Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-12-2017, 13:29
Bxxx
Bxxx is offline
Hallo,
Vrienden van mij hun zoon is nu bijna 10 jaar oud en is echt zeer aanhankelijk aan mij.
Hij komt zich echt tegen mij aanplakken en neemt mijn handen vast en speelt constant met mijn vingers.
Zelf legt hij mijn handen zo zodat ik hem in een dichte en warme intense knuffel vastheb en zo kan die een eeuwigheid blijven zitten of liggen.
Af en toe laat hij mijn handen zo bewegen zodat ik hem eigenlijk aan het strelen ben.
Hij geeft me nu sinds enkele maanden super veel complimentjes dat ik nooit zou verwachten van een 10 jarige.
Hij vind dat ik zeer mooie ogen heb en hij vind het leuk en schattig als ik hem aankijk, volgens hem heb ik een speciale blik in mijn ogen.
Zelf lacht hij super lief als hij naar mij kijkt.
Hij is de schattigste jongen dat ik ken en als ik eerlijk moet zijn heeft hij mijn hart al gewonnen.
Ikzelf ben homo, en ondertussen al smoor verliefd op hem.
Ik weet dat dit niet mag en kan door leeftijdsverschil en ik zou ook nooit iets doen.
Dit verhaal is echt en ik wil graag jullie meningen en gedachten horen over dit en hoe dit voor hem verder zal uitgroeien.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2017, 13:34
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Contact verbreken klaar je gaat al te ver met dat je smoor bent. Bah
Met citaat reageren
Oud 18-12-2017, 13:40
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Voor dit zoontje is het waarschijnlijk relatief onschuldig gedrag. Hoeveel jonge kinderen besluiten wel niet dat ze later met mama, papa of de juf willen trouwen? Misschien ziet dit kind het gedrag bij zijn ouders, wanneer zij affectie naar hem of naar elkaar uiten. Mogelijk vind hij jou gewoon heel lief en is dit de manier om dat te uiten, zonder dat hij per definitie verliefd op je is.

Als ik zou was zou ik eens voorzichtig in gesprek gaan met de ouders. Niet over jouw gevoelens, maar over het gedrag van hun zoontje. Is het hun al opgevallen en zijn zij er oké mee dat het zoontje zo klef is naar volwassenen toe? Kinderen moeten vaak nog een hoop leren, zeker over sociale omgangsvormen. In groep 3 en 4 had ik jongens in de klas die bij het omkleden voor schoolzwemmen uitgebreid hun piemeltje gingen laten zien aan de zwemmoeder en de juf. Die moesten ook nog leren dat dat niet oké was. Zo moet dit jongetje misschien ook nog wel het een en ander leren over het uiten van waardering en affectie naar volwassenen toe.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 18-12-2017, 17:53
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Dit kan echt niet. Jij bent de volwassene, dus dat betekent dat jij afstand moet gaan nemen. Dus geen handje vasthouden en ook niet meer strelen. Je kan van een 10-jarige niet verwachten dat hij dat zelf zal doen.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 18-12-2017, 19:47
UnknownGirlx
UnknownGirlx is offline
Ik zit nog in groep 8, maar bij ons in de klas zitten ook veel jongens die verliefd zijn op een juf, maar ik zou zeggen gwn afstand nemen.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Welchen Film haben Sie zuletzt gesehen, und wie fandest du es? II
DanielC
500 06-11-2006 12:23
Liefde & Relatie Spijt..?
Kikkertje :D
12 25-10-2005 12:03
Levensbeschouwing & Filosofie bijbel vervalsd?
k.m
19 25-11-2004 08:57
Liefde & Relatie Het 'missen' van je ex...of toch niet..?
TranceGirl
50 01-01-2004 18:47
Psychologie Inschatten van problemen en het inschatten van sterke punten (van jezelf)
iamre18
34 26-02-2003 19:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:56.