Oud 09-01-2002, 14:14
stefanietje
stefanietje is offline
tsjaa waar zal ik beginnen???

Ik wil het even met jullie delen, omdat ik er nogal verward van wordt...ik weet niet of het hier thuis hoort, want er komen ook stukjes in over sexualieit enzoo, maar het meeste gaa wel over liefde en relaties...duszz

Ik had een hele tijd terug gepost hierzo, over dat ik ruzie had met mijn beste vriendin. Dat is nu allemaal opgelost. Gelukkig. Maar nu wordt ik echt een beetje gek van haar....

kijk: (lees ) Sinds een paar weken gaan K. (mijn beste vriendin) en ik weer heel goed met elkaar om, we gaan samen uit of we roken buiten effe een jointje ofzow..
Toen ik weer met haar om begon te gaan had ik met J., een lieve jongen, maar volgens haar een 'player'...ik wist wel beter, maar ik was niet meer verliefd op hem, dus ik maakte het uit. Toen zaten K. en ik op een bruggetje vlakbij ons huis, en zij zat maar ooow ik ben vet geil...kom (mijn naam) laten wij dan, en dan begon ze te lachen...
Toen fietse M. een jongen voorbij, das een vriend van J. mijn ex, dus ik riep hem en ik begon met hem te praten. Hij begon mij een beetje erg te versieren, en ik vond dat niet erg, ik bedoel hij is echt een leuke jongen...ik kreeg van hem zijn telefoonnummer, en ik zou hem de volgende dag bellen, omdat hij maybe mee uit zou gaan. Toen gingen we naar huis, en de volgende dag zou ik bij haar slapen, en we zouden voor we uitgingen nog effe bij mark een biertje drinkene n een jointje roken. Nou wij gingen daar langs en toen zat P. er. Das ook een vriend van J. en hij is echt HEEEElll leuk... Ik raakte met hem aan de praat en toen zei hij ey, w8, ik ga ook mee uit...dus hij ging ook mee ut, en die avond ben ik met hem geweest, ik gaf hem mijn telefoonnummer en hij belde mij een paar dagen later, om wat af te spreken...Ik sprak vrijdagmiddag met hem af, en dat was gezellig, we gingene en jointje roken en we spraken af dat we savonds in ut park met nog meer mensen zouden gaan schaatsen , ik zou drank en fototoestel meenemen en de rest zouden andere dingen meenemen, ik d8 ik neem K. meedas wel gezellig, anders was ik ut enige meissie... nou die avond was ze "weer vet geil" dat zei ze alleen tegen mij hoor, maar ik werd er wel een beetje gek van...nou was er ook een andere leuke jongen bij, F. ik d8 toen ik um zag...jaah leuke jongen...kon ik leuk mee praten enzow..

Maar ik had P. die de hele tijd achter me aan liep, en K. wou F. wel regelen...ik vond dat best...ik hoef niet elke jongen te regelen die ik tegen kom...

Na dat we geschaatst hadden gingen we naar P. zijn huis, thee drinken. Tussen K. en F. was niets gebeurd toen, P. en ik hadden weer gezoend. Bij P. thuis gingen P. en ik een beetje kriebelen en toen kwam F. met ut idee om een keer met ze 4en naar de bios te gaan..ik vond dat een heel leuk idee...de volgende dag...ut was zaterdag..K. mocht niet meer weg, en ik ging toen uit met P. en F.

Het was echt VET gezellig, en K. vond ut jammer dat ze niet mee mocht. P. en ik hadden die avond voor we weggingen samen besloten dat we niets met elkaar wouden, ik niet met hem eigelijk...want hij is een player, en ik hoef geen players...

Togh bleven we de hele avond een beetje bij elkaar staan, en F. kwam zijn ex tegen en daar stond ie were mee te zoenen.. ik was heel erg dronken, en ik stond weer met P. te zoenen...en later stond ik heel intiem met F. te dansen en hij bood me wat te drinken aan, we gingen naar de achterste bar en daar zoende hij mij...hij ging na een tijdje naar huis, en toen zoende hij me weer en ik gaf hem mijn telefoonummer en hij de zijne... P. en ik bleven nog even, en toen gingen we een wandelingetj maken en daarna naar huis, daar aangekomen, zoende hij me weer en we zijn ook verder gegaan dan dat...hij bracht me naar huis, en de volgende dag was ik ziek...heel ZIEK... savonds belde F. me..en hij vroeg of ik maandagavond af kon spreken..ik wou dat wel...en ik ging maandagavond naar hem toe, we zoende weer, en nu zijn we een setje... oke dat was dat...maar nu verder over K.

zondagavond was ze hier en ze lag op me bed, en ik vertelde over dat ik met F. was geweest en met P. en dat allemaal dat het gezellie was enzoow....zegt ze inene...jeeeezzzuuussssssss (mijn naam) ik ben vet geil...doet ze dr benen wijd en zegt ze kom dan...




IK SNAP UT NIET...

is ze nou zoo oversext dat ze mij wil...of is ze gewoon pot?

ik wet ut niet...ook belt ze me héééélll vaak...als ik bij F. zit doe ik me beltoon uit, en dan kijk ik later op me telefoon en dan staat er u heeft 22 oproepen gemist...en dan is ut haar nummer...wat moet ik doen?


lang verhaal...thanxx voor degene die de moeite heeft genomen ut te lezen..

[Dit bericht is aangepast door stefanietje (09-01-2002).]
__________________
| Wanneer ik s'avonds naar de sterren kijk, knipoogt er altijd één terug...*Loesje* |
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-01-2002, 14:20
Ellennnn
Avatar van Ellennnn
Ellennnn is offline
Ik snap eerlijk gezegd niet wat het ene met het andere te maken heeft maar goed....
__________________
verdorlie...
Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 14:37
sas_andrea
Avatar van sas_andrea
sas_andrea is offline
Citaat:
Ellennnn schreef:
Ik snap eerlijk gezegd niet wat het ene met het andere te maken heeft maar goed....
vind t een raar verhaal... wat heeft dat P. en F. gedoe er dan allemaal mee te maken en waarom zoende je eig met die ene waar K. mee wou?

en waarom zegt K. dat dan en doet dr benen wijd? heb je wel s met dr over gepraat? ik vind t nl een beetje sick en denk inderdaad dat ze lesbisch is. maar om dat zo over te brengen...
mjah... weet er eig niet veel op te zeggen.

sterkte iig.

__________________
Life's a bitch, and then you marry one. :-P
Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 14:57
stefanietje
stefanietje is offline
Citaat:
Ellennnn schreef:
Ik snap eerlijk gezegd niet wat het ene met het andere te maken heeft maar goed....
het ene heeft niks met het andere te maken,..dat is ook het gene wat me verward maakt...
__________________
| Wanneer ik s'avonds naar de sterren kijk, knipoogt er altijd één terug...*Loesje* |
Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 14:59
stefanietje
stefanietje is offline
Citaat:
sas_andrea schreef:
vind t een raar verhaal... wat heeft dat P. en F. gedoe er dan allemaal mee te maken en waarom zoende je eig met die ene waar K. mee wou?

en waarom zegt K. dat dan en doet dr benen wijd? heb je wel s met dr over gepraat? ik vind t nl een beetje sick en denk inderdaad dat ze lesbisch is. maar om dat zo over te brengen...
mjah... weet er eig niet veel op te zeggen.

sterkte iig.


ik zoende met hem, omdat ik het idee had van...ze hebben togh nog niks met elkaar en hij zoende mij ook...hij begon met zoenen...en nu issut me vriendje en hijs heel lief..maar bedankt over dat van K. ik denk ook dat ze lesbisch is...en inderdaad maakt ze dat op een vreemde manier duidelijk...maar jaah, het kan ook zijn dat ze gweoon oversexed is...maar jah

__________________
| Wanneer ik s'avonds naar de sterren kijk, knipoogt er altijd één terug...*Loesje* |
Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 17:49
Verwijderd
Ach misschien is ze pot of misschien is seksueel gefrsutreerd ofzo... maak je er maar gewoon niet druk over..
Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 18:15
HeerVanHasselt
HeerVanHasselt is offline
Dus eerst had je wat met J maar toen wilde je wat met P en toen weer niet voor langer met P maar wel gezoend en F vond je ook een leuke jongen dus met die twee ging je naar de bioscoop en toen heb je met P gezoend en daarna met F hoewel die met zijn ex had gezoend maar daarna heb je weer met P gezoend en je bent ook verder met hem gegaan dus heb je maandagavond afgesproken met F en nu hebben jullie wat met elkaar en nu is K misschien pot.....duidelijker had je het niet kunnen brengen
Misschien bedoelde ze het grappig, misschien is ze lesbisch en misschien kun je het ook eens met haar proberen
Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 19:14
sientjuh
Avatar van sientjuh
sientjuh is offline
Citaat:
ik hoef niet elke jongen te regelen die ik tegen kom...
nee? ik krijg anders wel die indruk...
__________________
Be all you can be
Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 19:37
stefanietje
stefanietje is offline
Citaat:
sientjuh schreef:
nee? ik krijg anders wel die indruk...
het kan me niet schelen wat voor indruk je krijgt...ik weet wel beter....
__________________
| Wanneer ik s'avonds naar de sterren kijk, knipoogt er altijd één terug...*Loesje* |
Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 19:54
~ Iris ~
~ Iris ~ is offline
Citaat:
stefanietje schreef:
het kan me niet schelen wat voor indruk je krijgt...ik weet wel beter....
blijven volhouden!

En praat gewoon eens met K. als ze dat nog eens doet!
__________________
help! ______\o/______/\______
Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 23:02
Jatuh cinta
Jatuh cinta is offline
Hahaha....je hoeft niet iedere jongen te regelen, je zoent ze alleen allemaal..dat kan he... Je weet gewoon duidelijk nog niet wat verliefd zijn is.

*je kan het je vriendinnatuurlijk ook *gewoon* vragen....* Ideetje hoor..
__________________
Nou en, vind ik mooi
Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 23:13
DarkCat
DarkCat is offline
Wat n verhaal.. t lijkt wel op mn dagboek van toen ik 15 was ..niet qua verhaal maar qua chaos en schrijfstijl (en drank en jointjes )..

En ik denk ook dat je het je vriendin beter een keertje (subtiel) kan vragen, of op de man af als ze weer eens zo doet.
En dat hele verhaal over die jongens.. .. be careful girl..
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2002, 10:52
stefanietje
stefanietje is offline
Citaat:
DarkCat schreef:
Wat n verhaal.. t lijkt wel op mn dagboek van toen ik 15 was ..niet qua verhaal maar qua chaos en schrijfstijl (en drank en jointjes )..

En ik denk ook dat je het je vriendin beter een keertje (subtiel) kan vragen, of op de man af als ze weer eens zo doet.
En dat hele verhaal over die jongens.. .. be careful girl..



waarom voorzichtig zijn?? ik was dronlken...zij waren dronken...en nu gaat het heel goed tussen F. en mij...

__________________
| Wanneer ik s'avonds naar de sterren kijk, knipoogt er altijd één terug...*Loesje* |
Met citaat reageren
Oud 10-01-2002, 17:31
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
stefanietje schreef:

waarom voorzichtig zijn?? ik was dronlken...zij waren dronken...en nu gaat het heel goed tussen F. en mij...


Nja zo bedoelde ik het niet, meer op de lange termijn.. nja ik heb zelf n hoop stomme dingen gedaan toen ik 15/16 was vandaar
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2002, 17:49
apart persoontje
apart persoontje is offline
Ik zou ook oppassen als ik jou was, je krijgt dalijk een helemaal verkeerde naam bij die vrienden van J. Wan t je lijkt iedereen nog al leuk te vinden, en ja dan kun je er eik ok wel gelijk mee zoenen, ja!

Maar ik snap eik nog nie, wa da verhaal van K. = lesbi te maken heeft met da jongens verhaal?
__________________
'Frank' ..... 'Frank? ...... 'BOEIEN'
Met citaat reageren
Oud 10-01-2002, 18:03
MeCute1983
MeCute1983 is offline
Citaat:
apart persoontje schreef:
Maar ik snap eik nog nie, wa da verhaal van K. = lesbi te maken heeft met da jongens verhaal?
om te benadrukken/ aan te tonen dat het niet wederzijds is ofsow.. ik vat um oowk niet helemaal
__________________
I love you for your money not for who you are
Met citaat reageren
Oud 22-01-2002, 22:22
romytjuh
romytjuh is offline
wat een vaag verhaal het ene ding heeft niej eens iets meej ut andere temaken...
__________________
-={..LoViN' YoU iS EaSy 'CuSz You'Re BeauTiFuL..}=-
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 10:05
Elvis
Elvis is offline
nee het gaat alleen over je oversexte vriendin dus wat hebben die jongens er eigenlijk mee te maken??????
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-01-2002, 11:10
kizzy
kizzy is offline
lang verhaal nou P en F hebben er idd niets mee te maken maar ja en die vriendin jah misschien iz ze lesbisch of bi.. maar eerder zal ze het voor de lol zeggen ofzo, of ze wil gewoon 1 keer experimenteren met een meisje maar meestal zeg je dat dan nie zo direkt tegen je beste vriendin als je echt pot bent..

uhmzz... jah ik weet ut eigenlijk ook nie succes ermee.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 13:41
stefanietje
stefanietje is offline
bedankt...voor jullie reactiones...*leest de fancy*


doei doei
__________________
| Wanneer ik s'avonds naar de sterren kijk, knipoogt er altijd één terug...*Loesje* |
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine ♪Too Saai Saai, hush hush eye to eye...♪ #626
Trimm Trabb
500 12-06-2009 16:14
Muziek Deftones
Verwijderd
51 29-01-2005 03:46
Lifestyle Wie heeft jou vandaag beledigd vanwege je rotkop of je kutkleren?
Verwijderd
500 28-06-2004 22:01
Eindexamens 2003 [Wiskunde B] (VWO); Stel hier je vragen en vertel wat je van het examen vond!
Snufje
222 22-05-2003 12:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:28.