Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-11-2006, 10:18
.boris
Avatar van .boris
.boris is offline
Mag die weg ja plz? Want ik kan geen enkele reden bedenken waarom ik voor een anoniem functie zou zijn en als er een mogelijkheid is om te zien wie er in je fotoboek heeft gegekeken vind ik het ook wel fijn als je daadwerkelijk kan zien wie dat dan wel niet was, ik bedoel als ze bij mij mogen kijken, kan ik toch zeker ook wel bij hen kijken verdamt ;(;(;(
__________________
doe maar wiebelen
Advertentie
Oud 22-11-2006, 10:23
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Daar is al een discussie over geweest.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 22-11-2006, 11:01
.boris
Avatar van .boris
.boris is offline
oké en gaat ie nu weg?
__________________
doe maar wiebelen
Oud 22-11-2006, 12:06
Verwijderd
Nee, hij gaat niet weg. Niet naar mijn weten iig
Oud 22-11-2006, 12:09
.boris
Avatar van .boris
.boris is offline
Waarom niet dan?
__________________
doe maar wiebelen
Oud 22-11-2006, 12:10
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Omdat sommige mensen nu eenmaal anoniem willen blijven. Je kunt volgens mij uitschakelen dat anonieme mensen in jouw fotoboek kunnen kijken.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 22-11-2006, 12:16
Blood Fire Rage
Avatar van Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 22-11-2006 @ 13:10 :
Omdat sommige mensen nu eenmaal anoniem willen blijven. Je kunt volgens mij uitschakelen dat anonieme mensen in jouw fotoboek kunnen kijken.
Ik heb eens geen fotoboek. Ik ben altijd anoniem on teh internetz
__________________
Stelling onderbouwen aub.
Oud 22-11-2006, 13:16
.boris
Avatar van .boris
.boris is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 22-11-2006 @ 13:10 :
Omdat sommige mensen nu eenmaal anoniem willen blijven. Je kunt volgens mij uitschakelen dat anonieme mensen in jouw fotoboek kunnen kijken.
Dan moeten ze geen fotoboek aanmaken eh
En die functie waar je het over hebt bestaat niet
__________________
doe maar wiebelen
Oud 22-11-2006, 13:36
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 22-11-2006 @ 13:10 :
Omdat sommige mensen nu eenmaal anoniem willen blijven. Je kunt volgens mij uitschakelen dat anonieme mensen in jouw fotoboek kunnen kijken.
nooit gezien zo'n functie, maar dat is wel zo handig zoiets iig
Oud 22-11-2006, 13:38
Verwijderd
tbestaat idd niet nee
Oud 23-11-2006, 15:39
Verwijderd
Zet in ieder geval wel een bepaalde timer op het uitschakelen van het fotoboek.

Ik weet niet waarom maar er zijn echt redelijk wat lui die dan 10 minuten hun fotoboek aanpleuren en zich klaarfappen/soppen op een stel fotoboeken en dan hun fotoboek weer uitzetten.

Dat bijv als ze hun fotoboek uitzetten dat ze m weer na een week kunnen activeren oid.
Oud 24-11-2006, 13:31
Verwijderd
Oh ja, mensen die hun fotoboek uitschakelen, zijn ook een probleem.

Die moeten aanblijven voor fotoboekers die ze hebben bezocht.
Oud 24-11-2006, 17:59
Risce
Avatar van Risce
Risce is offline
De vorige discussie was door mij opgestart, dus ik ben het met je eens.
Helaas vinden de moderators het zelf belangrijker om anoniem te blijven, of er iig aandacht aan te besteden, dan een volstrekt normale wens voor een optie om anoniem van je fotoboek te weren.
__________________
Theorie... Ja. Praktijk... uh Nee.
Oud 24-11-2006, 22:48
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 23-11-2006 @ 16:39 :
Zet in ieder geval wel een bepaalde timer op het uitschakelen van het fotoboek.

Ik weet niet waarom maar er zijn echt redelijk wat lui die dan 10 minuten hun fotoboek aanpleuren en zich klaarfappen/soppen op een stel fotoboeken en dan hun fotoboek weer uitzetten.

Dat bijv als ze hun fotoboek uitzetten dat ze m weer na een week kunnen activeren oid.
fappen en soppen op forummers?
Oud 25-11-2006, 12:04
Verwijderd
Citaat:
Risce schreef op 24-11-2006 @ 18:59 :
De vorige discussie was door mij opgestart, dus ik ben het met je eens.
Helaas vinden de moderators het zelf belangrijker om anoniem te blijven, of er iig aandacht aan te besteden, dan een volstrekt normale wens voor een optie om anoniem van je fotoboek te weren.
Ik denk niet dat dit iets is waar de mods over gaan, maar meer de fotoboek-baas.
Oud 25-11-2006, 13:08
Bart
Avatar van Bart
Bart is offline
Beginnen we nou weer dezelfde discussie? Lijkt me niet echt nodig.

Wat mij betreft blijft de anonieme functie gewoon, ik vind dat je de privacy van de gebruikers moet blijven respecteren. Daarbij, wat voor geheime informatie staat er in jouw fotoboek wat anonieme leden niet mogen lezen?
Oud 25-11-2006, 18:36
Verwijderd
Citaat:
Bart schreef op 25-11-2006 @ 14:08 :
Beginnen we nou weer dezelfde discussie? Lijkt me niet echt nodig.

Wat mij betreft blijft de anonieme functie gewoon, ik vind dat je de privacy van de gebruikers moet blijven respecteren. Daarbij, wat voor geheime informatie staat er in jouw fotoboek wat anonieme leden niet mogen lezen?
JEzus, wat een achterlijke laatste zin. Wat voor belangrijks staan er in fotoboeken van anoniemen dat ze anoniem zijn?

Maar ontopic, dat verwijderen is idd niet nodig, maar ene functie om anoniemen te weigeren, lijkt me wel zo eerlijk. IEdereen heeft het recht anoniem te zijn voor anoniemerds.
Oud 25-11-2006, 18:43
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Ik sta zelf dan ook wel op anoniem (als m'n fotoboek al aan staat), maar ik vind het wel raar dat je wel mensen die hun fotoboek uit hebben staan/geen fotoboek hebben kan weren, en niet mensen die anoniem zijn. Dan heeft die functie ook weinig zin meer.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Ads door Google
Oud 28-11-2006, 20:48
.boris
Avatar van .boris
.boris is offline
Citaat:
Bart schreef op 25-11-2006 @ 14:08 :
Beginnen we nou weer dezelfde discussie? Lijkt me niet echt nodig.

Wat mij betreft blijft de anonieme functie gewoon, ik vind dat je de privacy van de gebruikers moet blijven respecteren. Daarbij, wat voor geheime informatie staat er in jouw fotoboek wat anonieme leden niet mogen lezen?
Als mensen niet willen dat ik kan zien dat ze in mijn fotoboek kijken, moeten ze niet kijken. En als ze anoniem willen blijven moeten ze geen fotoboek aanmaken.

Ik snap niet waarom je niet in kan zien dat het logisch is om of de anoniem functie af te schaffen, of mij de mogelijkheid te geven anonieme fotoboekers niet de mogelijkheid te geven in mijn fotoboek te kijken (wat uiteindelijk op hetzelfde neerkomt)

Ik kan alleen bedenken dat je of zelf veelvuldig gebruikt maakt van de anoniem functie, niet in staat bent de functie af te schaffen of een passende oplossing te programmeren, of aan je post te zien niet terecht "fotoboekbaas" bent geworden, want het gaat er tenslotte niet om dat ik niet wil dat mensen in mijn fotoboek kijken, maar het gaat erom dat ik ook de mogelijkheid wil hebben om terug te kunnen kijken, want wat is tenslotte het doel van het fotoboek, juist! dat we elkaar allemaal openlijk kunnen begluren, en niet stiekem, want stiekem is stout.
__________________
doe maar wiebelen
Oud 28-11-2006, 21:22
Verwijderd
Dit topic mag dicht en het gezeur mag hierover afgelopen zijn. Bart is fotoheerscher, hij heeft NEE gezegd. Leden mogen meepraten over het beleid, volgens mij verwacht jij dat je door een lamlendig topic op onzin te openen meer leden hier kan laten whinen en zo toch af kan dwingen dat die functie eruit gesloopt wordt. Ik hoop dat dit slotje jou doet realiseren dat het zo niet werkt. Mensen kunnen anoniem fotoboeken bekijken, dat blijft zo. Als het je werkelijk niet aanstaat, dan moet je maar helemaal weggaan van het forum. Waar loop je eigenlijk over te whinen? Jij hebt helemaal geen fotoboek. Genoeg gezeik dus.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Beleidszaken [Fotoboek] Anoniem
Risce
80 22-03-2006 14:20


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:22.