Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-08-2006, 11:56
Maurice
Avatar van Maurice
Maurice is offline
Ik ben er een voorstander van dat er een verbod komt op het plaatsen van oproepen door externe partijen op Contact Gezocht.
Steeds meer journalisten / programmamakers / freelancers zoeken (voor commerciele doeleinden) contact met mensen op het forum voor hun eigen medium. Ik geloof niet dat CG daarvoor bedoeld is.

Voorbeelden:
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1455381

Maar ik plaats dit op BZ, omdat ik kan begrijpen dat sommigen er anders over denken.
__________________
they really got us by the nezmins

Laatst gewijzigd op 10-08-2006 om 13:28.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-08-2006, 13:26
-SoloWolf-
Avatar van -SoloWolf-
-SoloWolf- is offline
Citaat:
Maurice schreef op 10-08-2006 @ 12:56 :
Ik ben er een voorstander van dat er een verbod komt op het plaatsen van oproepen door externe partijen op Contact Gezocht.
Steeds meer journalisten / programmamakers / freelancers zoeken (voor commerciele doeleinden) contact met mensen op het forum voor hun eigen medium. Ik geloof niet dat CG daarvoor bedoeld is.

Voorbeelden:
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1455381
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1454104

Maar ik plaats dit op BZ, omdat ik kan begrijpen dat sommigen er anders over denken.
ik ben het met je eens dat er steeds vaker posts worden gemaakt voor verkeerde doeleinden (reclame etc.) alleen is je 2e post een beetje raadselachtig. Ikzelf zou niet weten of dat wel/niet mag aangezien het niet zozeer een commerciele aangelegenheid is...
__________________
|| Heaven won't let me in, Hell's afraid that I take over ||
[QUOTE=Ellesdee;26151717]hahaha, je bent wel lief <3[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 10-08-2006, 13:27
Maurice
Avatar van Maurice
Maurice is offline
Ok, de 2e is niet echt representatief voor wat ik bedoel..
__________________
they really got us by the nezmins
Met citaat reageren
Oud 10-08-2006, 13:58
Verwijderd
Heb je ook argumenten?
Met citaat reageren
Oud 10-08-2006, 16:17
PV
PV is offline
Ach, ze zoeken contact. Als er nu scholieren/studenten zijn op dit forum die daaraan mee willen werken, waarom niet? Denk niet dat het concurrentie is voor de vp van s.com?
Met citaat reageren
Oud 10-08-2006, 16:39
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Je kunt best een onderscheid maken tussen normaal en dingen met een commercieel oogmerk. Maar dat is volledig aan de beheerders denk ik, mij boeit het niet zo.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 10-08-2006, 19:05
Verwijderd
ik vind dat ronselen prima kan. Zolang het geen reclame is.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2006, 14:38
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Hm. Het verbieden hoeft voor mij niet, want ik denk dat leden daar best nog weleens leuke klusjes aan over kunnen houden. Maar misschien is werken met een verplichte tag handig, zodat je ze er meteen tussenuit vist en er bewust wel of niet op klikt?
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 11-08-2006, 14:54
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Ik kan er ook niet zo mee zitten. Als mensen het niet leuk vinden reageren ze er niet op, maar als ze het wel leuk vinden om te doen dan hebben ze op deze manier iets leuks. Zo lang het maar binnen de regels blijft.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2006, 14:59
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 11-08-2006 @ 15:38 :
Hm. Het verbieden hoeft voor mij niet, want ik denk dat leden daar best nog weleens leuke klusjes aan over kunnen houden. Maar misschien is werken met een verplichte tag handig, zodat je ze er meteen tussenuit vist en er bewust wel of niet op klikt?
Dat is niet te realiseren. De meesten posten één keer op dit forum en zullen dus geen idee hebben van die tags. Dan moeten de FB's dat dus steeds gaan doen.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 12-08-2006, 15:02
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Overigens, bij de (eerste) link vind ik het wel duidelijk dat de URL gewoon wegmoet. Sluikreclame is ook reclame.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 13-08-2006, 14:08
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 12-08-2006 @ 16:02 :
Overigens, bij de (eerste) link vind ik het wel duidelijk dat de URL gewoon wegmoet. Sluikreclame is ook reclame.
Wat is verkeerd aan het typen van url's op het internet? Sorry, maar als dat niet meer zou mogen, kan je het hele forum beter vervangen door een muur van PostIt's op het centraal station.
Heb je in één keer ook een voorbeeld van wat sluikreclame is. Het plaatsen van een zoekertje heeft niks met (sluik)reclame te maken.
__________________
Let's fantasize a revolution
Met citaat reageren
Oud 14-08-2006, 19:19
Maurice
Avatar van Maurice
Maurice is offline
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1458241

ik vind 't gewoon vrij irritant. maar goed. ik ben misschien wat licht-geraakt.
__________________
they really got us by the nezmins
Met citaat reageren
Oud 14-08-2006, 21:26
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Ik zie het probleem er ook niet echt aan. Als je iemand zoekt voor een intervieuw is dat tocht juist een goede plek. Dat het dan voor de Yes, de Break-Out, de Playboy of het S.com magazine is maakt natuurlijk weinig uit.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 15-08-2006, 02:06
Verwijderd
Citaat:
Maurice schreef op 14-08-2006 @ 20:19 :
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1458241

ik vind 't gewoon vrij irritant. maar goed. ik ben misschien wat licht-geraakt.
Heb je onzin wel eens bekeken :').
Het is mss vrij irritant, maar open ze dan niet? Of gebruik je back-button ofzoiets. Probleem opgelost.

Het lijkt me dat dit écht iets is waarmee scholieren hun stem kunnen laten horen.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2006, 21:06
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
ronselen vind ik geen probleem maar wel voor moreel niet juiste doeleinden zoals: schoolfucken, ik schat het gemiddelde intellect op dit forum vrij hoog en vind het niet meer dan logisch dat dat soort zooi eraf blijft.

ok zoals je ziet aan de reactie zullen "schoolfucker" achtige dingen niet veel animo opleveren hier maar het blijft vervuiling.

verder is het natuurlijk sluikreclame, naast een oproep
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 21-08-2006, 21:21
Verwijderd
Citaat:
arPos schreef op 20-08-2006 @ 22:06 :
ronselen vind ik geen probleem maar wel voor moreel niet juiste doeleinden zoals: schoolfucken, ik schat het gemiddelde intellect op dit forum vrij hoog en vind het niet meer dan logisch dat dat soort zooi eraf blijft.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:31.