Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-05-2014, 16:58
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
@Snebbeltje: viel het herstel na de eerste keer dus mee? En mooi dat je zo lekker liep vandaag
Ja dat viel wel mee. Het was alleen niet zo handig om dat de dag voor bevrijdingsdag te doen. Dinsdag en woensdag waren ook drukke dagen dus gisteren heb ik praktisch de hele dag in bed gelegen om bij te komen, maar dat lag dus niet per se aan het rennen, maar gewoon aan alles bij elkaar.
__________________
Lariekoek en apekool!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-05-2014, 20:14
Verwijderd
Ik heb Jillian even op pauze gezet, totdat mijn schenen niet meer zo miepen Dit was niet de bedoeling, ik was juist zo lekker bezig
Met citaat reageren
Oud 10-05-2014, 10:23
Verwijderd
Ik heb gisteren dertig km gewandeld. Ging prima, ondanks alle regen en de wind. Gisteravond nog twintig minuten gefietst, dat heeft er vandaag voor gezorgd dat ik niet zo stijf ben. Het enige waar ik veel last van heb, zijn mijn voetzolen, die zijn helemaal beurs. Vooralsnog loop ik blarenvrij, dat is wel fijn. Volgende week maandag en dinsdag heb ik vrij en dan wil ik twee dagen gaan wandelen, twee keer 35, gok ik.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2014, 15:09
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Respect, Ingegerd. Ik ben vandaag niet gaan hardlopen door de regen, maar heb weer geworkout (19/21).
Met citaat reageren
Oud 12-05-2014, 21:27
Verwijderd
Citaat:
'Vanaf morgen ECHT'

Jaja
Ingeschreven voor een benefietloop voor KiKa. Ha.

(nu moet ik wel)
Met citaat reageren
Oud 13-05-2014, 14:38
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ingeschreven voor een benefietloop voor KiKa. Ha.

(nu moet ik wel)
Succes
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 13-05-2014, 15:25
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
ik heb al 2x 3kwartier in een stoel gezeten vandaag, telt dat ook?
__________________
Lariekoek en apekool!
Met citaat reageren
Oud 13-05-2014, 15:43
Verwijderd
Citaat:
Succes
Toch niet dus. Is al vol Nu maar iemand gesponsord, ook goed.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2014, 16:41
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Toch niet dus. Is al vol Nu maar iemand gesponsord, ook goed.
Daar ging je motivatie om te sporten
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 13-05-2014, 20:29
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik had vandaag borstcrawl-zwemles. Ik voelde me echt een mongool en ik heb nog nooit zoveel water gedronken op een dag. Deels ook via de neus en longen.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2014, 05:50
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
@fizzle-fluffy: hoe krijg je het dan aangeleerd? Ik zou beginnen met de slag, zonder ademhaling, en dan steeds korte stukjes zwemmen. Pas als je dat onder de knie hebt, zou ik de ademhaling toevoegen.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2014, 09:25
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Begonnen met benen en ademhaling. Armen op zo'n drijfplankje voor je.
Daarna slag erbij maar dan flippers zodat ik wel stuwing had, en uiteindelijk helemaal alles bij elkaar. Veel te snel, alles in een les, maar een half baantje lukt het me om alles samen te krijgen voor ik echt begin te verdrinken
Met citaat reageren
Oud 14-05-2014, 14:26
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Klinkt weloverwogen. Het is ook een slag waar je gevoel voor moet krijgen, dan lukt t ook beter. Wat bij de ademhaling belangrijk is om te onthouden, is dat het enige doel is dat je mond boven water is zodat je adem kunt halen, dus verder hoef je ook niet te draaien.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2014, 14:31
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
ik heb vandaag meegedaan in het revalidatieclubje voor mensen die een beroerte hebben gehad naast fysieke revalidatie krijg je ook hersengymnastiek: 'noem een dier met een 'K'' Daarnaast net fysio en ik ga oefenen met op een bepaalde manier omdraaien en zelf hoger in bed kruipen. Ik denk dat Jillian trots op me is
__________________
Lariekoek en apekool!
Met citaat reageren
Oud 17-05-2014, 09:11
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Dit was niet echt een goede sportweek voor mij . Zaterdag heb ik gekillerbunsandthighs-t, zondag heb ik verzaakt door sociaal gedoe, maandag had ik een cursus en moest ik werken, dinsdag moest ik extra werken, woensdag heb ik gezwommen, donderdag en vrijdag had ik geen zin . Dus vanochtend mezelf een schop onder m'n kont gegeven en ik ben een uur gaan hardlopen. En dat is dan toch wel weer heel erg lekker
Met citaat reageren
Oud 18-05-2014, 10:32
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Een na laatste keer killer buns and thighs! Wat een gezweet zo in de hitte, pff.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2014, 08:55
Verwijderd
Ik heb hier veel te lang geen prestaties meer neergezet. Ik ben stiekem al maanden heel intensief aan het trainen (leve de zachte winter!) om binnenkort echt in de bergen te gaan klimmen. Gisteren naar Luxemburg geweest, 135 kilometers, 3097 hoogtemeters. Ter vergelijking: Alpe d'Huez is 1061 hoogtemeters.



Er zat voor mijn gevoel maar één vlak stukje in ons ritje van gisteren en dat blijkt ook uit dit plaatje, tussen 100 en 120 km zaten een paar kilometers langs een riviertje

Ik ben echt jaren niet zo fit/in vorm geweest als nu en wil dat graag delen /enthousiast

Laatst gewijzigd op 19-05-2014 om 09:06.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2014, 09:00
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
De tering. Dat verdient wel een .
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2014, 19:22
Verwijderd
Doe je goed Ertur! Mijn rij-instructeur gaat over drie weken de Alpe d'Huez fietsen, heb jij ook nog een doel wat je wil bereiken?

Ik ben vanochtend om acht uur weggelopen en heb vandaag 25 km gelopen. Veel te warm en ik vond het verschrikkelijk. Ik heb 25 km lang alleen maar lopen schelden en ben alleen maar boos geweest. Mijn mp3-speler was stuk, dus ik heb ook echt alleen maar mezelf gehad om mee te zeuren. Ik ben ontzettend verbrand Maar goed, ik heb wel weer 25 km gelopen.
Morgenvroeg wil ik om eigenlijk om 06.00 weglopen en dan veertig km lopen. We zullen zien.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2014, 22:26
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Citaat:
Ik heb hier veel te lang geen prestaties meer neergezet. Ik ben stiekem al maanden heel intensief aan het trainen (leve de zachte winter!) om binnenkort echt in de bergen te gaan klimmen. Gisteren naar Luxemburg geweest, 135 kilometers, 3097 hoogtemeters. Ter vergelijking: Alpe d'Huez is 1061 hoogtemeters.

[afbeelding]


Er zat voor mijn gevoel maar één vlak stukje in ons ritje van gisteren en dat blijkt ook uit dit plaatje, tussen 100 en 120 km zaten een paar kilometers langs een riviertje

Ik ben echt jaren niet zo fit/in vorm geweest als nu en wil dat graag delen /enthousiast
Met citaat reageren
Oud 20-05-2014, 08:22
Verwijderd
Dank. Ik heb op de korte termijn een doel ja, ik vertel dat liever nog niet, zal het wel posten als ik het gedaan heb. Zit daarnaast met vrienden te denken om volgend jaar de Marmotte (174 km, 5200 hoogtemeters) te doen.

http://en.wikipedia.org/wiki/La_Marmotte

Als je ziet wat ik zondag gefietst heb, is de Marmotte eigenlijk niet eens heel veel moeilijker. ok nu onderschat ik het een beetje maar ik zou nu ook al de Marmotte kunnen fietsen denk ik.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2014, 16:47
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Vandaag op schoolreisje geweest. Vier uur in een binnenspeeltuin telt ook wel als sporten, vind ik. Ik ben kapot, pff.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2014, 17:23
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik blijf vrolijk posten hoor ik heb vandaag gestaan! De tillift hielp me omhoog maar ik stond op eigen kracht.
__________________
Lariekoek en apekool!
Met citaat reageren
Oud 22-05-2014, 18:18
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Ik heb vandaag niet gesport maar wel een zomerhardloopoutfit gescoord (werd hoog tijd), dus ik kan weer helemaal de blits maken in het park Morgenochtend
Met citaat reageren
Oud 22-05-2014, 21:16
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik zat vandaag weer op 8/28. Het gaat niet zo netjes als ik van mezelf gewend ben, elke dag, maar dat heb je soms. Level twee is in elk geval wel uitdagender dan level 1.
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2014, 12:11
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Net een rondje afdeling getrippeld (in de rolstoel met mijn voeten aan de grond en mijn handen aan de wielen). Zo even rusten/slapen en dan aan het eind van de middag of vanavond nog eens Morgen ook weer twee keer proberen en dan maandag weer fysiotherapie. Misschien lukt het op doordeweekse dagen ook wel één keer, hangt ervan af hoe druk de dagen zijn. En natuurlijk op een gegeven moment verder proberen te komen.
__________________
Lariekoek en apekool!
Met citaat reageren
Oud 25-05-2014, 09:24
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
11/28. Het is warm in huis.
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2014, 15:43
Verwijderd
Vandaag laatste trainingsrit gedaan, op locatie. Nu twee dagen rusten in de zon en dan helemaal los. Het ging echt heel gemakkelijk, ik ga dit optimisme nog heel hard terugbetalen maar ik ben hier serieus niet moe van geweest, geen seconde in het rood gefietst

Met citaat reageren
Oud 27-05-2014, 16:02
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Succes en alles met je SUPERGEHEIME DOEL hihi. Zet m op
Met citaat reageren
Oud 27-05-2014, 16:07
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Goed bezig Ertur!

Ik ben een sport-n00b met een conditie van -duizent, dus ik hou het bij simpelere dingen. Ik deed al regelmatig die 2 mile walk dinges, maar omdat ik die een paar dagen niet had gedaan vanwege werk en bezoek aan m'n ouders, ben ik nu de 3 mijl gaan doen.
Ik zweet me helemaal de tyfus, maar ik ben wel blij dat dit iets is wat ik kan volhouden en waardoor ik me niet slecht voel als ik even een pasje mis. Het werkt voor mij ook motiverender om wat stevigere mensen te zien dan alleen maar super afgetrainde bitches (zoals Jillian en haar vriendinnetjes) en dat er ook dingen bij staan als 'dingetje walked away 100 lbs!'.



Vance is atm mijn favoriet, want hij lijkt een beetje op een kruising tussen Cleveland en die dude uit The Office US en hij is superawkward. (Vooral de laatste paar seconden. Iedereen geeft elkaar een knuffel en hij staat er zo bij van 'euh...')
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2014, 15:20
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
14/28. Het schiet weer op, morgen op naar level 3.
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2014, 17:00
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik heb gisteren gezwommen en vandaag eindelijk 21/21 van killer buns and thighs gedaan. Ik heb het de laatste weken zo druk met werk, dat het er vaak niet van komt om te sporten (of vroeg weg en laat thuis en dus geen tijd, of geen energie meer).
Met citaat reageren
Oud 29-05-2014, 19:46
Verwijderd
Naast de trainingen voor de Vierdaagse, doe ik nu een 30 day yoga challenge Alles staat op YT. De instructrice vind ik erg leuk en ik vind het wel lekker om wat soepeler te worden, ik ben zo stijf als wat. Ik word er blij en relaxt en ontspannen van, hoera dus!

6/30
Met citaat reageren
Oud 30-05-2014, 13:50
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Hoe lang heb je nog tot de vierdaagse?
__________________
Lariekoek en apekool!
Met citaat reageren
Oud 31-05-2014, 20:37
Verwijderd
15 juli begint'ie.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2014, 20:58
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik wil weer wat meer kracht en buikspieren oefenen na Killer buns and thighs, en ben wel toe aan wat kortere workouts, dus ik ga de 30 dat shred herhalen. Vandaag 1/30!
Met citaat reageren
Oud 02-06-2014, 07:49
Verwijderd
Nou, mijn 'supergeheime' doel was om Cinglé du Mont-Ventoux te worden (Malloot van de Mont-Ventoux), dus drie keer de Mont Ventoux op te fietsen in één dag van de drie verschillende kanten dat er wegverkeer is toegestaan.

http://www.clubcinglesventoux.org/nl/reglement.html

En dat in het kader van geld inzamelen voor onderzoek naar de ziekte ALS

http://www.tourduals.nl/

En dat is gelukt:





Zelfs nog tijdens het rijden met een vriend overwogen, toen het ons relatief gemakkelijk afging, om een vierde keer te gaan. Maar toen we de derde keer boven waren, begon het te regenen en onweren en daarna hebben ze de berg afgesloten. Maar beter ook misschien, de eerste twee keer gingen erg goed maar de derde keer was al een heel stuk zwaarder dus vierde keer was waarschijnlijk totaal afzien geweest.



Hier was ik (als eerste van onze groep ) net weer bij de finish beneden. Check ook het weer op de achtergrond, daar ligt net buiten beeld de berg ook. Ik ben kleurenblind dus ik kan het zelf niet zo goed zien, maar ben ik nog een beetje bruin geworden in Zuid-Frankrijk???
Met citaat reageren
Oud 02-06-2014, 09:16
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
^ Wow, mooie prestatie! Lijkt me heel gaaf om te doen

Ik heb vanochtend weer geshred, dus 2/30 zit er op. Ik voel mijn spieren wel, zeg.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2014, 11:43
Verwijderd
Wat goed Ertur
Met citaat reageren
Oud 02-06-2014, 16:46
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Wow, superprestatie ertur!
__________________
Lariekoek en apekool!
Met citaat reageren
Oud 02-06-2014, 19:58
Verwijderd
Wat goed Ertur, heel erg gaaf!

Juist nog geyoga'd - 9/30!
Met citaat reageren
Oud 03-06-2014, 07:32
Verwijderd
Dank, was ook geweldig om te doen
Met citaat reageren
Oud 03-06-2014, 08:57
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Wow, nice

Ik dacht bijna dat je aan Alpe d'HuZes mee ging doen vanwege de datum
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2014, 17:34
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
3/30! De drempel om even een workout te doen is wel lager nu ik weet dat het in een half uurtje kan. Prima dus, zo
Met citaat reageren
Oud 05-06-2014, 12:49
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Hoi! Ik ben sinds 2,5 week ook weer lekker aan het hardlopen (en netjes om de dag ipv, heujj ik doe maar wat) Voor een beetje motivatie om te blijven gaan heb ik mezelf op Runkeeper maar weer eens een doel gesteld. Minimaal 50 km hardlopen deze maand (oftewel: minimaal 10 keer 5 km lopen). Nu 5 juni en zit op 25% dus vermoed dat ik het wel ga halen

Vandaag kwam m'n nieuwe bikini binnen en toen dacht ik HEUJJJ m'n abs zijn wel eens meer aanwezig geweest. Pancakes doet 30 day ab challenge (en crunches en nog iets) dus die doe ik vanaf vandaag maar mee Dag 1 stelde geen klap voor, dus ik doe 2 dagen per dag zolang het makkelijk is. Over 9 dagen moet ik bikiniproof zijn

Edit over 8 dagen PANIEK.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2014, 20:31
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oh, jij met je bikini-body.

Ik heb vandaag weer 3 mijl gedaan. Ik heb namelijk een beach-body, maar dan in de variant van een aangespoelde walvis.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2014, 14:27
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Over bikiniproof gesproken, ik mag weleens een nieuwe bikini kopen.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2014, 15:41
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb al jaren niet meer echt gezwommen, ookal woon ik vlakbij het strand. Bikini's...brr.

ot:
Weer 3 mijl. Ik zweette me echt de tering. Dat vind ik 't jammere van sporten; dat ik erna moet douchen.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2014, 19:11
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Weer 3 mijl gedaan. Ik zweet me nog steeds de tering, maar het is al makkelijker. Ik merkte gisteren ook dat ik veel minder lang buiten adem was nadat ik een ubersprint over het station had getrokken.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2014, 21:02
Verwijderd
Wat goed Trimm
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:52.