Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-02-2009, 12:43
brands
Avatar van brands
brands is offline
Hallo site bezoekers,

Volgende week (maandag 23-02-2009) is er een welpen instuif georganiseerd door onze eigen korfbalvereniging. Aangezien ik ga begeleiden en nog wat ideeën zoek om het uurtje te vullen met leuke spelletjes.

Ik heb al wat zitten zoeken op google maar ik kan niet echt iets vinden wat geschikt is. Het gaat hierbij om kinderen tussen de 5 en 8 jaar.

Ik hoor graag jullie ideeën.

Groetjes,

Jannie

P.S. het mogen ook spelletjes zijn die niet echt wat met korfbal hebben te maken.
__________________
Gr. Brands

Laatst gewijzigd op 16-02-2009 om 12:43. Reden: Datum vergeten
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-02-2009, 15:15
knijtert!
Avatar van knijtert!
knijtert! is offline
ga zesjes oefenen
__________________
That'll be our little secret
Met citaat reageren
Oud 17-02-2009, 19:20
PV
PV is offline
apekooi?
Met citaat reageren
Oud 18-02-2009, 08:21
Verwijderd
Mexxen, kingzen, kaartje blazen.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2009, 08:37
brands
Avatar van brands
brands is offline
Citaat:
ga zesjes oefenen
Citaat:
apekooi?
Citaat:
Mexxen, kingzen, kaartje blazen.
Zouden jullie dit ook kunnen beschrijven? Voor mij zou dat wat makkelijker zijn!
__________________
Gr. Brands
Met citaat reageren
Oud 18-02-2009, 11:07
honkballertje
Avatar van honkballertje
honkballertje is offline
zesjes oefenen kan toch gewoon allemaal bij zo n korf en dan gooien. laat je ze gooien pakken ze de bal en sluiten ze weer aan achter in de rij (en dan ligt het aan de hoeveelheid mensen hoeveel rijen je kan maken iets van 5 a 6 in 1 rij ofzo)

dat kan bijvoorbeeld
Met citaat reageren
Oud 18-02-2009, 18:16
PV
PV is offline
Citaat:
Zouden jullie dit ook kunnen beschrijven? Voor mij zou dat wat makkelijker zijn!
je bent 18, dus je weet dat Google bestaat?

Apenkooi
Apenkooi is een spel waarbij in een veld (meestal de gymzaal) vol hindernissen de tikker zoveel mogelijk gevangenen moet proberen te maken. Er is meestal één tikker bij het spel Apenkooi. Het tikken gaat door middel van het aanraken van de persoon, wanneer iemand is getikt, is deze af, en moet uit het veld gaan. Het aantal deelnemers kan verschillen van 10 tot wel 100 personen. Het veld is met vele hindernissen afgezet, meestal gymattributen, zoals slingertouwen, kasten, bokken en banken. De tikker mag enkel over obstakels heenlopen, contact met de directe grond is niet toegestaan.

Er zijn verschillende varianten op het spel. Zo is er ook de mogelijkheid op een persoon aan te wijzen die een speciale rol krijgt toebedeeld. Als deze persoon getikt wordt is het spel afgelopen. De tikker zal zich bij de verkiezing van de speciale rol zich moeten distantiëren van de verkiezing, aangezien hij niet mag weten wie de speciale persoon is. De tikker kan dan bijvoorbeeld naar de kleedkamer lopen en daar wachten tot hij wordt teruggeroepen om te participeren in het spel.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2009, 21:05
honkballertje
Avatar van honkballertje
honkballertje is offline
apekooi valt ook goed te doen met 2 tikkers hoor dan krijg je iets meer spanning en een beetje tactiek
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Korfbal
RobertK90
19 10-05-2010 20:45
Vrije tijd Korfbal
polleke21
9 14-04-2010 08:59
Vrije tijd Korfbal
Luusjuh
73 24-04-2006 09:46
Vrije tijd Wat hebben sommige personen tegen Korfbal
Marcelv
76 03-06-2004 11:30
Vrije tijd Korfbal
san101
111 04-01-2004 14:19
Vrije tijd Korfbal is super!!!!
Siska632
46 25-03-2002 19:55


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:22.