Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-12-2018, 20:49
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Jos en ik hebben het zo enorm goed samen en dat is tot mijn grote verbazing alleen maar beter geworden sinds Doris er is. Het is echt zo leuk met z'n 3en
<3
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Advertentie
Oud 25-12-2018, 20:55
Verwijderd
Ik vind Doris echt iedere keer nog steeds een leukere naam worden. Gewoon, klassiek, niet echt gelijk in het oogspringend iets van te maken.
Oud 26-12-2018, 10:23
Verwijderd
Het leukste vind ik dat we die naam echt al heel erg lang hadden en in mijn hoofd was het ook bijna ondenkbaar dat ze een anderr naam zou krijgen. Maar toch, he, soort van afwachten is het wel of zo. En nu hebben we onze eigen Doris en dat is zo bizar. Nu is het niet meer een "later als we groot zijn" maar NU en dat is zo bijzonder. En dat we er heel erg hard om lachen want we hebben nog steeds geen idee wat we nou eigenlijk doen en dat is zo fijn. <3 dat ik dan niet weet wat ik doe, maar dat ik dat samen met Jos niet weet. En dan prutsen we nog maar wat verder en is het echt wel heel leuk samen.
Oud 26-12-2018, 11:10
Verwijderd
De afgelopen 2 jaar had ik er niet zo’n moeite mee maar dit jaar vind ik kerst-als-single echt kut.
Oud 26-12-2018, 12:00
Verwijderd
Waarom heb je er nu juist wel moeite mee, Kristaco?
Oud 26-12-2018, 12:48
Verwijderd
Citaat:
De afgelopen 2 jaar had ik er niet zo’n moeite mee maar dit jaar vind ik kerst-als-single echt kut.
Singlebells, singlebells, single all the way, lalala.

Had to be done, sorry.
Oud 26-12-2018, 13:10
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Het leukste vind ik dat we die naam echt al heel erg lang hadden en in mijn hoofd was het ook bijna ondenkbaar dat ze een anderr naam zou krijgen. Maar toch, he, soort van afwachten is het wel of zo. En nu hebben we onze eigen Doris en dat is zo bizar. Nu is het niet meer een "later als we groot zijn" maar NU en dat is zo bijzonder. En dat we er heel erg hard om lachen want we hebben nog steeds geen idee wat we nou eigenlijk doen en dat is zo fijn. <3 dat ik dan niet weet wat ik doe, maar dat ik dat samen met Jos niet weet. En dan prutsen we nog maar wat verder en is het echt wel heel leuk samen.
Dit klinkt echt sprookjesachtig mooi
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 26-12-2018, 13:29
Verwijderd
Citaat:
Waarom heb je er nu juist wel moeite mee, Kristaco?
Geen idee, misschien dat ik de afgelopen 2 jaar zelf ook nog geen relatie wilde en nu wel. En familie die 'leuke grapjes' gaat maken dat het nu je 30 bent steeds moeilijker wordt blablabla.
Oud 26-12-2018, 14:06
Verwijderd
Het is soms ook wel een beetje een sprookje. Behalve om half zes smorgens als Doris klaarwakker is en gevoed moet worden en Jos echt enorm ligt te slapen. Dan moet ik me inhouden om hem niet wakker te maken want IK GEEN SLAAP DAN JIJ OOK NIET. En dan moet ik weer heel hard om mezelf lachen want wtf.

Mensen die dat sooort grapjes maken zouden sowieso hun mond dichtgenaaid moeten krijgen.
Oud 26-12-2018, 18:53
cartman666
Avatar van cartman666
cartman666 is offline
https://xkcd.com/314/
Oud 26-12-2018, 18:56
Verwijderd
Haha nice. Zo'n nerd zoek ik misschien wel ja

Ik kreeg ook nog dit deprimerende verhaal in mijn tijdlijn als youtube aanbeveling:

https://www.youtube.com/watch?v=U2fGe191_ZM

Maar ik vind het eigenlijk maar een slecht onderbouwd verhaal.
Oud 26-12-2018, 19:01
cartman666
Avatar van cartman666
cartman666 is offline
Interessant, ik heb weer wat over mezelf geleerd:

Ik vind professoren sociologie nog moeilijker serieus te nemen als ze vlaams spreken.
Oud 26-12-2018, 19:16
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Waarom is het perse slecht onderbouwd? Buiten dat onderzoek in de sociologie niet altijd even makkelijk is

Als ik zo kijk in mijn vriendenkring ken ik er wel 2 ofzo die zonder probleem 'downdaten', maar de rest is gelijk opgeleid of hoger.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 26-12-2018, 19:28
Verwijderd
Citaat:
Waarom is het perse slecht onderbouwd? Buiten dat onderzoek in de sociologie niet altijd even makkelijk is

Als ik zo kijk in mijn vriendenkring ken ik er wel 2 ofzo die zonder probleem 'downdaten', maar de rest is gelijk opgeleid of hoger.
Nou hij zegt eerst (zonder onderbouwing) dat intelligentie tot een aantrekkelijke partner maakt en later weer dat dat dan weer niet geldt bij mannen die een vrouwen zoeken, wederom zonder onderbouwing.

Ik denk ook wel dat het vaker voorkomt dat mannen 'downdaten' (wat een naar woord) dan vrouwen, maar die observatie kan iedereen maken in zijn vriendenkring. Wat verklaart dan die paradox, daar zouden wetenschappers zich mee bezig moeten houden.
Oud 26-12-2018, 20:31
Verwijderd
In mijn omgeving zijn het juist vrouwen die downdaten. Mijn vriendin heeft dat met mij ook gedaan, maar ik ben zo awesome en skill-loaded, daar kan geen titel tegen op :>
Oud 28-12-2018, 11:59
Verwijderd
Ik denk dat in mijn omgeving ook meer vrouwen dan mannen downdaten. Ik ga er van uit dat op de grote hoop er geen significant verschil zit in de mate van downdaten tussen mannen en vrouwen, waarom gaan jullie daar zo klakkeloos vanuit, wat is de gedachte daar achter? Mannen letten meer op uiterlijk dan intelligentie, of zoiets?
Oud 28-12-2018, 12:07
Verwijderd
Citaat:
Geen idee, misschien dat ik de afgelopen 2 jaar zelf ook nog geen relatie wilde en nu wel. En familie die 'leuke grapjes' gaat maken dat het nu je 30 bent steeds moeilijker wordt blablabla.
Dit is echt niet chill om te horen, en is ook niet per se waar. Beetje kwetsend eerlijk gezegd.
Oud 28-12-2018, 12:11
Verwijderd
Eens. Wordt uit mijn ervaring helemaal niet moeilijker ook, genoeg stellen die juist weer uit elkaar gaan rond die leeftijd omdat ze dan pas beseffen wat ze echt willen. Laat ze maar lullen Krista. En niet tevreden zijn met een zesje omdat je dan tenminste iemand hebt.
Oud 28-12-2018, 12:13
Verwijderd
Waarschijnlijk zullen mensen ook zeggen dat ik ook veel aan het downdaten ben. Maar dat komt ook, omdat ik mijn collega's eigenlijk niet interessant en nogal saaie oppervlakkige nurts vind.
Oud 28-12-2018, 12:15
Verwijderd
Citaat:
Eens. Wordt uit mijn ervaring helemaal niet moeilijker ook, genoeg stellen die juist weer uit elkaar gaan rond die leeftijd omdat ze dan pas beseffen wat ze echt willen. Laat ze maar lullen Krista. En niet tevreden zijn met een zesje omdat je dan tenminste iemand hebt.
Ja, wilde net zeggen... er zijn veel vrienden en mensen in mijn omgeving single, of vrienden in een crisis... en dan met kinderen. Dat blijft mij allemaal mooi bespaard.

Ik vind het eigenlijk hartstikke chill om nu single te zijn, ik weet precies wat ik wil en kap ook sneller iets af als ik het niks vind.
Oud 28-12-2018, 13:30
Verwijderd
Wat ik overigens ook merk is dat best veel ernstig intelligente mensen (definitie: hoogbegaafd conform Mensa, gecombineerd met daadwerkelijke interessegebieden) niet 'zwaar in de titels' zitten, if at all. Natuurlijk heb je figuren met meerdere MSc's en meerdere BSc's, gelardeerd met MBA en whatnot, maar toch. Een deel wingt het "gewoon", een ander deel zit psychisch in de shit.
Oud 28-12-2018, 14:25
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat in mijn omgeving ook meer vrouwen dan mannen downdaten. Ik ga er van uit dat op de grote hoop er geen significant verschil zit in de mate van downdaten tussen mannen en vrouwen, waarom gaan jullie daar zo klakkeloos vanuit, wat is de gedachte daar achter? Mannen letten meer op uiterlijk dan intelligentie, of zoiets?
Nee ik denk meer dat het voor mannen een statusding kan zijn, niet cool als je vriendin een betere baan heeft of zo.

En ik hoor helemaal wat jullie zeggen. Maar de periode van 'chill dat ik single ben' heb ik ook heel lang gehad en toen had ik juist heel veel kansen van mannen die me leuk vonden, en nu de laatste paar maanden heb ik én een laag zelfbeeld, én behoefte om weer met iemand samen te zijn, dat gaat natuurlijk heel slecht samen. Maar goed het gaat vanzelf wel weer over, I guess. En ik heb net gelezen dat Kjeld Nuis weer single is dus misschien is het inderdaad wachten tot de perfecte koppels uit elkaar klappen
Oud 28-12-2018, 14:27
Verwijderd
Citaat:
Nee ik denk meer dat het voor mannen een statusding kan zijn, niet cool als je vriendin een betere baan heeft of zo.
Zou dat echt nog steeds zo zijn? Ik kan me er niets bij voorstellen.
Oud 28-12-2018, 14:38
Verwijderd
Citaat:
Nee ik denk meer dat het voor mannen een statusding kan zijn, niet cool als je vriendin een betere baan heeft of zo.
Zelfs van de hoogopgeleide mensen heeft het overgrote deel geen flauw idee van wat mijn werk is dus ik heb niet de illusie dat het veel status heeft, en Mema als dokter wint dat sowieso altijd, interesseert me echt geen biet, ik maak juist graag grapjes dat ik lekker thuis blijf als zij straks in een maatschap zit en tonnen binnenharkt.

Wat Deadlock zegt heb ik het idee dat dat in mijn kennissenkring sowieso geen issue is. Maar ik ben natuurlijk geen goede afspiegeling van de maatschappij
Oud 28-12-2018, 14:38
Verwijderd
Nee dat denk ik ook niet. Niet elke man denkt er zo over. Ik probeer daar wel zo snel mogelijk doorheen te prikken.

En idd wat Ertus zegt: ik weet ook heel veel op specifiek gebied, heb wel meerdere titels, maar dat zegt niet zoveel.

Ik vind het heerlijk om naar de verhalen van mijn advocaat-mannen en bankmannen te luisteren, want ik weet daar echt weinig van.
Oud 28-12-2018, 14:47
Verwijderd
Citaat:
en nu de laatste paar maanden heb ik én een laag zelfbeeld, én behoefte om weer met iemand samen te zijn, dat gaat natuurlijk heel slecht samen. Maar goed het gaat vanzelf wel weer over, I guess.
Ja, dat gaat in fases. Is natuurlijk ook een vicieuze cirkel, laag zelfbeeld straal je vaak uit dus ben je minder aantrekkelijk, dus minder aandacht, dus minder zelfbeeld, et cetera. Ik ken de gevoelens, maar zoals je zelf zegt: het gaat weer over. Niet te veel mee bezig zijn (en ja, dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan).

Voor mijn gevoel ook vaak een ketchupfles-ding: maandenlang kwam ik dan geen interessante dame tegen en dan patsboem in een week opeens drie. Mega onhandig.
Oud 28-12-2018, 14:49
Verwijderd
Ben je nog wel aan het daten Kris?
Oud 28-12-2018, 14:54
Verwijderd
Citaat:
Voor mijn gevoel ook vaak een ketchupfles-ding: maandenlang kwam ik dan geen interessante dame tegen en dan patsboem in een week opeens drie. Mega onhandig.
Bij mij is het juist een overdaad en dan vind ik het achteraf toch niet helemaal mijn ding en word ik mega-onafhankelijk, want ja, ze waren het allemaal niet en huhuh hij bestaat toch niet en ineens heb ik weer een date met een nóg betere man.

Maar meerdere daten doe ik ook niet meer eigenlijk, vind dat ineens te vermoeiend.
Oud 28-12-2018, 15:11
Verwijderd
Citaat:
Ben je nog wel aan het daten Kris?
Hmm ik had me eigenlijk bedacht om niet te gaan daten omdat ik toch naar Parijs ga maar nu heb ik wel weer wat leuke gesprekken op datingapps dus wie weet dat ik volgende week koffie ga doen of zo.
Oud 28-12-2018, 15:52
df
Avatar van df
df is offline
Hoelang ga je naar Parijs?
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 28-12-2018, 16:11
Verwijderd
4 maanden
Oud 28-12-2018, 18:21
Saiy
Saiy is offline
Bij mij gaat het allemaal bijzonder uitstekend
Oud 28-12-2018, 18:26
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ik ben alweer bijna 6 maanden samen en het uitstekend
De oorbellen waren een groot succes.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 28-12-2018, 18:33
Saiy
Saiy is offline
en is de seks ook nog steeds goed?
Oud 28-12-2018, 18:34
Verwijderd
Citaat:
en is de seks ook nog steeds goed?
Lol?
Oud 28-12-2018, 18:36
Saiy
Saiy is offline
daar heb ik macrador hier met enige regelmaat tussen neus en lippen door hoog over horen opgeven, dus ik dacht, vraag ff
Oud 28-12-2018, 18:36
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
en is de seks ook nog steeds goed?
Ja echt wauwie.
Ze heeft ook gewoon altijd goesting en ik moet me niet inhouden
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 28-12-2018, 18:37
Saiy
Saiy is offline
Citaat:
Ja echt wauwie.
Ze heeft ook gewoon altijd goesting en ik moet me niet inhouden
lekker hoor
Oud 28-12-2018, 18:37
Saiy
Saiy is offline
Goesting
Oud 28-12-2018, 18:37
Saiy
Saiy is offline
goed woord
Oud 29-12-2018, 13:13
Verwijderd
Citaat:
4 maanden
Leuk! Vier maanden is sowieso goed te overzien.
Oud 29-12-2018, 13:17
Verwijderd
OT: Amai
Oud 30-12-2018, 08:47
cartman666
Avatar van cartman666
cartman666 is offline
Citaat:
Zou dat echt nog steeds zo zijn? Ik kan me er niets bij voorstellen.
Helaas. Ikzelf ben blij dat mijn vrouw meer verdient dan ik, maar ik merkt het aan de reacties bij mensen als het ter sprake komt. Van "haha, dus zij zorgt voor jou?" tot "Oja, ja, dat kan ook natuurlijk."
Gelukkig is er verschil tussen oudere mensen en jongeren, maar het is voor veel mensen wel iets om van op te kijken blijkbaar. (en om je voor te zijn; het is niet iets typisch christelijks, ik merk het evengoed bij mijn elitaire agnostische academische vrienden en vriendinnen )
Oud 30-12-2018, 12:46
Verwijderd
Ja, een flauw grapje maken is natuurlijk duidelijk een signaal van vastgeroeste patronen.
Oud 30-12-2018, 13:13
Verwijderd
Sunny Bergman weet daar wel raad mee.
Oud 30-12-2018, 15:23
Verwijderd
Citaat:
Jullie trappen allebei open deuren in en toch vind ik het fascinerend. Ik zou haast zeggen dat het altijd blijft gissen of filosoferen. Hoewel de vragen van Elin3 ook best goed relativeren. Met het beantwoorden van die vragen begin ik steeds beter in te zien dat we misschien toch niet zo'n goede match waren. En de link van straatmeid (en de YouTube filmpjes die ik daarna daarover opzocht) heeft mij ook meer inzicht gegeven in waarom mensen zomaar 'verdwijnen', en misschien heb ik er daardoor wel meer begrip voor gekregen. Al keur ik het nog steeds niet goed.

Dankzij de steun en medeleven van zowel jullie als van mijn vrienden en familie in directie omgeving, merk ik hoe gelukkig ik mezelf mag prijzen en ook ben. En dat maakt deze tegenslag makkelijker te verwerken. Al loop ik nu ook even met een gemixt gevoel rond, want ze heeft wel een deur opengelaten waar heel veel liefde achter verstopt zat. Maar ik ga hier verstandig mee om en dat verdeel ik nu letterlijk over iedereen die mij zo steunt door extra lief voor hen te zijn. Ondertussen heb ik nu tijdens een groot Kerst evenement in Gorinchem en tijdens het Kerstdiner vandaag sjans gehad met twee verschillende personen. Dat streelt mijn ego wel weer. Gek genoeg kan ik mij even geen betere kerst wensen.

Hoe gaat het met jullie liefdesleven nu tijdens de kerst?
Ik had deze post helemaal gemist!

Maak het niet groter dan het is joh... Dit overkomt iedereen wel eens, tegenwoordig alleen wat vaker dan vroeger ofzo. Zulke acties van dates vind ik echt zo dom, dan is de keus voor mij ook makkelijk te maken. Dan pas je echt niet bij me.

Alleen straks oppassen als ze terugkomt ofzo. Voor dat soort figuren heb ik een no mercy policy.
Oud 30-12-2018, 16:30
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Net samen tiramisu gemaakt, lekker burgerlijk. Heb het eiwit moeten opkloppen met de hand en daar doet ze dan al helemaal super onder de indruk over
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 31-12-2018, 13:40
Verwijderd
Ahhhh zo zoet <3
Oud 31-12-2018, 13:45
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Oei, mijn "ik wil soms gewoon even alleeeeeeeen zijn"-inborst heeft het moeilijk met het huis delen met een lief die ziek is en al dagen thuis is. Hij doet zo lief en is zo verliefd en knuffelig, zelfs als ik onaardig ben en ik schiet helemaal op slot. Welkom bij mijn meest moeilijke kant. Damn, op dit soort momenten baal ik van mezelf.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 31-12-2018, 13:51
Verwijderd
Hij ziek of jij ziek?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:52.