Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-07-2007, 23:49
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
sinds ik idiocracy heb gezien doen al die reclames me denken aan:

"Brando's got what plants crave, it's got electrolites"

__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Advertentie
Oud 09-07-2007, 04:19
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
trophus schreef op 09-07-2007 @ 00:49 :
sinds ik idiocracy heb gezien doen al die reclames me denken aan:

"Brando's got what plants crave, it's got electrolites"

Owja Gingen ze water vervangen met Gatorate (oid) want het had electrolytes.

Ik snap sowieso dat hele argument niet. Er zitten 'electrolytes' in sportdrankjes. Dus? Electrolytes zijn niks anders dan geleidende deeltjes, en daar heb je echt geen hol aan als je gaat sporten. En mocht je er misschien wel een beetje wat aan hebben, dan wordt dat effect toch ruimschoots teniet gedaan door de kilometers suiker die erin zitten. Neem water.

ot: Er was ook ergens iets met een vegetarische kipschotel, en bij ingredienten stond 'kippoeder'..

Ja? Kip in poedervorm is geen kip?


Of die reclames van Lloreal. 'Omdat ik het waard ben.' Wtf? Ik mag hopen dat je een fucking fles shampoo waard bent ja. Ik zou je niet willen kennen als je nooit je haar wast :\
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan

Laatst gewijzigd op 09-07-2007 om 04:22.
Oud 09-07-2007, 07:06
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
TopDrop schreef op 09-07-2007 @ 05:19 :


Of die reclames van Lloreal. 'Omdat ik het waard ben.' Wtf? Ik mag hopen dat je een fucking fles shampoo waard bent ja. Ik zou je niet willen kennen als je nooit je haar wast :\

Het meest irritante van L'loreal is dat ze modellen die duidelijk geen nederlands spreken laten synchroniseren met een (vreselijk irritante) nederlandse stem. Zo fu-cking kansloos dat
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 09-07-2007, 14:37
Verwijderd
ja vooral als ze Amerikaanse actrices of andere beroemdheden nasynchroniseren met een Nederlandse stem
Oud 10-07-2007, 01:12
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Hij is oud, maar het feit dat de Cillit Bang promotie maakte door te laten zien dat het een "muntje schoon kon maken" was ook wel redelijk kansloos.....wie gaat er nou zijn muntjes wassen?
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 10-07-2007, 04:13
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
trophus schreef op 10-07-2007 @ 02:12 :
Hij is oud, maar het feit dat de Cillit Bang promotie maakte door te laten zien dat het een "muntje schoon kon maken" was ook wel redelijk kansloos.....wie gaat er nou zijn muntjes wassen?
Als je muntjes in cola doet worden ze ook schoon. Conclusie: Cillit Bang = Cola.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 10-07-2007, 04:18
herby
Avatar van herby
herby is offline
Citaat:
TopDrop schreef op 10-07-2007 @ 05:13 :
Als je muntjes in cola doet worden ze ook schoon. Conclusie: Cillit Bang = Cola.
\

*drink fles Cillit Bang*
*op grond valt en rare bewegingen maakt*

urgh...iets mis....met....theorie

*sterft*
__________________
Too hot to handle, too cold to hold
Oud 10-07-2007, 07:25
Bonga
Avatar van Bonga
Bonga is offline
Citaat:
TopDrop schreef op 09-07-2007 @ 05:19 :
Owja Gingen ze water vervangen met Gatorate (oid) want het had electrolytes.

Ik snap sowieso dat hele argument niet. Er zitten 'electrolytes' in sportdrankjes. Dus? Electrolytes zijn niks anders dan geleidende deeltjes, en daar heb je echt geen hol aan als je gaat sporten. En mocht je er misschien wel een beetje wat aan hebben, dan wordt dat effect toch ruimschoots teniet gedaan door de kilometers suiker die erin zitten. Neem water.
je kan mensen veel wijs maken
__________________
"Òf het is zijn broer Bonga, de dappere buffeljager..."
Oud 10-07-2007, 08:28
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
TopDrop schreef op 09-07-2007 @ 05:19 :
Owja Gingen ze water vervangen met Gatorate (oid) want het had electrolytes.

Ik snap sowieso dat hele argument niet. Er zitten 'electrolytes' in sportdrankjes. Dus? Electrolytes zijn niks anders dan geleidende deeltjes, en daar heb je echt geen hol aan als je gaat sporten. En mocht je er misschien wel een beetje wat aan hebben, dan wordt dat effect toch ruimschoots teniet gedaan door de kilometers suiker die erin zitten. Neem water.
Natrium, kalium en calcium vallen ook onder elektrolyten en zijn belangrijk voor het lichaam. Natrium krijgt iedereen standaard teveel binnen (als we de nieuwsberichten mogen geloven), dus maakt het geen fluit uit dat dat erin zit. Het is eerder juist slecht dat het erin zit. Calcium krijgen veel mensen juist te weinig binnen. Ik weet eerlijk gezegd niet hoe het met kalium zit, ik weet alleen dat er zoiets is als kaliumjodide.

Bij het sporten gebruik je je spieren veel en elektrolyten helpen het geleiden van een actiepotentiaal naar de spieren. Calcium helpt ook de spier samen te trekken. Je zou misschien dus kunnen zeggen dat elektrolyten het lichaam helpen om optimaal te werken.

Maar het blijft natuurlijk maar de vraag in hoeverre deze elektrolyten het lichaam echt helpen. Natrium heb je dus sowieso al niets aan. Kalium weet ik niet. Calcium zou in principe kunnen.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 10-07-2007, 09:17
Verwijderd
Citaat:
Daboman schreef op 10-07-2007 @ 09:28 :
het geleiden van een actiepotentiaal
Watte?
Oud 11-07-2007, 20:51
Verwijderd
'slimme moeders bereiden zich voor met brandwondenspray van foam, ofzo ;x '

dus al die andere moeders die dat niet kopen zijn niet slim?


van tele 2

"bel je altijd buiten je bundel? neem dan het 'buiten je bundel abonnement ' zodat je buiten je bundel net zo goedkoop belt als binnen je bundel.

Waar is die bundel dan nog voor nodig?
Oud 11-07-2007, 21:03
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
WTF is buiten je bundel bellen?

Verder vind ik het nieuwe product van Roosvicee ook nogal lame: 50% sap, 50% water. Dus je kunt net zo goed gewoon sap aanlengen met water en dan ben je nog goedkoper uit ook.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 11-07-2007, 23:00
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 11-07-2007 @ 22:03 :
WTF is buiten je bundel bellen?

Verder vind ik het nieuwe product van Roosvicee ook nogal lame: 50% sap, 50% water. Dus je kunt net zo goed gewoon sap aanlengen met water en dan ben je nog goedkoper uit ook.
Nou kijk, dan betaal je bijvoorbeeld 20 euro per maand en dan mag je eh, 200 minuten bellen en 50 smsjes sturen. En als je dan 300 minuten gebeld hebt die maand, dan zijn er 100 minuten buiten je bundel gebeld.
Oud 11-07-2007, 23:01
Verwijderd
Ik weet zo snel niet meer wel product het precies was, maar ik háát het als ze zoetigheid proberen te verkopen door te doen alsof het wel gezond is nu er minder suiker of 0 % vet (maar wel een berg suiker) inzit. Wtf? Als je wil snoepen neem je het ongezonde toch voor lief?
Nog erger vind ik het als ze je een schuldgevoel gaan aanpraten omdat je koekjes eet en dan aankomen met een ''betere'' variant koekjes en dat dan ''zondigen'' ineens mag omdat het minder kaloriën of zo telt. Waarom is iets lekkers eten tegenwoordiger zondigen? Moet je dan ook gaan biechten of zo?
Oud 11-07-2007, 23:51
herby
Avatar van herby
herby is offline
Citaat:
Quis schreef op 12-07-2007 @ 00:01 :
Ik weet zo snel niet meer wel product het precies was, maar ik háát het als ze zoetigheid proberen te verkopen door te doen alsof het wel gezond is nu er minder suiker of 0 % vet (maar wel een berg suiker) inzit. Wtf? Als je wil snoepen neem je het ongezonde toch voor lief?
Nog erger vind ik het als ze je een schuldgevoel gaan aanpraten omdat je koekjes eet en dan aankomen met een ''betere'' variant koekjes en dat dan ''zondigen'' ineens mag omdat het minder kaloriën of zo telt. Waarom is iets lekkers eten tegenwoordiger zondigen? Moet je dan ook gaan biechten of zo?
achja, die zooi van nu, zonder suiker

maar ondertussen wel vol met kankerverwekkende middelen
kunt beter af en toe wat suiker binnen krijgen, of extra suiker moet ik eigenlijk zeggen want bijna overal zit suiker in tegenwoordig
__________________
Too hot to handle, too cold to hold
Oud 12-07-2007, 00:05
Verwijderd
Citaat:
herby schreef op 12-07-2007 @ 00:51 :
achja, die zooi van nu, zonder suiker

maar ondertussen wel vol met kankerverwekkende middelen
kunt beter af en toe wat suiker binnen krijgen, of extra suiker moet ik eigenlijk zeggen want bijna overal zit suiker in tegenwoordig
Ja en als we de milieupolitie moeten geloven is alles kankerverwekkend.
Oud 14-07-2007, 01:50
Wind's Embrace
Avatar van Wind's Embrace
Wind's Embrace is offline
Citaat:
Naojan schreef op 11-07-2007 @ 21:51 :
'slimme moeders bereiden zich voor met brandwondenspray van foam, ofzo ;x '

dus al die andere moeders die dat niet kopen zijn niet slim?
Dat denk ik ook élke keer als ik die reclame zie idd!
__________________
* Together we look at the stars *
Oud 14-07-2007, 08:39
Yoshimare
Avatar van Yoshimare
Yoshimare is offline
Citaat:
trophus schreef op 09-07-2007 @ 08:06 :

Het meest irritante van L'loreal is dat ze modellen die duidelijk geen nederlands spreken laten synchroniseren met een (vreselijk irritante) nederlandse stem. Zo fu-cking kansloos dat
Deden ze ook gewoon met een reclame waarin Doutzen Kroes zat, die in het Nederlands opgenomen zou zijn.

Laatst gewijzigd op 14-07-2007 om 08:46.
Oud 14-07-2007, 10:00
Verwijderd
Citaat:
herby schreef op 12-07-2007 @ 00:51 :

kunt beter af en toe wat suiker binnen krijgen, of extra suiker moet ik eigenlijk zeggen want bijna overal zit suiker in tegenwoordig
Alleen kan niet iedereen tegen suiker. Ik ben iig blij als ze er op zetten dat iets geen suiker bevat (waarmee ze vrijwel altijd bedoelen dat er geen 'toegevoegde suikers' inzitten).

Ik kan een geen goede voorbeelden noemen...maar ik vind zoveel reclames dom ("het meisje met de prei" staat wel hoog in mijn top-10 trouwens ).
Oud 14-07-2007, 10:24
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 10-07-2007 @ 10:17 :
Watte?
Actiepotentiaal houdt in dat de spanning over de membraan van een zenuwcel positief wordt (de rustpotentiaal is negatief) door massale verhuizing van ionen. Deze verplaatst zich over de uitlopers van de zenuwcel doordat er ionkanalen (gelade eiwitten in de celmembraan) open gaan in de buurt van de actiepotentiaal, waardoor ook op andere plaatsen op de membraan ionen verhuizen, waardoor ook daar de spanning positief wordt, net zo lang tot de plaats van bestemming (hersenen of spier ofzo) bereikt is. Dit verplaatsen van de actiepotentiaal kun je 'geleiden' noemen.
Op l&g heb ik dit ooit minder wazig uitgelegd.
Oud 14-07-2007, 19:25
lawallan
Avatar van lawallan
lawallan is offline
Citaat:
TopDrop schreef op 09-07-2007 @ 05:19 :
Of die reclames van Lloreal. 'Omdat ik het waard ben.'
erger nog, eerst was het: ''omdat ik het waard ben, u toch ook?'' maar blijkbaar waren er te veel vrouwen die er aan twijfelde of ze het wel waard waren en hebben ze het dus veranderd in ''omdat uw het waard bent''

Die jamba/jambakloon reclame met de ''gmsradar'' vind ik ook erg slecht ''niemand gelooft dat jij weet wie er in de buurt is'' nee natuurlijk gelooft niemand dat! het is ook niet zo.

alweer een tijdje geleden, maar: ''als je nu leent bij random leenbank nummer 64365, ben je goedkoper uit en hou je genoeg geld over om een nieuw truitje/tuin/etc. te kopen'' dus als je geld leent hou je geld over? en ik maar denken dat als je leent dat je dan al geld te weinig hebt.
__________________
Nothing is just satire
Oud 14-07-2007, 19:40
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 14-07-2007 @ 11:24 :
Actiepotentiaal houdt in dat de spanning over de membraan van een zenuwcel positief wordt (de rustpotentiaal is negatief) door massale verhuizing van ionen. Deze verplaatst zich over de uitlopers van de zenuwcel doordat er ionkanalen (gelade eiwitten in de celmembraan) open gaan in de buurt van de actiepotentiaal, waardoor ook op andere plaatsen op de membraan ionen verhuizen, waardoor ook daar de spanning positief wordt, net zo lang tot de plaats van bestemming (hersenen of spier ofzo) bereikt is. Dit verplaatsen van de actiepotentiaal kun je 'geleiden' noemen.
Op l&g heb ik dit ooit minder wazig uitgelegd.
Als er gesproken wordt over geleiding van een potentiaal krijgt mijn natuurkundige vel toch rillingen hoor.
Oud 14-07-2007, 20:01
Verwijderd
'Mama, het is op!'
'Wat is op? ... Breeze (?) One Touch is op!'

Ergerlijk

In het duits is hij wel leuk
Dat chineesje zit op de wc en roept;'Da kommt nichts mehr draus!'


(Sorry als ik geen duits kan )
Oud 14-07-2007, 20:06
Yoshimare
Avatar van Yoshimare
Yoshimare is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 14-07-2007 @ 21:01 :
'Mama, het is op!'
'Wat is op? ... Breeze (?) One Touch is op!'

Ergerlijk

In het duits is hij wel leuk
Dat chineesje zit op de wc en roept;'Da kommt nichts mehr draus!'


(Sorry als ik geen duits kan )
Oud 14-07-2007, 21:16
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 14-07-2007 @ 21:01 :
'Mama, het is op!'
'Wat is op? ... Breeze (?) One Touch is op!'

Ergerlijk

In het duits is hij wel leuk
Dat chineesje zit op de wc en roept;'Da kommt nichts mehr draus!'


(Sorry als ik geen duits kan )
hihihihi
Oud 15-07-2007, 17:25
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 14-07-2007 @ 20:40 :
Als er gesproken wordt over geleiding van een potentiaal krijgt mijn natuurkundige vel toch rillingen hoor.
ja de medisch/biologische terminologie is wel vaker wat natuur&scheikundig incorrect
Oud 15-07-2007, 17:31
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Jaren geleden was er een reclame van 1 of andere lolly op tv met de slogan:
Ja zonder suikers alleen met glucose!!

Ik had nog wel geleerd dat di 2 het zelfde zijn Maar na 1 week wasie weer van de buis.
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Oud 15-07-2007, 23:15
Biertank 52
Avatar van Biertank 52
Biertank 52 is offline
Volgens mij de reclame van Calgon. Die vrouw loopt een wijnglas aan te prijzen omdat het zo schoon is geworden dankzij Calgon. "Perfect schoon!!11!!! (omgnoesdatmeenjeniet!11!)" Dit alles met een stem die zo ergerlijk is, dat je bijna Satan zou smeken om haar langzaam en pijnlijk te laten sterven.
__________________
Ik zou je lachend doen terwijl mijn vriendin er huilend naast staat.
Oud 15-07-2007, 23:24
Verwijderd
70% van je weerstand wordt in je buik bepaald. .. helpt daar waar het telt.

Ja natuurlijk, het is niet alsof je 'weerstand' in je tenen zit. En andere drankjes, helpen die niet 'daar waar het telt'? Ik vind het geen argument hoor
Oud 15-07-2007, 23:40
Verwijderd
Je hebt zo'n verschrikkelijke reclame van een schoonmaakmiddel, Ajax denk ik, dat er een vrouwtje als de perfecte huisvrouw al zingend door het huis heen raast
Oud 15-07-2007, 23:40
Verwijderd
Citaat:
Nala schreef op 16-07-2007 @ 00:40 :
Je hebt zo'n verschrikkelijke reclame van een schoonmaakmiddel, Ajax denk ik, dat er een vrouwtje als de perfecte huisvrouw al zingend door het huis heen raast
ook met ajax is schoonmaken nog steeds een kutklus idd
Oud 15-07-2007, 23:42
Verwijderd
Citaat:
Skilly schreef op 15-07-2007 @ 18:31 :
Jaren geleden was er een reclame van 1 of andere lolly op tv met de slogan:
Ja zonder suikers alleen met glucose!!

Ik had nog wel geleerd dat di 2 het zelfde zijn Maar na 1 week wasie weer van de buis.
Dat was Daphne Deckers met haar 'gezonde' lolly, dat moest van de buis af worden gehaald
Oud 15-07-2007, 23:43
Yoshimare
Avatar van Yoshimare
Yoshimare is offline
Chupa Chups
Oud 16-07-2007, 00:18
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Die chupa-chup reclame was toch heel lang? Of was die eerst anders?
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 16-07-2007, 00:55
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Citaat:
Yoshimare schreef op 16-07-2007 @ 00:43 :
Chupa Chups
ZOu best kunnen. Messhcien dat het langer dan een week op tv is geweest. Is lang geleden.
Daphne Deckers? Kan ook.

__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Oud 16-07-2007, 01:14
Verwijderd
Het was Daphne Deckers in een chupa chup reclame
Oud 16-07-2007, 05:57
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Volgensmij heeft chupa chups ooit een reclame gemaakt waarin ze beweerden dat je slimmer werd van lolly's eten, want er zat glucose in, en dat was "brandstof voor je hersenen, dus je wordt er slimmer van!"...
__________________
you're not my demographic
Oud 16-07-2007, 10:35
Verwijderd
ja precies, en die moest dus van de buis, en sindsdien maken ze reclame met dat er geen vet in de lollys zit.
Ik snap het niet, het zijn lollys, je eet toch geen lolly omdat het zo gezond is... maak dan gewoon reclame met dat de lollys lékker zijn
Oud 16-07-2007, 13:00
Verwijderd
En die voetballer zei dan toch ook; 'Koppie koppie!' ?

Die reclame van tena lady (of misschien libresse?) over al die vrouwen die lachen, en waar er dan eentje van 't bed valt. Zo irritant
Oud 16-07-2007, 13:24
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 07-07-2007 @ 00:40 :
En er was zo'n reclame, ook jamba: "onhoorbare toon door ouders! 17000 kHz!". Wtf noobs, 17000 kHz is onhoorbaar voor iedereen.
Ik erger me ook altijd aan die jamba reclames, maar die 'onhoorbare' ringtone werkt wel. M'n ouders horen hem niet, ik wel
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Oud 16-07-2007, 13:26
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
MTpower schreef op 16-07-2007 @ 14:24 :
Ik erger me ook altijd aan die jamba reclames, maar die 'onhoorbare' ringtone werkt wel. M'n ouders horen hem niet, ik wel
nou jippie, dan kunnen me ouders me niet meer waarschuwen dat mijn telefoon gaat als ik zelf niet oplet..

Ik heb een hekel aan maandverband/inlegkruisjes en tampons reclames. Vooral die ene waarbij ineens alle vrouwen de straat op gaan.
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos
Oud 16-07-2007, 13:35
Verwijderd
Ik snap die onhoorbare ringtone ook niet; het is de bedoeling dat leraren hem niet kunnen horen. Dan zit je dus in de klas, hoor jij dat je gebeld wordt en de leraar hoort het niet. En dan? Dan neem je op? Zal de leraar vást niet horen.
Oud 16-07-2007, 15:28
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Sarah schreef op 16-07-2007 @ 11:35 :
ja precies, en die moest dus van de buis, en sindsdien maken ze reclame met dat er geen vet in de lollys zit.
Pff. Morgen breng ik brood op de markt en zeg ik in de reclame trots dat er geen rattengif in zit.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 16-07-2007, 18:09
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 16-07-2007 @ 16:28 :
Pff. Morgen breng ik brood op de markt en zeg ik in de reclame trots dat er geen rattengif in zit.



net zoiets als de vers afdelingen van de supermarkten.
'alles vers'

Dat mag ik wel hopen ja!
'he wat ligt hier nou te rotten'
'weet ik veel, pak gewoon in '
Oud 16-07-2007, 18:11
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Nou ja, met 'vers' wordt toch wel gesuggereert dat het voedsel pas bereid is en dus extra lekker. In feite betekent het alleen dat een product niet bevroren is, dus het is een vrij overbodige toevoeging want dat kan de klant zelf ook wel zien.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 16-07-2007, 18:33
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 16-07-2007 @ 14:35 :
Ik snap die onhoorbare ringtone ook niet; het is de bedoeling dat leraren hem niet kunnen horen. Dan zit je dus in de klas, hoor jij dat je gebeld wordt en de leraar hoort het niet. En dan? Dan neem je op? Zal de leraar vást niet horen.
M'n vader wil hem op cd hebben voor in de auto, als er weer eens een harry naast hem staat met harde muziek, kan hij die opzetten
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Oud 16-07-2007, 19:44
Yoshimare
Avatar van Yoshimare
Yoshimare is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 16-07-2007 @ 14:00 :
Die reclame van tena lady (of misschien libresse?) over al die vrouwen die lachen, en waar er dan eentje van 't bed valt. Zo irritant
Oh verschrikkelijk ja.

"Echt! Je lacht meer als je je zeker voelt."
Oud 16-07-2007, 22:37
Verwijderd
Citaat:
Yoshimare schreef op 16-07-2007 @ 20:44 :
Oh verschrikkelijk ja.

"Echt! Je lacht meer als je je zeker voelt."
jaha, want iedereen boven de 30 pist in zn broek als ie moet lachen
(ze worden ook steeds jonger in die reclames, is dat al iemand opgevallen? straks maken pubers reclame voor antirimpelcreme)
Oud 17-07-2007, 15:36
Yoshimare
Avatar van Yoshimare
Yoshimare is offline
dan werken de antirimpelproducten dus goed :')
Oud 17-07-2007, 21:24
Verwijderd
Citaat:
Yoshimare schreef op 17-07-2007 @ 16:36 :
dan werken de antirimpelproducten dus goed :')
jij bent stom!
(hihihihihi)
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine die dude uit de grieksaai mythologie #1401
Verwijderd
501 09-06-2011 13:37
De Kantine Waardeloze promotie #3
Martiño
500 13-05-2010 21:15
De Kantine waardeloze promotie
Uice
500 26-07-2008 20:49
De Kantine Ctrl + V #68 of 69, dat is de vraag
PixelDansje
500 04-04-2008 23:18
De Kantine Per slot van saaiheid #146
Verwijderd
500 28-02-2008 15:30
De Kantine De mooiste spel- en grammaticafouten #2.
Uice
500 15-10-2007 23:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:33.