwangerschap heeft gerookt (niet uitzonderlijk veel, maar gemiddeld) en af en toe iets alcoholisch heeft gedronken, een kleine achterstand kunnen hebben in ontwikkelen. Dat lijkt niet heel erg, maar 't is natuurlijk heel erg onnodig.
Ik heb dat ook gelezen
En heb toen dat lijstje op mezelf toegepast. Het enige wat bij mij was, was dat ik kleiner was bij de geboorte dan normaal. Maar voor de rest heb ik nooit een achterstand opgelopen o.i.d.
Oud 02-09-2005, 16:00
Verwijderd
Citaat:
Rachel schreef op 02-09-2005 @ 16:52 :
Ik heb dat ook gelezen
En heb toen dat lijstje op mezelf toegepast. Het enige wat bij mij was, was dat ik kleiner was bij de geboorte dan normaal. Maar voor de rest heb ik nooit een achterstand opgelopen o.i.d.
Dat zul je nooit weten, natuurlijk
Oud 02-09-2005, 20:44
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 02-09-2005 @ 17:00 :
Dat zul je nooit weten, natuurlijk
Nee oke ;p
maar ik snap opzich dat gedoe wel en gezeik erover, maar aan de andere kant :x
Als je nu naar buiten gaat, dan adem je ook genoeg zooi in :x
Oud 03-09-2005, 15:23
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Ik wilde t toch weer gaan volgen, maar gelukkig is het me niet gelukt
__________________
I'll find you.
Oud 03-09-2005, 15:47
Verwijderd
Citaat:
Rachel schreef op 02-09-2005 @ 21:44 :
Nee oke ;p
maar ik snap opzich dat gedoe wel en gezeik erover, maar aan de andere kant :x
Als je nu naar buiten gaat, dan adem je ook genoeg zooi in :x
Zeker, maar zo'n ontwikkelend kindje kan beter zonder al die zooi

Ze moet het ook zelf weten, ik begrijp alleen niet hoe je jezelf toe kan staan je kindje nú al zo te behandelen. 'k Zou dat risico nooit durven nemen en vind het raar dat moeders het wél nemen soms.
Mijn probleem is vooral dat ze op tv rookt tijdens haar zwangerschap, zo zullen er mensen zijn die denken dat het wel kan, dat het niet slecht is. En dat is het wél. (Gelukkig zeggen ze dat wel vaak.)
Oud 03-09-2005, 19:51
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Marcade schreef op 02-09-2005 @ 16:28 :
Mijn moeder heeft toen ze zwanger van mij was, extra veel lopen kettingroken. Mijn broer was namelijk al zo groot toen die geboren werd en ze hoorde ook inderdaad dat babies van rokende moeders kleiner geboren worden. Alleen ik was dus nog iets groter dan mijn broer toen ik geboren werd.

Ik heb geen achterstand (hoop ik ), maar ik kan bv. niet ruiken. (nooit gekund) Weet ik niet of dat komt omdat ze rookte tijdens zwangerschap.
Niet ruiken? lullig....
Dat betekend ook dat je niet kan proeven cq. dat alles wat je eet naar karton smaakt. Als je wel smaak hebt, dan moet je reukorgaan wel werken (dat werkt namelijk samen) en ruik je gewoon heel erg weinig.
en ja, ik studeer biologie....
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 03-09-2005, 20:06
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 03-09-2005 @ 20:51 :
Niet ruiken? lullig....
Dat betekend ook dat je niet kan proeven cq. dat alles wat je eet naar karton smaakt. Als je wel smaak hebt, dan moet je reukorgaan wel werken (dat werkt namelijk samen) en ruik je gewoon heel erg weinig.
en ja, ik studeer biologie....
Bijna correct. Ik kan wel degelijk proeven, maar dan alleen met de tong. Dus ik proef het verschil tussen zoet, zuur, zout en bitter. Mentol en heet eten merk ik ook; net als alcohol dat in m'n keel brand. Maar verder houd het idd. op.

En natuurlijk proeft 't niet naar karton; proeven is ook een beetje psychisch en verschillend soort eten voelt ook verschillend aan in je mond.
Oud 03-09-2005, 20:07
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
http://forum.fok.nl/topic/748878

Volgt hier iemand ook een beetje die big brother log op fok?



Tanja is echt achterbaks bezig; als ze even de kans krijgt zit ze gal te spugen over Lieske.

Die geboorte gaan we echt niet meemaken op tv; tenzij big brother heel veel truken uit de doos haalt.

Laatst gewijzigd op 03-09-2005 om 20:09.
Oud 03-09-2005, 23:36
knijtert!
Avatar van knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
0oFZo0 schreef op 02-09-2005 @ 16:15 :
er doen al die jaren steeds dezelfde soort mensen mee hoor.

Ik heb van elk seizoen 1 of 2 afleveringen gezien, steeds hetzelfde onbenullige volk dat meedoet. dit jaar heb ik één aflevering gezien en het niveau ligt dit jaar wel iets hoger volgens mij. Er was in in ieder geval al iemand die iets van politiek af wist ...
Jij veroordeelde iedereen die zich opgeeft en niet iedereen die in BB gezeten heeft...

En kan je dan na 1 uitzending al het iq van iedereen zien?
__________________
That'll be our little secret
Oud 04-09-2005, 01:25
The 1 and only
Avatar van The 1 and only
The 1 and only is offline
Citaat:
Marcade schreef op 03-09-2005 @ 21:07 :
http://forum.fok.nl/topic/748878

Volgt hier iemand ook een beetje die big brother log op fok?

Ik lees weleens mee, maar ik wilde me registreren alleen dat kon niet ofzo?! vet vaag
__________________
That's me
Oud 04-09-2005, 01:33
knijtert!
Avatar van knijtert!
knijtert! is offline
Waarom gaan ze niet braaf op tijd naar bed?
__________________
That'll be our little secret
Oud 04-09-2005, 01:43
The 1 and only
Avatar van The 1 and only
The 1 and only is offline
Citaat:
knijtert! schreef op 04-09-2005 @ 02:33 :
Waarom gaan ze niet braaf op tijd naar bed?
Ach ze vervelen zich nu ze niet meer hoeven te fietsen, ze hebben de hele dag niks te doen
__________________
That's me
Oud 04-09-2005, 01:59
knijtert!
Avatar van knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
The 1 and only schreef op 04-09-2005 @ 02:43 :
Ach ze vervelen zich nu ze niet meer hoeven te fietsen, ze hebben de hele dag niks te doen
Daarom ben ik nog wakker...

Ik hoef ook niet te fietsen...




Ik heb trouwens iets gemist...
Er is iets ergs gebeurd en ze zijn bang dat het word uitgezonden. Het is niet voor jonge kijkers geschikt en daarom denken ze niet dat het word uitgezonden...
En nu ben ik echt heul heul heul nieuwsgierig wat dat dan was
__________________
That'll be our little secret
Oud 04-09-2005, 09:46
zus en zo
Avatar van zus en zo
zus en zo is offline
Citaat:
knijtert! schreef op 04-09-2005 @ 02:59 :
Ik heb trouwens iets gemist...
Er is iets ergs gebeurd en ze zijn bang dat het word uitgezonden. Het is niet voor jonge kijkers geschikt en daarom denken ze niet dat het word uitgezonden...
En nu ben ik echt heul heul heul nieuwsgierig wat dat dan was
misschien dat Tanja en Chantal (met name Tanja) Lieske voor van alles nog wat zitten uit te maken?

BB wil Tanja natuurlijk in een goed daglicht zetten, want ze willen een geboorte op tv. Maar Tanja gedraagt zich echt als kutwijf en als ze dat uitzenden ligt ze er snel uit...
__________________
Geen mens is intelligent genoeg om zijn eigen domheid te begrijpen
Oud 04-09-2005, 12:34
The 1 and only
Avatar van The 1 and only
The 1 and only is offline
Citaat:
zus en zo schreef op 04-09-2005 @ 10:46 :
misschien dat Tanja en Chantal (met name Tanja) Lieske voor van alles nog wat zitten uit te maken?

BB wil Tanja natuurlijk in een goed daglicht zetten, want ze willen een geboorte op tv. Maar Tanja gedraagt zich echt als kutwijf en als ze dat uitzenden ligt ze er snel uit...
Jah idd, in zo'n tv uitzending krijg je soms een heel ander beeld van de mensen dan wanneer je regelmatig die streams bekijkt
__________________
That's me
Oud 04-09-2005, 15:49
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Citaat:
knijtert! schreef op 04-09-2005 @ 02:59 :
Ik heb trouwens iets gemist...
Er is iets ergs gebeurd en ze zijn bang dat het word uitgezonden. Het is niet voor jonge kijkers geschikt en daarom denken ze niet dat het word uitgezonden...
En nu ben ik echt heul heul heul nieuwsgierig wat dat dan was
Wil je voortaan beter opletten
Oud 04-09-2005, 17:32
knijtert!
Avatar van knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
Rachel schreef op 04-09-2005 @ 16:49 :
Wil je voortaan beter opletten
sorry


Ik vond het niets aan dus toen zette ik de cam uit... maar uit verveling later toch weer aan en toen heb ik denk ik net alles gemist
__________________
That'll be our little secret
Oud 04-09-2005, 18:51
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Citaat:
knijtert! schreef op 04-09-2005 @ 18:32 :
sorry


Ik vond het niets aan dus toen zette ik de cam uit... maar uit verveling later toch weer aan en toen heb ik denk ik net alles gemist
potver eej
Oud 04-09-2005, 19:49
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Tanja en roken

Ik vind het dus echt belachelijk dat er in het bijzijn van Tanja gerookt wordt. OK, zelf rookt/rookte ze ook. Maar dat moet ze natuurlijk niet doen.

Maar eigenlijk moet het toch zijn: als er zwangere vrouw bij is, wordt er niet gerookt! PUNT!

Verder vind ik het belachelijk dat er gerookt wordt, terwijl niet iedereen daar roker/rookster is. Ga lekker naar buiten!

OK, dat gezegd hebbende:

Tanja: ben benieuwd of ze kan blijven...

Lieske: erg onzeker, geloof ik...

Rob: te stoer!

Roel: interessante gast!

Is toch wel weer leuk, BB!
Oud 04-09-2005, 20:42
knijtert!
Avatar van knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
hhendrikxx schreef op 04-09-2005 @ 20:49 :
Tanja en roken

Ik vind het dus echt belachelijk dat er in het bijzijn van Tanja gerookt wordt. OK, zelf rookt/rookte ze ook. Maar dat moet ze natuurlijk niet doen.

Maar eigenlijk moet het toch zijn: als er zwangere vrouw bij is, wordt er niet gerookt! PUNT!

Verder vind ik het belachelijk dat er gerookt wordt, terwijl niet iedereen daar roker/rookster is. Ga lekker naar buiten!

OK, dat gezegd hebbende:

Tanja: ben benieuwd of ze kan blijven...

Lieske: erg onzeker, geloof ik...

Rob: te stoer!

Roel: interessante gast!

Is toch wel weer leuk, BB!
Ze is zelf zo dom om te gaan roken...

Het slaat toch nergens op dat andere niet gaan roken omdat Tanja zwanger is. En Tanja vervolgens zelf een peuk opsteekt...

Ze behoort oud en wijs genoeg te zijn om te weten dat ze geen filter systeem heeft in der bloed en als ze dan zelf de kracht heeft om te stoppen vind ik dat de andere ook solidair moeten zijn en niet meer bij haar in de buurt moeten roken, of helemaal niet meer binnen mogen roken.
__________________
That'll be our little secret
Oud 04-09-2005, 21:21
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
knijtert! schreef op 04-09-2005 @ 21:42 :
Ze behoort oud en wijs genoeg te zijn om te weten dat ze geen filter systeem heeft in der bloed en als ze dan zelf de kracht heeft om te stoppen vind ik dat de andere ook solidair moeten zijn en niet meer bij haar in de buurt moeten roken, of helemaal niet meer binnen mogen roken.
Ja, dat zou idd mooi zijn. Dat zij stopt, en dat de anderen dan niet meer binnen roken. Cool!

Oja, wie vinden jullie tot nu toe het leukst? Ik ben er nog niet over uit...
Oud 04-09-2005, 23:39
knijtert!
Avatar van knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
hhendrikxx schreef op 04-09-2005 @ 22:21 :
Ja, dat zou idd mooi zijn. Dat zij stopt, en dat de anderen dan niet meer binnen roken. Cool!

Oja, wie vinden jullie tot nu toe het leukst? Ik ben er nog niet over uit...
Dat zou idd. het mooi zijn... Maar we moeten wel realistische blijven... Ik zie haar pas stoppen met roken als BB het haar verbied

Ik vond Joost het leukst... Maar ik vind hem nu ook een beetje saaiig
__________________
That'll be our little secret
Oud 05-09-2005, 00:24
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
Dat zou idd. het mooi zijn... Maar we moeten wel realistische blijven... Ik zie haar pas stoppen met roken als BB het haar verbied
Ik vind eigenlijk dat Talpa het haar moet verbieden. Of stoppen, of uit het BB-Huis. Maar dan vind ik dat ze de anderen ook moeten verbieden binnen te roken...

Ben benieuwd of Tanja's vriend nog bij bevalling mag zijn...
Oud 05-09-2005, 08:22
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline
Ik word zo ziek van dat gezanik over het roken van Tanja. Laat haar toch lekker als ze dat wil..ze kiest er zelf voor
maar ze voegt verder niks toe aan de groep vind ik, ik vind haar absoluut niet interessant ofzo.

eerst vond ik Rob nog leuk maar ik vind hem eigenlijk een beetje irritant geworden, net zoals Chantal, wat een schaap is dat. En Dido vind ik nog steeds niet geweldig, ik zag gister ofzo een filmpje van haar en toen was ze voor Joost aan het spelen met een banaan, nou als dat haar humor is..

Roel, Menno, Joost, Linda en Nathalie zijn het leukst!
Oud 05-09-2005, 08:23
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Citaat:
hhendrikxx schreef op 05-09-2005 @ 01:24 :
Ik vind eigenlijk dat Talpa het haar moet verbieden. Of stoppen, of uit het BB-Huis. Maar dan vind ik dat ze de anderen ook moeten verbieden binnen te roken...

Ben benieuwd of Tanja's vriend nog bij bevalling mag zijn...
Hoezo?
Zoals ik al eerder zei, Roken is slecht als je zwanger bent, maar niet het einde van de wereld. Ik heb er niets aan overgehouden hoor.
oke, mijn moeder rookte wel minder, maar toch Dat gezeik allemaal daarover.
Oud 05-09-2005, 08:51
levi's
Avatar van levi's
levi's is offline
Ik hou het op Nathalie, Menno, Dido en Lieske
__________________
Veel geld verdienen? Met deze link vind je de oplossing! http://www.doublepoints.net/webclick.php?country=NL&language=NL&u=superhero87
Oud 05-09-2005, 09:35
zus en zo
Avatar van zus en zo
zus en zo is offline
ik vond Lieske het leukst, maar na die drama-queen actie van gisteren heb ik mijn mening herzien. Wat een aanstelster...

Chantal vind ik een hypocriet nijlpaard en Tanja vind ik ronduit een kutwijf, die 2 mogen er van mij zo snel mogelijk uit.

Nu vind ik denk ik Joost het leukst, vooral in combinatie met Rob, echt leuk hoe die 2 op elkaar reageren.
__________________
Geen mens is intelligent genoeg om zijn eigen domheid te begrijpen
Oud 05-09-2005, 09:42
knijtert!
Avatar van knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
Faerie schreef op 05-09-2005 @ 09:22 :
Ik word zo ziek van dat gezanik over het roken van Tanja. Laat haar toch lekker als ze dat wil..ze kiest er zelf voor
maar ze voegt verder niks toe aan de groep vind ik, ik vind haar absoluut niet interessant ofzo.
Het gaat mij erom dat ze zo dom is dat ze serieus denkt dat ze een filter systeem in haar lichaam heeft. Terwijl het algemeen bekend is dat roken velen malen schadelijker is voor het kind als het nog ongeboren is.
__________________
That'll be our little secret
Oud 05-09-2005, 11:03
G-force
Avatar van G-force
G-force is offline
Die Nathalie is trouwens wel erg knap en die lieske is ook lekker.
Dus dat zijn mijn favouriten. Ik denk dat die Ralph er snel uitgaat en dat Nathalie, Roel, en Joost als laatste drie over blijven.
Oud 05-09-2005, 11:52
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Rachel schreef op 05-09-2005 @ 09:23 :
Hoezo?
Zoals ik al eerder zei, Roken is slecht als je zwanger bent, maar niet het einde van de wereld. Ik heb er niets aan overgehouden hoor.
dus? Is dat een bewijs?
Ik snap gewoon niet dat je je ongeboren kindje al risico's wil laten lopen. Zodra het geboren is zul je als moeder d'r álles, maar dan ook álles aan willen doen dat het gezond blijft. Waarom dan niet al voor de geboorte?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 05-09-2005, 12:44
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Citaat:
Balance schreef op 05-09-2005 @ 12:52 :
dus? Is dat een bewijs?
Ik snap gewoon niet dat je je ongeboren kindje al risico's wil laten lopen. Zodra het geboren is zul je als moeder d'r álles, maar dan ook álles aan willen doen dat het gezond blijft. Waarom dan niet al voor de geboorte?
Dat is geen bewijs, maar je kan je kind toch nooit 100% gezond houden. Als jij nu naar buiten stapt, dan adem jij ook de meeste vreselijke dingen in. {Ligt er natuurlijk wel aan waar je woont }.
Alleen dat vergeten de meeste mensen.
Oud 05-09-2005, 12:51
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Ik heb wat tegen mensen die vinden dat iets maar mag omdat het toch niet 100% af te dekken valt. 't is zo'n enorm flauw excuus.

"Je kan je kind toch niet 100% gezond houden dus is 't niet zo erg er zelf ook nog rook in te pompen"

"Je kan de straten toch nooit 100% schoon houden dus mag je best je rommel op straat gooien"

"Je gaat toch op een gegeven moment dood dus hoef je je nergens om te bekommeren en gewoon 24 uur per dag feesten"

"Er is toch water zat dus maakt 't niet uit als je de kraan open laat staan"

blaaahhhh
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Big Brother is bedrog!
BrunetJuh
22 02-01-2006 17:57
Films, TV & Radio Expeditie robinson-> BB kloon of beter dan Big Brother?
Carpe Diem
12 23-09-2002 06:35
Films, TV & Radio Big Brother 4
Main
9 07-06-2002 11:25
Films, TV & Radio [poll]moet er een 4e big brother komen??????
miss-tess
43 30-05-2002 13:52
Films, TV & Radio Big Brother
wimmeke
16 26-12-2001 13:26
Films, TV & Radio big brother 'gefakt?' hier.klopt nix van
Lieverd17
5 30-11-2001 16:47


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:43.