Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-08-2007, 21:04
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Lang geleden heb ik een Gillette for Women Sensor Excel gekocht. (plaatje) Nou is een van de pootjes die het mesje op zijn plaats moeten houden, afgebroken in mijn toilettas. Ik heb nog een bijna vol doosje mesjes liggen en zou deze dus graag nog gebruiken. Bij de drogist zag ik ze niet en op internet kom ik tot de conclusie dat de Sensor Excel for Women niet meer verkocht wordt.
Passen deze mesjes ook op een ander 'handvat', en zo ja, welke? (of weet iemand een winkel waar ze de Sensor Excel nog wel verkopen?)
Met citaat reageren
Oud 28-08-2007, 22:24
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Voor zover ik weet passen ze nergens op?
Misschien kan je eens kijken bij bijvoorbeeld de Action o.i.d.
Waar ik woon, Roosendaal, hebben we ook een één of andere 'nep' drogist (nep in de zin van: ze hebben daar dan dove shampoo uit het buitenland). Ik denk dat je bij zulke dingen moet zijn.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2007, 21:14
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Hm, daar was ik al bang voor, al vind ik dat raar omdat ze die mesjes nog steeds verkopen bij de drogist. Maar ik zal inderdaad eens bij de Action gaan kijken!
Met citaat reageren
Oud 30-08-2007, 08:44
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Hm, daar was ik al bang voor, al vind ik dat raar omdat ze die mesjes nog steeds verkopen bij de drogist. Maar ik zal inderdaad eens bij de Action gaan kijken!
Ik zou zeggen, wees blij dat ze dat iig nog verkopen. Ze hadden het ook uit het assortiment kunnen halen en dan had je sowieso een nieuwe moeten kopen.

Ik had hem vroeger trouwens ook, maar ik betwijfel of ik hem nog heb....
__________________
Met citaat reageren
Oud 30-08-2007, 14:31
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Ik zou zeggen, wees blij dat ze dat iig nog verkopen. Ze hadden het ook uit het assortiment kunnen halen en dan had je sowieso een nieuwe moeten kopen.
Dat is ook zo, daar had ik niet aan gedacht . Ik ga binnenkort eens bij de Action kijken en anders ga ik maar een andere kopen.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2007, 22:39
Ireth69
Ireth69 is offline
Kun je anders ook niet bij de drogist vragen of hun weten of ie mogelijk nog ergens verkrijgbaar is?
Met citaat reageren
Oud 31-08-2007, 02:38
Verwijderd
Dat handvat kun je niet meer kopen. Dat is gewoon de marketingtechniek van Gillette. Ik gebruik Mach3 (de oude, niet Turbo) en daarvoor is de houder ook al jaren niet meer verkrijgbaar. De techniek is gewoon: zo'n houder kost geen drol (kreeg je gratis via de post destijds, als je de antwoordkaart invulde) maar van de inkomsten uit de mesjes moeten ze het hebben. En nu is jouw houder gemold, dus moet je een dure nieuwe houder kopen met dito mesjes. Welcome to commerce girlie.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2007, 11:00
Verwijderd
Citaat:
Voor zover ik weet passen ze nergens op?
Misschien kan je eens kijken bij bijvoorbeeld de Action o.i.d.
Waar ik woon, Roosendaal, hebben we ook een één of andere 'nep' drogist (nep in de zin van: ze hebben daar dan dove shampoo uit het buitenland). Ik denk dat je bij zulke dingen moet zijn.
Metcos!
Met citaat reageren
Oud 02-09-2007, 11:11
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Helaas hebben ze 'm bij de Action ook niet, dus dan moet ik inderdaad een nieuwe kopen. Helaas.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2007, 18:44
deoxyribose
deoxyribose is offline
He die heb ik ook. Ik ben er zorgvuldig mee omdat die houder dus niet meer verkrijgbaar is en omdat die mesjes 'n stuk goedkoper zijn in verhouding tot Gilette Venus.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2007, 11:21
Verwijderd
Citaat:
Metcos!
Haha, dat wilde ik ook zeggen

Maare, TS, je kan proberen een briefje naar de fabrikant te sturen, of naar het Nederlandse adres er van, kijken of je er niet eentje losgepeuterd kan krijgen
Met citaat reageren
Oud 06-09-2007, 11:26
Verwijderd
@HaWaHaai: Hier hebben ze bij de Zeeman ook vaak dat soort producten...van de week zag ik een hele zooi scheerdingen (setjes) liggen, maar ik wist niet meer waar je precies naar op zoek was. Als ik weer op het winkelcentrum ben wil ik wel even kijken wat het precies was?
Met citaat reageren
Oud 06-09-2007, 16:38
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik ben eergisteren bij de Zeeman geweest, heb hier toen niks gezien. Maar dit is maar een kleine winkel, ik kan binnenkort in het centrum nog eens kijken.

@ Daydream-ster: ik zal er eens over nadenken
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 10:11
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Ik heb ze gezien!
Ik liep vorige week zondag in Beverwijk (zwarte markt) en daar hingen er een aantal!
Eigenlijk had ik er gewoon één voor je moeten kopen, haha
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 12:38
Verwijderd
Gister even gekeken, bij de Zeeman waren het gewoon van die Venus dingen.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2007, 10:51
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Ik heb ze gezien!
Ik liep vorige week zondag in Beverwijk (zwarte markt) en daar hingen er een aantal!
Eigenlijk had ik er gewoon één voor je moeten kopen, haha
Verdorie zeg. Helaas is Beverwijk een beetje ver voor mij, de benzinekosten zijn dan meer dan een Venus gaat kosten
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 11:24
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Haha.
Als ik binnenkort nog een keer ga, dan zal ik dit topic nog even uppen
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:06.