Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-01-2002, 18:51
Sangria
Avatar van Sangria
Sangria is offline
... dat denk ik wel eens bij mezelf..

Waarom zou ik gewoon niet tegen hem zeggen dat ik hem leuk vind? Wat weerhoudt me ervan?
Hij gaat me echt niet uitlachen ofzo hoor, hij is toch geen 13 meer?
Hij wijst me hooguit af, waar ik heel erg van zou balen, maar goed en wel bekeken is ook dát niet het einde van de wereld (=klinkt heel nuchter, maar das fake, ik geef heel erg om hem, maar moet het toch zien te realiseren).
Oké, het zal niet makkelijk zijn om het over mijn lippen te krijgen, maar zo zijn er wel meer dingen niet makkelijk... Als twee volwassen moet je daar toch gewoon eerlijk over kunnen zijn..

Of is dit naďeviteit van mij en zoek ik een legaal excuus om het hem te kunnen opbiechten. En zijn jullie het eens met mij, of ligt het toch anders?
__________________
It's good to be in love, it really does suit you..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-01-2002, 18:55
Verwijderd
ik heb hetzelfde probleem, ben alleen nog niet volwassen. (qua leeftijd dan)
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 19:01
Sangria
Avatar van Sangria
Sangria is offline
Citaat:
ABgirl schreef:
ik heb hetzelfde probleem, ben alleen nog niet volwassen. (qua leeftijd dan)
Nee, ok, maar het ging dus om het idee.. Kijk, wat ik me kan herinneren van mijn basisschool is dat zodra iemand werd 'afgewezen' wist binnen no time de hele school het en ging die persoon in kwestie gigantisch af.. Maar nu zijn we toch volwassen? Waar ben ik nou bang voor?
__________________
It's good to be in love, it really does suit you..
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 19:06
sas_andrea
Avatar van sas_andrea
sas_andrea is offline
dat ie je dus afwijst.... je hebt niet voor niets zo'n sterk gevoel voor m en dan is dat behoorlijk kwetsend als je afgewezen word.
maar voor schut zetten zal wel niet meer op zo'n leeftijd gebeuren lijkt mij...
__________________
Life's a bitch, and then you marry one. :-P
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 19:07
Verwijderd
ik weet zelf ook niet echt waar ik bang voor ben, ik denk dat ik gewoon bang ben om afgewezen te worden.

het gaat met niet eens echt om wat andere mensen ervan denken, maar gewoon dat ik die persoon daarna ook nog wel eens zal tegenkomen en dan echt niet weet hoe ik met dan moet gedragen.
en het ergste is natuurlijk dat de persoon waar je verliefd op bent, jou niet ziet zitten.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2002, 10:35
Dark Angel
Avatar van Dark Angel
Dark Angel is offline
In sommige gevallen is onzekerheid met de *kans* dat hij je leuk vind misschien te verkiezen bven de *zekerheid* dat hij je niet leuk vind. Of wel.

Mja, 't is je wel kwetsbaar opstellen. Ik vind het ook moeilijk..
__________________
You can't have everything. Where would you put it?
Met citaat reageren
Oud 24-01-2002, 14:06
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
Waarom zou ik gewoon niet tegen hem zeggen dat ik hem leuk vind? Wat weerhoudt me ervan?
Hij gaat me echt niet uitlachen ofzo hoor, hij is toch geen 13 meer?
Hij wijst me hooguit af, waar ik heel erg van zou balen, maar goed en wel bekeken is ook dát niet het einde van de wereld (=klinkt heel nuchter, maar das fake, ik geef heel erg om hem, maar moet het toch zien te realiseren).
Oké, het zal niet makkelijk zijn om het over mijn lippen te krijgen, maar zo zijn er wel meer dingen niet makkelijk... Als twee volwassen moet je daar toch gewoon eerlijk over kunnen zijn..
Dit klinkt heel logisch en goed!
Maar als je het eenmaal moet doen.. Dan is het lastig!

Met citaat reageren
Oud 24-01-2002, 18:44
NY
NY is offline
Ik heb het een keer geprobeerd dat eerlijk zijn en ik moet zeggen het werkt goed, maar kijk die jongen kende ik nauwelijks. Ik weet niet of ik het ook zo snel tegen een vriend van mij zou zeggen die ik leuk vind, dan staat er toch wat meer op het spel...
__________________
Learn to trust the people that you know and get to know the people that you trust
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap De waarheid over de vs!!
Verwijderd
163 09-03-2004 13:21


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:29.