Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-08-2015, 00:09
Verwijderd
Hoi,

Effe een vraagje namens iemand die niet op het forum zit:

Als ie zich aftrekt schiet af en toe 1 bal naar binnen. Zeg maar in z'n buik. En dat doet zeer als ie daar zit. Hij kan hem er wel weer uit duwen, maar dat doet wel pijn.

Wat denken jullie? Kan dat kwaad en kan ie het beste even langs de huisarts? Of komt dat vaker voor en hoef je daar niks aan te doen.

Groeten.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2015, 00:15
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
Nouja als het pijn doet kan een bezoekje geen kwaad toch?
Met citaat reageren
Oud 29-08-2015, 02:12
Yannickje
Yannickje is offline
Als het pijn doet dan zou ik toch voorstellen om er met de dokter over te spreken.

Bij mij gebeurt dat soms maar het doet geen pijn. En soms doe ik het wel eens voor het plezier.
__________________
Genieten van al wat mooi is en het goede doen
Met citaat reageren
Oud 29-08-2015, 07:08
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Tuurlijk komt het vaker voor, het heet een retractiele testis. Je hoeft er niet altijd wat aan te doen, maar omdat je vriend waarschijnlijk al in de pubertijd is en omdat het ook pijn doet is het wel een overweging er wat aan te laten doen. Daarvoor zou ik het toch met een dokter (eerst huisarts, daarna misschien uroloog) bespreken.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2015, 22:17
Verwijderd
Citaat:
Tuurlijk komt het vaker voor, het heet een retractiele testis. Je hoeft er niet altijd wat aan te doen, maar omdat je vriend waarschijnlijk al in de pubertijd is en omdat het ook pijn doet is het wel een overweging er wat aan te laten doen. Daarvoor zou ik het toch met een dokter (eerst huisarts, daarna misschien uroloog) bespreken.
Hij is 13, kan dat nog minder/beter worden als ie wat ouder is? Of juist omdat ie al in puberteit is beter naar dokter gaan? Je kan ze laten vastzetten ofzo toch? Volgens mij heb ik dat ooit ergens gelezen.

Thanks en groeten.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2015, 23:57
betercore
Avatar van betercore
betercore is offline
Je weet wel een hoop specifieke details van die vriend van je Infoboy!

Als het geen pijn doet lijkt t me wel lachen om heel eerlijk te zijn! Je future tinderdates ermee verrassen enzo! Oh sorry, die vriend van je dan natuurlijk!
__________________
Mario Götze ist ein deutscher Fußballspieler, der in den Niederlanden bei der PSV Eindhoven unter Vertrag steht
Met citaat reageren
Oud 30-09-2015, 16:46
Verwijderd
Ik heb het doorgegeven. Hij wacht het nog ff af. Topic mag op slot.

Laatst gewijzigd op 30-09-2015 om 16:52. Reden: aanvulling
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:48.