Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-01-2013, 20:20
joey10076
joey10076 is offline
ik heb een vraag mensen.
we gaan miss naar turkije binenkort en nu wou ik daar samen met broer en ouders waterpijpen.
het mog wel voor een keer (ik doe het vaker alleen niet te vaak)
ik wou dit ook een keer doen in turkije wijn gaan naar antylya aan de zee ongv 10 km van de stad.
mij leek dat er hendig ergen te waterpijpen viel is dit ook egt zo.
mama zij nee jonge de waterpijp is helemaal niet turks het word alleen gebruikt daar het is ook oorspronkelijk uit egypte maar ik wil weten of je daar op veel plekken kunt waterpijpen ???
alvast bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-01-2013, 21:30
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dk ---> D&A
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2013, 21:47
Ikbensoraya
Avatar van Ikbensoraya
Ikbensoraya is offline
Ja kan als het goed is wel, het komt uit egypte maar het wordt veel gebruikt in dat soort landen...
Met citaat reageren
Oud 13-01-2013, 21:50
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Ja op de boulevards heb je tentjes zat waar je dit kunt doen.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2013, 22:36
Patataap
Avatar van Patataap
Patataap is offline
18+ en ze waren best wel streng waar ik was, maar als je wat meer de dorpjes ingaat zal het vast wel lukken.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2013, 14:37
Verwijderd
Als je het zo spannend vindt kan je het ook gewoon in nederland doen hoor.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2013, 15:12
Ikbensoraya
Avatar van Ikbensoraya
Ikbensoraya is offline
Klopt gewoon waterpijp kopen via internet en tabak

Of gewoon in een winkel
Met citaat reageren
Oud 14-01-2013, 21:17
joey10076
joey10076 is offline
Weet maar heb er ook een maar turks is schijnbaar anders
Met citaat reageren
Oud 14-01-2013, 21:21
Ikbensoraya
Avatar van Ikbensoraya
Ikbensoraya is offline
Citaat:
Weet maar heb er ook een maar turks is schijnbaar anders
Zover ik weet alsje besteld op internet krijg je het gewoon uit een arabisch land... Iemand die ik ken kreeg alles in het arabisch bij zijn bestelling de dozen, pakjes, een briefje met aanwijzingen wat je allemaal kan mixen etc
Met citaat reageren
Oud 15-01-2013, 15:03
Verwijderd
Citaat:
Weet maar heb er ook een maar turks is schijnbaar anders
Nee dat is exact hetzelfde
Met citaat reageren
Oud 15-01-2013, 16:59
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Nee dat is exact hetzelfde
idd, je hebt alleen wel verschillende soorten waterpijpen uiteraard.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2013, 17:01
Ikbensoraya
Avatar van Ikbensoraya
Ikbensoraya is offline
Citaat:
idd, je hebt alleen wel verschillende soorten waterpijpen uiteraard.
Maakt niet ui welke waterpijp je hebt... 1,2,3,4,5 of 6 slangen maakt niet uit, de tabakkom maakt niet uit....
Niks maakt uit haha net zoals dat het niks uit maakt of je niu uit een groot glas of klein glas drinkt, smaak blijft hetzelfde
Met citaat reageren
Oud 15-01-2013, 18:01
Verwijderd
Citaat:
idd, je hebt alleen wel verschillende soorten waterpijpen uiteraard.
Die roken inderdaad allemaal ongeveer hetzelfde. Roken blijft roken. Het enige verschil wat je in het buitenland wellicht kan ervaren is dat er ander soort tabak wordt gebruikt.

Een beetje hetzelfde principe als bijvoorbeeld in Azie een hamburger eten. Het is en blijft een hamburger maar omdat de koeien en het gras anders zijn smaakt het net even verschillend. Hetzelfde verhaal kan je toepassen op bijvoorbeeld appeltabak.

Dus beste TS. Koop gewoon lekker een waterpijp in Nederland. In Turkije is het echt niet heel anders.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2013, 21:33
Ikbensoraya
Avatar van Ikbensoraya
Ikbensoraya is offline
Citaat:
Die roken inderdaad allemaal ongeveer hetzelfde. Roken blijft roken. Het enige verschil wat je in het buitenland wellicht kan ervaren is dat er ander soort tabak wordt gebruikt.
Volgens mij heb je in nederlamd niet echt een bepaalde plantage voor tabak die word gebruikt voor waterpijp en word de tabak ook uit andere landen gehaalt
Met citaat reageren
Oud 16-01-2013, 11:52
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Die roken inderdaad allemaal ongeveer hetzelfde. Roken blijft roken. Het enige verschil wat je in het buitenland wellicht kan ervaren is dat er ander soort tabak wordt gebruikt.

Een beetje hetzelfde principe als bijvoorbeeld in Azie een hamburger eten. Het is en blijft een hamburger maar omdat de koeien en het gras anders zijn smaakt het net even verschillend. Hetzelfde verhaal kan je toepassen op bijvoorbeeld appeltabak.

Dus beste TS. Koop gewoon lekker een waterpijp in Nederland. In Turkije is het echt niet heel anders.
Ik beweer ook niet dat ze anders zouden roken .
Maar idd, om een lang verhaal kort te maken. Er zijn honderden (web)winkels waar waterpijpen worden verkocht, en ook aan tabak is te komen. In dat opzicht is het in turkije misschien beter/warmer weer als je er aan zit te hijsen.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2013, 09:55
Verwijderd
Vaak kan het ook al in het hotel/ of net waar je overnacht!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:18.