Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-04-2004, 08:37
MieX
Avatar van MieX
MieX is offline
90-60-90 wordt toch ook niet gezien als normale maat maar als ideale maat?

Ben de hele week niet afgevallen, zal wel komen doordat ik komende week ongesteld moet worden, zometeen in ieder geval lekker sporten
__________________
LAAT ME NOU EENS RUSTIG UITBELEDIGEN!
Oud 10-04-2004, 09:37
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
forever schreef op 09-04-2004 @ 17:06 :
ja, ik ben ook wel slank
maar het is ook niet zo van ik eet wat en gelijk kom ik aan.
het zit ook in onze familie..
allemaal slanke mensen
en ik kan wel veel gaan eten maar dan komt het juist op de verkeerde plekken aan..
Hoor je wel wat je zegt?? Je weegt al te licht voor je lengte en nu wil je ook nog eens 3 kilo afvallen voor een stepje?! Er zijn stepjes die ook meer aankunnen hoor? En met dit gewicht afvallen bij jouw lengte is absoluut niet verantwoord.

Wat moet ik wel niet denken? 60 kilo bij 1.72, wat een vreselijk dik mormel ben ik dan (En dat ben ik dus niet, ik ben príma zo).
Oud 10-04-2004, 09:38
Verwijderd
Citaat:
Chloe Siere schreef op 10-04-2004 @ 10:37 :
Wat moet ik wel niet denken? 60 kilo bij 1.72, wat een vreselijk dik mormel ben ik dan (En dat ben ik dus niet, ik ben príma zo).
Idd (dat gedeelte tussen haakjes ). Ben ik lekker ook moddervet. Terwijl dat volgens mij ook best meevalt. Zullen wij dan maar een stepje kopen dat meer dan 50 kilo aan kan? Of gewoon niet gaan steppen?
Oud 10-04-2004, 14:06
Verwijderd
Citaat:
Miss Quasy schreef op 09-04-2004 @ 21:47 :
En binnen welke maten valt dat 'normaal'dan? 38-40?
ik heb 38-42 als normaal gerekend . maar het zit wel wat ruimer want sommige van die getallen gelden ook net voor maat 36 of 44.
Oud 10-04-2004, 14:08
MieX
Avatar van MieX
MieX is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 10-04-2004 @ 15:06 :
ik heb 38-42 als normaal gerekend . maar het zit wel wat ruimer want sommige van die getallen gelden ook net voor maat 36 of 44.
Ik had met een heupomtrek van 102 cm maat 44, die maten liggen dus wel wat ruimer
__________________
LAAT ME NOU EENS RUSTIG UITBELEDIGEN!
Oud 10-04-2004, 17:41
Dreamerfly
Avatar van Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 09-04-2004 @ 17:07 :
Ik zeg toch ook niet dat je meer moet gaan eten? Ik zeg alleen dat het me niet verstandig lijkt als je drie kilo af gaat vallen.
Idd. Ten eerste omdat je licht bent forever, lijkt mij niet gezond nog lichter te worden bij jouw lengte. En daarnaast klinkt het 3 kilo afvallen voor een stepje wel een beetje dom (niet als een persoonlijke aanval bedoeld, begrijp je wat ik bedoel?... )
__________________
Dat je wou dat je nog kind was...
Oud 11-04-2004, 09:41
Verwijderd
ja, ik snap je wel.
en dat afvallen gaat niet alleen maar om dat stepje.
kijk, ik voel me gewoon lelijk enzo..
als ik in de spiegel kijk zie ik alleen een dikke (blubber)buik.

en ik voel lelijk en wil iets aan me veranderen en ja dan lijkt afvallen het beste idee.


(maar dat idee dat ik lelijk ben heeft er misschien ook weer mee te maken dat ik niet zoveel vriendjes heb gehad enzo.. en niet vaak gezoend en dat soort dingen:$)

ik weet ook niet waarom ik dit eigenlijk vertel maarjah..
Oud 11-04-2004, 09:47
Verwijderd
Citaat:
forever schreef op 11-04-2004 @ 10:41 :
ja, ik snap je wel.
en dat afvallen gaat niet alleen maar om dat stepje.
kijk, ik voel me gewoon lelijk enzo..
als ik in de spiegel kijk zie ik alleen een dikke (blubber)buik.

en ik voel lelijk en wil iets aan me veranderen en ja dan lijkt afvallen het beste idee.

(maar dat idee dat ik lelijk ben heeft er misschien ook weer mee te maken dat ik niet zoveel vriendjes heb gehad enzo.. en niet vaak gezoend en dat soort dingen:$)

ik weet ook niet waarom ik dit eigenlijk vertel maarjah..
Ik denk dat je beter kunt proberen jezelf te accepteren. En eventueel (meer) te gaan sporten, buikspieroefeningen bv. dan gaan lijnen. Afvallen is niet het beste idee als je al aan de lichte kant bent.

Waarom koppel jij mooi zijn aan veel vriendjes hebben en vaak gezoend hebben? Dat is echt onzin. Je bent 16, je hebt nog tijd zat om vriendjes te krijgen, te zoenen, enz. Ik was bijna 19 toen ik m'n eerste vriendje kreeg en voor het eerst zoende, volgens jouw redenering zou ik dan één of ander walgelijk monster moeten zijn?
Oud 11-04-2004, 22:12
littlegurl
littlegurl is offline
heeej!!

Ik ben 17, 1.78 en 70kg....wil voor de zomer 60kg wegen. Ik vind mezelf heel erg dik, vooral in mijn buik. Hebben jullie soms tips voor mij om in een maand ongeveer 10kg af te vallen??? En werken die slimfast dingen en wat je nog meer allemaal hebt?
Help....ik kan zo niet verder
__________________
remember you're unique....just like everyone else
Oud 11-04-2004, 22:17
Verwijderd
Citaat:
littlegurl schreef op 11-04-2004 @ 23:12 :
heeej!!

Ik ben 17, 1.78 en 70kg....wil voor de zomer 60kg wegen. Ik vind mezelf heel erg dik, vooral in mijn buik. Hebben jullie soms tips voor mij om in een maand ongeveer 10kg af te vallen??? En werken die slimfast dingen en wat je nog meer allemaal hebt?
Help....ik kan zo niet verder
In een maand 10kg afvallen is dom, zeker als je al niet super veel weegt, met 60kg weeg je eigenlijk gewoon te weinig. Ga gezond eten, drie maaltijden per dag en twee tussendoortjes (fruit bv) en ga sporten, dat lijkt me verstandiger. 'Ik kan zo niet verder' -> probeer jezelf te accepteren, daar heb je meer aan.

Al die troep werkt niet. Alleen je portomonee wordt er lichter van.
Oud 11-04-2004, 22:18
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
littlegurl schreef op 11-04-2004 @ 23:12 :
heeej!!

Ik ben 17, 1.78 en 70kg....wil voor de zomer 60kg wegen. Ik vind mezelf heel erg dik, vooral in mijn buik. Hebben jullie soms tips voor mij om in een maand ongeveer 10kg af te vallen??? En werken die slimfast dingen en wat je nog meer allemaal hebt?
Help....ik kan zo niet verder
Je kan niet in een maand 10 kg afvallen. Daarnaast heb je geen overgewicht. Het is onverstandig om drastisch af te vallen, want dan kom je net zo hard weer aan als je weer normaal gaat eten...

Begin met sporten en snoep en suiker te schrappen uit je eten...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 12-04-2004, 08:57
Dreamerfly
Avatar van Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Zo, ik ben vandaag begonnen met een suikervrijdieet, het (veel) meer water drinken en ik ga 2x per week sporten.(goh, dat heb ik eerder gezegd). Kijken of ik hierdoor minder hoofdpijn(migraine) heb en ik wil wat fijner in mijn kleren zitten .
__________________
Dat je wou dat je nog kind was...
Oud 12-04-2004, 12:33
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Zooo.. net lekker gerend, dus dat gaat wel goed Alleen zit ik hier nu weer met een zak chips, en zo gaat dat dus altijd! Dan heb ik goed bewogen ofzo en dan vind ik dat ik mezelf mag belonen met iets (en op de een of andere manier is dat meestal iets ongezonds ) en dan gaat het dus weer mis.. Grrr.. Ben ik de enige die hier last van heeft?
Oud 12-04-2004, 12:55
Verwijderd
Citaat:
forever schreef op 09-04-2004 @ 16:43 :
ik ben ongeveer 1.73 en 16 jaar
en 3 kilo dat lukt me wel hoor
Jezus. Je bent even lang maar 10 kilo lichter. En ik ben niet te dik, hooguit een beetje vol dus jij bent echt dun.
Oud 12-04-2004, 12:57
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
dionnetje schreef op 12-04-2004 @ 13:33 :
Ben ik de enige die hier last van heeft?
Nee
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 12-04-2004, 15:28
Mysterons
Mysterons is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 09-04-2004 @ 19:29 :
om je bovenlichaam, om je borsten, op het dikste punt
om je bovenlichaam, om je taille, op het dunste punt
om je onderlichaam, om je kont, op het dikste punt

'90-60-90' is trouwens niet normaal ofzo, een bovenmaat van 85-100 cm is normaal, een taille van 68-80 cm en een heupwijdte van 95-105 cm.
Wow, dan zijn mijn maten gewoon goed

85/75/95

Aw ik was gewoon 2,5 kilo afgevallen in 2 weken, door niet te snoepen en veel te drinken en veel buikoefeningen te doen. Maar er zit nu al weer een kilo aan. Ik denk dat ik niet zo vaak moet wegen, en het meer in lange termijn moet zien, wat het ontmoedigd heel erg.
Oud 12-04-2004, 16:26
Divina Flor
Avatar van Divina Flor
Divina Flor is offline
Het weekend ging redelijk maar vandaag niet.

Maar geen punten opgeschreven, zijn er toch veel te veel (en ik weet niet wat ik allemaal heb gegeten).
Paasontbijt, dus dan (over)eet je altijd extra en daarnaast had ik zo'n groot gevuld chocolade-paasei van m'n moeder gekregen dus dat moest ook wel deels op. (ikw eet zeker dat ik volgende week puistjes heb)
Naja, vanavond paardrijden en vanaf morgen gewoon weer beter. (ik probeer maar te begrijpen dat een keertje zondigen moet kunnen en hoop dat ik er niet van aankom want ik woog net 60.8 en dus was ik een beetje afgevallen en daar wel blij mee)
Alleen woensdag gaan we met de klas uiteten en daar zie ik toch wel een beetje tegen op.
Iemand een idee voor een 'calorie-arm' gerecht in een pizzeria?
__________________
Qui tutto č fermo, incantato, nel mio ricordo, anche il vento.
Oud 12-04-2004, 16:28
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
MieX schreef op 10-04-2004 @ 15:08 :
Ik had met een heupomtrek van 102 cm maat 44, die maten liggen dus wel wat ruimer
Wat raar dat ik die heupomtrek heb met maat 38/40.
Oud 12-04-2004, 16:29
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
Divina Flor schreef op 12-04-2004 @ 17:26 :
Het weekend ging redelijk maar vandaag niet.

Maar geen punten opgeschreven, zijn er toch veel te veel (en ik weet niet wat ik allemaal heb gegeten).
Paasontbijt, dus dan (over)eet je altijd extra en daarnaast had ik zo'n groot gevuld chocolade-paasei van m'n moeder gekregen dus dat moest ook wel deels op. (ikw eet zeker dat ik volgende week puistjes heb)
Naja, vanavond paardrijden en vanaf morgen gewoon weer beter. (ik probeer maar te begrijpen dat een keertje zondigen moet kunnen en hoop dat ik er niet van aankom want ik woog net 60.8 en dus was ik een beetje afgevallen en daar wel blij mee)
Alleen woensdag gaan we met de klas uiteten en daar zie ik toch wel een beetje tegen op.
Iemand een idee voor een 'calorie-arm' gerecht in een pizzeria?
Een halve pizza. Soep.
Of een salade en vraag de dressing los erbij.
Oud 12-04-2004, 16:34
Divina Flor
Avatar van Divina Flor
Divina Flor is offline
Citaat:
forever schreef op 11-04-2004 @ 10:41 :
ja, ik snap je wel.
en dat afvallen gaat niet alleen maar om dat stepje.
kijk, ik voel me gewoon lelijk enzo..
als ik in de spiegel kijk zie ik alleen een dikke (blubber)buik.

en ik voel lelijk en wil iets aan me veranderen en ja dan lijkt afvallen het beste idee.


(maar dat idee dat ik lelijk ben heeft er misschien ook weer mee te maken dat ik niet zoveel vriendjes heb gehad enzo.. en niet vaak gezoend en dat soort dingen:$)

ik weet ook niet waarom ik dit eigenlijk vertel maarjah..
Meid, jongens kijken echt niet op 3 kilo meer of minder! Natuurlijk zijn er stomme gevallen die je alleen op je uiterlijk beoordelen, maar die wil je niet als vriendje (tenminste ik neem aan dat je een lief vriendje wil die van je houdt en je mooi vind, niet alleen van uiterlijk maar ook (vooral) om wie je bent en wat je (voor hem) uitrstraalt).

Als je werkelijk niet blij bent met je lichaam (ik denk niet dat je reden toe hebt, maar dat kan ik ook eigenlijk niet beoordelen) dan moet je niet gaan afvallen. Want je bent echt dun (ook al heb ik geen foto gezien, als je zo licht bent kun je gewoon zelfs onmogelijk volslank zijn). Je kunt beter gaan sporten, bij voorbeeld fitnessen. Dan kun je werken aan de dingen die je niet mooi vindt en voel je je daarna waarschijnlijk ook beter. (ik voel me na het sporten altijd stukken beter, tijdens denk ik soms wel iets van 'he, bah nog een uur en straks nog een kwartiertje rennen op de loopband..', gelukkig gaat de tijd altijd snel en vind ik het als ik eenmaal bezig ben wel leuk)

En over dat stepje: een stepje dat 50 kilo kan dragen moet in ieder geval 50 kunnen dragen. Want als jij er met 50 doorheen zou zakken kun je geld terugvragen (mag ik aannemen). Dus maken ze die dingen (waarschijnlijk) zo dat je met wat meer gewicht dan 50 er ook nog (makkelijk) op kan. (om de kans dat er iemand van 50 kilo doorheen krakt zo klein mogelijk te houden)
Dus met je 53 kun je er waarschijnlijk prima op.
- eh, als het toch niet lukt dan eh.. ben ik niet verantwoordelijk.. -
__________________
Qui tutto č fermo, incantato, nel mio ricordo, anche il vento.
Oud 12-04-2004, 16:39
Divina Flor
Avatar van Divina Flor
Divina Flor is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef op 12-04-2004 @ 17:29 :
Een halve pizza. Soep.
Of een salade en vraag de dressing los erbij.
Dan zou ik beter pizza bambino kunnen nemen, want als ik eenmaal een halve pizza op heb wil ik de rest ook.
Ik hoop alleen dat klasgenoten niet gaan zeuren als ik een salade neem (maaltijdsalade zal wel kunnen, als ze dat hebben, dat lijkt me wel lekker), dat is meer iets wat ik vervelend vind. (ik houd niet zo van 'geruzie' met mensen over wat ik wel of niet eet als ik gewoon gezond eet, het trekt namelijk zo de aandacht)

Over heupomtrek: ik denk dat het een beetje 'persoonsafhankelijk' is. Met heupomtrek 95 heb ik nog gewoon maat 38 (soms 36) (met 99 cm had ook 38).
__________________
Qui tutto č fermo, incantato, nel mio ricordo, anche il vento.
Oud 12-04-2004, 19:40
littlegurl
littlegurl is offline
ff 2 vraagjes:

wannneer val je nou eigenlijk echt af? Is dat als je honger hebt of pas later? En hoelang moet je sporten totdat de vetvertering begint?
__________________
remember you're unique....just like everyone else
Oud 12-04-2004, 19:56
Divina Flor
Avatar van Divina Flor
Divina Flor is offline
Citaat:
littlegurl schreef op 12-04-2004 @ 20:40 :
ff 2 vraagjes:

wannneer val je nou eigenlijk echt af? Is dat als je honger hebt of pas later? En hoelang moet je sporten totdat de vetvertering begint?
Dat eerste weet ik niet. Ben er ook wel benieuwd naar.
Maar je moet 20 minuten sporten voordat je vet verbrandt.
__________________
Qui tutto č fermo, incantato, nel mio ricordo, anche il vento.
Oud 12-04-2004, 20:07
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Citaat:
Divina Flor schreef op 12-04-2004 @ 20:56 :
Maar je moet 20 minuten sporten voordat je vet verbrandt.
Maar hoe zit dat dan met hardlopen? Want 20 min hardlopen hou ik niet vol.. terwijl het toch wel goed is voor de vetverbranding lijkt mij (10 min rennen ofzo.. ik ben nog aan het opbouwen )
Oud 12-04-2004, 20:16
jinx
Avatar van jinx
jinx is offline
Je hebt verschillende soorten verbrandingen in je lichaam.
Als je begint met hollen, dan gebruik je vooral het koolhydratensysteem, omdat die energy makkelijker beschikbaar is voor je lichaam dan het vetsysteem. Dit komt omdat je bij het verbranden van vet extra zuurstof verbruikt.

Pas na ongeveer 20 minuten treedt het vetsysteem in werking, samen met het koolhydratensysteem. Ik geloof dat na ongeveer een uur de koolhydraten op zijn en dat systeem er dus mee stopt. Na een uur loop je dus pas compleet op vetverbranding.

Maar als je gaat hollen, begin dan langzaam. Als je 10 minuten hard kunt, dan kun je ook 15 minuten iets langzamer en 20 minuten nog iets langzamer. Als dit niet lukt kun je ook beginnen met eerst op te bouwen met gewoon snel doorwandelen.
__________________
He who goes to bed with itchy but, wakes up with smelly finger.
Oud 12-04-2004, 20:20
Verwijderd
maar op zich werkt 10 minuutjes hardlopen ook wel om vet te verbranden, want niet alleen je spieren verbruiken energie, maar bijvoorbeeld ook je organen. Als je spieren dan een deel van de koolhydraten verbruiken, dan is er minder 'over' voor je organen en zullen die na een tijdje toch moeten overschakelen op vetverbranding.
Oud 12-04-2004, 21:16
Verwijderd
potverdikkeme, stomme weegschaal. ik ga er maar niet meer savonds op staan, en ik ga maar weer stoppen met eten ofzo. *en dan niet in de extreme zin van t woord*
Oud 12-04-2004, 22:46
Verwijderd
ik ga weer beginnen met lijnen, voor mij is dat de enige oplossing om mezelf goed te voelen. Ik heb nu echt een K*t humeur, te veel paaseitjes gegeten zeker. nou morgenochtend maar weer sporten, en geen snoep meer. Ik kan natuurlijk altijd stoppen met eten als het echt niet meer wil.
Oud 13-04-2004, 07:27
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 12-04-2004 @ 23:46 :
ik ga weer beginnen met lijnen, voor mij is dat de enige oplossing om mezelf goed te voelen. Ik heb nu echt een K*t humeur, te veel paaseitjes gegeten zeker. nou morgenochtend maar weer sporten, en geen snoep meer. Ik kan natuurlijk altijd stoppen met eten als het echt niet meer wil.
misschien is het tijd voor proffesionele hulp als lijnen de enige oplossing is om jezelf goed te voelen.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 13-04-2004, 10:42
Gaea
Avatar van Gaea
Gaea is offline
Het gaat goed!
Oud 13-04-2004, 11:37
nokki
nokki is offline
Citaat:
Gaea schreef op 13-04-2004 @ 11:42 :
Het gaat goed!
bij mij oooooook
Oud 13-04-2004, 12:09
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Bij mij nieeeeeet! Gisteren veel te veel gegeten. Hmm. Ik ga wel weer rustig aandoen maar heb even geen zin om heel erg op te letten. Weeg nu denk ik rond de 54 (bij ong 1.60) en ik had het nooit gedacht maar ik begin mezelf gewoon te accepteren. Andere mensen vinden me alleen maar mooi dus waarom zou ik mijn tijd verspillen met me de hele tijd zorgen te maken over dingen die toch geen invloed hebben verder?

@ Forever; ik snap heel goed dat je onzeker bent omdat jongens voor jouw gevoel nog te weinig aandacht voor je hebben. Ik heb precies hetzelfde gehad rond jouw leeftijd en dan kan je nog zo hard zeggen dat het niet om uiterlijk moet gaan ed, je wilt ook gewoon mooi gevonden worden en vooral gezíen worden, opgemerkt worden. Dat je nu iets minder aandacht hebt zegt echter niets (en al helemaal niets over dat je moet afvallen want je weegt echt al weinig), dat heb ik zelf gemerkt.
Ik had al wel gezoend ed maar ik heb tot ongeveer mijn 16e/17e altijd het idee gehad dat jongens me niet zagen staan. Wat veel minder waar was dan ik zelf doorhad, maar toch wel een beetje. Ik vond iig altijd mijn vriendinnen mooier, slanker ed.. Dat is in mijn laatste jaar op de middelbare school al wel bijgedraaid, langzamerhad kreeg ik meer aandacht en dat doet je zelfvertrouwen ook al goed. Sinds de zomer vorig jaar, sinds ik op mezelf ben gaan wonen en ben gaan studeren, is het helemaal anders dan een paar jaar geleden. Ik heb helemaal niets te klagen over jongens, heb een leuk vriendje gehad (en ook weer gedumpt) en krijg meer dan genoeg aandacht van jongens die me ook mooi vinden. En dat is wel leuk.
Dus geef het een beetje tijd, niet iedereen is er wat jongens betreft supervroeg bij. Dit zegt helemaal niets over je uiterlijk.
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 13-04-2004, 13:15
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 13-04-2004 @ 08:27 :
misschien is het tijd voor proffesionele hulp als lijnen de enige oplossing is om jezelf goed te voelen.
mwah, het is meer het gevoel dat ik te dik ben, dat kan ik verhelpen door gewoon op mn eetmanier te letten.
Oud 13-04-2004, 13:30
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 13-04-2004 @ 14:15 :
mwah, het is meer het gevoel dat ik te dik ben, dat kan ik verhelpen door gewoon op mn eetmanier te letten.
Je zegt het zelf al: EEN GEVOEL dat je te dik bent... Dat is dus fout, want dat ben je niet.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 13-04-2004, 13:48
Kronkeltje
Avatar van Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Citaat:
Divina Flor schreef op 12-04-2004 @ 17:39 :

Ik hoop alleen dat klasgenoten niet gaan zeuren als ik een salade neem (maaltijdsalade zal wel kunnen, als ze dat hebben, dat lijkt me wel lekker), dat is meer iets wat ik vervelend vind. (ik houd niet zo van 'geruzie' met mensen over wat ik wel of niet eet als ik gewoon gezond eet, het trekt namelijk zo de aandacht)
Ze hebben vast wel een salade die als een avondmaaltijd vult. En wat is er mis met een salade nemen in plaats van een pizza? Het staat natuurlijk niet voor niks op de menukaart! (zeg dat maar tegen je klasgenootjes )
__________________
xxx
Oud 13-04-2004, 14:17
nokki
nokki is offline
hoe kun je kijken of je teveel of te weinig weegt??
is dat lengte ˛ en dan je gewicht delen door die uitkomst?
Oud 13-04-2004, 15:02
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 12-04-2004 @ 23:46 :
ik ga weer beginnen met lijnen, voor mij is dat de enige oplossing om mezelf goed te voelen. Ik heb nu echt een K*t humeur, te veel paaseitjes gegeten zeker. nou morgenochtend maar weer sporten, en geen snoep meer. Ik kan natuurlijk altijd stoppen met eten als het echt niet meer wil.
Sorry hoor, je weet zelf ook wel dat je eerder te licht bent dan te zwaar. En dan ga je dingen uitkramen als 'stoppen met eten'?! Zoek hulp, maar ik denk niet dat dit de juiste plek is om onzin uit te kramen terwijl de rest met (iets) overgewicht serieus probeert te lijnen. Het is een líjntopic, geen problementopic.
Oud 13-04-2004, 15:10
kneisje
Avatar van kneisje
kneisje is offline
Gaat goed. Zie duidelijk verschil sinds ik meer (4/5 keer per week) ben gaan sporten. Merk dat het beter gaat nu ik er verder niet zo krampachtig (zoals ruim een maand geleden) mee bezig ben. Ik stond 2 keer per dag op de weegschaal. Nu 1 x per week (dankzij een tip in dit topic). Ik schreef op hoeveel ik at, nu niet meer. En ik gun mezelf af en toe 's middags een boterham, waardoor ik niet meer zoveel honger heb. Daardoor ben ik er niet meer constant mee bezig.
Oud 13-04-2004, 15:22
Verwijderd
ik heb mezelf weer onder controle, eet nog steeds

en heb de laatste post
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Het Grote Voeding en Gezondheids-topic #37
Mara
500 11-03-2005 16:18
Lichaam & Gezondheid Het grote Voeding en Gezondheid topic #36
Verwijderd
500 08-03-2005 16:24
Lichaam & Gezondheid Het grote lijntopic, deel 32!
Verwijderd
491 06-02-2005 18:21
Lichaam & Gezondheid Het grote lijntopic, deel 31!
Miracle
502 31-01-2005 15:14
Lichaam & Gezondheid Het Grote Lijntopic #30
Mara
482 22-01-2005 16:39
Lichaam & Gezondheid Het Grote Lijntopic #29
Mara
499 16-01-2005 19:36


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:36.