Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-10-2006, 14:37
Psychopath
Avatar van Psychopath
Psychopath is offline
Ik denk dat dit wel eens handig kan zijn, vooral als je (goed) wil quoten uit een gesloten topic.
Het zou dan duz zoveel moeten doen als de quote tekst die normaal al in het reply vak komt te staan onder de wel bekende Ctrl+V komt te staan.

[Ieke]: "Misschien wel een idee voor de nieuwe software..."
__________________
"Well if it’s from the internatz it must be true!" © Jamie Hyneman 27-5-2009
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-10-2006, 14:50
Verwijderd
Hmm, ik dacht laatst eigenlijk aan een meerdere quotes functie. Op IPB bvb kun je meerdere mensen quoten en dan reageren, dan hoef je niet eeuwig bezig te blijven met knip- en plakwerk. Dat is strontirritant namelijk.

En idd, gesloten topics zou in die wijze ook wel wat voor bedacht mogen worden
Met citaat reageren
Oud 21-10-2006, 18:52
Psychopath
Avatar van Psychopath
Psychopath is offline
Ik heb geprobeerd te zoeken op BZ maar de zoekfunctie liet het afweten zoals je waarschijnlijk wel weet lief bloempje ^.^
__________________
"Well if it’s from the internatz it must be true!" © Jamie Hyneman 27-5-2009
Met citaat reageren
Oud 23-10-2006, 12:56
Verwijderd
je kan toch zelf de tags erbij doen?
Met citaat reageren
Oud 23-10-2006, 13:42
Verwijderd
Wat er precies voor extraatjes in de aankomende zitten weet ik niet, maar het lijkt me niet dat je allle suggesties maar af kunt schepen met 'Dat komt wel bij de nieuwe software'. Dan komt dezelfde vraag natuurlijk net zo hard weer terug als de nieuwe software er dan wel is, en de gesuggereerde functie er alsnog niet in zit. Daar kun je iig wel op rekenen dan.


(dit nav de meeste 'Heeft nu geen nut, wacht maar wel bij de volgende versie' - reacties van oa Ieke)
Met citaat reageren
Oud 23-10-2006, 19:31
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Sovreze schreef op 23-10-2006 @ 14:42 :
maar het lijkt me niet dat je allle suggesties maar af kunt schepen met 'Dat komt wel bij de nieuwe software'.
Moet jij eens opletten hoe makkelijk dat hier kan.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 23-10-2006, 19:36
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
We wachten met smart, meer kunnen wij als forumbazen ook niet doen.
__________________
Met citaat reageren
Oud 23-10-2006, 21:22
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Sovreze schreef op 23-10-2006 @ 14:42 :
Wat er precies voor extraatjes in de aankomende zitten weet ik niet, maar het lijkt me niet dat je allle suggesties maar af kunt schepen met 'Dat komt wel bij de nieuwe software'. Dan komt dezelfde vraag natuurlijk net zo hard weer terug als de nieuwe software er dan wel is, en de gesuggereerde functie er alsnog niet in zit. Daar kun je iig wel op rekenen dan.


(dit nav de meeste 'Heeft nu geen nut, wacht maar wel bij de volgende versie' - reacties van oa Ieke)
We geven doorgaans alles netjes door, maar de meeste forumbazen zijn niet de meest heldere lichten op het gebied van "kom, laten we dat zelf eens in 5 minuten fixen", dus veel meer kunnen we ook niet doen

Bovendien wordt er tot de nieuwe software niets aangepast waarschijnlijk, dus watvoor antwoord wil je dan? Wij weten ook echt niets meer.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2006, 22:35
Verwijderd
Haha, ik weet ook wel dat jullie fb's geen Bob Jon de Bouwer zijn, joh

Ik geef alleen aan dat het ook zeker niet standaard zal zijn (net als het nu niet is) bij de vernieuwing, dus dat het alsnog op het things-to-do lijstje mag komen te implementeren; vandaar niet afschepen met die specifieke uitspraak.

Met citaat reageren
Oud 30-10-2006, 10:03
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Ik zal het doorgeven.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2006, 20:50
Verwijderd
Citaat:
Bloem schreef op 23-10-2006 @ 22:22 :
We geven doorgaans alles netjes door, maar de meeste forumbazen zijn niet de meest heldere lichten op het gebied van "kom, laten we dat zelf eens in 5 minuten fixen", dus veel meer kunnen we ook niet doen

Bovendien wordt er tot de nieuwe software niets aangepast waarschijnlijk, dus watvoor antwoord wil je dan? Wij weten ook echt niets meer.
laat dan een paar handige forummers (m/v) (*kuch*) helpen met dit soort dingen..?
Met citaat reageren
Oud 31-10-2006, 20:50
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
PM Jon maar voor dat soort dingen.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2006, 21:03
Verwijderd
Citaat:
Bloem schreef op 31-10-2006 @ 21:50 :
PM Jon maar voor dat soort dingen.
't is niet dat ik sta/zit te springen om 't te doen ofzo.. met alle respect, als hij me nodig heeft, dan zoekt'ie 't contact met mij maar
Met citaat reageren
Oud 31-10-2006, 21:07
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Oh, dan begreep ik je *kuch* verkeerd denk ik.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2006, 21:10
Verwijderd
Citaat:
Bloem schreef op 31-10-2006 @ 22:07 :
Oh, dan begreep ik je *kuch* verkeerd denk ik.
dat kan zijn. het was wel om aan te geven dat ik me beschikbaar stel hiervoor, maar er zitten hier genoeg anderen die het ook zouden kunnen gok ik.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2006, 09:57
Verwijderd
OMG

Jon ik wil graag de belastingaangifte van s.com invullen voor je maar ik bied niet mezelf aan ik wil er graag voor gevraagd worden ok?
Met citaat reageren
Oud 01-11-2006, 10:32
Verwijderd
Citaat:
Ertur schreef op 01-11-2006 @ 10:57 :
OMG

Jon ik wil graag de belastingaangifte van s.com invullen voor je maar ik bied niet mezelf aan ik wil er graag voor gevraagd worden ok?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 01-11-2006, 10:52
Verwijderd
Citaat:
Ertur schreef op 01-11-2006 @ 10:57 :
OMG

Jon ik wil graag de belastingaangifte van s.com invullen voor je maar ik bied niet mezelf aan ik wil er graag voor gevraagd worden ok?
ik wil het helemaal niet graag
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:36.