Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-01-2003, 19:44
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
lachen mag, maar ik ben serieus. nee echt waar. het zit namelijk zo. kom de laatste tijd enorm veel leuke kakker meisjes tegen en heb besloten om kakker te worden. mijn stylo is een beetje van alles en nog wat, maar vooral slordig. ben je nog steeds aan het lachen? hou effe op. dusse tips? waar moet ik shoppen? wat is in wbt kak, maar vooral wat vinden vrouwen leuk bij kak jochies?

en niet zeiken, jezelf blijven. mezelf wordt gedefinieerd door de meningen van anderen al dan niet direct met mijn weten. brandt maar los en houdt in het achterhoofd dat ik sexy en aantrekkelijk gevonden moet worden bij het ander kakgeslacht. charmes heb ik al
Advertentie
Oud 23-01-2003, 19:45
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
owja dit doe ik niet omdat ik roos, li en rodina zo ongelovelijk vind
Oud 23-01-2003, 19:46
Mindfields
Mindfields is offline
nou ja, ik had vandaag 2 polootjes van tommy hilfiger aan (donkerblauw en rood) en daaronder een wijde broek van overseas, een spike riem, een ketting en een lange jas, en ik werd nog steeds aangesproken met zwerver.. dus je hebt een lange weg te gaan
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Oud 23-01-2003, 19:57
Aaaaaart..
Avatar van Aaaaaart..
Aaaaaart.. is offline
Citaat:
terror koe schreef:
Post echt elke dag wat je aanhebt in wat-heb-je-aan-topics, en dan uiteraard wel van de juiste merken (copy/paste wat ofzo)
LOL!
Oud 23-01-2003, 19:58
konflict
Avatar van konflict
konflict is offline
noem je stylo niet 'slordig' maar 'nonchalant'
Oud 23-01-2003, 19:58
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Citaat:
GRRR schreef:
owja dit doe ik niet omdat ik roos, li en rodina zo ongelovelijk vind


ga niet te overdreven in polobloesjes rond lopen. Kraag omhoog gewoon niet doen. Natuurlijk VVD, nette broeken, doe wat intellectueels, hockey natuurlijk. Paps moet een volvo aanschaffen. Veel brallen. Je ettiquette kunnen beheersen. Naja en misschien een heeeel klein beetje jezelf blijven
__________________
Freak me baby
Oud 23-01-2003, 19:58
~louise~
Avatar van ~louise~
~louise~ is offline
Je hebt toch zeker wel VVD gestemd he? Anders wordt het bij voorbaat natuurlijk al niets...
Oud 23-01-2003, 19:59
miejrandaa
miejrandaa is offline
Nou, trek 2 poloshirts/bloesjes over elkaar heen en zet de kraag omhoog. Dan ben je al een heel eind. Kraag omhoog wordt al vaak gesuggereerd met 'kakker'.

Uhm qua broeken...Ja nette broeken...hoe zeg je dat...of ribbroeken maar dan weer niet zo wijd, dat gaat weer op de skate. Een nette spijkerbroek doet ook altijd wel goed denk ik.

En qua schoenen. Bootschoenen? Of is dat weer erg fout? Ja zoveel verstand heb ik er ook weer niet zo van hoor, ben zelf absoluut niet op de kak. Hou meer van wat apartere kleding. Nou goed schoenentips komen hier niet echt uit mijn hoofd rollen.

Heb je hier al een beetje wat aan? Hope so!
__________________
Ik Zeg Altijd Maar: Eet Een Banaan En Hou Je Smoel
Oud 23-01-2003, 20:00
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
miejrandaa schreef:
Nou, trek 2 poloshirts/bloesjes over elkaar heen en zet de kraag omhoog. Dan ben je al een heel eind. Kraag omhoog wordt al vaak gesuggereerd met 'kakker'.
Nee! Mensen, trap er niet in! het werkt niet!
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Oud 23-01-2003, 20:03
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Citaat:
Parallel schreef:
Nee! Mensen, trap er niet in! het werkt niet!
Inderdaad dat is zooo van gister
__________________
Freak me baby
Oud 23-01-2003, 20:05
Verwijderd
Als je de outfit hebt, ben je al ver:

- Overhemd met leuk patroontje, beetje lichte kleur, tegen wit aan, met ruitjes motief ofzo. Extreem foute kleuren zijn goede kleuren, knal geel ofzo is hip verantwoord, als het maar fel en opvallend is. Spreekt een overhemd je niet aan, doe dan een polo.

- Evt v-neck/crew-neck wollen trui. Kleur moet goed contrast vormen met je kraagje, en de mouwen moet je natuurlijk van je overhemd over de mouwen van de trui omslaan. Kraag semi up is hip verantwoord.

- Sportief is een rugby.

- Pantalon, geldt hetzelfde bij wat betreft kleur. Knalrood is hip (mits je het kan combineren), maar meest voorkomend is khaki/donkerblauwe chino's.

- Anders een spijkerbroek, maar dat moet dan wel zo'n hippe gebleekte zijn (niet te overdreven natuurlijk), of een egaal doch lichte spijkerbroek.

- Riem, standaard he?

- De schoenen. Bootschoenen / gympen (all stars, geen skateschoenen)/ klakkers / stevige schoenen (geen kisten, maar timbs e.d.).

- Dikke winterjas/zeiljack, zoek maar op gaastra / polo jeans en je hebt vast wel wat typisch.

als het eventueel kan, zorg dat je het van een van deze merken kunt krijgen: Tommy Hilfiger / Gant / Dockers / Ralph Lauren, maw, de amerikaanse merken waar ballo niets nieuws is

^^ aldus de stereotype kakker waar ik zowat elke dag over struikel.

Nu de walk:
Beeld in dat je een banaan in je kont hebt, en probeer daar maar eens te lopen zonder dat de banaan valt (beeld maar in dat er een granaat in zit ofzo, bouten behoort dus tot het verleden.))

Nu de talk:
Prop heel veel kauwgom in je bek en probeer daar maar mee te praten.

Laatst gewijzigd op 23-01-2003 om 20:07.
Oud 23-01-2003, 20:27
Ik ben de Walrus!
Ik ben de Walrus! is offline
Is al eens een topic geweest: Hoe wordt ik.....

Maar ik zal mezelf even kwooten:

Citaat:
Hoe wordt je een echte KAKKER


- Leer ABN. Als rasechte kakker kan je natuurlijk niet aankomen met een boers accent. Oefen die rollende r alvast zodat je daar niet op betrapt wordt. Boerse accenten zijn uit den boze, evenals negerpraat enzow.
- Draag kraagjes. Een kakker met ontblote nek is geen gezicht. Hoe meer kraagjes hoe beter! En natuurlijk wel je kraagje omhoog doen dan.
- Koop polo's. Begin met een stuk of twintig, want je draagt er natuurlijk minstens 3 over elkaar. Pastelkleuren zijn natuurlijk het best. Kraagje up offcourse.
- De echte wanabee-kakker loopt enkel en alleen rond in Polo Ralph Lauren of Lacoste polo's. Wil je je als doorgewinterd kakker van de grote meute onderscheiden, dan schaf je ook polo's van merken als Scapa, River Woods enzovoorts aan.
- Voor de wat koudere dagen heb je als echte kakker twee opties. Ten eerste kan je natuurlijk een overhemd aandoen, liefst van een gerennomeerd merk met bijbehorend beestje op de borst. Schuin gestreepte gekreukte overhemden die tegenwoordig zo hip zijn, zijn uit den boze. De tweede optie is het klassieke rugbyshirt, van Gant, Barbarian over River Woods. Allen vanzelfsprekend verkrijgbaar bij de Bonnetrie en Steppin' Out.
- Zorg ook dat je schoenen er netjes uitzien. Timberlands zijn altijd goed, of bootschoenen
- De echte kakker rijdt niet op een scooter. Vanaf de achtiende verjaardag kan paps porche geleend worden, maar daarvoor wordt de fiets gebruikt, liefst zo'n mooie gazelle damesfiets (oma-fiets).
- Speel hockey. Golf en tennis mag ook (en eventueel voetbal, maar dan enkel bij de Koninklijke Haagsche Cricket & Voetbal Vereniging). Zorg dat pappa in het bestuur zit, of toch minstens in de 'Business Club'.
- Na afloop van de training of de wedstrijd ga je in het clubhuis 'bieren', 'gele rakkers scoren' of 'freddy gezelschap houden'.
- Wees arrogant en zelfverzekerd. Laat je niet in met het proletariaat. Daar is niets mis mee, maar het is gewoon niet jouw soort mensen. Ze passen niet zo goed bij je. Ook discrimineer je niet. Het is toch statistisch bewezen dat allochtonen over het algemeen werkloos en crimineel zijn Mocht een van deze andere bevolkingsklassen toch proberen met je in aanraking te komen dan kan je een aantal dingen zeggen:
*Whatever (natuurlijk inclusief de wegwuivende handbeweging)
*I'm up here, you're down there and we just don't match (met je hand het niveau aangeven en duidelijk maken dat die niet overeenkomen)
*Window.. (met je handen een ruit maken en heel arrogant kijken)
*Mocht een of andere onverlaat je toch aangeraakt hebben, vergewis je er dan van dat je zo snel mogelijk je trui op betreffende plek schoonklopt. Wat denkt ie wel, je dure kleren...
- Er zijn een paar worden waar kakkers duidelijk aan kunnen zien of iemand wel OSM is. Leer daarom deze woorden:
*Auto in plaats van wagen, kar
*IJskast in plaats van koelkast
*Taartje in plaats van gebakje
- Ook kan je niet zomaar overal naartoe op vakantie. Ver en exotisch kan altijd, maar blijf je binnen Europa dan zijn er een paar mogelijkheden:
Zomer:
*Marbella
*St. Tropez
*Antibes/Juan les Pins
Winter:
*Arosa
*Lech
*Gstaad
*Courchevel

See you at the 19th hole!
Allemaal met een korreltje zout te nemen ofkors
__________________
Wie het laatst lacht, heeft de grap niet begrepen..
Oud 23-01-2003, 20:28
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
hehehe. ok doop. ownee wacht.

super kerel dank u zeerrrr, ik zal een dezerrr dagen een nieuw outfitje aanschaffen en zal u het te zien krijgen dmv foto's op dit allercharmante forumpje.
Oud 23-01-2003, 20:32
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
weetje, jezelf zijn
misschien hoef je niet kakker te worden om bij de kakker vrouwtjes in de smaak te vallen. Ik zou me gewoon "stijlvoller" kleden, en gewoon zorgen dat je zelf iemand met stijl bent,
iemand met principes en opvattingen (maakt niet uit wat, zolang je er maar consequent in bent). en dan natuurlijk gewoon een kakkervrouwtje mee uit vragen

nou, veel succes bij de kakkervrouwtjes.
Oud 23-01-2003, 21:50
charly not
Avatar van charly not
charly not is offline
in mijn ogen heb je kakkers en heb je kakkers...
Kakker 1. Is gewoon echt kak ala kak.. en dan bedoel ik altijd polo/overhemd met merkje, netjes gekamd haar, dockers (rib)broek en dergelijke, timberlands/bootschoenen. Gaastrajas/HH of wat dan ook. Maar deze jongens hebben vaak ook nog iets anders, net dat ene beetje wat het in mijn ogen nou weer net te maakt.. een bepaalde uitstraling, die je gewoon hebt of niet.. Meestal gewoon super arrogant.. van 'kijk mij, ik heb geld"
-> voorbeeld... ga hier eens kijken: www.school-feest.tk
Nou, genoeg voorbeelden van echte kakkers..
Wat, in mijn ogen ook kak is.. maar in mindere en meer beschaafdere wijze is gewoon.. netjes gekleed, overhemd of er nou een merk op zit of niet.. Het is gewoon een bepaalde manier van kleden. Gewoon verzorgd, haar meestal in scheiding e.d

ah fijn, ik weet niet wat jij wil 'worden' maar pas je 'stijl' gewoon aan bij wat ook enigszins bij jou past.. en als je zo graag 'kak'-meiden wil versieren, dan hoef je er echt niet superkak uit te zien.. dat kan ik je verzekeren
__________________
whine whine whine, to be or not to be...I'm dead
Oud 23-01-2003, 21:52
charly not
Avatar van charly not
charly not is offline
ow, en je CU2 aanpassen natuurlijk zag ik net
__________________
whine whine whine, to be or not to be...I'm dead
Oud 23-01-2003, 22:11
Verwijderd
Citaat:
Ik ben de Walrus! schreef:
Maar ik zal mezelf even kwooten:

Allemaal met een korreltje zout te nemen ofkors
Ik mag hopen dat dat een flinke korrel is...'Hoe wordt je kakker'. En dan daaronder: 'Praat ABN'.

Oud 24-01-2003, 00:16
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
konflict schreef:
noem je stylo niet 'slordig' maar 'nonchalant'
Nee nonchi.
__________________
.
Ads door Google
Oud 24-01-2003, 08:22
Verwijderd
kakker moet je zijn,
niet worden...

je moet het gewoon in je hebben...
Oud 24-01-2003, 08:53
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
nare man schreef:
Ik mag hopen dat dat een flinke korrel is...'Hoe wordt je kakker'. En dan daaronder: 'Praat ABN'.

OBN zou beter zijn, als in
Overdadig Beschaafd Nederlands
__________________
The best thing since canned vegetables.
Oud 24-01-2003, 08:55
a new noise
a new noise is offline


ik werd zelf vroeger ook gepest dus ik zeg nix
__________________
The best thing since canned vegetables.
Oud 24-01-2003, 10:29
soffietje
soffietje is offline
Citaat:
McLaren schreef:
kakker moet je zijn,
niet worden...

je moet het gewoon in je hebben...
mee eens
__________________
bruce almighty..:do you like jazz??let me play something for you....
Oud 24-01-2003, 10:38
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
soffietje schreef:
mee eens
een geforceerde kakker is inderdaad maar een pauper
__________________
The best thing since canned vegetables.
Oud 24-01-2003, 10:45
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
Citaat:
rodina schreef:
Inderdaad dat is zooo van gister
Ik weet niet veel over kakkers, maar dit is een uitspraak die je als kakker uiteraard veel en overal moet herhalen.
__________________
qkw <3
Oud 24-01-2003, 11:11
substantial
Avatar van substantial
substantial is offline
Citaat:
rodina schreef:
Inderdaad dat is zooo van gister
als ik zo al die topics lees, der is wel veel gebeurd gister he?
__________________
{http://www.alsikopmehoogte.com}{ik had vanochtend een geweldig idee, maar het beviel me niet}{die sterfscene moet levendiger}
Advertentie
Oud 24-01-2003, 12:11
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Citaat:
a new noise schreef:
[IMG][/IMG]

ik werd zelf vroeger ook gepest dus ik zeg nix
Die komen uit Arnhem
__________________
Terug in NL!
Oud 24-01-2003, 14:54
Verwijderd
kneus
Oud 24-01-2003, 15:19
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
triple-X schreef:
kneus
wat je zegt ben je zelf
__________________
The best thing since canned vegetables.
Oud 24-01-2003, 15:37
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
Citaat:
charly not schreef:
in mijn ogen heb je kakkers en heb je kakkers...
Kakker 1. Is gewoon echt kak ala kak.. en dan bedoel ik altijd polo/overhemd met merkje, netjes gekamd haar, dockers (rib)broek en dergelijke, timberlands/bootschoenen. Gaastrajas/HH of wat dan ook. Maar deze jongens hebben vaak ook nog iets anders, net dat ene beetje wat het in mijn ogen nou weer net te maakt.. een bepaalde uitstraling, die je gewoon hebt of niet.. Meestal gewoon super arrogant.. van 'kijk mij, ik heb geld"
-> voorbeeld... ga hier eens kijken: www.school-feest.tk
Nou, genoeg voorbeelden van echte kakkers..
Wat, in mijn ogen ook kak is.. maar in mindere en meer beschaafdere wijze is gewoon.. netjes gekleed, overhemd of er nou een merk op zit of niet.. Het is gewoon een bepaalde manier van kleden. Gewoon verzorgd, haar meestal in scheiding e.d

ah fijn, ik weet niet wat jij wil 'worden' maar pas je 'stijl' gewoon aan bij wat ook enigszins bij jou past.. en als je zo graag 'kak'-meiden wil versieren, dan hoef je er echt niet superkak uit te zien.. dat kan ik je verzekeren
WTF !! ik ken een paar van deze rakkers ik weet zeker dat minstens 2 van deze knapen hier in het mooie Zevenaar zijn geweest/op school hebben gezeten.

HA Zevenaar dé wereldstad van Nederland
__________________
Subtiel
Oud 24-01-2003, 15:43
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Citaat:
AtHell schreef:
WTF !! ik ken een paar van deze rakkers ik weet zeker dat minstens 2 van deze knapen hier in het mooie Zevenaar zijn geweest/op school hebben gezeten.

HA Zevenaar dé wereldstad van Nederland
Arnhem zeg ik tochhh (en omstreken)
M'n ex heeft daar ook op schule gezeten vandaar... plus ik heb er een aantal van die foto's op Sneekweek ontmoet jaja... (zijn wel beetje kneusjes Rokas je moet het toch anders aanpakken )
En Max (Bliksem) zal ze ook wel kennen
__________________
Terug in NL!

Laatst gewijzigd op 24-01-2003 om 15:47.
Oud 24-01-2003, 15:48
Dwarfie
Dwarfie is offline
Luzac gaan de mensen heen die niet genoeg aandacht krijgen op een gewone middelbare school (lees: te dom zijn voor vwo, maar het wel willen halen) en wiens ouders veel geld hebben. Op het Luzac rammen ze je de stof gewoon door je strot, net zo lang tot je het begrijpt. Huiswerk niet af = tot 5 uur nablijven.
__________________
ok
Oud 24-01-2003, 15:50
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Dwarfie schreef:
Luzac gaan de mensen heen die niet genoeg aandacht krijgen op een gewone middelbare school (lees: te dom zijn voor vwo, maar het wel willen halen) en wiens ouders veel geld hebben. Op het Luzac rammen ze je de stof gewoon door je strot, net zo lang tot je het begrijpt. Huiswerk niet af = tot 5 uur nablijven.
Das wel erg zielig, als het waar is....
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 24-01-2003, 15:51
Dwarfie
Dwarfie is offline
Citaat:
Evil-Cherry schreef:
Das wel erg zielig, als het waar is....
Ik heb er zelf niet op gezeten, maar dat is wat ik er van gehoord heb
__________________
ok
Oud 24-01-2003, 15:55
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Citaat:
Dwarfie schreef:
Luzac gaan de mensen heen die niet genoeg aandacht krijgen op een gewone middelbare school (lees: te dom zijn voor vwo, maar het wel willen halen) en wiens ouders veel geld hebben. Op het Luzac rammen ze je de stof gewoon door je strot, net zo lang tot je het begrijpt. Huiswerk niet af = tot 5 uur nablijven.
Dat is niet waar. Ik ken een boel mensen die Luzac of De Boer of iets in die richting hebben gedaan en die zijn echt niet allemaal dom Zijn gewoon mensen die op een normale school geen reet uitvoeren en dit als een laatste hoop zien, en ja als je geld hebt, tis wel effectief. Je kunt praktisch niet anders dan slagen. Ik vind het verder ook een beetje jammer hoor.. mijn ex bijv. die ook Luzac heeft gedaan had gewoon geen zin om iets te doen op school... dus ouders zeiden hoppa jij gaat daar naartoe en vervolgens heeft ie toch zn diploma gekregen. Beetje triest allemaal, maar ja, het werkt wel. Ken ook iemand die nu een jaar 6VWO over doet om een hoger gemiddelde te halen, zodat ie komend jaar misschien wel wordt ingeloot voor geneeskunde (dit jaar uitgeloot). Tis gewoon gebruik maken van een luxe positie.
Enne, over dat tot 5 uur nablijven; je zit volgens mij sowieso wel tot een uurtje of 5, 6 op school...
__________________
Terug in NL!
Oud 24-01-2003, 15:56
zomer_oud
zomer_oud is offline


Ik vin die met die rechtse wel een goed voorbeeld van een 'kakker'

heb verder nog twee foto's gevonden van 2 meisjes die best eens naar zeeland mogen komen van mij.





ziet er ook wel lief uit

Verder zou ik gewoon eens proberen om met een paar kakkers vrienden te worden, komt de rest wel vanzelf

sorry maar zomer kan zijn lach niet in houden
loser...
Oud 24-01-2003, 15:56
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
Citaat:
Esmée schreef:
Arnhem zeg ik tochhh (en omstreken)
M'n ex heeft daar ook op schule gezeten vandaar... plus ik heb er een aantal van die foto's op Sneekweek ontmoet jaja... (zijn wel beetje kneusjes Rokas je moet het toch anders aanpakken )
En Max (Bliksem) zal ze ook wel kennen
Ik zag je post staan maarja.. elke kans om zevenaar te promoten is er een

(en uiteraard 0wnt dick de ander posts die er op volgen )
__________________
Subtiel
Ads door Google
Oud 24-01-2003, 15:58
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Citaat:
AtHell schreef:
Ik zag je post staan maarja.. elke kans om zevenaar te promoten is er een

ja zevenaar the place to be
__________________
Terug in NL!
Oud 24-01-2003, 16:00
Yezzica
Yezzica is offline
euh....zegt de persoon rechts genoeg????
[IMG]http://www.the-grand.nl/photos/zat-1...3/DSC00042.jpg[/IMG]
en anders:

blousje: Tommy Hilfiger of Ralph Lauren (en dan natuurlijk wel oranje, geel of roze eh?)
broek: een spijkerbroek van g-star, of een ribje
schoenen:timberlands met sokken/bootschoenen zonder sokken/puma's zonder sokken
jas: donkergroen/blauw met capuchon met bontrand (eskimo-look)
je haar: netjes, veeeeel gel
en verder moet je natuurlijk wel beetje mee kunnen praten in de wereld van golf, hockey, bentley's en de VVD.

Suc6 d'r mee

En luister nou maar naar mij, bij mij op school is 90% zo....

Laatst gewijzigd op 24-01-2003 om 16:05.
Oud 24-01-2003, 16:00
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
precies

In die foto hierboven staan breezer jongens geen kakkers.
__________________
Subtiel
Oud 24-01-2003, 16:02
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
zomer schreef:
[B]
die donkere zit altijd bij mij in de bus, wel een aardige kerel
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Oud 24-01-2003, 16:03
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Yezzica schreef:
euh....zegt dit genoeg
Dit zegt iig dat de streepjes- en blauwe blousejes inde aanbieding waren...
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 24-01-2003, 16:07
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Citaat:
Esmée schreef:
Rokas je moet het toch anders aanpakken )
Oh ik zei rokas, ik bedoelde GRRR
__________________
Terug in NL!
Oud 24-01-2003, 16:08
lola-love
lola-love is offline


om een egte kakker te zijn moetje natuurlijk wel in wassenaar op school zitte!

__________________
****:rolleyes:****
Oud 24-01-2003, 16:08
SpiritX
Avatar van SpiritX
SpiritX is offline
Erg grappig die foto's... Zo typisch
Allemaal rode koppen van de warmte, zweet stroomt ze nog net niet over hun wangen; maar vooral die zeer praktische lamswollen trui niet uit doen (kan ik me iets bij indenken overigens, binnen een half uur heb je in zo'n discotheek klimaat in zo'n outfit zweetplekken onder je oksels die rijken tot je heupen ) .....

* ruikt prompt weer de zweetlucht van zulke a-prakische stinktypes op sneekweek *
Oud 24-01-2003, 16:20
Verwijderd
Wat je allemaal niet over wil hebben voor een meisje...damn.

Maar ja, wat ze zeggen klopt: Liefde maakt blind. Als dit een echt serieuze topic heb: Respect. Respect voor de jongen die zijn eigen identiteit opgeeft voor een vrouw.


*wat een serieuze reply *
Oud 24-01-2003, 16:23
Verwijderd
scheiding, bootschoenen eh....je moet de goeie R hebben, een kakker zonder een kak R is geen echte kakker, luister ff hans teeuwen - Rupert en je snapt wak bedoel.....
Oud 24-01-2003, 16:41
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
Citaat:
Wim Wok schreef:
wie dit serieus neemt is gek

muhahaha


maar effe serieus. wie van jullie durft toe te geven zichzelf te veranderen om geaccepteert te worden in hun omgeving? iedereen doet dat wel.

en voor de niet zo snuggere mensen die mij niet kennen. ik was niet serieus. het is deels waar dat ik ongelovelijk veel mooie kakkermeisjes ben tegengekomen de laatste tijd, maar dat ik mezelf echt niet ga veranderen in een kakker. nu lukt het nml makkelijk
Oud 24-01-2003, 16:47
Verwijderd
Citaat:
GRRR schreef:
muhahaha


maar effe serieus. wie van jullie durft toe te geven zichzelf te veranderen om geaccepteert te worden in hun omgeving? iedereen doet dat wel.

en voor de niet zo snuggere mensen die mij niet kennen. ik was niet serieus. het is deels waar dat ik ongelovelijk veel mooie kakkermeisjes ben tegengekomen de laatste tijd, maar dat ik mezelf echt niet ga veranderen in een kakker. nu lukt het nml makkelijk
ik was al ff bang..alhoewel ik wel denk dat bootschoenen je goed zouden staan hoor
Oud 24-01-2003, 16:51
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
ja dan ben ik wel langer maar daarmee is het ook niet lekker skaten
Oud 24-01-2003, 17:06
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Citaat:
GRRR schreef:
en voor de niet zo snuggere mensen die mij niet kennen. ik was niet serieus. het is deels waar dat ik ongelovelijk veel mooie kakkermeisjes ben tegengekomen de laatste tijd, maar dat ik mezelf echt niet ga veranderen in een kakker. nu lukt het nml makkelijk
Ik dacht al
Meisjes vallen niet op kakkers
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:27.