Oud 19-05-2012, 16:11
bartwelten
bartwelten is offline
Hallo,

Als een jongen zijn schaam haar scheert waar moet ik rekening mee houden??

Ik wil ook mijn bilbaat scheren maar ik kom daar niet goed bij. Hoe kan je dat het beste doen

Wat vinden jullie mooier dames?

Volle bos, bijgewerkt of kaal?
Of bij gewerkt en kale ballen?
Met citaat reageren
Oud 19-05-2012, 16:14
Stinkdier
Avatar van Stinkdier
Stinkdier is offline
Hier zijn al duizenden topics over, ik zou even zoeken als ik jou was. Verder heb ik geen idee wat een bilbaat is (bedoelde u: bilmaat?) Consensus is dat 14 jarige chickies het kaal willen en dat de volwassenere dames van het forum het liever bijgewerkt zien meende ik.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2012, 17:49
Denise_kaas
Avatar van Denise_kaas
Denise_kaas is offline
Volgensmij bedoelde hij bilnaad. maar eehms op je hurken zitten (onder de douche ofzo) en dan tussen je benen door naar achter?
__________________
Als je je doelen hebt bereikt, heb je de lat te laag gelegd.

Laatst gewijzigd op 21-05-2012 om 08:26.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2012, 09:32
Verwijderd
Gwn kaal houden als je het mij vraagt
Met citaat reageren
Oud 20-05-2012, 22:19
Omegatypez
Avatar van Omegatypez
Omegatypez is offline
Jongens die schaamhaar scheren zijn gay.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2012, 23:35
allan53
allan53 is offline
Citaat:
Jongens die schaamhaar scheren zijn gay.
Idd
Met citaat reageren
Oud 21-05-2012, 07:29
Verwijderd
Citaat:
Jongens die schaamhaar scheren zijn gay.
Dat vind ik juist niet anders krijg je echt een bos haar daar beneden, dat vind ik persoonlijk niks.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2012, 10:05
allan53
allan53 is offline
Citaat:
Dat vind ik juist niet anders krijg je echt een bos haar daar beneden, dat vind ik persoonlijk niks.
Scheren is anders dan bijhouden
Met citaat reageren
Oud 21-05-2012, 14:08
lekkerchocolaat
lekkerchocolaat is offline
omg
Met citaat reageren
Oud 21-05-2012, 14:51
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Ieder zijn smaak maar helemaal kaalscheren vind ik niet nodig, beetje trimmen wel. Je hoeft er op je 16e toch niet uit te zien als een kleuter? Nog 2 tips je bilnaad is idd moeilijk te scheren, kan evt wel met harsstrips(AU!) en als je je zak wil scheren met tondeuse voorzichtig zijn want als je je vel niet goed strak trekt kunnen de tandjes van de tondeuse zich vastbijten en dat is geen feest!
Met citaat reageren
Oud 21-05-2012, 16:07
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Als ik seks heb met een jongen dan vind ik de penis eerlijk gezegd belangrijker en interessanter dan het haar eromheen. Het interesseert me echt niks of dat 'bijgewerkt' of weg s of wat dan ook. (natuurlijk is die jongen met wie ik seks heb mijn vriend en vind ik het ook vooral belangrijk dat hij zich er zelf goed over voelt, waarschijnlijk zou ik bij een ONS meer eisen hebben).
Met citaat reageren
Oud 22-05-2012, 15:28
Verwijderd
Citaat:
Scheren is anders dan bijhouden
Jaa dat wel maar ik houd het liever kaal,
Maar ieder z'n smaak uiteraard
Met citaat reageren
Oud 22-05-2012, 15:30
Verwijderd
Citaat:
Ieder zijn smaak maar helemaal kaalscheren vind ik niet nodig, beetje trimmen wel. Je hoeft er op je 16e toch niet uit te zien als een kleuter? Nog 2 tips je bilnaad is idd moeilijk te scheren, kan evt wel met harsstrips(AU!) en als je je zak wil scheren met tondeuse voorzichtig zijn want als je je vel niet goed strak trekt kunnen de tandjes van de tondeuse zich vastbijten en dat is geen feest!
Ow dus als je je scheert van onder is het net als van een kleuter ??
Dat vind ik echt onzin, ik vind zelfs kaalgeschoren zowel als bij mezelf als die van bij een ander veel geiler,
Maar oke ieder z'n mening.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2012, 22:54
Omegatypez
Avatar van Omegatypez
Omegatypez is offline
Citaat:
Ik vind zelfs kaalgeschoren zowel als bij mezelf als die van bij een ander veel geiler.
Dus jij vind jezelf geil? Check mijn post nog eens!
Met citaat reageren
Oud 23-05-2012, 15:32
Verwijderd
Citaat:
Dus jij vind jezelf geil? Check mijn post nog eens!
Hoe bedoel check me post ???
Met citaat reageren
Oud 23-05-2012, 17:26
Omegatypez
Avatar van Omegatypez
Omegatypez is offline
Jongens met een geschoren penis, en het geil vinden zijn Gay
Met citaat reageren
Oud 24-05-2012, 17:57
Verwijderd
Citaat:
Jongens met een geschoren penis, en het geil vinden zijn Gay
WTF waarom is dat nou weer gay ???
En soo what, heb je iets tegen homo's ??
Motte ff hier komme dan breek ik je kaak in 2en.
BAM !!!
Met citaat reageren
Oud 24-05-2012, 21:43
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Jongens, beetje lief doen graag.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 24-05-2012, 22:12
Verwijderd
Citaat:
Jongens met een geschoren penis, en het geil vinden zijn Gay
Whahaha iedereen die een beetje status heeft houdt zijn schaamhaar bij. Iedereen die ik ken die ze schaamhaar niet bijhoudt is een beunhaas. Flikker toch op met je "gay geroep", dat heet jezelf verzorgen.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2012, 22:19
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Er zit een verschil tussen 'bijhouden' en 'kaal scheren' en ik denk dat er in dit geval (hoe en of je je schaamhaar bijhoudt) ook heel veel verschil zit tussen jonge mensen en mensen die al ouder zijn. Het is pas iets van de laatste tijd dat alles heel glad en kaal moet zijn en haar vies is, geloof ik zo. En je komt nog genoeg meisjes tegen (wel op dit forum) die alles glad maar kinderlijk eruit vinden zien.

En ik vind het niet zo aardig om hele groepen mensen af te schilderen als beunhaas of gay aan de hand van of ze wel of niet hun schaamhaar weghalen/bijhouden.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 24-05-2012, 22:22
Verwijderd
Citaat:
Er zit een verschil tussen 'bijhouden' en 'kaal scheren' en ik denk dat er in dit geval (hoe en of je je schaamhaar bijhoudt) ook heel veel verschil zit tussen jonge mensen en mensen die al ouder zijn. Het is pas iets van de laatste tijd dat alles heel glad en kaal moet zijn en haar vies is, geloof ik zo. En je komt nog genoeg meisjes tegen (wel op dit forum) die alles glad maar kinderlijk eruit vinden zien.

En ik vind het niet zo aardig om hele groepen mensen af te schilderen als beunhaas of gay aan de hand van of ze wel of niet hun schaamhaar weghalen/bijhouden.
Ik schilder geen enkele groep af als beunhaas. Ik zeg alleen dat dat het geval is bij iedereen die ik ken. Hij zegt dat iedereen die zijn schaamhaar scheert gay is.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2012, 22:27
Verwijderd
Citaat:
Ik schilder geen enkele groep af als beunhaas. Ik zeg alleen dat dat het geval is bij iedereen die ik ken. Hij zegt dat iedereen die zijn schaamhaar scheert gay is.
Iedereen die jij kent en niet scheert etc. zijn beunhazen? Het is aan jou of je er wat mee doet of niet.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2012, 22:44
Verwijderd
Citaat:
Iedereen die jij kent en niet scheert etc. zijn beunhazen? Het is aan jou of je er wat mee doet of niet.
Wat? Dat is compleet irrelevant
Met citaat reageren
Oud 25-05-2012, 09:13
Verwijderd
^Waarom?
Met citaat reageren
Oud 25-05-2012, 18:24
Verwijderd
Citaat:
^Waarom?
Dat je zelf mag bepalen wat je doet heeft niets te maken met het feit dat ik ze beunhazen vind
Met citaat reageren
Oud 02-06-2012, 14:30
Nekkiereg
Nekkiereg is offline
Citaat:
Idd
Onzin dat die gay zijn, voelt gewoon prettig en is hygiënisch.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2012, 14:36
Lomyrne
Avatar van Lomyrne
Lomyrne is offline
Je moet doen wat je zelf fijn vindt. Ik meen dat mannen het vinden jeuken als er stoppels komen. Mijn partner trimt al zijn haar. Lul is mooi glad en schaamstreek kort getrimt (zelfde geldt voor de oksels).

Je bilnaad scheren, heb ik nog niet gezien bij een man. Ook dat kan je gewoon kortmaken (ik vind het niet nodig om dat te scheren).
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Exacte vakken [BIO] Onderzoek onder jongens voor school
jolienlove
5 06-03-2010 21:12
Seksualiteit Onderzoek voor Biologie onder jongens
jolienlove
3 02-03-2010 17:34
Lichaam & Gezondheid Biologieonderzoek onder jongens tot 16 jaar ongeveer
jolienlove
4 02-03-2010 17:27
Seksualiteit Biologieonderzoek voor school (alleen jongens)
jolienlove
1 02-03-2010 17:25
Huiswerkvragen: Exacte vakken [BIO] onderzoek puberteit jongens
jolienlove
0 02-03-2010 15:12
Lifestyle Schaamhaar Scheren & cultuur
supergirl#1
1 25-09-2009 09:06


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:58.