Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-03-2004, 15:26
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Citaat:
Giovanna schreef op 26-03-2004 @ 16:17:
Vandaag lekker gezondigd.. tot nu toe:
- warme appel met suiker
- boterham met hagelsalg
- boterham met honing
- appelflap
- reep chocola met noten
- cheese dippers

T interesseert me even nix.
Ik ken dat gevoel wel ja van 't interesseert me even niks'... met nadruk op éven! Daarna krijg ik dan weer spijt enzo mja.. deze week is het wel aardig gegaan (vandaag uitgezonderd), morgen weer op de weegschaal, ben benieuwd!
Oud 26-03-2004, 16:00
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Het gaat wel prima, ben niet zo met eten bezig op het moment.

Heb vandaag tot nu toe een appelflap (nog een beetje warm, hmmm), 2 bruine broodjes met (slankie)kaas, 1 appel, 1 panini met mozzarella tomaat en pesto, 2 flesjes water en een flesje cola light op. Heb een goed gevoel (geen honger) en zal voor het avondeten misschien alleen nog even een appel eten.
Ik heb geen zin om heel erg op te letten, maar t gaat een beetje vanzelf zo . Zit nog in dubio of ik vanavond ga sporten.
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 26-03-2004, 16:02
Giovanna
Avatar van Giovanna
Giovanna is offline
Citaat:
dionnetje schreef op 26-03-2004 @ 16:26:
Ik ken dat gevoel wel ja van 't interesseert me even niks'... met nadruk op éven! Daarna krijg ik dan weer spijt enzo mja.. deze week is het wel aardig gegaan (vandaag uitgezonderd), morgen weer op de weegschaal, ben benieuwd!
Tsja spijt ken ik...teveel gewoon. Maar ik moet ophouden! Ik weeg volgens mijn arts te licht, dus ik moet ophouden! En ja ik wil niet aankomen, maar ik had vandaag zo ontzettend veel problemen, dat het me echt niet interesseerde... (er zijn ondertussen een biscuitje en 2 paaseitjes bij). (ik ben nu supermisselijk).
__________________
Weer terug van weggeweest.... | Alleen, eenzaam, waarom verlaat iedereen mij?
Oud 26-03-2004, 16:07
PrimRose
Avatar van PrimRose
PrimRose is offline
He mensen, ff een vraagje. Om in shape te komen voor van de zomer wilde ik gaan fitnessen, maar het fitnesscentrum waar ik dat wil gaan doen heeft nog minimaal een wachttijd van 1 maand. Wat kan ik in de tussentijd doen? (hardlopen is niet mijn ding, heb zwakke enkels en zwakke knieen)

Greetz Hanneke
__________________
Rollo Tomasi! Sometimes, I wanna take your big, dumb, dummy head, and just nyhhhh! [makes stabbing motions]
Oud 26-03-2004, 16:27
Verwijderd
Citaat:
PrimRose schreef op 26-03-2004 @ 17:07:
He mensen, ff een vraagje. Om in shape te komen voor van de zomer wilde ik gaan fitnessen, maar het fitnesscentrum waar ik dat wil gaan doen heeft nog minimaal een wachttijd van 1 maand. Wat kan ik in de tussentijd doen? (hardlopen is niet mijn ding, heb zwakke enkels en zwakke knieen)

Greetz Hanneke
ga naar het zwembad! daar kan je of baantjes gaan zwemmen maar vaak ook aquarobics, steps etc doen. Bij mij in het zwembad kan je daar gewoon heen gaan en meedoen.
Je doet dan allerlei oefening en wordt ook strak.
baantjes zwemmen is wat saaier maar ook leuk. gewoon lekker zwemmen en aan je conditie werken.. tussendoor kan je evetueel nog wat oefeningen doen.
veel suc6 iig
Oud 26-03-2004, 16:28
Verwijderd
joepie
vanochtend weer een kilo kwijt 3 kilo in 2 weken gaat lekker
Oud 26-03-2004, 16:30
Verwijderd
Citaat:
anniemoppie schreef op 26-03-2004 @ 17:27:
ga naar het zwembad! daar kan je of baantjes gaan zwemmen maar vaak ook aquarobics, steps etc doen. Bij mij in het zwembad kan je daar gewoon heen gaan en meedoen.
Je doet dan allerlei oefening en wordt ook strak.
baantjes zwemmen is wat saaier maar ook leuk. gewoon lekker zwemmen en aan je conditie werken.. tussendoor kan je evetueel nog wat oefeningen doen.
veel suc6 iig
Volgens de trainer van Inge de Bruijn wordt je niet zo strak van zwemmen. Maar goed, 't is wel goed voor je conditie en het is zonder meer beter dan niks doen. Aquarobics ed is bovendien nog echt leuk ook (vind ik dan), zeker als je het met een vriendin doet (gemiddelde leeftijd ligt over het algemeen wel vrij hoog ).
Oud 26-03-2004, 16:51
PrimRose
Avatar van PrimRose
PrimRose is offline
ik zal een kijken of er een zwembad in de buurt is, lijkt me wel tof. Maarruh, heb mijn haar geverfd, wordt het nu niet groen dan oid?
__________________
Rollo Tomasi! Sometimes, I wanna take your big, dumb, dummy head, and just nyhhhh! [makes stabbing motions]
Oud 26-03-2004, 16:52
Verwijderd
Citaat:
PrimRose schreef op 26-03-2004 @ 17:51:
ik zal een kijken of er een zwembad in de buurt is, lijkt me wel tof. Maarruh, heb mijn haar geverfd, wordt het nu niet groen dan oid?
zet een badmuts op
en groene haren kunnen ook leuk zijn !
Oud 26-03-2004, 16:53
Verwijderd
Citaat:
PrimRose schreef op 26-03-2004 @ 17:51:
ik zal een kijken of er een zwembad in de buurt is, lijkt me wel tof. Maarruh, heb mijn haar geverfd, wordt het nu niet groen dan oid?
Geverfd of geblondeerd?
Oud 26-03-2004, 16:53
Verwijderd
Citaat:
anniemoppie schreef op 26-03-2004 @ 17:52:
zet een badmuts op
Dan worden je haren net zo goed nat.
Oud 26-03-2004, 16:53
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 26-03-2004 @ 17:30:
Volgens de trainer van Inge de Bruijn wordt je niet zo strak van zwemmen. Maar goed, 't is wel goed voor je conditie en het is zonder meer beter dan niks doen. Aquarobics ed is bovendien nog echt leuk ook (vind ik dan), zeker als je het met een vriendin doet (gemiddelde leeftijd ligt over het algemeen wel vrij hoog ).
mss wordt je niet strak, maar je verbrand wel calorien waardoor je weer wel strak wordt.
Aquarobics is zeker leuk.. gewoon met een vriendin gaan, al is de gemiddelde leeftijd hoog, het is zeker geen bejaardengym!
Oud 26-03-2004, 16:56
Verwijderd
Citaat:
anniemoppie schreef op 26-03-2004 @ 17:53:
mss wordt je niet strak, maar je verbrand wel calorien waardoor je weer wel strak wordt.
Aquarobics is zeker leuk.. gewoon met een vriendin gaan, al is de gemiddelde leeftijd hoog, het is zeker geen bejaardengym!
Dat schijnt dus wel mee te vallen. (Plus dat wat je nu zegt tegenstrijdig is: je wordt niet strak, maar je wordt wel strak.)

Ik zeg niet dat het bejaardengym is.
Oud 26-03-2004, 16:59
PrimRose
Avatar van PrimRose
PrimRose is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 26-03-2004 @ 17:53:
Geverfd of geblondeerd?
ik had mijn haren bruinrood geverfd, en daarover heen blond, en nu is het dus gewoon licht bruinroodachtig. Niet dat ik hoogblond dus

hmpf, al die zwembaden zijn een half uur van mijn kamer
__________________
Rollo Tomasi! Sometimes, I wanna take your big, dumb, dummy head, and just nyhhhh! [makes stabbing motions]
Oud 26-03-2004, 17:05
Verwijderd
Citaat:
PrimRose schreef op 26-03-2004 @ 17:59:
ik had mijn haren bruinrood geverfd, en daarover heen blond, en nu is het dus gewoon licht bruinroodachtig. Niet dat ik hoogblond dus

hmpf, al die zwembaden zijn een half uur van mijn kamer
Zal wel meevallen dan met dat groen worden, denk ik...

Je moet er wat voor over hebben.
Ga je d'r op de fiets heen, sport je nog eens extra.
Oud 26-03-2004, 17:08
PrimRose
Avatar van PrimRose
PrimRose is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 26-03-2004 @ 18:05:
Zal wel meevallen dan met dat groen worden, denk ik...

Je moet er wat voor over hebben.
Ga je d'r op de fiets heen, sport je nog eens extra.
ik heb geen fiets hier, maar met de bus zal het ook best goed gaan
__________________
Rollo Tomasi! Sometimes, I wanna take your big, dumb, dummy head, and just nyhhhh! [makes stabbing motions]
Oud 26-03-2004, 17:08
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 26-03-2004 @ 17:56:
Dat schijnt dus wel mee te vallen. (Plus dat wat je nu zegt tegenstrijdig is: je wordt niet strak, maar je wordt wel strak.)

Ik zeg niet dat het bejaardengym is.
hahaha weet ik maar ik bedoelde het meer tegen PrimRose

Citaat:
Zal wel meevallen dan met dat groen worden, denk ik...

Je moet er wat voor over hebben.
Ga je d'r op de fiets heen, sport je nog eens extra.
ja fietsen is ook gezond! ga er anders eens op de fiets heen om foldertjes op te halen. gelijk goede beweging.

En ik heb mijn haar geblondeerd maar daar gebeurd helemaal niets mee.. ben er toch van de zomer in de zee mee geweest en in de zon en in een zwembad. En trouwens.. en beschermende shampoo op je haar brengen zodat de kleur niet vervaagd of verkleurd helpt ook!
Oud 26-03-2004, 18:33
MieX
Avatar van MieX
MieX is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 26-03-2004 @ 12:09:
Ik vraag me af, met dat puntengebeuren, als je alleen maar veel brood eet, dan zit je niet echt super snel op veel punten...maar toch lijkt het of je veel eet. Ik bedoel, ik eet behoorlijk wat, volgens mij, maar toch kom ik niet super hoog uit met die punten...hoe zit het dan met mensen die minder eten dan ik? Komen die dan maar uit op en punt of 20 per dag oid of komen ze doordat ze andere dingen eten toch ook wel uit op een normale hoeveelheid? Kloppen de verhoudingen punten-kcal wel? (Ik vraag me af of het nog te volgen is, maar goed. (Ben weer aangekomen en waarvan?))
het ligt helemaal aan wat je de rest van de dag eet of brood veel punten is of niet, ik ben vaak met avondeten en tussendoortjes al zoveel punten kwijt dat ik niet veel brood kan eten op 1 dag (sochtends dus crackers en smiddags brood), de verhouding punten-kcal klopt wel, maar er is natuurlijk wel altijd het verschil tussen "goede" en "slechte" vetten wat ook meetelt.
__________________
LAAT ME NOU EENS RUSTIG UITBELEDIGEN!
Oud 26-03-2004, 18:58
Verwijderd
Citaat:
MieX schreef op 26-03-2004 @ 19:33:
het ligt helemaal aan wat je de rest van de dag eet of brood veel punten is of niet, ik ben vaak met avondeten en tussendoortjes al zoveel punten kwijt dat ik niet veel brood kan eten op 1 dag (sochtends dus crackers en smiddags brood), de verhouding punten-kcal klopt wel, maar er is natuurlijk wel altijd het verschil tussen "goede" en "slechte" vetten wat ook meetelt.
Zo geweldig veel vetten krijg ik niet binnen (over het algemeen dan), vandaag heb ik dan wel wat crackers en beschuit gegeten (die zijn volgens mij wel wat vetter), wat ik normaal niet doe. Verder brood, een banaan (op brood) en kaas (op het beschuit) en verder wat 4 soepstengels. Vanavond nog een sinasappel en wat aardbeien.
Oud 26-03-2004, 19:06
Verwijderd
een mens moet toch iets eten.. anders gaat het ook niet goed
Oud 26-03-2004, 19:09
Verwijderd
Citaat:
anniemoppie schreef op 26-03-2004 @ 20:06:
een mens moet toch iets eten.. anders gaat het ook niet goed
Dat snap ik, ik eet dan ook, maar qua kcal (en volgens mij valt het qua vetten over het algemeen ook wel mee) eet ik dus niet megaveel en toch kom ik aan. En dat vind ik vreemd.
Oud 26-03-2004, 22:21
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 26-03-2004 @ 20:09:
Dat snap ik, ik eet dan ook, maar qua kcal (en volgens mij valt het qua vetten over het algemeen ook wel mee) eet ik dus niet megaveel en toch kom ik aan. En dat vind ik vreemd.
ja dat is vreemd ja ik eet ongeveer 1250 cal per dag.. mijn menu is ongeveer zo:

ontbijd: 2/3 crackerbrod met boter en 1 glas melk
1ste pauze 11 uur: 3 sultana's en flinke homp ontbijtkoek
2de pauze 1 uur: 2 boterhammen met beleg
ik drink water
dan tussendoor nog 2/3 stuks fruit
's avonds: vlees, veel groente, aardappelen en meestal yoghurt als toetje.

niet veel en niet weinig dus..
Ik sport 1/2x per week..
ik val echter wel goed af.. ben nu 3 kilo afgevallen in nog geen 2 weken..
maar mss moet je ongesteld worden ofzo?
Oud 26-03-2004, 22:24
Verwijderd
Ik eet meer dan jij en ik sport 2/3 keer in de week, maar dan nog zit ik volgens dat gebeuren nooit boven de 1500 kcal ( ). Ligt er misschien aan dat ik geen vlees eet oid. Ik slik de pil, ik weet niet hoeveel invloed dat heeft op het wel of niet vocht vasthouden en wanneer, enz.?
Oud 26-03-2004, 22:48
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 26-03-2004 @ 23:24:
Ik eet meer dan jij en ik sport 2/3 keer in de week, maar dan nog zit ik volgens dat gebeuren nooit boven de 1500 kcal ( ). Ligt er misschien aan dat ik geen vlees eet oid. Ik slik de pil, ik weet niet hoeveel invloed dat heeft op het wel of niet vocht vasthouden en wanneer, enz.?
ik ben net ongesteld en gebruik de pil.. tijdens mn ongesteldheid scheelt het ongeveer 0.5 kilo.. valt wel op dus.. en ik merk gewoon dat ik mezelf opgeblazen voel enzo.. dus ik zal wel vocht vasthouden.
Oud 26-03-2004, 22:51
Giovanna
Avatar van Giovanna
Giovanna is offline
Citaat:
Giovanna schreef op 26-03-2004 @ 17:02:
Tsja spijt ken ik...teveel gewoon. Maar ik moet ophouden! Ik weeg volgens mijn arts te licht, dus ik moet ophouden! En ja ik wil niet aankomen, maar ik had vandaag zo ontzettend veel problemen, dat het me echt niet interesseerde... (er zijn ondertussen een biscuitje en 2 paaseitjes bij). (ik ben nu supermisselijk).
Ik ben ook nog eens uit eten geweest... 3 wijntjes en thuis nog een biertje. En ik voel me super. Trots. Dat ik dit kan zonder me schuldig te voelen. (hopelijk voel ik me ook zo als ik morgen van de weegschaal vandaan kom)
__________________
Weer terug van weggeweest.... | Alleen, eenzaam, waarom verlaat iedereen mij?
Oud 26-03-2004, 22:51
Verwijderd
Citaat:
anniemoppie schreef op 26-03-2004 @ 23:48:
ik ben net ongesteld en gebruik de pil.. tijdens mn ongesteldheid scheelt het ongeveer 0.5 kilo.. valt wel op dus.. en ik merk gewoon dat ik mezelf opgeblazen voel enzo.. dus ik zal wel vocht vasthouden.
Ik ben in de afgelopen paar maanden 6 kilo aangekomen (waarvan een kilo of 3 tijdens de afgelopen maand)...zal wel niet door de pil komen.
Oud 26-03-2004, 23:10
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 26-03-2004 @ 23:51:
Ik ben in de afgelopen paar maanden 6 kilo aangekomen (waarvan een kilo of 3 tijdens de afgelopen maand)...zal wel niet door de pil komen.

iets te veel gesnoept mss
maar is je bmi wel goed? moet je echt afvallen?
Oud 27-03-2004, 06:58
Verwijderd
Citaat:
anniemoppie schreef op 27-03-2004 @ 00:10:
iets te veel gesnoept mss
maar is je bmi wel goed? moet je echt afvallen?
Wat ik al zei: zoveel eet ik niet. Snoepen doe ik al helemaal amper, lijkt me dus enorm stug dat het dat is. Dan zou ik ook wel snappen waar ik van aangekomen was, maar goed.

M'n bmi is nu 22,5, kan er dus best mee door, maar ik ben dus in vrij korte tijd 6kg aangekomen en ik wil er voordat ik ga trouwen minstens 5 weer afhebben. Ik 'moet' dus 'echt' afvallen, ja. (Bovendien is bmi niet heilig. Ik ben vrij stevig gebouwd, is geen excuus, want die kilo's wil ik er om de trouwreden gewoon weer afhebben: een buikje staat niet zo geweldig in een trouwjurk is mijn mening.)
Oud 27-03-2004, 08:49
MieX
Avatar van MieX
MieX is offline
Ik ben de afgelopen week 2 kilo afgevallen, is wel veel (ik geloofde mn weegschaal eerst niet dus ben ook op die van mn ouders gaan staan maar die zei tzelfde!) maar ook wel goed voor de motivatie

@leonoor: het enige wat ik nog kan bedenken is dat je erg onregelmatig eet, de hoeveelheid eten niet goed over de dag verdeelt of maaltijden overslaat, maar dat doe je volgens mij ook niet, ik zou het anders ook niet weten. Je zou het misschien aal je huisarts of aan een dietiste kunnen vragen.
__________________
LAAT ME NOU EENS RUSTIG UITBELEDIGEN!
Oud 27-03-2004, 08:54
Verwijderd
Citaat:
MieX schreef op 27-03-2004 @ 09:49:
@leonoor: het enige wat ik nog kan bedenken is dat je erg onregelmatig eet, de hoeveelheid eten niet goed over de dag verdeelt of maaltijden overslaat, maar dat doe je volgens mij ook niet, ik zou het anders ook niet weten. Je zou het misschien aal je huisarts of aan een dietiste kunnen vragen.
Dat is het ook niet: ik eet drie maaltijden (ontbijt, lunch en avondeten dus) en dan meestal daar tussen in nog iets. Als ik onregelmatig eet voel ik me verrot (misselijk, duizelig, koppijn, licht in m'n hoofd, enz.), dat doe ik dus zeker niet, ik eet ongeveer om de 2/2,5 uur iets.
Oud 27-03-2004, 09:24
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Gvd... 6 ons aangekomen, terwijl ik juist dacht dat het goed ging! Dit was pas de eerste week, dus had alleen daarom al wel verwacht dat er iets af zou zijn.. en over het algemeen ging het best goed! Aaaaaarghh... dit werkt ook niet echt motiverend Maar goed, laat ik nog maar even doorzetten!
Oud 27-03-2004, 09:38
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
jeej! 0.6 kg er weer af
Oud 27-03-2004, 09:39
Verwijderd
Wat heeft iedereen met het getal 6? 6kg erbij, 0,6kg erbij, 0,6kg eraf...
Oud 27-03-2004, 09:40
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 27-03-2004 @ 10:39:
Wat heeft iedereen met het getal 6? 6kg erbij, 0,6kg erbij, 0,6kg eraf...
tviel mij ook al op inderdaad
Oud 27-03-2004, 10:08
Verwijderd
voor mij gevoel is lijnen ook doorzetten.. de wil hebben om door te gaan ook al wil het ff niet. Ik merk nu ik doorzet het wel goed gaat. Maar ik eet ook niet zoveel.
Ik denk dat ik vanmiddag maar eens een eigen weegschaal ga kopen iemand enig idee hoe duur die dingen zijn?
Oud 27-03-2004, 10:36
MieX
Avatar van MieX
MieX is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 27-03-2004 @ 11:08:
voor mij gevoel is lijnen ook doorzetten.. de wil hebben om door te gaan ook al wil het ff niet. Ik merk nu ik doorzet het wel goed gaat. Maar ik eet ook niet zoveel.
Ik denk dat ik vanmiddag maar eens een eigen weegschaal ga kopen iemand enig idee hoe duur die dingen zijn?
zit flink verschil in, als je er een met zon draaischijf hebt ben je een euro of 10 kwijt maar voor een digitale ben je al snel 40 euro kwijt
__________________
LAAT ME NOU EENS RUSTIG UITBELEDIGEN!
Oud 27-03-2004, 10:39
Verwijderd
Citaat:
MieX schreef op 27-03-2004 @ 11:36:
zit flink verschil in, als je er een met zon draaischijf hebt ben je een euro of 10 kwijt maar voor een digitale ben je al snel 40 euro kwijt
Dan zou ik wachten op een aanbieding, want ze zijn volgens mij ook een heel stuk goedkoper te krijgen.
Oud 27-03-2004, 10:41
MieX
Avatar van MieX
MieX is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 27-03-2004 @ 11:39:
Dan zou ik wachten op een aanbieding, want ze zijn volgens mij ook een heel stuk goedkoper te krijgen.
zal ook vast wel, wachten tot koninginnedag is misschien ook wel slim.
__________________
LAAT ME NOU EENS RUSTIG UITBELEDIGEN!
Oud 27-03-2004, 10:43
Basia
Basia is offline
jeej kilo eraf !!
is goed voor mn motivatie
heb me dan ook wel ECHT goed aan mn voornemens gehouden en 3 of 4x gesport deze week...
__________________
blablabla
Oud 27-03-2004, 12:37
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Ik wil vanaf maandag zo af en toe gaan hardlopen.. en dan het liefst 's ochtends, maar hoe moet ik dat doen met het ontbijt? Ik kan niet vlak voor het lopen heel veel gaan eten, maar met een lege maag lopen lijkt me ook niet alles.. En ik heb 's ochtends echt niet zoveel tijd dat ik eerst het eten even een tijdje kan laten zakken en dan pas ga rennen.. Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?
Oud 27-03-2004, 12:48
MieX
Avatar van MieX
MieX is offline
Citaat:
dionnetje schreef op 27-03-2004 @ 13:37:
Ik wil vanaf maandag zo af en toe gaan hardlopen.. en dan het liefst 's ochtends, maar hoe moet ik dat doen met het ontbijt? Ik kan niet vlak voor het lopen heel veel gaan eten, maar met een lege maag lopen lijkt me ook niet alles.. En ik heb 's ochtends echt niet zoveel tijd dat ik eerst het eten even een tijdje kan laten zakken en dan pas ga rennen.. Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?
1: vroeger opstaan
2: beetje ontbijt, lopen, nog een keer beetje ontbijt
__________________
LAAT ME NOU EENS RUSTIG UITBELEDIGEN!
Oud 27-03-2004, 13:22
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Citaat:
MieX schreef op 27-03-2004 @ 13:48:
1: vroeger opstaan
2: beetje ontbijt, lopen, nog een keer beetje ontbijt
1. ik kan 's ochtends nooit zo goed uit bed komen, dus ik denk niet dat dat gaat lukken
2. dat was wat ik zelf ook in gedachten had.. k denk dat ik dat maandag maar uit ga proberen
Oud 27-03-2004, 15:09
Verwijderd
ik heb net een weegschaal gekocht... was 18 euro met een gewone draaischijf.
Oud 27-03-2004, 16:32
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 27-03-2004 @ 16:09:
ik heb net een weegschaal gekocht... was 18 euro met een gewone draaischijf.
had je geen weegschaal dan?
Oud 27-03-2004, 17:02
Verwijderd
Citaat:
dionnetje schreef op 27-03-2004 @ 14:22:
1. ik kan 's ochtends nooit zo goed uit bed komen, dus ik denk niet dat dat gaat lukken
2. dat was wat ik zelf ook in gedachten had.. k denk dat ik dat maandag maar uit ga proberen
Sta je op, neem je een glas drinkontbijt (das iig snel en makkelijk maar komt bij sommige mensen volgens mij wel omhoog ), ga je hardlopen en dan eet je daarna wat. Of je gaat zonder wat te eten hardlopen, zelf vind ik dat altijd het fijnst.
Oud 27-03-2004, 17:39
Verwijderd
Citaat:
dionnetje schreef op 27-03-2004 @ 17:32:
had je geen weegschaal dan?
alleen mn moeder heeft dr een.. ik vind het ook wel handig om er zelf een te hebben hoef ik niet elke ochtend naar beneden voor ik me aankleed.

Citaat:
Sta je op, neem je een glas drinkontbijt (das iig snel en makkelijk maar komt bij sommige mensen volgens mij wel omhoog ), ga je hardlopen en dan eet je daarna wat. Of je gaat zonder wat te eten hardlopen, zelf vind ik dat altijd het fijnst.
ik zwem altijd 's ochtends.. meestal eet ik ook gewoon.. vind het wel fijn om iets in mn maag te hebben voor ik sport. Daarna eet ik meestal nog wat fruit en drink ik een kop koffie...
Oud 27-03-2004, 17:46
Verwijderd
Citaat:
anniemoppie schreef op 27-03-2004 @ 18:39:
ik zwem altijd 's ochtends.. meestal eet ik ook gewoon.. vind het wel fijn om iets in mn maag te hebben voor ik sport. Daarna eet ik meestal nog wat fruit en drink ik een kop koffie...
Als ik eet voor ik ga zwemmen, dan ga ik echt enorm boeren. Vanmiddag ook een klein beetje last van en toen had ik meer dan een uur van te voren gegeten (moet ook eigenlijk twee uur, I know, maar kan soms niet)...en in mijn geval is dat niet echt lekker voor m'n tegenstanders.
Oud 27-03-2004, 18:01
Verwijderd
Citaat:
Orchid schreef op 26-03-2004 @ 15:32:
Ja, je hebt gelijk. 'Trots' is een groot woord, maar het zou veel erger zijn als ik net zo weinig at. En trouwens, ze stoppen er toch op een gegeven moment wel mee, omdat het niet anders kan.

Nee, ik schaam me niet.
(x)


Ik heb echt afschuwelijk gegeten vandaag:
- yoghurt met cruesli
- bruine boterham met tonijnsalade
- paprika ribbel chips (normale portie)
- 3 rijstewafels met kaassmaak (snack a jacks dingen)
- 6 chocolade/caramel koekjes



hmm oh de laatste 3 dingen wel allemaal achter elkaar gegeten trouwens, zet het er ff bij om aan te geven hoe erg het is
Oud 27-03-2004, 20:59
Dreamerfly
Avatar van Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 27-03-2004 @ 18:46:
Als ik eet voor ik ga zwemmen, dan ga ik echt enorm boeren. Vanmiddag ook een klein beetje last van en toen had ik meer dan een uur van te voren gegeten (moet ook eigenlijk twee uur, I know, maar kan soms niet)...en in mijn geval is dat niet echt lekker voor m'n tegenstanders.
*LOL*


Tja en ik ben niet zo best bezig. Teveel gesnoept. Maar ach, mij daar druk om maken, neej. Morgen weer een dag.(zoals dat bij mij vaker gaat met het afvallen ). De kunst om BALANS te krijgen hierin.(en af en toe een misstapje)
__________________
Dat je wou dat je nog kind was...
Oud 28-03-2004, 11:53
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
gisteravond uit eten geweest errug lekker, maar ook errug veel; ik zit nog steeds vol
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Het Grote Voeding en Gezondheids-topic #37
Mara
500 11-03-2005 16:18
Lichaam & Gezondheid Het grote Voeding en Gezondheid topic #36
Verwijderd
500 08-03-2005 16:24
Lichaam & Gezondheid Het grote lijntopic, deel 32!
Verwijderd
491 06-02-2005 18:21
Lichaam & Gezondheid Het grote lijntopic, deel 31!
Miracle
502 31-01-2005 15:14
Lichaam & Gezondheid Het Grote Lijntopic #30
Mara
482 22-01-2005 16:39
Lichaam & Gezondheid Het Grote Lijntopic #29
Mara
499 16-01-2005 19:36


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:36.