Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-01-2002, 18:25
Verwijderd
Hoort dat zo of...? Telkens als ik op internet kom heeft 'zij' niks te vertellen en als ik niks zou zeggen, dan zou zij dat ook niet doen. En met andere jongens kan ze hele avonden lang hele praatsessie's houden. Dat is toch niet normaal of wel ?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-01-2002, 18:27
Verwijderd
euuhm als jij om aandacht moet zeuren en anderen niet...dan weet je denk ik zelf ook wel waar je aan toe bent of niet?
Met citaat reageren
Oud 24-01-2002, 18:28
Verwijderd
Citaat:
danique2 schreef:
euuhm als jij om aandacht moet zeuren en anderen niet...dan weet je denk ik zelf ook wel waar je aan toe bent of niet?
Nou, zeuren is een groot woord, maar zij begint (bijna) nooit spontaan iets tegen mij te vertellen, drom..
Met citaat reageren
Oud 24-01-2002, 18:31
Ruben
Ruben is offline
Citaat:
Wassup!! schreef:
Nou, zeuren is een groot woord, maar zij begint (bijna) nooit spontaan iets tegen mij te vertellen, drom..
Hoeft niet negatief te zijn, kan ook zijn dat ze bang is iets verkeerds te zeggen en dat je dan op d'r afknapt. Kunnen vele redenen voor zijn, en die hoeven echt niet altijd negatief te zijn.
__________________
Let the force be with me | Freddy Heineken .... Rest In Peace| O...en ik ben goed
Met citaat reageren
Oud 24-01-2002, 18:34
Verwijderd
Citaat:
Ruben schreef:
Hoeft niet negatief te zijn, kan ook zijn dat ze bang is iets verkeerds te zeggen en dat je dan op d'r afknapt. Kunnen vele redenen voor zijn, en die hoeven echt niet altijd negatief te zijn.

Nee, zo is ze niet...ze is echt niet bang om iets verkeerds te zeggen, zij denkt dat ze alles prima voor elkaar heeft, maar hoe ik ook mijn best doe, ik kan haar niet aan t verstand brengen dat zij er ook wat voor moet doen om onze relatie te laten werken...we wonen nl best ver van elkaar af en ik zie/spreek haar toch al niet zo vaak, maar als ik dan online ben, dan lijkt het wel of ze het te druk heeft met anderen...
Met citaat reageren
Oud 24-01-2002, 18:38
Rhinus
Rhinus is offline
Misschien vind zij typen niet leuk/fijn.

Ik ga d'r vergelijken met mij [ ]
Ik kan NIET telefoneren. Ik weet niks te zeggen enzo. Ik begin dan nooit uit mezelf uitgebreid te praten en de ander moet er bij mij echt aan trekken om er iets uit te krijgen.

ALs ik bij die mensen ben kan ik gewoon praten/lullen en over MSN ook. Maar bij bellen lukt het mij gewoon niet,

Misschien heeft zij dat met I-net
Met citaat reageren
Oud 24-01-2002, 18:48
Koekie_monster
Avatar van Koekie_monster
Koekie_monster is offline
ik weet niet wat ik je moet vertellen ik beleef nooit wat degene met wie ik praat begint meestal te ouwehoeren ... en jij zegt ook al nooit zoveel dus weet ik ook nix om te ouwehoeren het zit gewoon in me karakter ik doe nooit iets spontaan..ken er ook nix aan doen maar is een negatief iets van mij
__________________
way down inside i can run but i can not go
Met citaat reageren
Oud 24-01-2002, 20:04
Verwijderd
Citaat:
Wassup!! schreef:
Nee, zo is ze niet...ze is echt niet bang om iets verkeerds te zeggen, zij denkt dat ze alles prima voor elkaar heeft, maar hoe ik ook mijn best doe, ik kan haar niet aan t verstand brengen dat zij er ook wat voor moet doen om onze relatie te laten werken...we wonen nl best ver van elkaar af en ik zie/spreek haar toch al niet zo vaak, maar als ik dan online ben, dan lijkt het wel of ze het te druk heeft met anderen...

jaa dat had ik ook bij mijn vriend... maar ik heb het erover gehad en nu praat ie meestal wel veel... ik heb ook vaak gezegd op msn... waarom zeg je nou nix meer? en dan zeitie: ja week nie... en toen ging ie er ook wel over nadenken... suc6 ermee iig..
Met citaat reageren
Oud 24-01-2002, 20:12
GUANO APES!!
GUANO APES!! is offline
huh???
__________________
SMOEL HOUWE!
Met citaat reageren
Oud 24-01-2002, 20:13
GUANO APES!!
GUANO APES!! is offline
huh???
__________________
SMOEL HOUWE!
Met citaat reageren
Oud 25-01-2002, 12:56
apart persoontje
apart persoontje is offline
Ja heb ik opzich ok wel, maar ik heb het gevoel da als ik er iets van zeg, dat ik hem min of meer verplicht, en dat is ok nie de bedoeling, wil eik gewoon weten waarom ie nie 'begint'.
__________________
'Frank' ..... 'Frank? ...... 'BOEIEN'
Met citaat reageren
Oud 25-01-2002, 15:05
lake bodom
lake bodom is offline
Citaat:
Koekie_monster schreef:
ik weet niet wat ik je moet vertellen ik beleef nooit wat degene met wie ik praat begint meestal te ouwehoeren ... en jij zegt ook al nooit zoveel dus weet ik ook nix om te ouwehoeren het zit gewoon in me karakter ik doe nooit iets spontaan..ken er ook nix aan doen maar is een negatief iets van mij
wie ben jij dan

Met citaat reageren
Oud 25-01-2002, 15:14
Koekie_monster
Avatar van Koekie_monster
Koekie_monster is offline
Citaat:
lake bodom schreef:
wie ben jij dan

zijn vriendin...
__________________
way down inside i can run but i can not go
Met citaat reageren
Oud 25-01-2002, 16:08
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Citaat:
Koekie_monster schreef:
zijn vriendin...
"een" of echt "zijn"?

btw, misschien klikt et toch niet zo goed tussen juliie als dat jullie gedacht hadden :/
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 25-01-2002, 16:09
Koekie_monster
Avatar van Koekie_monster
Koekie_monster is offline
Citaat:
moenbase schreef:
"een" of echt "zijn"?

btw, misschien klikt et toch niet zo goed tussen juliie als dat jullie gedacht hadden :/
ZIJN vriendin....
__________________
way down inside i can run but i can not go
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie relatieproblemen
freakzor1987
52 26-01-2005 14:21
Liefde & Relatie verliefd op ex van me beste vriendin?? [heel lang:$]
Oktober
9 21-03-2004 14:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:22.