Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2005
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-04-2005, 18:14
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
... of bent gezakt: Wie is de eerste die het komt te weten?
Hoe reageer je wanneer je wordt opgebeld met de mededeling dat je het hebt gehaald (of wanneer je niet wordt gebeld wat hetzelfde betekend) en hoe denk je te gaan reageren als je wordt gebeld met de mededeling dat je bent gezakt?

doen veel van je vrienden ook examen? hebben jullie een 'deal' gemaakt met wat jullie gaan doen wanneer je slaagt (wij zouden bijv. met z'n alle een groot feest geven).

Hang je de vlag buiten als je geslaagd bent? of boeit dat jou allemaal niet zo?

xxx fantome
__________________
Dit is een coole sig.
Advertentie
Oud 04-04-2005, 18:16
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
@ forumbazen: ik zie net dat er een topic is over wat je gaat doen na je examens... heb die ff geopend, zit wel wat verschil in maar heeft ook overeenkomsten met deze. Wil(len) je / jullie even kijken of deze weg moet?!

XXX fantome
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 04-04-2005, 18:29
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Lijkt me geen probleem hoor.

Ik denk dat het voor mij niet zo heel erg spannend wordt, maar ik bel ws als eerst mijn oma en iedereen van het gezin die niet thuis is. Daarna bel ik een paar goede vriendinnen en gaan we naar school geloof ik.
__________________
Oud 04-04-2005, 19:13
wann
Avatar van wann
wann is offline
Op m'n luie aarsch zitten, of ik nou geslaagd ben of niet. Ook lol hebben, of ik nou geslaagd ben of niet.

Als ik geslaagd ben gaan we naar school om daar te gaan leedvermaken. Als ik gezakt ben ga ik naar school om daar geleedvermaakt te worden.
Oud 04-04-2005, 19:19
Graph
Avatar van Graph
Graph is offline
als ik geslaagd ben ga ik als eerste mn vriend bellen en daarna mijn vriendin, ouders, zus, en op msn tegen iedereen uit gillen van blijdschap ..

als ik gezakt ben ga ik jankend in mn bed liggen aangezien ik MOET slagen
Oud 04-04-2005, 19:54
Bloedpropje
Avatar van Bloedpropje
Bloedpropje is offline
'je bent geslaagd' 'uiteraard'

en dan ga ik uhh.. weetikveel
Oud 04-04-2005, 20:07
Linda1985
Linda1985 is offline
Nou toen ik vorig jaar zakte wist ik dat al van te voren dus de uitslag deed me niet zo heel veel.

Maar dit jaar, als ik zak wordt ik echt gek, dan is me pa heel boos denk ik en dan is t echt ellende

Als ik slaag, ben ik superblij, bel ik mn vriend op en mn pa en ga ik gebak halen enzow maargoed ik wil er nog niet over nadenken. Eerst maar es zien te slagen.
__________________
Eej...Houdoe he!
Oud 04-04-2005, 20:22
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
mn ouders als ze niet thuis zijn, mn vriend, en de rest van mn vriendinnen! daarna natuurlijk lj, forum etc want als ik slaag ben ik wel superblij!
Oud 05-04-2005, 08:48
missy-home
Avatar van missy-home
missy-home is offline
het helehuis door springen en heel erg blij zijn en tegen iedreen zeggen dat ik geslaagt ben die het wil horen
__________________
vrolijk,hyper,blij, humm geweldig
Oud 05-04-2005, 10:15
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
missy-home schreef op 05-04-2005 @ 09:48 :
het helehuis door springen en heel erg blij zijn en tegen iedreen zeggen dat ik geslaagt ben die het wil horen
en die het niet horen willen
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 05-04-2005, 10:22
Rippin Kittin
Avatar van Rippin Kittin
Rippin Kittin is offline
Toen ik vorig jaar te horen kreeg dat ik gezakt was, heb ik eerst kei hard gehuild...
Toen een aantal van mijn vrienden en vriendinnen me opbelden om me te feliciteren, heb ik het ook aan hen verteld, maar ik ging niet speciaal mensen opbellen of zo om het te melden

dat was hetzelfde met mijn herexamen; daarvoor had ik net 1 tiende te laag gehaald... toen ik gebeld werd met die mededeling moest ik weer janken...
en dat terwijl ik zelden huil
__________________
I'm insane, what's YOUR excuse?!
Oud 05-04-2005, 11:08
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Ik denk dat ik of héél erg hyper en blij reageer of dat ik juist heel rustig iets zeg van: oh ok, dat is mooi Daarna meld ik m'n ouders het goede (of slechte) nieuws en verder weet ik het nog niet. Ik zal het waarschijnlijk ook wel in m'n msnnaam ofzo zetten.
Oud 05-04-2005, 11:47
Smobbo
Avatar van Smobbo
Smobbo is offline
Als ik slaag:
Ik ga eerst een tijdje blij zitten glimlachen...
Daarna m'n vriendin opbellen (als die er nog niet is), idem voor mn ouders/zus. Dan de rest van de fam en mn vrienden bellen, 's avonds ff een feestje geven (als tenminste de meeste geslaagd zijn).

Als ik zak:
Ik ga eerst een tijdje gedesillusioneerd voor me uit staren...
Daarna m'n vriendin opbellen (als die er nog niet is), idem voor mn ouders/zus. De rest die komt het dan wel te weten als ze zelf bellen. Mn vrienden bellen me wss wel met hun goede nieuws, en dan meld ik ff dat ik gezakt ben, 's avonds ga ik niet naar een feestje als iemand die geeft. En dan kijken welke mogelijkheden ik heb om het in de zomer alsnog te halen (als ik dat nog niet weet)
__________________
WOEi !
Oud 05-04-2005, 12:08
Susanne
Susanne is offline
als ik slaag denk ik dat ik samen met mijn zus een klein feestje hou, voor een paar vrienden.....ik weet niet of we de vlag uit doen, waarschijnlijk wel

als ik zak: niet aan de orde
__________________
In a burgundy dress lookin' finer than a french wine
Oud 05-04-2005, 12:13
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Als ik zak ga ik huilen en dan zal mijn moeder wel mijn vader bellen of zo En mijn moeder neemt speciaal vrij die dag En als ik slaag, ga ik het zelf aan iedereen melden
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 05-04-2005, 13:07
Phlox
Avatar van Phlox
Phlox is offline
Ik ben niet zo goed in emoties uiten
Waarschijnlijk zeg ik iets heel droogs aan de telefoon, dan ga ik door het huis huppelen 'dat het eindelijk' voorbij is. Mn vriend smsen want wil de lijn niet bezet houden omdat hij ook gebeld wordt.
Ohja en nog diezelfde dag een buurtborrel
En daarna waarschijnlijk examenfeestjes aflopen.

Het moet ook wel heel raar lopen als ik niet slaag, maar ik kan me goed voorstellen dat ik dan erg moet huilen.
Oud 05-04-2005, 13:12
filia dei
Avatar van filia dei
filia dei is offline
wij moeten zelf daarheen bellen. Volgens zit ik achter de computer zegt mijn moeder 'bel nog effe' dan zeggen ze je bent geslaagd en daarna zeg ik tegen me mamma ik ben geslaagd en duik weer achter de computer. Terwijl me moeder en me zusjes hysterisch blij lopen te doen.

(en als ik zak hetzelfde denk, maar t'is onmogelijk om met mijn cijfers nog te zakken dus )

één vriend van mij doet dit jaar examen de rest zit is vorig jaar blijven zitten. Ik geloof niet dat ik direct die avond een examen feestje ga vieren. Want we horen het als het goed is op donderdag en dan is de generale repetitie van een toneelgroep waar ik bij zit dus.

Ik mag wel verder op een groot tuinfeest geven (maar dat is tegelijk samen ook met me verjaardig)
__________________
Leve het heilige aluminium conserven blikje met haring in tomaten saus! Dood aan de spellingcorrector!
Oud 05-04-2005, 13:22
xXanneXx
xXanneXx is offline
als ik slaag.. pff.. dan eerst ff heel hard lachen over wat ik de afgelopen 5 jaar toch wel niet voor inspanning heb geleverd.. hehe.. en dan paar vriendinnen bellen, op t gastenboek van onze vriendinnensite heel groot neerzetten dat ik ben geslaagd... dan cijferlijsten op school ophalen en met de hele school naar t cafe!! en met diploma uitreiking nog feestje op school, nog xtje galabal.. pff.. kheb er helemaal zin in!!
__________________
You're so fuckin' special I wish I was special...
Ads door Google
Oud 05-04-2005, 13:24
Verwijderd
Ik weet nog niet, ik neem aan dat mijn moeder thuis is dus die zal ik het eerst wel vertellen, dan bel ik mijn vader en vermoedelijk mijn oma (als mijn moeder dat nog niet gedaan heeft). En mijn vrienden weet ik nog niet omdat die bijna allemaal zelf op het telefoontje zitten te wachten of ze het gehaald hebben.

Bij zakken weet ik het niet, maar dat wordt vrij moeilijk of ik moet het echt heel erg verknallen allemaal.
Oud 05-04-2005, 13:34
maddix
Avatar van maddix
maddix is offline
als ik hoor dat ik geslaagt ben ga ik eerst heeeeel blij zijn, me moeder is waarschijnlijk ook thuis dus die weet het dan ook als eerste.
daarna gelijk me vriend en me vader bellen.. en vrienden denk ik sms-en voordat ik ze een hartverzakking bezorg door ze te bellen...
en als ik gezakt ben (wat me sterk lijkt hoor) ga ik zwaar balen alleen denk ik.
na de examens ga ik nog wel een examenfeest geven met nog een vriendin en een vriend waarschijnlijk.. das wel tof
Oud 05-04-2005, 14:07
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Wij hebben vorig jaar heel de middag dat je gebeld kon worden met 8 vriendinnen op msn spelletjes zitten spelen. Zo ging de tijd lekker snel en waren de personen die twijfelden over of ze geslaagd waren tenminste afgeleid. Af en toe typte iemand 'even w88, telefoon' oid in. Dat was wel spannend
Op een gegeven moment kwam er iemand anders online met de titel 'geslaagd'. Diegene had naar school op gebeld om te vragen of alle gezakten al gebeld waren: dat was zo. En dus waren we allemaal geslaagd. Ik heb de vlag buiten gehangen, werd door m'n ouders en buren gefeliciteerd en ben naar school toe gefietst. Was echt mega gezellig op het schoolplein met alle geslaagde leerlingen en de docenten die heel informeel en vrolijk waren. 's avonds visite thuis van m'n oma en tantes.
Dat was echt zooooooooooo'n toffe dag!
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 05-04-2005, 14:10
Verwijderd
Als ik telefoon krijg en hoor : 'je bent geslaagd" ga ik eerst heel hard gillen, waarschijnlijk in het bijzijn van mijn ouders en broertje. Dan ren ik naar de overkant van de straat naar mijn beste vriendin en vergeet ik in mijn blijheid me oma en vriendinnen te bellen, maar die zie ik wel op school.
Oud 05-04-2005, 14:19
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
bij ons bellen ze niet. ze komen aan de deur met een envelop.

als ik gezakt ben krijg k t waarschijnlijk heel erg benauwd, raak ik in paniek en flitst alles voor me voorbij, krijg k tranen in me ogen, vertel het, en ga op mn kamer zitten.

Als ik geslaagd ben schreeuw ik het hele huis bjielkaar van vreugde. en kga de vlag uithangen met me tas er aan

k kan ook gwn de envelop niet openmaken, weggooien, naar de diplomauitreiking gaan en maar zien of me naam genoemd wordt
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Oud 05-04-2005, 14:20
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
Surprise schreef op 05-04-2005 @ 15:10 :
Als ik telefoon krijg en hoor : 'je bent geslaagd" ga ik eerst heel hard gillen, waarschijnlijk in het bijzijn van mijn ouders en broertje. Dan ren ik naar de overkant van de straat naar mijn beste vriendin en vergeet ik in mijn blijheid me oma en vriendinnen te bellen, maar die zie ik wel op school.
je ziet je oma op school?
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Oud 05-04-2005, 14:28
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
euhm... geen idee, ik heb t diplomaatje niet echt nodig. als ik slaag misschien mn pa lief aankijken, vragen of-die mn auto wil vervangen door een nieuwe,maar that'l never happen, dus ach...
__________________
Aut Caesar aut nullus
Advertentie
Oud 05-04-2005, 17:19
muts8848
Avatar van muts8848
muts8848 is offline


ik ga gillen, lachen, huilen, bleren, schreeuwen van geluk!!

__________________
ego quoque nescio quid hic scriptum est
Oud 05-04-2005, 18:15
Nice Guy 3
Nice Guy 3 is offline
Als ik hoor dat ik geslaagd ben, met nadruk op 'Als', ga ik het grootste feest van mijn leven vieren. Ik heb vier jaar lang hard gewerkt om mijn diploma te halen. Helaas kon ik het vijfde jaar niet meer handelen, daarom zit ik nu ook in grote twijfel of ik wel enige kans maak hahaha! Op goed geluk dan maar. Iedereen succes over een paar weekjes en ik hoop dat we met z'n allen lekker slagen, zodat we die zeer irritante docenten nooit emer terug hoeven te zien, behalve als we onze ex-vriendjes en -vriendinnetjes gaan uitlachen omdat ze nog op school moeten zitten!

XXX
Oud 05-04-2005, 19:08
koekiemonstertje
Avatar van koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
ik hoop dat ik een geintje kan maken tegenover mijn ouders en mijn broertje en zusje

Als de school belt en zegt dat ik geslaagd ben dat ik ga huilen en heel serieus doen en dan denken ze dat ik gezakt ben.... Ik zie die gezichten al voor me!

Dat lijkt me eg lache , maar er gaat vast zoveel adrealine door je heen dat je er geen geintje over kan maken....
__________________
Dromendief
Oud 05-04-2005, 21:00
Verwijderd
Als ik slaag.. dan gil ik de hele buurt bij mekaar. Alles en iedereen mag weten dat ik godverdomme geslaagd ben. En dan bel ik mn beste vriendin en mn beste vriend en mn oma en mn opa en mn andere oma en mn tante&oom..

En dan naar de supermarkt.. de grootste taart halen die ik maar kan vinden en die helemaal opvreten.
Oud 05-04-2005, 23:34
PV
PV is offline
Ik wist wel dat ik geslaagd zou zijn, dus het kwam niet als een verrassing. We hadden met een vriendengroepje op MSN afgesproken, helaas was iemand gezakt dus dat was minder
Ik heb een schooltas uit het raam gehangen.
Oud 06-04-2005, 08:51
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Denk mijn ouders en mijn beste vriendin als eerste, in welke volgorde dan ook EN dan ehm iedereen die het horen wil ofzo

en vlag... volgens mij hebben we geen vlaggenstok ding of zo'n geval om hem in te prikken maar dat zien we dan wel weer daar ga ik niet van wakker liggen
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 06-04-2005, 09:19
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
marrel schreef op 06-04-2005 @ 09:51 :
Denk mijn ouders en mijn beste vriendin als eerste, in welke volgorde dan ook EN dan ehm iedereen die het horen wil ofzo

en vlag... volgens mij hebben we geen vlaggenstok ding of zo'n geval om hem in te prikken maar dat zien we dan wel weer daar ga ik niet van wakker liggen
Dan hang je een vlag voor het raam
of bij de buren, met een grote pijl naar jullie huis
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 06-04-2005, 17:17
Liss
Avatar van Liss
Liss is offline
Krijg vanavond te horen of ik Frans1 gehaald heb, brrr..
Talen is voor mij echt het grootste probleem, sta overal goed voor alleen mn 3 verplichte talen zijn drie vijven.. Dus als ik Frans gehaald heb dan moet ik vrijdag Duits ophalen maar dat maakt dan ook nog weinig uit of ik het haal of niet

Maar als ik in juni hoor dat ik slaag dan ben ik heel erg blij heb ik toch bewezen dat het wel kan op deze manier als ik het wil wat vele mensen niet zullen verwachten en dat is wel leuk
__________________
Everything should be made as simple as possible, but not simpler.
Oud 06-04-2005, 17:29
Nomen Est Omen
Avatar van Nomen Est Omen
Nomen Est Omen is offline
Ik ga denk ik gewoon iedereen bellen/smsen die in me opkomt
Oud 06-04-2005, 17:39
Verwijderd
Ik was heel laat naar bed gegaan de avond ervoor, in de hoop dat ik dan lekker lang zou uitslapen en dan vervolgens niet meer zo lang in spanning zou hoeven zitten.
Ik stond er vóór de examens goed voor opzich, maar ik durfde mijn examens niet na te kijken omdat ik bang was dat dat alleen maar slecht voor mijn zelfvertrouwen etc. zou zijn. En ik had totáál geen idee hoe ik mijn examens gemaakt had.
Die ochtend werd ik helaasch toch behoorlijk vroeg wakker en ja, toen kon ik ook echt niet meer in slaap vallen.
Ben toen maar gaan msn'en.
Tot 15.00 konden we gebeld worden als we gezakt zouden zijn.
En om 11.30 ging de telefoon...
Een vriendin had op de site van school gelezen dat alle vwo-kandidaten die gezakt waren (en dat was er maar 1 ) gebeld waren.

Nou, meteen mijn ouders gebeld, en de persoon waarmee ik msnde ingelicht. En toen kreeg ik wel een hoop versiering voor het raam van mijn ouders ja. Geen vlag, want ik heb iets tegen Nederlandse vlaggen

's Avonds beetje bezoek, paar dagen later een heel cool en gezellig feest
Oud 07-04-2005, 21:15
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Ik bel als eerste m'n moeder (als die er niet is), dan m'n pa, dan m'n broer. En dan m'n vrienden
Mijn examenfeest (+ verjaardag) staat al gepland: 25 juni!

Ik ga er gewoon vanuit dat ik slaag (als ik m'n CSE's een BEETJE normaal maak..), maar als ik gebeld word met die mededeling ga ik absoluut even uit m'n dak!!
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Ads door Google
Oud 08-04-2005, 10:44
wiskunde
wiskunde is offline
Als ik geslaagd ben ga ik gewoon verder met hetgeen ik aan het doen was, zakken is statistisch gezien vrijwel onmogelijk voor mij.
Oud 08-04-2005, 15:21
Below_Zero
Avatar van Below_Zero
Below_Zero is offline
Als ik geslaagd ben ga ik een feest geven! Ik ga iedereen van me familie bellen, en ik ga ook naar school om daar tegen iedereen te lachen, zelfs tegen de mensen die ik nooit heb gemogen!

Als ik gezakt ben ga ik heel erg boos worden op mezelf (en anderen) omdat ik dan al die moeite voor niks heb gadaan. Ook ben ik dan de eerste week niet aanspreekbaar, sluit ik mezelf op in mijn kamer en wil ik alleen nog maar chocola eten omdat ik denk dat ik daar gelukkiger van zal worden...
__________________
Biting my tongue, tryin' not to schoot back!
Oud 08-04-2005, 15:55
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Toen ik dat belletje dus moest krijgen, belde een vriendin van mij blij op dat ze geslaagd was, terwijl ik nog gebeld moest worden en zij kwam na mij in het alfabet Maar gelukkig werd ik gewoon door een andere docent gebeld
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 08-04-2005, 16:46
Verwijderd
Citaat:
marrel schreef op 06-04-2005 @ 09:51 :

en vlag... volgens mij hebben we geen vlaggenstok ding of zo'n geval om hem in te prikken maar dat zien we dan wel weer daar ga ik niet van wakker liggen
Goede gelegenheid om die dingen eens aan te schaffen, toch? Hebben 'wij' ook gedaan toen ik examen deed.

Hoe het op de mavo ging weet ik niet meer, toen ik de uitslag van de havo kreeg was ik die dag gaan werken, samen met een klasgenoot. Toen ik gebeld werd en hoorde dat ik geslaagd was, ben ik nadat ik neergelegd had een collega min of meer om de nek gevlogen. Daarna hebben we met alle collega's taart gegeten (die hadden ze speciaal voor ons - twee klasgenoten en mij, we werkten daar alle drie en we waren ook alle drie geslaagd) besteld.

Bij ons hadden ze gezegd dat alleen de mensen die gezakt waren gebeld werden, maar hadden besloten toch iedereen te bellen...lekker slim...maar goed, ik had dat al van een andere klasgenoot gehoord die eerder op de lijst stond (toch een voordeel van een achternaam die begint met één van de laatste letters van het alfabet).
Oud 08-04-2005, 18:14
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
*oma* schreef op 08-04-2005 @ 16:55 :
Toen ik dat belletje dus moest krijgen, belde een vriendin van mij blij op dat ze geslaagd was, terwijl ik nog gebeld moest worden en zij kwam na mij in het alfabet Maar gelukkig werd ik gewoon door een andere docent gebeld
ik krijg echt het idee dat jij je examen een halve eeuw geleden gemaakt heb, zal wel door je nickname komen
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 08-04-2005, 22:04
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Als ze bellen en ze zeggen:..... je bent geslaagt.
Dan zeg ik: yes yes yes. Ok dan. Dag meneer/mevrouw tot op de examenuitreikind

Als ze zeggen: helaas je bent gezakt. (Wat 99% niet zal gebeuren)
Dan zeg ik: ja....wat nu.....? *gehuil en gesnikt* mag ik het jaar opnieuw doen?


Natuurlijk als ik geslaagt ben: Meteen buiten kijken met een stralende lach. En me tas buiten hangen Iedereen bellen: Ik ben geslaagt. Nog keihard me muziek op zetten.

De geld binnenhalen die ik met weddenschappen heb gewonnen. Als ik bepaalde cijfers heb gehaalt

Leuke dingen doen. Foto's maken. Hele dag online staan met de tekst: naam IS GESLAAGT GESLAAGT WOEI AHA...

met 2 woorden: 1 drama
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Oud 08-04-2005, 23:51
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
ff met vrienden een patatje halen.. of pizza in de oven.

weet ik veel
Oud 09-04-2005, 01:42
droppiej
Avatar van droppiej
droppiej is offline
Ik denk dat ik ga flippen. Op het moment zelf, zal heeeel misschien mijn zus en me zwager hier zijn, maar me ouders niet, ik denk zelfs dat ik hier alleen ben. En dan ga ik flippen. Ik ga eerst iedereen bellen en dan ga ik in me uppie (aah ik heb ook nog een lief jackrussel hier , gaan we met ze;n 2 springen) helemaal uit me dak. ik voel de spanning nu al
Oud 09-04-2005, 06:45
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Als ik slaag, wat wel bijna vast staat, blijf ik als ik gebeld wordt heel rustig en kalm. Ik zeg iets van, 'ok, bedankt voor het bellen' oid, dan ga ia ik naar beneden, wat drinken, waarbij ik terloops opmerk dat ik ben geslaagd, en weg ga. Mijn moeder kan dan la haar enthousiasme botvieren op m'n broertje, terwijl ik ergens rustig buiten loop. Hopen dat de zon dan schijnt.

Maar ik denk dat dat me niet lukt, en dat ik heel erg blij ga zijn, en de hele verdere dag met een brede glimlach op m'n gezicht rondloop en tegen iedereen vrolijk doe.


Zakken doe ik niet.
Oud 09-04-2005, 10:29
Fatality
Fatality is offline
Ik geef de avond voor de uitslag een groots examenfeest en ik denk dat ik de volgende ochtend maar een paar telefoontjes naar klasgenoten pleeg....na die 6 jaar mag ik toch wel 1 keer een lul zijn?
Oud 09-04-2005, 10:38
Euryalo
Avatar van Euryalo
Euryalo is offline
ik word niet gebeld, maar moet naar school, en dan langs een tafeltje schuifelen..waar je een papiertje met je cijfers krijgt,

als ik geslaagd ben ga ik t eerst 67 checken

en dan naar buiten huppelen waar mn pap staat met de auto
__________________
†-"Als ik alleen geloof wat ik begrijp, is mijn geloof net zo groot als mijn hoofd." Godfried Bomans -†
Oud 09-04-2005, 22:01
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Wanneer is eigenlijk de uitslag?
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Oud 20-04-2005, 17:34
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Femic schreef op 09-04-2005 @ 23:01 :
Wanneer is eigenlijk de uitslag?
dat is per school verschillend, en moet je dus even op je school navragen. het scheelt niet gek veel tussen verschillende scholen trouwens, hooguit 2 dagen oid.
x fantome
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 21-04-2005, 12:57
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Ow dacht dat 't overal 'tzelfde was.. nja, bij ons iig 17 juni.
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het Grote Lucht-je-hart-topic 169
darkfairy
500 07-12-2012 15:58
Verhalen & Gedichten De verhalenwedstrijd!
Ieke
154 26-06-2010 09:36
Psychologie Lucht je hart topic deel 129!
Verwijderd
495 28-05-2008 15:11
Verkeer & Vervoer Welke rijschool?
*~Angel~*
35 25-10-2005 17:25
Liefde & Relatie Verantwoordelijkheid
Jolt
42 28-07-2005 19:28
Eindexamens 2004 Al begonnen met leren?
Saycheese
239 24-05-2004 18:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:10.