Oud 05-01-2002, 11:13
bloemenmeid
bloemenmeid is offline
ik doe het met mijn broertje en ik wil weten of da normaal is of iemand anders da ook doet of met je zusje of zo

kuzzzz bloemenmeid
__________________
Sometimes you make me happy Sometimes you make me cry But my love to you will never die
Oud 05-01-2002, 11:21
Winner
Avatar van Winner
Winner is offline
Wist je al dat dat 'incest' heet?
__________________
BORED NOW...
Oud 05-01-2002, 11:24
Vos
Vos is offline
Lollig
Oud 05-01-2002, 11:25
SlipKnoT_FaN
SlipKnoT_FaN is offline
dat vinnik echt dom
sorry dattik het zeg
jou broertje hoe oud is hij?
als hij later ouder is kan hij daar traumaas aan overhouwe hoor ik vinnut echt niet normaal
__________________
wat is het nut van het leven als je toch dood gaat?
Oud 05-01-2002, 11:44
conchita_caourdina
conchita_caourdina is offline
ok ik denk dat dit gewoon een grap is, maarja daar ga ik ff niet van uit, stel dat het echt waar is...
dan denk ik dat je meteen moet stoppen daarmee want het is echt niet normaal en nee, ik denk niet dat er veel anderen zijn die dat doen.
het is echt niet normaal hoor!
gwoon kappen daarmee.
Oud 05-01-2002, 12:02
Dr_Love
Dr_Love is offline
Aangezien ze maar 2 posts heeft denk ik dat het gewoon iemand is die effe een naampje heeft aangemaakt en effe lollig wil zijn.

Het zal wel geen eens een meisje zijn, maar een jongen. Zoiets vind ik toch wat meer voor een jongen.

HEEEEEEEELLL ERG LOLLIG HOOR !!!!!!!!!!
__________________
It's hard to see the bright side of life!
Oud 05-01-2002, 12:07
SLAYERIZE
Avatar van SLAYERIZE
SLAYERIZE is offline
waar is die slotenboer wanneer je um nodig hebt.....
Oud 05-01-2002, 12:08
Dr_Love
Dr_Love is offline
Citaat:
Dr_Love schreef:
Aangezien ze maar 2 posts heeft denk ik dat het gewoon iemand is die effe een naampje heeft aangemaakt en effe lollig wil zijn.

Het zal wel geen eens een meisje zijn, maar een jongen. Zoiets vind ik toch wat meer voor een jongen.

HEEEEEEEELLL ERG LOLLIG HOOR !!!!!!!!!!

Ze heeft ook een hele website. Ze heeft haar volledige naam erbij.
En op de website staat de naam van haar school en haar zwemvereniging. Dus mensen die daar ook zitten, weten dit nu ook.
Volgens mij zou je, als je het over zo'n onderwerp hebt anoniem te werk gaan.

Ik ben een beetje in de war zeg.

Ik denk toch echt dat het een grap is. Of iemand probeerd die Ilse Snaayer heel erg te naaien.
__________________
It's hard to see the bright side of life!
Oud 05-01-2002, 13:40
conchita_caourdina
conchita_caourdina is offline
Citaat:
SLAYERIZE schreef:
waar is die slotenboer wanneer je um nodig hebt.....
sorry hoor maar dat slaat nergends op.
je kan wel overal zitten piekeren of het nou waar is of een grap, ( jij gaat er dus direkt van uit dat het een grap is, vandaar die o zo grappige opmerking van je) maar beter kun je er gewoon van uit gaan dat het waar is.
en als je dan toch nix weet te zeggen, zeg dan ook nix.
Oud 05-01-2002, 13:46
Witch Lover
Witch Lover is offline
om er maar vanuit te gaan dat het waar is wat je zegt (ben altijd naief geweest..)

Dat jij het met je broertje doet duid op een verkeerd gebruik voor je genegenheid vor je broertje. omdat je broertje zegt is hij waarschijnlijk jonger en makkelijk te beinvloeden. Ik hou erg van mijn zusje maar niet op dit manier. Hewt is dan ook neit normaal.

Ik raad je aan om er in ieder geval mee te stoppen: dit kan idd tot traumas lijden, zowel bij jou als bij hem.
Er lopen genoeg leuke jongens rond op de wereld waarbij je je puberale seksualiteit vrijkan.

veel succes
__________________
Dus je doet HAVO? Neuken? *VLEES = MOORD!!!!*
Oud 05-01-2002, 13:49
Koen
Avatar van Koen
Koen is offline
Ik ga er vanuit dat dit wel waar is. Ter bevesteging daarvan zou ik wel graag willen dat bloemenmeid er zelf nog een keer iets in post, mocht dit niet gebeuren dan ga ik ervanuit dat 't gewoon fake is.

Dus bloemenmeid: graag nog even een overtuigende reply ter bevesteging van de waarheid hiervan.

Laten we verder niet discussieren over de waarheid hiervan, maar gewoon bij het onderwerp van 't topic blijven.
Oud 05-01-2002, 14:25
Witch Lover
Witch Lover is offline
Citaat:
Koen schreef:
Ik ga er vanuit dat dit wel waar is. Ter bevesteging daarvan zou ik wel graag willen dat bloemenmeid er zelf nog een keer iets in post, mocht dit niet gebeuren dan ga ik ervanuit dat 't gewoon fake is.

Dus bloemenmeid: graag nog even een overtuigende reply ter bevesteging van de waarheid hiervan.

Laten we verder niet discussieren over de waarheid hiervan, maar gewoon bij het onderwerp van 't topic blijven.

idd
__________________
Dus je doet HAVO? Neuken? *VLEES = MOORD!!!!*
Oud 05-01-2002, 19:02
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
SLAYERIZE schreef:
waar is die slotenboer wanneer je um nodig hebt.....
Slotenboer.

Die gaat in de lijst 'uitspraken van forummers'.
Oud 05-01-2002, 23:09
WenDyTjE
Avatar van WenDyTjE
WenDyTjE is offline
mag ik ff lache ? kvin da wel erg zielig hoor, het met je eige broertje doen, komt net zo over of je wanhopig bent en niemand anders kan krijge...
Oud 07-01-2002, 15:57
bloemenmeid
bloemenmeid is offline
dit heeft bloemenmeid niet gedaan maar dat heb ik gedaan ik ben een iemadn van haar op school0.......
__________________
Sometimes you make me happy Sometimes you make me cry But my love to you will never die
Oud 07-01-2002, 15:58
bloemenmeid
bloemenmeid is offline
en het is niet waar ze doet het niet met haar broertje
__________________
Sometimes you make me happy Sometimes you make me cry But my love to you will never die
Oud 07-01-2002, 16:04
Koen
Avatar van Koen
Koen is offline
Citaat:
bloemenmeid schreef:
dit heeft bloemenmeid niet gedaan maar dat heb ik gedaan ik ben een iemadn van haar op school0.......
Ga dan gewoon weer in de zandbak spelen, ipv mensen hier te laten replien op iets wat gewoon niet waar is.

Kinderachtig..
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Kamer delen met broertje
Claudia
5 06-08-2012 14:12
Psychologie te lieve broer, verlatingsangst
vleesstreepje40
6 12-10-2011 21:53
Psychologie vroeger sex met broer gehad
Nobodyknows
12 16-09-2011 17:51
Seksualiteit Bespreken met broers/zussen
Verwijderd
37 19-08-2011 11:28
Liefde & Relatie gezoend met broer van beste vriendin
XirmaX
21 15-01-2005 13:43
Liefde & Relatie Waarom is verkering met broer/zus van je vriend/vriendin 'not done'?
Severus
13 26-01-2003 22:55


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:06.