Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-07-2006, 00:16
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Hoi!

Toenet probeerde ik een reactie te plaatsen met 49.437 tekens erin. Tenminste, ik klikte op [controleer lengte van het bericht] en toen stond er "Jouw bericht bestaat uit 49437 tekens. Het maximaal aantal toegestane tekens is 50000".

Dus ik dacht: "Mooi! Posten maar!". Maar toen werd er alsnog gezegd dat er teveel tekens in mijn post zitten en dat ik het wel kon vergeten als ik 'm niet aanpaste of zoiets.

Dus één van beide functies werkt niet helemaal correct, zou ik zeggen (of allebei natuurlijk!).

Ik ben blij dat ik jullie heb kunnen helpen bij het oplossen van zo'n belangrijk probleem. Daar wordt het forum en iedereen uiteindelijk beter van toch?
__________________
I thought we were an autonomous collective!

Laatst gewijzigd op 21-07-2006 om 00:31.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-07-2006, 00:22
de kip
Avatar van de kip
de kip is offline
als direct betrokkene bij en slachtoffer van deze schande, steun ik dit topic volledig
__________________
Relativeer en je zeurt niet meer
Met citaat reageren
Oud 21-07-2006, 10:08
Igorrrai
Avatar van Igorrrai
Igorrrai is offline
Of je wacht op de nieuwe forumsoftware .
__________________
Ertur neger ik kom uit Geleen!
Met citaat reageren
Oud 21-07-2006, 10:26
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Igorrrai schreef op 21-07-2006 @ 11:08 :
Of je wacht op de nieuwe forumsoftware .
Tsja dus er zal wel weer niets aan gebeuren...
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 21-07-2006, 10:28
Igorrrai
Avatar van Igorrrai
Igorrrai is offline
Zo'n groot probleem is het nou ook weer niet he.
__________________
Ertur neger ik kom uit Geleen!
Met citaat reageren
Oud 21-07-2006, 10:41
Sperzieboon
Avatar van Sperzieboon
Sperzieboon is offline
Als je een post maakt met 50 duizend tekens, dan zitten er misschien ook wel teveel smiley's in.
__________________
I want a trip inside your head, spend the day there..
Met citaat reageren
Oud 21-07-2006, 14:54
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Sperzieboon schreef op 21-07-2006 @ 11:41 :
Als je een post maakt met 50 duizend tekens, dan zitten er misschien ook wel teveel smiley's in.
Niet één. Maar even serieus hè. Nou lijkt het net alsof ik het niet meen, omdat er alleen maar onzinners reageren en omdat ik een spelfout in de topic titel heb gemaakt ;(
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 21-07-2006, 14:56
Verwijderd
Citaat:
Igorrrai schreef op 21-07-2006 @ 11:08 :
Of je wacht op de nieuwe forumsoftware .
Klopt, dit is niet een erg hinderlijk probleem. Dus dat wordt niet meer opgelost.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2006, 15:00
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Igorrrai schreef op 21-07-2006 @ 11:08 :
Of je wacht op de nieuwe forumsoftware .
Die komt niet.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 21-07-2006, 15:20
Igorrrai
Avatar van Igorrrai
Igorrrai is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 21-07-2006 @ 16:00 :
Die komt niet.
Wacht maar.
__________________
Ertur neger ik kom uit Geleen!
Met citaat reageren
Oud 21-07-2006, 20:43
Sperzieboon
Avatar van Sperzieboon
Sperzieboon is offline
Citaat:
Not for Sale schreef op 21-07-2006 @ 15:54 :
Niet één. Maar even serieus hè. Nou lijkt het net alsof ik het niet meen, omdat er alleen maar onzinners reageren en omdat ik een spelfout in de topic titel heb gemaakt ;(
Die spelfout had ik niet gezien, en ik reageerde serieus op je topic. Maar ik snap het verder ook niet.
__________________
I want a trip inside your head, spend the day there..
Met citaat reageren
Oud 21-07-2006, 21:52
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
wammus schreef op 21-07-2006 @ 11:26 :
Tsja dus er zal wel weer niets aan gebeuren...
Het zit er nu vrij serieus aan te komen eigenlijk. Tenminste, dat idee wordt gewekt.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 22-07-2006, 02:49
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 21-07-2006 @ 22:52 :
Het zit er nu vrij serieus aan te komen eigenlijk. Tenminste, dat idee wordt gewekt.
door? niet door vBulletin, want die hebben het al láng..
Met citaat reageren
Oud 22-07-2006, 21:23
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
bartjenl schreef op 22-07-2006 @ 03:49 :
door? niet door vBulletin, want die hebben het al láng..
Mensen die er meer verstand van hebben dan ik.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 23-07-2006, 01:55
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 21-07-2006 @ 22:52 :
Het zit er nu vrij serieus aan te komen eigenlijk. Tenminste, dat idee wordt gewekt.
We geloven er niets van
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 23-07-2006, 13:29
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 21-07-2006 @ 22:52 :
Het zit er nu vrij serieus aan te komen eigenlijk. Tenminste, dat idee wordt gewekt.
Het idee wordt gewekt maar er wordt ogenschijnlijk al weet ik het hoe lang niets aan gedaan...
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 23-07-2006, 20:12
Verwijderd
Citaat:
wammus schreef op 23-07-2006 @ 14:29 :
Het idee wordt gewekt maar er wordt ogenschijnlijk al weet ik het hoe lang niets aan gedaan...
maar het is nu ook zichtbaar (voor fb's dan)
Met citaat reageren
Oud 23-07-2006, 21:45
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 23-07-2006 @ 21:12 :
(voor fb's dan)
Lekker puh.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-07-2006, 22:12
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 23-07-2006 @ 21:12 :
maar het is nu ook zichtbaar (voor fb's dan)
Daar hebben wij als leden verder natuurlijk geen fuck aan.

Vindt je het gek dat mensen jullie niet meer geloven als er weer eens geroepen wordt dat die en die verandering meegenomen wordt in de nieuwe software?
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 07:30
Verwijderd
Citaat:
wammus schreef op 23-07-2006 @ 23:12 :
Daar hebben wij als leden verder natuurlijk geen fuck aan.

Vindt je het gek dat mensen jullie niet meer geloven als er weer eens geroepen wordt dat die en die verandering meegenomen wordt in de nieuwe software?
Het boeit niet dat jullie er niets aan hebben, het gaat erom dat de andere software zodanig ver gevormd dat het voor ons niet meer loont om dit soort aanpassingen te maken.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 11:34
Yellow Angel
Yellow Angel is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 24-07-2006 @ 08:30 :
Het boeit niet dat jullie er niets aan hebben, het gaat erom dat de andere software zodanig ver gevormd dat het voor ons niet meer loont om dit soort aanpassingen te maken.
Wat wél boeit is de discutabele geloofwaardigheid die je hebt als je al 2 jaar rondbazuint dat er écht binnenkort iets aankomt
__________________
als een gele engel, zwevend op een groen tapijt van zwarte parels...
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 12:21
Verwijderd
Citaat:
Yellow Angel schreef op 24-07-2006 @ 12:34 :
Wat wél boeit is de discutabele geloofwaardigheid die je hebt als je al 2 jaar rondbazuint dat er écht binnenkort iets aankomt
Dat doen we helemaal niet
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 14:27
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 24-07-2006 @ 13:21 :
Dat doen we helemaal niet
Citaat:
Kruimel schreef op 21-07-2006 @ 22:52 :
Het zit er nu vrij serieus aan te komen eigenlijk. Tenminste, dat idee wordt gewekt.
Mag jij liegen van je moeder?
Ik wil als je er prijs op stelt best nog een aantal voorbeelden opzoeken hoor.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 15:07
Maurice
Avatar van Maurice
Maurice is offline
ik als niet-fb kan de komst van de nieuwe forumsoftware op korte termijn bevestigen.
(whahahaha. Jon is niet op kantoor, Maurice is taking over)
__________________
they really got us by the nezmins
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 15:11
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Maurice schreef op 24-07-2006 @ 16:07 :
ik als niet-fb kan de komst van de nieuwe forumsoftware op korte termijn bevestigen.
(whahahaha. Jon is niet op kantoor, Maurice is taking over)
Dan blijft alleen de vraag hoe kort kort is nog over.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-07-2006, 16:01
Verwijderd
Citaat:
wammus schreef op 24-07-2006 @ 15:27 :
Mag jij liegen van je moeder?
Ik wil als je er prijs op stelt best nog een aantal voorbeelden opzoeken hoor.
Dan wel graag voorbeelden van 2 jaar geleden en niet 3 dagen geleden
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 16:17
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
On-topic alsjeblieft

Overigens, heeft het nou zin dat ik dit soort kleine dingetjes onder de aandacht breng of kan ik het net zo goed niet doen? Ik bedoel, het maakt me niet zoveel uit of het nou snel gefixt wordt of niet, als het op een lijstje met known bugs of future development komt vind ik het ook al prachtig
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 17:21
Verwijderd
Citaat:
Not for Sale schreef op 24-07-2006 @ 17:17 :
On-topic alsjeblieft

Overigens, heeft het nou zin dat ik dit soort kleine dingetjes onder de aandacht breng of kan ik het net zo goed niet doen? Ik bedoel, het maakt me niet zoveel uit of het nou snel gefixt wordt of niet, als het op een lijstje met known bugs of future development komt vind ik het ook al prachtig
een soort bugzilla
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 17:47
Verwijderd
Citaat:
Not for Sale schreef op 24-07-2006 @ 17:17 :
On-topic alsjeblieft

Overigens, heeft het nou zin dat ik dit soort kleine dingetjes onder de aandacht breng of kan ik het net zo goed niet doen? Ik bedoel, het maakt me niet zoveel uit of het nou snel gefixt wordt of niet, als het op een lijstje met known bugs of future development komt vind ik het ook al prachtig
Nee het heeft geen nut meer, de kans dat er iets aan gebeurd is namelijk nihil klein, gezien de toekomstige nieuwe software. Alleen als je nog belangrijke dingen vindt, kan je die melden.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 18:31
mandi
Avatar van mandi
mandi is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 24-07-2006 @ 18:47 :
Nee het heeft geen nut meer, de kans dat er iets aan gebeurd is namelijk nihil klein, gezien de toekomstige nieuwe software. Alleen als je nog belangrijke dingen vindt, kan je die melden.
misschien wordt het dan tijd om forummers te gaan informeren over de nieuwe software. inclusief een rerichte datum van uitkomst, want niemand snapt waarom s.com de nieuwe software nog lang niet heeft en vbulletin wel.
__________________
pics or it didn't happen
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 19:57
Maurice
Avatar van Maurice
Maurice is offline
Citaat:
wammus schreef op 24-07-2006 @ 16:11 :
Dan blijft alleen de vraag hoe kort kort is nog over.
niet langer dan 2 maanden.
__________________
they really got us by the nezmins
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 20:09
Luminon
Avatar van Luminon
Luminon is offline
Citaat:
mandi schreef op 24-07-2006 @ 19:31 :
misschien wordt het dan tijd om forummers te gaan informeren over de nieuwe software. inclusief een rerichte datum van uitkomst, want niemand snapt waarom s.com de nieuwe software nog lang niet heeft en vbulletin wel.
De s.com skin moet geoptimalisserd worden voor de nieuwe software waarschijnlijk.
__________________
A man said to the Universe: "Sir, I exist!" - "However," Replied the universe, "the fact has not created in me a sense of obligation."
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 20:15
mandi
Avatar van mandi
mandi is offline
Citaat:
Luminon schreef op 24-07-2006 @ 21:09 :
De s.com skin moet geoptimalisserd worden voor de nieuwe software waarschijnlijk.
maar serieus, zo lang zou dat niet moeten duren. er wordt al zo lang geroepen dat de nieuwe software er aan komt, maar niemand heeft er nog iets van weer gezien. hou je leden dan op de hoogte als je iets aankondigt, toch? stand van zaken bijhouden etc.
__________________
pics or it didn't happen
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 20:19
Maurice
Avatar van Maurice
Maurice is offline
er wordt niks aangekondigd. er word alleen selectief antwoord gegeven op vragen. daardoor verplichten we ons tot niks. maar als de tijd rijp is krijg je het echt om je oren gepetst hoor.

(shit, Jon is allang op kantoor)
__________________
they really got us by the nezmins
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 20:23
Verwijderd
Citaat:
mandi schreef op 24-07-2006 @ 21:15 :
maar serieus, zo lang zou dat niet moeten duren. er wordt al zo lang geroepen dat de nieuwe software er aan komt, maar niemand heeft er nog iets van weer gezien. hou je leden dan op de hoogte als je iets aankondigt, toch? stand van zaken bijhouden etc.
Het is natuurlijk wel vakantietijd
Met citaat reageren
Oud 25-07-2006, 10:53
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Citaat:
mandi schreef op 24-07-2006 @ 21:15 :
maar serieus, zo lang zou dat niet moeten duren. er wordt al zo lang geroepen dat de nieuwe software er aan komt, maar niemand heeft er nog iets van weer gezien. hou je leden dan op de hoogte als je iets aankondigt, toch? stand van zaken bijhouden etc.
Nou ja, ten eerste is er gewacht op versie 3.5 van de vBulletin software, en dat heeft een tijdje geduurd. Ten tweede is er ook een compleet nieuwe 'skin' gemaakt en dat kost ook tijd. Ten derde is er maar één persoon die dit uiteindelijk allemaal kan regelen en dat is Jon, en die heeft meer dingen te doen dan alleen dit forum. Ik snap wel dat mensen het onderhand niet meer serieus kunnen nemen als er steeds maar weer wordt geroepen dat het eraan zit te komen (en het vervolgens niet komt), maar volgens de laatste berichten zou het nu echt niet meer heel lang moeten duren. En bedenk ook dat wij forumbazen ook niet méér weten dan wat Jon loslaat.
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 25-07-2006, 11:05
mandi
Avatar van mandi
mandi is offline
Citaat:
M@rco schreef op 25-07-2006 @ 11:53 :
Nou ja, ten eerste is er gewacht op versie 3.5 van de vBulletin software, en dat heeft een tijdje geduurd. Ten tweede is er ook een compleet nieuwe 'skin' gemaakt en dat kost ook tijd. Ten derde is er maar één persoon die dit uiteindelijk allemaal kan regelen en dat is Jon, en die heeft meer dingen te doen dan alleen dit forum. Ik snap wel dat mensen het onderhand niet meer serieus kunnen nemen als er steeds maar weer wordt geroepen dat het eraan zit te komen (en het vervolgens niet komt), maar volgens de laatste berichten zou het nu echt niet meer heel lang moeten duren. En bedenk ook dat wij forumbazen ook niet méér weten dan wat Jon loslaat.
dan moet jon een schop onder z'n aarsje krijgen
no offence jon ;x
__________________
pics or it didn't happen
Met citaat reageren
Oud 25-07-2006, 11:54
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 24-07-2006 @ 13:21 :
Dat doen we helemaal niet
Spreek voor jezelf. Jullie roepen wel al sinds de aankondiging van de nieuwe software door vB dat het eraan gaat komen en er niets meer aangepast wordt. Misschien jij niet, maar je collega-FB's wel. En ik weet niet of je het weet, maar die is al gereleased, begin 2004.

Als we binnenkort weer kunnen zoeken op inhoud, zal ik het je laten zien.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 25-07-2006, 12:26
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 25-07-2006 @ 12:54 :
Spreek voor jezelf. Jullie roepen wel al sinds de aankondiging van de nieuwe software door vB dat het eraan gaat komen en er niets meer aangepast wordt. Misschien jij niet, maar je collega-FB's wel. En ik weet niet of je het weet, maar die is al gereleased, begin 2004.

Als we binnenkort weer kunnen zoeken op inhoud, zal ik het je laten zien.
prima, ik weet namelijk dat er in 2005 nog dingen zijn aangepast
Met citaat reageren
Oud 25-07-2006, 13:35
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 25-07-2006 @ 13:26 :
prima, ik weet namelijk dat er in 2005 nog dingen zijn aangepast
In het begin waren het "geen grote aanpassingen meer", later waren het "geen aanpassingen meer". Dan nog, een jaar is ook lang.

Daarnaast zeg jij dat je helemaal niet twee jaar roept dat er nieuwe software aankomt. Dat is wél zo.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 25-07-2006, 13:49
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 25-07-2006 @ 14:35 :
In het begin waren het "geen grote aanpassingen meer", later waren het "geen aanpassingen meer". Dan nog, een jaar is ook lang.

Daarnaast zeg jij dat je helemaal niet twee jaar roept dat er nieuwe software aankomt. Dat is wél zo.
Tuurlijk en ik vertel ook vast dat er over 5 jaar wschlk weer nieuwe forumsoftware uitkomt. Het gaat uiteraard om link tussen het maken van aanpassingen en het niet meer maken van aanpassingen ivm de nieuwe forumsoftware.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2006, 13:57
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 25-07-2006 @ 14:49 :
Tuurlijk en ik vertel ook vast dat er over 5 jaar wschlk weer nieuwe forumsoftware uitkomt. Het gaat uiteraard om link tussen het maken van aanpassingen en het niet meer maken van aanpassingen ivm de nieuwe forumsoftware.
Nee, het ging om het aankondigen van de nieuwe forumsoftware. Lees maar terug.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 25-07-2006, 14:06
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 25-07-2006 @ 14:57 :
Nee, het ging om het aankondigen van de nieuwe forumsoftware. Lees maar terug.
context in het topic
Met citaat reageren
Oud 25-07-2006, 14:47
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 25-07-2006 @ 15:06 :
context in het topic
Nee. Er wordt geponeerd dat jullie al twee jaar roepen dat er nieuwe forumsoftware aankomt en jij zegt "dat doen we helemaal niet". Dat doen jullie wel. Spreek dus voor jezelf.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 25-07-2006, 15:03
Verwijderd
collegae/concurrenten van het beruchte ll.com hebben vB3.5.4 draaien mét skin.

dit ter informatie.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2006, 15:05
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 25-07-2006 @ 15:47 :
Nee. Er wordt geponeerd dat jullie al twee jaar roepen dat er nieuwe forumsoftware aankomt en jij zegt "dat doen we helemaal niet". Dat doen jullie wel. Spreek dus voor jezelf.
wat jij wil
Met citaat reageren
Oud 25-07-2006, 15:37
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 25-07-2006 @ 12:54 :
Spreek voor jezelf. Jullie roepen wel al sinds de aankondiging van de nieuwe software door vB dat het eraan gaat komen en er niets meer aangepast wordt. Misschien jij niet, maar je collega-FB's wel. En ik weet niet of je het weet, maar die is al gereleased, begin 2004.
Hm?

http://www.vbulletin.com/forum/showthread.php?t=156067

__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2006, 15:53
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Excuses. Ik bedoelde natuurlijk dat dat gedoe al begon met de release van v3.0. Natuurlijk is de release van v3.5 niet begin 2004 geweest xD
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 25-07-2006, 19:40
Luminon
Avatar van Luminon
Luminon is offline
Citaat:
M@rco schreef op 25-07-2006 @ 11:53 :
Nou ja, ten eerste is er gewacht op versie 3.5 van de vBulletin software, en dat heeft een tijdje geduurd. Ten tweede is er ook een compleet nieuwe 'skin' gemaakt en dat kost ook tijd.
Hij is toch wel geel hè? Waarom posten jullie trouwens niet ff een screenie?
__________________
A man said to the Universe: "Sir, I exist!" - "However," Replied the universe, "the fact has not created in me a sense of obligation."
Met citaat reageren
Oud 25-07-2006, 19:54
Verwijderd
Citaat:
Luminon schreef op 25-07-2006 @ 20:40 :
Hij is toch wel geel hè? Waarom posten jullie trouwens niet ff een screenie?
wat dat eerste betreft moet ik je teleurstellen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:36.