Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-03-2003, 22:15
pimomes1987
Avatar van pimomes1987
pimomes1987 is offline
Shit! Hind is uit Idols! Wie vindt het ook allemaal doorgestoken kaart?
__________________
Van de maan af gezien zijn we allemaal even groot.
Advertentie
Oud 01-03-2003, 22:19
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
ik niet
ik zou het doorgestoken kaart vinden als jamai eruit ging.

en er is al een idols topic btw
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Oud 01-03-2003, 22:26
Coccinellidae
Coccinellidae is offline
ja irritant dat Hind eruit is, die Jim zingt echt verschrikkelijk eentonig (hij praat zelfs op die eentonige manier) en kan naar mijn mening echt niet zingen.
Maargoed Jim veel aanhang van "jong-sms'end-grut" hier in nederland, en dat is waar dit progamma uiteindelijk omgaat.
jammer maar het is niet anders, Hinde krijgt denk uiteindelijk toch wel een contracht aangeboden want die zingt gewoon super goed.
Nu maar hopen dat Jamai het gaat winnen
__________________
Dusz.
Oud 01-03-2003, 22:26
Tampert
Avatar van Tampert
Tampert is offline
ik vind het doorgestoken kaart . Daar heb ik weinig over te vinden... Ik zie niet in waarom het Nederlandse publiek niet op Jamai en Jim zou hebben gestemd...
__________________
NIZ| tegenpartij|Kriminalpolizei!!|De hele mikmak| Dank voor die bloemen
Oud 01-03-2003, 22:30
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
Tampert schreef:
ik vind het doorgestoken kaart . Daar heb ik weinig over te vinden... Ik zie niet in waarom het Nederlandse publiek niet op Jamai en Jim zou hebben gestemd...
EMT... hoe kun je het nou doorgestoken kaart vinden ? Het is het of het is het niet. Ik denk dat het geen doorgestoken kaart is.
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 01-03-2003, 22:36
*gaapt*
Avatar van *gaapt*
*gaapt* is offline
ik denk ook dat het geen doorgestoken kaart is. waarom zouden ze dat ook doen? het is toch veel logischer om de meest populaire te laten winnen. hetzelfde publiek dat stemt koopt de cd's ook. kun je beter degene met de meeste stemmen laten winnen.
__________________
Er was een donder, een bliksem, een slag toen ik je zag...
Oud 01-03-2003, 22:41
scala
scala is offline
wrom is die ander nou gesloten? kon scimmia niet ff een paar posts w88
Oud 01-03-2003, 22:42
Tampert
Avatar van Tampert
Tampert is offline
Citaat:
stout! schreef:
EMT... hoe kun je het nou doorgestoken kaart vinden ? Het is het of het is het niet. Ik denk dat het geen doorgestoken kaart is.
daar sloeg inderdaad die op
__________________
NIZ| tegenpartij|Kriminalpolizei!!|De hele mikmak| Dank voor die bloemen
Oud 01-03-2003, 22:43
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
scala schreef:
wrom is die ander nou gesloten? kon scimmia niet ff een paar posts w88
inderdaad, ik had nog wel het een en ander te zeggen...

o nee.. ik zou me er buiten houden
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Oud 01-03-2003, 22:44
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Nieuw topic? Beter voor mijn promo

Hey niks tegen Will he!
Deze maand komt als t goed is zijn single You&I (soms op tv al) en zijn album 'From now on'.


Tja, wat kan ik er van zeggen.. niks eigenlijk.
En waarom heeft Henk Jan (bijna) altijd gelijk wat betreft de voorspellingen?
Oud 01-03-2003, 22:44
scala
scala is offline
Citaat:
Talon schreef:
inderdaad, ik had nog wel het een en ander te zeggen...

o nee.. ik zou me er buiten houden
thanx, nu is mijn post weer van toepassing
copy&paste
waah je kan het gewoon niet laten he, geef 't maar toe

en mjah dat kan je idd ook nog zeggen het is natuurlijk op dit moment een en al hype dus uiteraard vind iedereen het geweldig, net als toen met starmaker...maarja wie is daar nu nog fan van? toch is het slim aangepakt, er zijn namelijk onwijs veel mensen in 1x bekend geworden..dus als de een not is, staat de volgende vast al klaar we will see...
Oud 01-03-2003, 22:45
scala
scala is offline
Citaat:
*Juliah* schreef:
Tja, wat kan ik er van zeggen.. niks eigenlijk.
En waarom heeft Henk Jan (bijna) altijd gelijk wat betreft de voorspellingen?
omdat ze gewoon al de peilingen krijgen te horen natuurlijk...niet de uitslag maar wel hoe ze ervoor staan...allemaal strategie
Oud 01-03-2003, 22:57
Daangerous
Avatar van Daangerous
Daangerous is offline
tuurlijk is ze er uit...
Oud 01-03-2003, 22:59
MissCzechMeOut
Avatar van MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Ik schaam me voor het Nederlands volk.
__________________
Všude dobře doma nejlíp
Oud 01-03-2003, 22:59
Sven
Avatar van Sven
Sven is offline
Op basis van deze schow vind ik dat Jamai en Jim terecht in de finale zitten.

..vond et toch wel erg sneu voor hind
Oud 01-03-2003, 23:02
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Tweety2k schreef:
Ik schaam me voor het Nederlands volk.
Mens doe niet zo triest.



Vond het ook erg sneu voor Hind ja
Oud 01-03-2003, 23:07
Verwijderd
heb al mn mening gegeven in onzin..dat bekritiseren wordt een beetje vermoeiend
Oud 01-03-2003, 23:10
Miss_Maroc
Miss_Maroc is offline
Citaat:
Tweety2k schreef:
Ik schaam me voor het Nederlands volk.
En ik schaam me voor mijn volk. Als haar eigen Marokkaanse achterban nou wat meer op haar gestemd had, dan zouden we volgende week ook nog kunnen genieten van Hind... Luie mocroes

Wie moest nog meer een traantje wegpinken?

ciao
Ads door Google
Oud 01-03-2003, 23:26
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
scala schreef:
thanx, nu is mijn post weer van toepassing
copy&paste
waah je kan het gewoon niet laten he, geef 't maar toe

en mjah dat kan je idd ook nog zeggen het is natuurlijk op dit moment een en al hype dus uiteraard vind iedereen het geweldig, net als toen met starmaker...maarja wie is daar nu nog fan van? toch is het slim aangepakt, er zijn namelijk onwijs veel mensen in 1x bekend geworden..dus als de een not is, staat de volgende vast al klaar we will see...
you're welcome

precies zoals starmaker, k-otic vond iedereen wel aardig, en nu zijn ze uit elkaar. sita werd als grote winnares gezien, maakte een cd en zong met marco, maar waar is ze nu? ik vind haar ook niet echt een topartiest... misschien over een jaar of 5?

ik hoor vaak bij idols dat ze het nummer dat ze zingen beter vinden klinken dan het origineel... dit is dus echt niet waar..
laatst bv heaven van bryan adams.. geen enkele idolsdeelnemer kan en mag zich vergelijken met zo'n artiest zonder zichzelf te schamen.

erg leuk al die artiestjes van tegenwoordig.. ze maken 1 hit en zijn weg... terwijl de echte artiesten een paar jaar stil blijven en weer terug komen met een nieuwe hit.
phil collins bv, de meeste mensen zullen hem een oude vent vinden, maar toch maakte en maakt hij heel erg goede muziek

(waar heb ik het toch allemaal over *blijft voortaan maar van de wijn af* )
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Oud 01-03-2003, 23:26
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
Miss_Maroc schreef:
Wie moest nog meer een traantje wegpinken?

ciao
ik, mijn glas was leeg, en de fles ook... moest ik weer een nieuwe gaan halen in de kelder
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Oud 01-03-2003, 23:36
scala
scala is offline
Citaat:
Talon schreef:
you're welcome
joehoe
maar yup je hebt gelijk kvind idols ook leuk, zeker, maar kweet dat ik over een jaar zeker niet meer geboeid zal zijn en dat jamai, jim of de rest van de idols groep zeker geen lange houdbaarheidsdatum hebben maar dat maakt ook niet uit het is leuk zolang het duurt!

de echte artiesten overleven het toch wel dus je moet er maar gewoon niet teveel over zeuren niet de moeite waard toch..verder zouden geen van alle kandidaten en ook die van starmaker niet, zo jong al zo beroemd willen blijven totdat ze in het michael jackson tijdperk komen

pfrrt en ik heb geeneens wijn op
Oud 02-03-2003, 00:00
Tampert
Avatar van Tampert
Tampert is offline
Citaat:
Miss_Maroc schreef:
En ik schaam me voor mijn volk. Als haar eigen Marokkaanse achterban nou wat meer op haar gestemd had, dan zouden we volgende week ook nog kunnen genieten van Hind... Luie mocroes

Wie moest nog meer een traantje wegpinken?

ciao
het zijn juist de slimme mensen die bewust met hun geld omgaan die niet stemmen
__________________
NIZ| tegenpartij|Kriminalpolizei!!|De hele mikmak| Dank voor die bloemen
Oud 02-03-2003, 00:04
Verwijderd
Ach ja, er is toch maar 1 échte idol, zie mijn avatar.
Oud 02-03-2003, 00:13
de ijsprinses
Avatar van de ijsprinses
de ijsprinses is offline
en ik heb iets heel slims, let op

Het is namelijk logisch dat Hind eruit is. Iedereen vindt Hind het best, of verwachte dat ze sowieso wel door zou gaan. Duss stemt er niemand op haar, ze heeft het niet nodig, maar op de 2e favoriet. En das dus Jim of Jamai die als gevolg hiervan allebei doorgaan.

jaja, hijs fijn

Jammer alleen dat ik dit niet eerder bedacht heb, ik heb nu wel mn weddenschap verloren
Oud 02-03-2003, 01:01
Verwijderd
Citaat:
de ijsprinses schreef:
en ik heb iets heel slims, let op

Het is namelijk logisch dat Hind eruit is. Iedereen vindt Hind het best, of verwachte dat ze sowieso wel door zou gaan. Duss stemt er niemand op haar, ze heeft het niet nodig, maar op de 2e favoriet. En das dus Jim of Jamai die als gevolg hiervan allebei doorgaan.

jaja, hijs fijn

Jammer alleen dat ik dit niet eerder bedacht heb, ik heb nu wel mn weddenschap verloren
Klopt, zit wel wat in, ik had ook verwacht dat ze wel door zou gaan.
Advertentie
Oud 02-03-2003, 01:09
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
Niet te geloven, vergeleken met hind zingen jamai en jim als bakstenen. Jim heeft een uitermate eentonige stem, en zingt en praat als een echte de Boer. Jamai kan dan nog wel een beetje zingen, maar een idool zie ik hem niet worden. Hind was de enige (en David) die die rol zou kunnen vervullen.

Slimme mensen in Nederland bellen en sms-en blijkbaar niet
Oud 02-03-2003, 01:57
Tampert
Avatar van Tampert
Tampert is offline
Citaat:
QT Earl schreef:
Slimme mensen in Nederland bellen en sms-en blijkbaar niet
dat lijkt me nogal wiedes, bovendien denk ik dat er maar aan laag percentage van Nederland slim is... Wat je daar ook onder wilt verstaan (bijvoorbeeld mensen die niet voor elk TV-programma maar meteen 0900-nummers bellen).

Verder gaat het er bij een idool niet om de zang (maar daar word al genoeg op gehamerd door de jury), daarom vond ik David ook nix. Hij kan best zingen maar die goserheeft totaal geen karakter. Of iemand nu een goed of slecht karakter heeft kan me niets schelen, wel dat er in ieder geval iets aanweizg is. Hind heeft karakter... Jim niet. Jamai wel... lmvd wat ik dus vind
__________________
NIZ| tegenpartij|Kriminalpolizei!!|De hele mikmak| Dank voor die bloemen
Oud 02-03-2003, 03:51
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
ze zeggen dat ik op jamai lijk.. moet ik dat als compliment nemen?
__________________
Há lekker, appeltaart!
Oud 02-03-2003, 04:07
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
Citaat:
Tampert schreef:
dat lijkt me nogal wiedes, bovendien denk ik dat er maar aan laag percentage van Nederland slim is... Wat je daar ook onder wilt verstaan (bijvoorbeeld mensen die niet voor elk TV-programma maar meteen 0900-nummers bellen).

Verder gaat het er bij een idool niet om de zang (maar daar word al genoeg op gehamerd door de jury), daarom vond ik David ook nix. Hij kan best zingen maar die goserheeft totaal geen karakter. Of iemand nu een goed of slecht karakter heeft kan me niets schelen, wel dat er in ieder geval iets aanweizg is. Hind heeft karakter... Jim niet. Jamai wel... lmvd wat ik dus vind
Ja, en ik steun je daarin, scheelt me weer een stuk typen op dit tijdstip
Oud 02-03-2003, 06:47
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Laten we maar zo denken...

Degene die wint krijgt een platencontract en moet zich aan die bepaalde muziek stijl houden (lees: commercieel).

Nu Hind niet heeft gewonnen is er vast wel een platenmaatschappij die haar wil hebben waarbij ze haar eigen muziek kan maken (whatever that may be ).
__________________
<):o)
Oud 02-03-2003, 07:48
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
ik vond t ook nog steeds onbegrijpelijk dat Hind eruit is gestemd.

zij zingt één noot vals in 11 optredens terwijl Jim in meeerdere shows flinke steken heeft laten vallen.

Áls hij de idol gaat worden zal muziekminnend Nederland niet echt veel van zijn cd's kopen, gewoonweg omdat er geen 40 minutennaar zijn stem te luisteren is
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 02-03-2003, 08:10
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Ik háát kleine hysterische meisjes van 14 jaar die alleen maar op uiterlijk stemmen en omdat 'de rest' ook op hem stemt. \

Zo, dat is er uit.

Hind was echt de allerbeste. Haar stem is zo ... móói, ik snap niet dat zij er nu uit is. Ik zat bijna mee te janken. En Jim moest er uit, hij heeft zo'n lelijke stem, ik zal in ieder geval nóóit iets van hem downloaden, laat staan kopen. Nou ben ik misschien ook niet de doelgroep, dat zijn de krijsende kutkindjes.
Hind heeft dit niet verdiend.
__________________
Hm... Larstig... ;)
Oud 02-03-2003, 09:02
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
Anneee schreef:
Ik háát kleine hysterische meisjes van 14 jaar die alleen maar op uiterlijk stemmen en omdat 'de rest' ook op hem stemt. \

Zo, dat is er uit.

Hind was echt de allerbeste. Haar stem is zo ... móói, ik snap niet dat zij er nu uit is. Ik zat bijna mee te janken. En Jim moest er uit, hij heeft zo'n lelijke stem, ik zal in ieder geval nóóit iets van hem downloaden, laat staan kopen. Nou ben ik misschien ook niet de doelgroep, dat zijn de krijsende kutkindjes.
Hind heeft dit niet verdiend.
OMG downloaden word als eerst genoemd hehe
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Oud 02-03-2003, 09:05
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
scala schreef:
joehoe
maar yup je hebt gelijk kvind idols ook leuk, zeker, maar kweet dat ik over een jaar zeker niet meer geboeid zal zijn en dat jamai, jim of de rest van de idols groep zeker geen lange houdbaarheidsdatum hebben maar dat maakt ook niet uit het is leuk zolang het duurt!

de echte artiesten overleven het toch wel dus je moet er maar gewoon niet teveel over zeuren niet de moeite waard toch..verder zouden geen van alle kandidaten en ook die van starmaker niet, zo jong al zo beroemd willen blijven totdat ze in het michael jackson tijdperk komen

pfrrt en ik heb geeneens wijn op
hm.. ja als jim nu toch wint.. én een echte ster word.. (oke, onwaarschijnlijk maar probeer het je voor te stellen..)..
Dan hebben we over een paar jaar onze eigen michael.. het kindsterretje dat werd uitgebuit. Dan hangt ie ook kinderen uit het raam en loopt met een mondkapje..
Zou wel weer leuk zijn voor op het nieuws, is weer eens iets anders in NL
Maar dat is dan ook het enige positieve wat er uit Jim voort zal kunnen komen

hoe weet jij dat het wijn was?
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Oud 02-03-2003, 09:18
xx
xx is offline
ik moet eerlijk zeggen dat ik jim best goed vond zingen deze show maar als je dat tegenover alle shows zet waar hind goed in gezongen heeft (en jim vals) had ze echt door gemoeten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nu weet ik ook zeker dat jim wint want ook al vind ik jamai veeeeel leuker denk ik toch dat de meesten weer voor jim zullen gaan.

xx
Oud 02-03-2003, 09:22
Verwijderd
Citaat:
Tweety2k schreef:
Ik schaam me voor het Nederlands volk.
Ik ook. En waarom is dat triest? Persoonlijk vind ik het triester dat een stuk of wat van die huppel****** hun beltegoed op smsen aan Jim...

Ik had nog nooit gestemd, vond ik onzin, maar gister heb ik wel op Hind gestemd. 'k heb m'n best gedaan. Nu idd maar hopen dat Hind toch gewoon een contract aangeboden krijgt en beter wordt dan de rest ed. En dat Jamai Idols wint. Als Jim wint, vind ik het persoonlijk een flop. Maar goed.

Wat de ijsprinses zegt, ben ik het btw mee eens. Bij mij op school zei iedereen dat ook ('Hind is het beste, maar die krijgt toch wel stemmen, ik stem dus op Jim'). Stelletjes dombo's.
Ads door Google
Oud 02-03-2003, 09:24
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline


Aaaah

Ik had echt nooit verwacht dat Hind eruit ging Maar kvind t aan de ene kant wel leuk, want nu is het veel minder voorspelbaar
__________________
I'll find you.

Laatst gewijzigd op 02-03-2003 om 19:53.
Oud 02-03-2003, 09:46
Geranium-Tulp
Geranium-Tulp is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Nu idd maar hopen dat Hind toch gewoon een contract aangeboden krijgt en beter wordt dan de rest ed.
Joël zei bij Buya dat alle tien de kandidaten die overgebleven waren, een platencontract krijgen bij Henk-Jan.
Dus dat komt wel goed.
Oud 02-03-2003, 09:54
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Ik ook. En waarom is dat triest? Persoonlijk vind ik het triester dat een stuk of wat van die huppel****** hun beltegoed op smsen aan Jim...

1.Omdat niet het hele volk ermee te maken heeft
2.Dit een programma is wat Idols heet, waar een idool wordt gezocht, vooral voor 14jarige meisjes die posters gaan ophangen.
3.Omdat Jim wel kan zingen. Of je het nou mooi vind of niet, dat is jouw zaak, maar zingen kan hij.

En bedankt voor het compliment, ik mag me vanaf nu een huppel****** noemen, want ik heb ook op Jim gestemd. Als je het niet zint, kijk je niet meer naar het programma, of stem je zelf.

En wat is er triest aan op Jim stemmen? Waarom is het niet triest om op Jamai te stemmen. Sjeezus.
Oud 02-03-2003, 10:11
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef:
1.Omdat niet het hele volk ermee te maken heeft
2.Dit een programma is wat Idols heet, waar een idool wordt gezocht, vooral voor 14jarige meisjes die posters gaan ophangen.
ja hoor
als ze toch zo nodig iemand zoeken voor 14 jarige meisjes, waarom zenden ze dat dan niet 's ochtends uit tijdens kindernet ofzo?
dan hoeven de normale mensen niet te kijken naar een 15-jarig jochie met de baard in zijn keel.

Citaat:
WishfulDreaming schreef:

3.Omdat Jim wel kan zingen. Of je het nou mooi vind of niet, dat is jouw zaak, maar zingen kan hij.
er zijn genoeg artiesten die ook kunnen zingen, maar wat niet mijn smaak is. Daarvan geef ik ook toe dat ze kunnen zingen, dat is het probleem niet.
Jim kan gewoon niet zingen. Punt uit.

Citaat:
WishfulDreaming schreef:

En bedankt voor het compliment, ik mag me vanaf nu een huppel****** noemen, want ik heb ook op Jim gestemd. Als je het niet zint, kijk je niet meer naar het programma, of stem je zelf.
je mag jezelf noemen wat je wilt, noem jezelf majesteit als je dat zo graag zou willen. Niemand die het iets boeit ofzo.

Citaat:
WishfulDreaming schreef:

En wat is er triest aan op Jim stemmen? Waarom is het niet triest om op Jamai te stemmen. Sjeezus.
het is niet triest om op jim te stemmen, het is triest dat de jeugd van tegenwoordig zoveel inbreng heeft, en daarmee de toekomst van mensen die wel kunnen zingen vegooien!

Alleen omdat hij een babyfacje heeft, mag hind nu bv niet meer mee doen. Daar komt het op neer.
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Oud 02-03-2003, 10:22
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Talon schreef:
ja hoor
als ze toch zo nodig iemand zoeken voor 14 jarige meisjes, waarom zenden ze dat dan niet 's ochtends uit tijdens kindernet ofzo?
dan hoeven de normale mensen niet te kijken naar een 15-jarig jochie met de baard in zijn keel.


---Neej, jij bent normaal. Kan niet eens normale redenatie bedenken.




er zijn genoeg artiesten die ook kunnen zingen, maar wat niet mijn smaak is. Daarvan geef ik ook toe dat ze kunnen zingen, dat is het probleem niet.
Jim kan gewoon niet zingen. Punt uit.



----Dit bedoel ik dus met wat ik hierboven zei.




je mag jezelf noemen wat je wilt, noem jezelf majesteit als je dat zo graag zou willen. Niemand die het iets boeit ofzo.



---Ik wil even aangeven dat het niet alleen maar breezersletten zijn die elke week een ander jongetje om zijn koppie hebben. Maargoed, meneer de chagrijn heeft weer commentaar. Als je het gevoel hebt dat je verliest, kan je dat ook gewoon toegeven hoor



het is niet triest om op jim te stemmen, het is triest dat de jeugd van tegenwoordig zoveel inbreng heeft, en daarmee de toekomst van mensen die wel kunnen zingen vegooien!

Alleen omdat hij een babyfacje heeft, mag hind nu bv niet meer mee doen. Daar komt het op neer.


Denk nou na, Hind krijgt heus wel een contract, en je zal vast nog veel van dr horen. Van Jim misschien ook, maar waarschijnlijk niet meer zo heel veel. Als Hind echt zoveel fans heeft dan zal ze het nog heeeel ver gaan schoppen. En dit gaat nu eenmaal om popmuziek, dat is ook vooral voor de jeugd. Tis nou eenmaal commerciele troep

Dit programma is geen kwestie van leven op dood hoor, dat Jim nou in de finale staat en er 1 zangertje bij is betekent niet dat er voor niemand anders plaats is. Dat snap je zelf toch hopelijk ook wel.

En als jij zo graag had dat Hind meedeed, dan had je maar op dr moeten stemmen. Zoals de rest van verstandig nederland TOCH
Oud 02-03-2003, 10:36
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef:
Dit programma is geen kwestie van leven op dood hoor, dat Jim nou in de finale staat en er 1 zangertje bij is betekent niet dat er voor niemand anders plaats is. Dat snap je zelf toch hopelijk ook wel.

En als jij zo graag had dat Hind meedeed, dan had je maar op dr moeten stemmen. Zoals de rest van verstandig nederland TOCH
tuurlijk is er plaats genoeg voor anderen, maar de winnaar moet de beste zijn, die persoon moet de titel van winnaar krijgen. niet degene die er toevallig wat leuker uit ziet.

ik wil helemaal niet graag dat hind meedeed, ik vind het maar een raar mens. en de druppel was wel dat ze met tooske op de bank zat en ze het over een feestje hadden. tooske vraagt of ze mag komen.. zegt hind: "DUH" Als er iets is dat ik erg vind, is het wel dat rare woord (dat vooral onder de breezah's populair is, we weten dus nu ook uit welk hout hind gesneden is).

Citaat:
WishfulDreaming schreef:

---Neej, jij bent normaal. Kan niet eens normale redenatie bedenken.
gaan we persoonlijk worden?
dan kan ik ook nog wel het een en ander roepen..
maar goed, 1x een ban is genoeg

btw het slaat nergens op, als ik in jouw ogen geen normale redenatie kan bedenken, ben ik niet normaal. rare manier van denken heb je, maar goed.

Citaat:
WishfulDreaming schreef:


---Ik wil even aangeven dat het niet alleen maar breezersletten zijn die elke week een ander jongetje om zijn koppie hebben. Maargoed, meneer de chagrijn heeft weer commentaar. Als je het gevoel hebt dat je verliest, kan je dat ook gewoon toegeven hoor
meneer de chagrijn?
alleen vanwege het feit dat ik wat kritischer ben?

als we op deze manier beginnen, hou dan alsjeblieft stil, want dat gemekker van je ben ik dus nu een beetje zat.

Alsof jij weet hoe het er in de grote mensen wereld er aan toe gaat
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Oud 02-03-2003, 10:40
Elisaaa
Elisaaa is offline
Ik snap er geen BAL van... iedereen snapt toch wel dat die Hind een stuk beter zingt dan Jim. Die theorie van ijsprinses zou best eens waar kunnen zijn. Maar als Jamai die finale niet wint...... dan is het idd 1 grote flop. Bovendien komt die Jamai een stuk symphatieker over dan Jim. Jamai is zooo grappig, echt een schatje!!

* JAMAI FOR PRESIDENT! *

Maar ik denk dat zeker de laatste drie toch wel goed terecht zullen komen. Hind krijgt echt wel een platencontract, maar dat wordt natuurlijk pas bekend na de finale, anders is het ook zo lullig.
Oud 02-03-2003, 10:41
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
Elisaaa schreef:
tekst
gelukkig zijn er nog normaal denkende meisjes
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Oud 02-03-2003, 10:41
Elisaaa
Elisaaa is offline
als ik trouwens moest kiezen tussen hind en jamai koos ik toch jamai.
Oud 02-03-2003, 10:42
Verwijderd
Citaat:
Tweety2k schreef:
Ik schaam me voor het Nederlands volk.
mens doe normaal...

ik schaam me voor het nederlandse volk, omdat iedereen op zo'n clown als jamai gestemd heeft...

Laatst gewijzigd op 02-03-2003 om 10:44.
Oud 02-03-2003, 10:45
Elisaaa
Elisaaa is offline
ja maar die kan tenminste wél zingen....en dat kan Jim niet.
Die vent heeft zo'n saaaaaaie, monotome stem. Tuurlijk tis een geinig jong om te zien, maar ik dacht dat het de bedoeling was dat je ook kon zingen.

(btw...wel geinig dat onze finalisten 15 en 16 zijn... in Engeland waren ze toch wel een stukkie ouder... )
Oud 02-03-2003, 10:48
thunder110
Avatar van thunder110
thunder110 is offline
Citaat:
Elisaaa schreef:
ja maar die kan tenminste wél zingen....
En wat een prachtstem heeft ie.
Oud 02-03-2003, 11:19
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Talon schreef:


Alsof jij weet hoe het er in de grote mensen wereld er aan toe gaat
Blijkbaar jij ook niet
En neej, dat chagrijn sloeg op het feit dat jij zegt dat ik me majesteit moest noemen als ik daar behoefte aan had. Maar dat sloeg nergens op, want ergens terug noemde iemand alle stemmers voor jim een weetikveelwat, dus dan ben ik het ook.
Beeetje nadenken he

Maargoed, ik ben jouw gemekker ook zat, dus dat is opgelost
Oud 02-03-2003, 11:20
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Talon schreef:
gelukkig zijn er nog normaal denkende meisjes
Jaa ik wil ook een winnaar die kwaakt ipv zingt

Moewhahaha sorry moest ff
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Beleidszaken Idols forum hot or not
Shitonya
31 02-05-2004 08:55
Films, TV & Radio Idols 2: de finales
Hoipiepeloi
500 24-03-2004 13:56
Films, TV & Radio Idols 2: Nog meer amateurs? [3]
xx
500 22-02-2004 14:03
Films, TV & Radio Idols 2: Workshops Poll
Ovidius
72 02-02-2004 17:50
Psychologie gelukkig... blij... emotioneel. hebben jullie dit weleens?!
Fantôme
16 06-01-2004 19:31
Films, TV & Radio Idols 2 > wie doet er mee
jewel4life
5 15-09-2003 20:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:51.