Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-11-2002, 18:45
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
Moet je eerst helemaal verliefd op iemand zijn voor je er iets mee begint, of is 'iets voelen' voor diegene ook al genoeg? Want de meeste mensen geven echt heel verschillende antwoorden en ik weet het niet..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-11-2002, 18:50
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
ik neem met iemand als ik écht verliefd ben... 1 keer heb ik met iemand gehad over wie ik twijfelde, en dat heb ik dan ook na 2 weken alweer uitgemaakt...
Met citaat reageren
Oud 27-11-2002, 18:53
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Of als ik heel verliefd ben, of als ik beetje verliefd ben, of als ik denk dat het zal werken
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 27-11-2002, 19:07
Verwijderd
Terwijl ik verliefd aan het worden ben zeg maar.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2002, 19:11
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
ik neem te snel iets met iemand. Maar k ben het aan et veranderen.
__________________
you spread like peanut butter
Met citaat reageren
Oud 27-11-2002, 19:22
Verwijderd
Ik ben zeer afwachtend, maar dat kan ook mijn onzekerheid zijn. Het is nog nooit tot 'iets' gekomen. Dat zegt misschien genoeg :/
Met citaat reageren
Oud 27-11-2002, 19:40
Verwijderd
te snel.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2002, 19:43
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Als ik knettergek op haar ben, en voor 200% zeker weet dat het wederzijds is.
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Met citaat reageren
Oud 27-11-2002, 20:06
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Ik hoef niet eerst echt verliefd te zijn op iemand om er echt iets mee te beginnen. Maar ik kan van tevoren wel aanvoelen/inschatten of er de kans is dat dat gevoel wel gaat komen, en zo ja, dan ga ik de relatie aan. Ik kan altijd al precies merken of iemand een persoon is waar ik verliefd op kan worden.
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 27-11-2002, 20:31
guesst
guesst is offline
Citaat:
Esmée schreef:
Ik hoef niet eerst echt verliefd te zijn op iemand om er echt iets mee te beginnen. Maar ik kan van tevoren wel aanvoelen/inschatten of er de kans is dat dat gevoel wel gaat komen, en zo ja, dan ga ik de relatie aan. Ik kan altijd al precies merken of iemand een persoon is waar ik verliefd op kan worden.
Aan wat merk je dan dat die persoon iemand is waarop je verliefd kan worden?!!?
Ben benieuwd!
Met citaat reageren
Oud 27-11-2002, 20:36
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
Citaat:
guesst schreef:
Aan wat merk je dan dat die persoon iemand is waarop je verliefd kan worden?!!?
Ben benieuwd!
Jah idd, handig om zoiets te weten Mja, dat zal wel weer voor iedereen anders liggen helaas
Met citaat reageren
Oud 27-11-2002, 21:54
Verwijderd
Moet ik toch wel ernstig verliefd zijn...
Met citaat reageren
Oud 27-11-2002, 22:27
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
en moet een klik zijn en dan is het snel gedaan, eerste weekjes is een 'proefperiode' daarna zijn de teksten als 'ik hou van je' pas echt gebaseerd op gevoelens, vanuit mijn gezichtspunt
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Met citaat reageren
Oud 28-11-2002, 10:20
)Vampje(
)Vampje( is offline
In het verleden 'nam' ik al iets met iemand als ik alleen al dàcht dat ik diegene misschien wel leuk vond. Ik was dan ook nooit alleen op die jongen verliefd, altijd ook op een ander.
Natuurlijk zijn er ook relaties geweest (een of twee ) waarin ik wél verliefd was, maar zelfs toen werd ik tegelijkertijd nog gek op een ander. Zijn beste vriend ja.

Nu ik wat ouder ben en een vaste vriend heb, kan ik er niet eens meer aan dénken om zoiets nog te doen. Ik hou echt vedomd veel van hem en zou nooit gek op een ander kunnen worden. Met hem zie ik ook een toekomst voor me, dat had ik voorheen nooit.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2002, 10:42
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
guesst schreef:
Aan wat merk je dan dat die persoon iemand is waarop je verliefd kan worden?!!?
Ben benieuwd!
Ik ben het wel met Esmee eens eigenlijk. Ik kan dat gewoon inschatten op die en die zou ik best eens verliefd kunnen worden. Dan gaat het bijv om uiterlijk, aantrekkingskracht, of karakter... Je vindt het gewoon fijn met diegene om te gaan. Heb je dat nooit dat je denkt dat je verliefd kunt worden, maar dan met de zekerheid dat de ander je ook leuk vindt?
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 28-11-2002, 11:22
Verwijderd
Voor mij is het de mogelijkheid dat het iets gezelligs en leuks wordt. Het hoeft niet zo te zijn dat ik vantevoren smoorverliefd op haar ben.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2002, 12:37
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ja...weet nie...tis sowieso een beetje raar gegaan bij mij, tis ook mn 1e relatie, weet dus ook niet goed hoe ik er mee om moet gaan enzo...maar t ging allemaal vrij snel, te snel voor mij eigenlijk, heb daarna heel lang zitten twijfelen of t wel goed was en of ik hem nou wel of niet leuk vond...maar ben er nu uit en t voelt heel goed...en hij is dus echt heel leuk

Maar toen ik iets met hem kreeg was ik dus niet verliefd op hem (vond hem wel leuk) maar die verliefdheid is later pas gekomen...
Met citaat reageren
Oud 28-11-2002, 13:17
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
Citaat:
Missy1234567890 schreef:
Maar toen ik iets met hem kreeg was ik dus niet verliefd op hem (vond hem wel leuk) maar die verliefdheid is later pas gekomen...
dat was fijn om te lezen.. Hoop dat dat bij mij ook zo gaat gebeuren
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 28-11-2002, 16:04
Verwijderd
Ik heb het tot nu toe steeds te snel gedaan.. De eerste keer was ik helemaal niet eens verliefd, grote fout dus.. Maar goed, das achteraf gelul.

Bij mn twee relaties daarna (de één 2 maanden, de ander 20 maanden.. ) ben ik er te snel mee begonnen en heb ik er te weinig bij nagedacht.

Voortaan denk ik dat ik een stuk voorzichtiger zal zijn. Eerst diegene es echt leren kennen, en sowieso pas iets beginnen als ik zeker weet verliefd te zijn op die persoon.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2002, 16:22
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Mijn voorselectie is streng. Ben je daar eenmaal doorheen, en krijg ik vlindertjes in m'n pens, dan gaat het vrij gemakkelijk..
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Met citaat reageren
Oud 28-11-2002, 16:46
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Citaat:
Gothic schreef:
Ik ben het wel met Esmee eens eigenlijk. Ik kan dat gewoon inschatten op die en die zou ik best eens verliefd kunnen worden. Dan gaat het bijv om uiterlijk, aantrekkingskracht, of karakter... Je vindt het gewoon fijn met diegene om te gaan. Heb je dat nooit dat je denkt dat je verliefd kunt worden, maar dan met de zekerheid dat de ander je ook leuk vindt?
Ja das precies wat ik bedoel
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 28-11-2002, 17:20
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
Gothic schreef:
Of als ik heel verliefd ben, of als ik beetje verliefd ben, of als ik denk dat het zal werken
Met citaat reageren
Oud 29-11-2002, 06:11
xXxEvaxXx
Avatar van xXxEvaxXx
xXxEvaxXx is offline
Citaat:
Mijn voorselectie is streng. Ben je daar eenmaal doorheen, en krijg ik vlindertjes in m'n pens, dan gaat het vrij gemakkelijk..
Oke,
uhm, kan ik hieruit opmaken dat jij volledig met je LUL denkt ???
offuh...., is er toch meer voor nodig dan vlindertjes in je lul veroorzaken ???
offuh, zie jij dat voor een verliefdheid aan ??


uhh..ja...oke.....
kan he ?
Met citaat reageren
Oud 29-11-2002, 10:56
20marianne12
20marianne12 is offline
Ik moet iemand echt heel erg leuk vinden, ik begin echt niet snel iets met jongens, misschien dat ik daarom sinds kort mijn eerste echte serieuze vriendje heb.
Bij hem ging het ook niet echt snel allemaal, ik vond hem wel al heel erg leuk een tijdje, maar had zoiets van alleen maar wil ik wel een vriendje hebben (in die tijd wareno ok 2 vriendinnen van mij erg lullig door hun vriendje behandeld). Maar ja als je echt iemand leuk vindt, houdt je dat ook niet lang vol, en wil je eigenlijk maar 1 ding, en dat is HEM ... Dan kan je ''verstand'' echt niet je mega verliefde gevoel de baas zijn! Nu ben ik echt super super super blij met hem
Maar begin dus alleen maar iets met iemand als ik hem echt heel egr leuk vind en als ik denk dat het wel wat kan worden, niet dat het na 1 week alweer uit is (maar ja ik vraag me af of je iemand dan wel echt leuk heb gevonden als dat gebeurt)
__________________
Als geduld een schone zaak is, heb je voor msn smetvrees nodig
Met citaat reageren
Oud 29-11-2002, 11:07
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
xXxEvaxXx schreef:
Oke,
uhm, kan ik hieruit opmaken dat jij volledig met je LUL denkt ???
offuh...., is er toch meer voor nodig dan vlindertjes in je lul veroorzaken ???
offuh, zie jij dat voor een verliefdheid aan ??


uhh..ja...oke.....
kan he ?
Wat een dom geblaat. Een pens is een buik, dus hij bedoelt vlindertjes in zijn buik. En gebruik niet zoveel rolleyes, dat staat nogal DOM, weet je...?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-11-2002, 11:15
Verwijderd
Citaat:
Vampiria schreef:
Wat een dom geblaat. Een pens is een buik, dus hij bedoelt vlindertjes in zijn buik. En gebruik niet zoveel rolleyes, dat staat nogal DOM, weet je...?
ik dacht eerst ook dat er penis stond ipv pens hoor
Met citaat reageren
Oud 29-11-2002, 11:33
kHebTrekInWatLekkers
Avatar van kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Citaat:
spacegirl schreef:
ik dacht eerst ook dat er penis stond ipv pens hoor
Woorden verdraaien is toch wel het eerste teken van seksuele frustratie.... Mensen lezen vaak wat ze willen lezen.
__________________
Ik heb trek in wat lekkers
Met citaat reageren
Oud 29-11-2002, 12:10
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
als ik een stijve lul van haar krijg
Met citaat reageren
Oud 29-11-2002, 12:12
Hukkie
Avatar van Hukkie
Hukkie is offline
als ik een stijve lul van hem krijg
__________________
http://213.93.79.22/ # Gujenèvend....
Met citaat reageren
Oud 29-11-2002, 13:40
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
xXxEvaxXx schreef:
Oke,
uhm, kan ik hieruit opmaken dat jij volledig met je LUL denkt ???
offuh...., is er toch meer voor nodig dan vlindertjes in je lul veroorzaken ???
offuh, zie jij dat voor een verliefdheid aan ??


uhh..ja...oke.....
kan he ?
Ik ook van jou!
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Met citaat reageren
Oud 29-11-2002, 13:45
Verwijderd
Hmm volgens mij wordt je sneller verliefd in een relatie, dan ben je al closer maar als je dan niet verliefd wordt lijkt mij dat jammer.
Maar als je al verliefd bent en je neemt dan een relatie is dat niet per definitie een goeie relatie, want je wordt vaak eerst verliefd op het uiterlijk, daarna pas het innerlijk.
Maar vanavond komt er een meisje langs, heel leuk, we vinden elkaar ook al erg leuk maar kennen elkaar nog neit zo goed, dan is het beste om nog even te wachten maar is volgens mij wel moeilijk voor mij, want wil nu al bij haar zijn
Met citaat reageren
Oud 29-11-2002, 14:52
Dotcom
Avatar van Dotcom
Dotcom is offline
Het gevaar er aan is dat je de ander heel erg pijn kan doen als je een relatie begint zonder dat je al verliefd bent.

Het is beter dat je beiden al verliefd bent. Want stel die ander is wel verliefd op jou en je maakt het uit. Dat doet heel erg pijn.
__________________
♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫
Met citaat reageren
Oud 29-11-2002, 14:53
Verwijderd
Citaat:
kHebTrekInWatLekkers schreef:
Woorden verdraaien is toch wel het eerste teken van seksuele frustratie.... Mensen lezen vaak wat ze willen lezen.
t kan ook zijn dat ik mijn lenzen niet in had en ik t te snel las, daarom, en van sexuele frustratie is geen sprake
Met citaat reageren
Oud 29-11-2002, 14:58
Verwijderd
ik wilde hem helemaal kennen, en toen ik hem eenmaal zag, was het dus wel liefde op het eerste gezicht.. ik gaf al om hem, terwijl ik hem niet eens gezien had.. maar toen ik em gezien had wist ik het eigenlijk wel zeker dat ik hopeloos verliefd op hem ben.. dusja twee weekies daarna was 't aan...
Met citaat reageren
Oud 29-11-2002, 15:04
Verwijderd
Citaat:
StefanLovertje schreef:
toen ik hem eenmaal zag, was het dus wel liefde op het eerste gezicht.. ik gaf al om hem, terwijl ik hem niet eens gezien had..

euhm mjah
Met citaat reageren
Oud 29-11-2002, 15:58
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
~Black Rose264~ schreef:
dat was fijn om te lezen.. Hoop dat dat bij mij ook zo gaat gebeuren
Dan hoop ik wel voor je dat die jongen wel zo lang kan wachten en nog steeds verliefd op je is, zodra jij dat ook op hem bent ...
Hij heeft t gister uitgemaakt
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 29-11-2002, 16:12
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
Citaat:
Missy1234567890 schreef:
Dan hoop ik wel voor je dat die jongen wel zo lang kan wachten en nog steeds verliefd op je is, zodra jij dat ook op hem bent ...
Hij heeft t gister uitgemaakt
oei, das klote voor je ...
Met citaat reageren
Oud 29-11-2002, 16:14
sas_andrea
Avatar van sas_andrea
sas_andrea is offline
ik moet m echt helemaal leuk vinden... Dus jah, wel verliefd dus. Beetje leuk is niet genoeg zeg maar...
__________________
Life's a bitch, and then you marry one. :-P
Met citaat reageren
Oud 29-11-2002, 18:48
xXxEvaxXx
Avatar van xXxEvaxXx
xXxEvaxXx is offline
Citaat:
Wat een dom geblaat. Een pens is een buik, dus hij bedoelt vlindertjes in zijn buik. En gebruik niet zoveel rolleyes, dat staat nogal DOM, weet je...?
Ow nou sorry hoor dat ik het verkeerd las!!!
tssss.....sjaggie-persoon!
Met citaat reageren
Oud 29-11-2002, 19:25
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
Nou ik begin niet snel iets met iemand, ik moet verliefd zijn op een persoon, anders heeft het mijns inziens geen enkele zin om uberhaupt aan een relatie te beginnen..
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Oud 29-11-2002, 19:26
Verwijderd
Citaat:
spacegirl schreef:
euhm mjah
kan dat niet? kan je niet om iemand geven als je hem kent, en over veel dingen praat. als hij je steunt als je je klote voelt..

kan je dan niets voor iemand voelen??

dan maak ik eerder een in jou richting..
Met citaat reageren
Oud 29-11-2002, 19:29
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef:
kan dat niet? kan je niet om iemand geven als je hem kent, en over veel dingen praat. als hij je steunt als je je klote voelt..

kan je dan niets voor iemand voelen??

dan maak ik eerder een in jou richting..
Ik denk eerder dat hij bedoelde dat je wel om hem gaf terwijl je hem niet gezien had... Je hebt dr niet bijgezegd dat et over internet was dat gebeuren ervoor, wat ik aanneem
Met citaat reageren
Oud 29-11-2002, 19:32
Verwijderd
Citaat:
~Black Rose264~ schreef:
Ik denk eerder dat hij bedoelde dat je wel om hem gaf terwijl je hem niet gezien had... Je hebt dr niet bijgezegd dat et over internet was dat gebeuren ervoor, wat ik aanneem
dat weet ze vast wel hoor..
Met citaat reageren
Oud 30-11-2002, 05:53
Dotcom
Avatar van Dotcom
Dotcom is offline
Het gevaar er aan is dat je de ander heel erg pijn kan doen als je een relatie begint zonder dat je al verliefd bent.

Het is beter dat je beiden al verliefd bent. Want stel die ander is wel verliefd op jou en je maakt het uit. Dat doet heel erg pijn.
__________________
♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫
Met citaat reageren
Oud 30-11-2002, 15:22
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Wanneer we beiden tot de conclusie komen dat we elkaar toch wel aardig op weg kunnen helpen...in de zin dat we het samen redden zullen in deze (harde) wereld.
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 30-11-2002, 15:40
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
xXxEvaxXx schreef:
Ow nou sorry hoor dat ik het verkeerd las!!!
tssss.....sjaggie-persoon!
Het heeft niks met chagrijnigheid te maken, het gaat om de manier waarop jij iemand aanvalt terwijl diegene heel iets anders zei dan datgene wat jij ervan maakte.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2002, 18:54
Kleine Tulp
Avatar van Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
ik begin iets met iemand als ik weet dat ik het egt wil proberen met diegene.. hoef ik niet verliefd voor te zijn (ik moet wel weten dat ik het ga worden zegmaar.. of klinkt dit nu te vaag?)
__________________
ik was dus roos de doos.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2002, 19:02
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Voor mijn vorige relatie zou ik dit echt onzin gevonden hebben, maar heb t zelf ook gehad...2 maanden, tot afgelopen donderdag dus ben ff non-blij
Met citaat reageren
Oud 01-12-2002, 18:04
xXxEvaxXx
Avatar van xXxEvaxXx
xXxEvaxXx is offline
Citaat:
Het heeft niks met chagrijnigheid te maken, het gaat om de manier waarop jij iemand aanvalt terwijl diegene heel iets anders zei dan datgene wat jij ervan maakte.
Het was niet mijn bedoeling op die persoon 'aan te vallen'
Maar als het werkelijk was wat ik las vroeg ik me dat af, maar ik heb het verkeerd gelezen, dus ik neem mijn woorden daarvan terug.
Jij reageerde overigens ook niet errug aardig.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2002, 19:56
Verwijderd
Citaat:
StefanLovertje schreef:
ik wilde hem helemaal kennen, en toen ik hem eenmaal zag, was het dus wel liefde op het eerste gezicht.. ik gaf al eerder om hem, terwijl ik hem niet eens ontmoet had.. maar toen ik em gezien had wist ik het eigenlijk wel zeker dat ik hopeloos verliefd op hem ben.. dusja twee weekies daarna was 't aan...
idem hierzow...
't was een risico, want ik had een (mooie) relatie toen ik jan leerde kennen, en die gaf ik dus op voor iemand die ik nog maar net een weekje kende (irl dan, over internet al *ietsjes* langer)... 't was het waard hoor! ondertussen negentien maandjes samen
als het niet dadelijk zo goed zou gevoeld hebben zou het zo'n vaart niet gelopen zijn hoor, maar het voelde zo goed aan... snap je? ik wist gewoon dat hij de Ware wel eens zou kunnen wezen, en ondertussen is gebleken dat hij 't inderdaad ook is...


xxx
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Hoe vind ik wél iets met Google?
Boogie
14 30-08-2015 16:50
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Hoe vind ik wél iets met Google?
Boogie
4 22-07-2012 20:33
Liefde & Relatie iemand goed kennen/vriendschap -> verliefdheid
Artemist
9 18-07-2008 21:26
Liefde & Relatie Een gesprek beginnen
Dotcom
12 05-12-2002 11:57
ARTistiek T begin hebbik hier wel es neergezet
Eend
48 18-05-2002 18:12
ARTistiek Begin van iets
zand
5 07-11-2001 13:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:33.