Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-01-2002, 15:43
X_Saskia_X
X_Saskia_X is offline
hoe ik hierop kom?????

omdat mijn vriend me op zo'n ontiegelijke leuke manier verkering heeft gevraagd!!!!!!!
ik was echt helemaal verbaasd en perplext

we zaten namelijk in de auto na een avond stappen
(we zijn collega;s van elkaar en we konden best wel goed overweg misschien weten jullie 1 vd vorige topics nog van op de valreep)

hij zette ineens midden in de stad de auto aan de kant
stapte de auto uit
liep naar mijn kant
deed de deur open
en vroeg op zn knieen of ik verkering met m wou
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[Dit bericht is aangepast door X_Saskia_X (23-01-2002).]
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-01-2002, 15:52
Druppel
Avatar van Druppel
Druppel is offline
nou vertel op dan!!!

Hoe werd ik gevraagd?? Nou, mijn vriend en ik hadden al eens iets met elkaar gehad en dus was het voor ons heeeeeeelemaal over, nee, we vonden elkaar echt niet meer leuk. Maar na een hele tijd kwamen we erachter dat we elkaar eigenlijk toch wel leuk vonden dus toen hadden we stiekem gekust en toen nog eens en nog eens en op een dag keken we elkaar eens lang aan en toen vroeg hij: zullen we het nog een keer proberen?
Nou niet echt spectaculair maar ik was er wel blij mee.

Kusss

*Druppel***
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 15:53
Zorkman
Zorkman is offline
vorige: gewoon beginnen kussen,
die daarvoor was me een meisken waarmee da'k al es had verkeerd, eerst gewoon doen wa da ge doet en u gedraven zoals ge u gedraagd als ge verkeerd en efkes later dan toch maar es op de knieën gevraagd
__________________
ZzZzZorkman...zneller dan het licht :-)
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 17:36
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Ik ben op jou,ben je ook op mij....wil je met me?

Neuhj..ging gewoon vanzelf
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 17:44
Mey
Mey is offline
We hebben elkaar ontmoet in het ziekenhuis, waar we allebei opgenomen waren....
We kenden elkaar al een tijdje (anderhalve week ofzo) en we hadden het allebei erg moeilijk in die tijd.. we gebruikten elkaar een beetje om ons hart uit te storten.

Toen ik hoorde dat ik over drie dagen naar huis mocht kocht hij een roos voor me. Ik dacht dat het was om me te feliciteren maar hij zei: Ik moet er niet aan denken dat ik je over drie dagen nooit meer zie! Ik weet dat we ver van elkaar vandaan wonen, maar jij bent het meisje van mn dromen, zou je de rest van mn leven bij me kunnen blijven, ookal kan ik het niet op mn knieen vragen door die k*t rolstoel!' Zo onzettend lief! En ja, dat is ongeveer een jaar geleden we en we zijn nog steeds bij elkaar!
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 18:47
Dolphin 's Cry
Dolphin 's Cry is offline
Niet gevraagd. Ik wist dat hij stapelverliefd op me was (had hij al gezegd en sms'te hij me zo'n 10 keer per dag ofzo) en op 'n avond had 'k 'm naar m'n thuis laten komen toen m'n ouders weg waren. We hadden de hele avond al onnozel zitten te doen enzo en...
__________________
Is er een leven voor de dood?
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 18:53
Woestijnpinguin
Avatar van Woestijnpinguin
Woestijnpinguin is offline
gewoon we zoende al een paar dagen en zij zij: ooh ik ben verlief!! toen ben ik outgegaan van de schrik en 4 dagen niet wakker geworden en toen ik wakker werd was zij bijna dood van verdriet maar de antiekoekjes bende maakte haar blij en zo gieng dat dus...
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 18:57
choky
choky is offline
eerst hadden we gewoon gekust (ik wist niet eens dat hij eits voor mij voelde), en een week erna ofzo had hij gevraagd of ik met hem wilde verkeren
ik durfde niet echt (ergens slingert er nog een topic over rond )
maar had superspijt dat ik nee gezegd had
drie weken later ben ik gewoon bij hem gaan staan, heb gezegd dat ik spijt had van mijn beslissing, en dan hebben we heeeeeeeeeel lang gekust en beslist dat we toch wel verkeren

stom verhaal, maar wel een leuke afloop
__________________
Ik hou van kaboutertjes - vooral als ze jurgen heten
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 19:12
sas_andrea
Avatar van sas_andrea
sas_andrea is offline
nou, ik ken mn vriend van de basketbal en vond m al een zeer lange tijd leuk, maakte dan ook steeds praatjes met m enzo en toen ben ik een keer naar een discootje gegaan en daar was hij ook en toen ben ik met mn dronken kop naar m toe gehobbeld en toen hadden we gedanst enzo en ff later zoende hij mij. Echt geweldig...
En de donderdag erop (heb dan basketbaltraining) ben ik op m afgestapt om met m te praten maar steeds als we ff alleen waren kwamen er weer andere mensen bij. Toen had ik zn nr maar gevraagd en in een sms gezet dat die zoen voor mij zeer speciaal was en wat hij er nou allemaal van vond en hoe we nou verder gingen... toen smste hij dat t ook speciaal voor hem was en dat hij graag als vriend en vriendin verder ging. ik dus trugsmsen dat ik dat super vond!!! *houdt zeer veel van vriendjuh* en nu hebben we al 9 maandjuhs!!!
__________________
Life's a bitch, and then you marry one. :-P
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 19:29
Dy|_uCK
Avatar van Dy|_uCK
Dy|_uCK is offline
ik heb het nooit gevraagd

we gingen een keertje na school hangen (met ook wat anderen) en sneaky pakte ik haar hand vast tijdens het lopen. bij het afscheid zoende ik haar.. en we hadden wat
__________________
*8ballcrew* I just stop breathing for a few minutes and everybody jumps to conclusions.. *8ballcrew*
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 19:32
Vi$TiKjűHtjűH
Vi$TiKjűHtjűH is offline
Met mijn ex wast mooist.. die liep naa me toe , pakte me op me bek (nooit gezienn, alleen egsproken 1x) en twas meteen dikke mik.. een jaar lang

heheheh en now I'm lonely!!!
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 21:18
apart persoontje
apart persoontje is offline
Feestje van de ouders van mijn neef, hij is een vriend van mijn neef..
Toen zijn we samen atjes gaan drinken, wordt je een beetje zat van, zijn we het strand bij het meer op gegaan, met nog twee vrienden, was kei gezellig...
Toen nog niks gebeurd, maar was wel 'het begin' van alles....
__________________
'Frank' ..... 'Frank? ...... 'BOEIEN'
Met citaat reageren
Oud 24-01-2002, 10:59
stormpie
stormpie is offline
He sas,

bedankt dat ik nu alsnog weet hoe je 538 verhaal is afgelopen.. Want dat topic was dus ineens verwijdert..

Maaruh hoe zat het nou met die jongen waarvan je niet wist of je dr wat mee had?
__________________
Doe nix, wat ik ook niet zo doen!
Met citaat reageren
Oud 24-01-2002, 15:40
MarilynManson
MarilynManson is offline
uhm heb met hem gesproken op een feestje van een wederzijdse vriend. dat was in de vakantie ......ik ging dus een week lang met die groep om en dus ook met hem enzo .ik vond hem ook wel leuk en hij mij geloof ik ook wel en iedereen vond dat wij bij elkaar hoorden en toen iemand hem vroeg of ik zijn vriendin was zei hij ja .........
niet erg romantisch ofzo hihi
we zijn nu al wel 1,5 jaar onafscheidelijk !
__________________
~BLUB = DOOD!!!!! ik ben een meizjuh hoow !!!..TSJOEK TSJOEK!! ~
Met citaat reageren
Oud 24-01-2002, 16:06
xxx_anouk_xxx
Avatar van xxx_anouk_xxx
xxx_anouk_xxx is offline
Hoi..

Mijn ex en ik.. hadden al een paar keer met elkaar gezoend. En we zaten bij elkaar op school, en toen kwam hij even later in de pauze vragen of we nou verkering hadden of niet.. en ik vond dat toen wel goed.. Best lief, als ik er over nadenk.

Kuzz
__________________
Ik weet, hoe onvoorstelbaar wreed je verscheurd wordt, als liefde wordt gescheiden door zee
Met citaat reageren
Oud 24-01-2002, 16:08
Razor - Blade
Avatar van Razor - Blade
Razor - Blade is offline
verkering?? klinkt fucking kinderachtig.....je hebt iets of je hebt niet iets en dat merk je snel genoeg (hoef je nietzo officieel over de doen hoor)
Met citaat reageren
Oud 24-01-2002, 16:23
Mey
Mey is offline
Citaat:
Razor - Blade schreef:
verkering?? klinkt fucking kinderachtig.....je hebt iets of je hebt niet iets en dat merk je snel genoeg (hoef je nietzo officieel over de doen hoor)

hahahahaha, heb je gelijk in, maar het voorkomt wel een heeeeeeeleboel onzekerheid
Met citaat reageren
Oud 24-01-2002, 18:23
~*InDo SHorTy*~
Avatar van ~*InDo SHorTy*~
~*InDo SHorTy*~ is offline
nou... ik leerde hem kennen via een klasgenootje van me, raar, maar ik had me vriend al eerder gezien, alleen deze keer zag ik hem echt goed... en dat beviel me wel!

nou ik deed er alles voor om hem te krijgen (terwijl dat helemaal niet hoefde ) en toen ineens op een zomeravond zoende ik hem whaa!!! echt gewoon de beste zoen evah!! en jah, toen hadden we duss iets *zucht*...

KoeS,
InDo SHorTY
__________________
Wanneer je de grootste fout ooit maakt, komt er toch weer iets goeds uit..
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-01-2002, 18:25
casey
casey is offline
Ik leerde hem toevallig op i-net kennen. Op een ander forum: we begonnen vlug met mailen en wisselden icq-nummers. Ik ontving foto's en we praatten wat over hobbies e.d. Toen kwam toevallig ter sprake dat zijn broer nog op mijn (nu ex-)school heeft gezeten.. in mijn klas! Op 't eind van die week vroeg ie plots of ik nie wou afkomen naar de 100-dagen fuif (met nog een bevriend koppel van hem). Was onverwachts vroeg maar ben er toch naar toe geweest. Alles was heel spontaan en we plakten nogal dicht bij elkaar (naar 't schijnt vroeg die vriend achteraf of we nu eigen een koppel waren of niet.. 'nee' antwoordde Ruben en die begreep er niets van ) 's Nachts in de auto wisten we't nie goe, er kwam een kus maar ik wist 't nog nie zo zeker.. De dagen erop mailde hij dat hij wenste dat die kus terugkwam en dat ie me wel tof en mooi en lief vond enzo.. Maar ik kende hem eigenlijk helemaal nie zo goed, ma goed. Na een week wist ik wel dat ik de zaterdag erop weer met 'em weg wilde. Eerst zaten we alleen in de karaoke te wachten op 2 bevriende koppels van hem, en toen was't toch al wat minder spontaan en je zag hem zo zijn best doen om een gewone vriend te blijven (eigenlijk echt lief) en later zijn we dan met zijn allen naar een danscafé geweest. Daar plakten we echt dicht en na de slows stonden we nog traag te draaien.. terwijl het alweer volle ambiance was! Die nacht zaten we weer in die auto op de parking en we wachten tot de ramen ontdooid waren.. wou die auto nog nie meteen starten (een oud geval van zijn ma).. ma ging dan toch.. en dan kwam er toch een mooie kus.. en ik wist het wel zeker dan! Dus ook geen gedoe van: wil je't aan? enzo.. just a kiss en in de mail erop was't toch duidelijk dat we wel samen waren en de week erop in real live nog meer. Vannacht wordt die bepaalde nacht precies 11 maand geleden!
__________________
Greetz & kisses
Met citaat reageren
Oud 24-01-2002, 18:27
Piccola
Piccola is offline
We hebben elkaar via een vriend en een vriendin van ons leren kennen in een discotheek. Ik vond hem er onwijs leuk uitzien en die vriend en vriendin van mij wisten dat. Toevallig vond hij mij ook erg leuk om te zien! Hij is toen naar die vriendin gegaan en heeft aan haar gevraagd of ik een vriend had. Zij zei toen nee en kwam daarna gelijk naar mij toe om te zeggen dat hij wel geinteresseerd in me was. Nog geen minuut later stond ie ineens naast me! Hij had echt hele verhalen en was heel erg belangstellend. Normaal klap ik helemaal dicht als ik met een jongen praat die ik niet ken en die ik wel leuk vind ofzo. Bij hem had ik dit totaal niet! Dus dat was meteen wel gunstig. We hebben een hele tijd zitten kletsen en dansen. Toen zijn we naar buiten, naar het terras, gegaan en hebben daar nog een tijd gezeten. Op een gegeven moment kreeg ik het koud, dus hij sloeg een arm om me heen en wreef over mijn armen enzo. Toen zei ik dat ik het nog steeds koud had en toen vroeg hij of ie me dan mocht opwarmen. En voor ik het wist zoende hij me! *kwijl* Hij zoent heeeeerlijk! Maar goed... De rest van de avond/nacht dus bij hem geweest enzo. Toen vroeg hij of ie me naar huis mocht brengen. Eenmaal voor mijn huis aangekomen nog een tijdje staan ouwehoeren. Ik dacht dat het hier wel bij zou blijven en dat als ik hem weer eens tegenkwam dat ik dan wel zou zien hoe het verder ging enzo. Of we elkaar dan voorbij zouden lopen of een praatje zouden maken! Maar toen gaf hij zijn telefoonnummer en vroeg of ik hem meteen wilde bellen zodra ik die ochtend wakker zou worden. Dat heb ik dus gedaan... En sindsdien zijn we nog steeds samen! Geen romantisch verhaal, maar voor ons 2 natuurlijk toch heel leuk!
Met citaat reageren
Oud 24-01-2002, 18:32
Verwijderd
Bij mij is het de meeste keren zo gegaan dat we gewoon wat hadden. We wisten het gewoon en als iemand vroeg of we wat hadden zeiden we ook gewoon ja, zonder dat we ooit officieel verkering hadden gevraagd ofzo. Eén keer zat ik met mijn net nieuwe vriendje in het café en mijn vriendin Sabine vroeg: "is hij nou je vriend?" En toen zei ik: "weet ik eigenlijk niet, we hebben nog maar zo kort wat." En toen vroeg ik zo aan hem: "Waatz, hebben we vanaf nu verkering?" Waatze: "Is goed!" En toen was het aan. Beetje vaag, maar ik vind het nog steeds wel grappig.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2002, 18:33
Verwijderd
chatten-->ontmoeten-->zoenen-->"aan"
nu bijna 5 maanden
Met citaat reageren
Oud 24-01-2002, 18:59
Dark Enchantress
Dark Enchantress is offline
We vonden elkaar dus al leuk maar dat wisten we niet van elkaar..daar kwamen we dus op icq achter
Toen hebben we bij hem thuis afgesproken en gezoend..en toen vroeg ik heel dom (ik was onzeker) als iemand nou vraagt of t wat is..wat zeg je dan? en hij zei..nou dat het was is..
heheh doh
__________________
Yearning for days of yore in elysian daydreams
Met citaat reageren
Oud 24-01-2002, 20:00
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
eerst kwam maartje (cematary slut) vragen of ie mij al hag gevraagd maar ik hoorde het niet

dus hij de hele dag chaggie en toen uiteindelijk ging ie het wel vragen onder de spoorbaan in een pistunnel

enik wist het allang en hij moest het perse vragen van mij was lol
Met citaat reageren
Oud 24-01-2002, 20:02
red_hot_chilli_pieper
red_hot_chilli_pieper is offline
Citaat:
the exploding boy schreef:
eerst kwam maartje (cematary slut) vragen of ie mij al hag gevraagd maar ik hoorde het niet

dus hij de hele dag chaggie en toen uiteindelijk ging ie het wel vragen onder de spoorbaan in een pistunnel

enik wist het allang en hij moest het perse vragen van mij was lol

grrr ik was niet sjaggie
ik dacht gewoon dat je me liep te trashen en werd dus heel onzeker .. iets wat we t hele weekend allebij enorm hadden

hihih

__________________
*in a fools mind everyone's simple* *I see I want I take*
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie Allah en God
MaxiDirk
3 23-01-2011 21:10
Verhalen & Gedichten -Verhaal-
Redhair
430 21-09-2005 13:54
Liefde & Relatie dringend Advies gevraagd over gecompliceerde situatie
Lady_L
55 29-10-2003 19:08
Verhalen & Gedichten donker en licht
nińa
7 23-08-2003 16:05
Liefde & Relatie Verkering met mijn beste vriend.. (Lang verhaal)
U-NiQ
27 23-12-2002 20:13
ARTistiek T begin hebbik hier wel es neergezet
Eend
48 18-05-2002 18:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:49.