Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-07-2004, 20:58
skaz
skaz is offline
gister had ik dus eindelijk na 6 jaar diplomauitreiking. Ik dacht er nog over na om in net pak te komen of alleen in een string met een slurfje maar uiteindelijk kwam ik toch maar in me evisu broek met half versleten evisu tekens, mijn blauw witte nike air dunks en een oude grijze trui waar het stiksel bij de kraag deels van los is gelaten.
Aangekomen op school had ik er al snel spijt van dat ik in me normale kleren was gekomen terwijl iedereen er wel een beetje netjes uit zag en ik gewoon in me normale kleren was gekomen. gelukkig zag ik dat me mentor die wiskunde leraar is in een joggingbroek was gekomen die hij al het hele jaar elke dag aan had.
Maargoed toen ik uiteindelijk in de zaal kwam waar alle ouders al zaten schaamde ik me toch wel een beetje, maar dat ging wel snel voorbij. Na eerst een hele speech gehoord te hebben van iemand van de ouderraad, en de hele tijd naar een filmpje van een draaiende wasmachine heb gekeken die geprojecteerd was op een groot scherm, begonnen ze eindelijk met iets wat niet slaapverwekkend was. Ik bleek genomineerd te zijn voor het beste profielwerkstuk, en ik natuurlijk de nerd die ik ben ging daarom juichen en hierdoor lachten veel mensen me uit.
Hierna werden de eerste diploma's uitgereikt en er werd over iedereen wat leuks vertelt, dit ging per mentor. Toen mijn Mentor opkwam begon hij zijn speech met dat hij 16 leerlingen in ze klas had en dat er daarvan 15 geslaagd waren. Nadat er 12 mensen waren opgekomen dacht hij al dat hij klaar was en wou van het podium afgaan. Maar ik, een extreem lange jongen die door veel mensen meetlint word genoemd en een surinaamse jongen die bekend stond als "de rukker" waren nog niet op het podium geweest. Daarom schreeuwde ik dat hij ons vergeten was, hierop antwoorden hij "oh ja die slome jongens was ik vergeten".
Om mijn reputatie nog een beetje te redden liep ik met een gangster loopje naar het podium toe ( met 1 hand in me kruis en met de andere hand het westside teken zwaaiend ). Toen hij iets over mij vertelde zei hij dat hij niet veel wist over mij en dat hij eigenlijk alleen wist dat me kat tommy heet. Ik ging naar hierna naar de tafel toe om me diploma te halen en hierna liep ik het van het trapje het podium af. De rest van de diplomauitreiking gebeurde er niks interresants meer en ik ging lopent naar huis toe omdat ik geen strippenkaart had en me vader heeft alleen zo'n kleine kut smart waar maar 1,5 personen in kunnen.
Toen ik thuis kwam had ik spijt dat ik geen wraak op mijn mentor had genomen. Ik had gewoon die microfoon van hem moeten pakken en iets moeten zeggen zoals "deze man is wiskunde leraar en hij begint ze speech dat er 15 geslaagde zijn maar hij weet niet dat hij er 3 mist, dit maakt het niet geloofwaardig" of "deze man daargt altijd dezelfde trainingspakken volgens mij heeft hij voor de rest alleen maar vrouwenkleding thuis". Mijn dag was dus gewoon verpest en het moraal van dit verhaal is vertrouw nooit je wiskundeleraar, WISKUNDE IS EVIL!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-07-2004, 03:49
Een Tweeling
Avatar van Een Tweeling
Een Tweeling is offline
Sorry, maar naar redelijk wat alcoholische drankjes vind ik het nog steeds baggerslecht!
Slecht gramaticaal, slecht wat je ermee wilt vertellen en de rest ook slecht!

Maar sorry, maby is het het tijdstip waarop ik dit typ!

(2 x per woord backspacen is niet ok! )
__________________
De dokter zei: 'volgens mij ben je schizofreen.' Maar wij denken van niet.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 07:45
Verwijderd
Originaliteit : +/-
Grammatica : --
Beschrijvingen : --
Woordkeuze : --
Foutjes & Interpunctie : --

Ik heb serieus geen idee wat je hier mee wilt bereiken, want dit is dus geen vermakende tekst. De tekst op zich is saaier dan de wasmachineprojectie, verder is het moeilijk te lezen omdat je veel fouten maakt in de tekst. Verder, als dit de beschrijving is van hoe het echt gegaan was vind ik je ook nog een zielig persoontje, maar dat terzijde. Merken schrijf je doorgaans met een hoofdletter, een zin begin je met een hoofdletter. Na het lezen van de eerste regel lijkt het me al dat je je zes jaar hebt gespendeerd op het VMBO. Getallen graag voluit schrijven, niet te moeilijke merken noemen, aangezien de leek er weinig tot niets van af weet. En please, maar een beter moraal...

Grim
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 09:12
Verwijderd
Ben het met de rest eens. Verder:
Citaat:
skaz schreef op 03-07-2004 @ 21:58 :
Gister had ik dus eindelijk na zes jaar mijn diploma-uitreiking. Ik dacht er nog over na om in net pak te komen of alleen in een string met een slurfje, maar uiteindelijk kwam ik toch maar in mijn Evisu broek met half versleten Evisu tekens, mijn blauw witte Nike air dunks en een oude grijze trui waar het stiksel bij de kraag deels van is losgelaten.
Aangekomen op school had ik er al snel spijt van dat ik in me normale kleren was gekomen, terwijl iedereen er redelijk netjes uit zag. Gelukkig zag ik dat mijn mentor, die wiskunde leraar is, in de joggingbroek was gekomen die hij al het hele jaar elke dag aan had.
Maar goed, toen ik uiteindelijk in de zaal kwam waar alle ouders al zaten, schaamde ik me toch wel een beetje, maar dat ging snel voorbij. Na eerst een hele speech te hebben gehoord van iemand van de ouderraad en de hele tijd naar een filmpje van een draaiende wasmachine te hebben gekeken die geprojecteerd was op een groot scherm, begonnen ze eindelijk met iets wat niet slaapverwekkend was. Ik bleek genomineerd te zijn voor het beste profielwerkstuk. En ik, de nerd die ik ben, ging daarom natuurlijk juichen. Hierdoor lachten veel mensen me uit.
Hierna werden de eerste diploma's uitgereikt en er werd over iedereen wat leuks vertelt, dit ging per mentor. Toen mijn mentor opkwam, begon hij zijn speech met dat hij zestien leerlingen in zijn klas had en dat er daarvan vijftien geslaagd waren. Nadat er twaalf mensen waren opgekomen dacht hij dat hij klaar was en wou van het podium afgaan. Maar ik, een extreem lange jongen die door veel mensen meetlint wordt genoemd, en een Surinaamse jongen die bekend staat als "de rukker", waren nog niet op het podium geweest. Daarom schreeuwde ik dat hij ons vergeten was, hierop antwoordde hij "oh ja, die slome jongens was ik vergeten".
Om mijn reputatie nog een beetje te redden liep ik met een gangster loopje naar het podium toe (met 1 hand in mijn kruis en met de andere hand het westside teken zwaaiend). Toen hij iets over mij vertelde zei hij dat hij niet veel over mij wist en dat hij eigenlijk alleen wist dat me kat Tommy heette. Ik ging hierna naar de tafel toe om me diploma te halen. Daarna liep ik via het trapje het podium af. De rest van de diploma-uitreiking gebeurde er niks interessants meer. Ik ging lopend naar huis toe, omdat ik geen strippenkaart had en mijn vader alleen zo'n kleine kut smart heeft waar maar anderhalf persoon in kan.
Toen ik thuis kwam had ik spijt dat ik geen wraak op mijn mentor had genomen. Ik had gewoon die microfoon van hem moeten pakken en iets moeten zeggen als "deze man is wiskunde leraar en hij begint zijn speech dat er vijftien geslaagden zijn, maar hij weet niet dat hij er drie mist, dit maakt het niet geloofwaardig" of "deze man draagt altijd dezelfde trainingspakken, volgens mij heeft hij voor de rest alleen maar vrouwenkleding thuis". Mijn dag was dus gewoon verpest en het moraal van dit verhaal is: vertrouw nooit je wiskundeleraar. WISKUNDE IS EVIL!
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 09:21
Verwijderd
LOL, Leonoor, is dat de verbeterde versie? Zo ja, dan zal ik eens even gaan mierenneuken, vind ik toch zó leuk
Zo nee, ik heb niets gezegd, maar waarom quote je het dan?

Grim
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 09:25
Verwijderd
Citaat:
Grim schreef op 04-07-2004 @ 10:21 :
Zo ja, dan zal ik eens even gaan mierenneuken, vind ik toch zó leuk
D'r zullen best nog wat fouten in zitten, ik ben ook geen neerlandicus.
Maar het aantal fouten is iig minder, denk ik.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 09:51
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 04-07-2004 @ 10:25 :
D'r zullen best nog wat fouten in zitten, ik ben ook geen neerlandicus.
Maar het aantal fouten is iig minder, denk ik.
Ik zal eens beginnen. Ook ik ben geen neerlandicus, maar ik sta bekend als mierenneuker. (Samen met het schatje Duivelaartje )

HERSCHREVEN & VERBETERDE VERSIE

Gisteren had ik dus eindelijk na zes jaar mijn diploma-uitreiking. Ik dacht er nog over om in net pak te komen of alleen in een string met een slurfje, maar uiteindelijk kwam ik toch maar in mijn Evisu broek met half versleten Evisu tekens, mijn blauw witte Nike Air Dunks en een oude grijze trui waar het stiksel bij de kraag deels van had losgelaten.
Aangekomen op school had ik er al snel spijt van dat ik in mijn normale kleren was gekomen, terwijl iedereen er redelijk netjes uit zag. Gelukkig zag ik dat mijn mentor, die wiskunde geeft, in een joggingbroek was gekomen die hij al het hele jaar elke dag aan had.
Maar goed, toen ik uiteindelijk in de zaal kwam waar alle ouders al zaten, schaamde ik me toch wel een beetje. Dat ging snel voorbij. Na eerst een hele speech te hebben gehoord van iemand uit de ouderraad en de hele tijd naar een filmpje van een draaiende wasmachine te hebben gekeken, die geprojecteerd was op een groot scherm, begonnen ze eindelijk met iets wat niet slaapverwekkend was. Ik bleek genomineerd te zijn voor het beste profielwerkstuk. En ik, de nerd die ik ben, ging daarom natuurlijk juichen. Hierdoor lachten veel mensen me uit.
De eerste diploma's werden hierna uitgereikt en er werd over iedereen wat leuks vertelt, dit ging per mentor. Toen mijn mentor opkwam, begon hij zijn speech met dat hij zestien leerlingen in zijn klas had en dat er daarvan vijftien geslaagd waren. Nadat er twaalf mensen waren opgekomen dacht hij dat hij klaar was en wilde van het podium afgaan. Maar ik, een extreem lange jongen die door veel mensen Meetlint wordt genoemd, en een Surinaamse jongen die bekend staat als "de rukker", waren nog niet op het podium geweest. Daarom schreeuwde ik dat hij ons vergeten was, hierop antwoordde hij "Oh ja, die slome jongens was ik vergeten".
Om mijn reputatie nog een beetje te redden liep ik met een gangster loopje naar het podium toe (met één hand in mijn kruis en met de andere hand het westsideteken zwaaiend). Toen hij iets over mij vertelde zei hij dat hij niet veel over mij wist en dat hij eigenlijk alleen wist dat mijn kat Tommy heette. Ik ging hierna naar de tafel toe om me diploma te halen. Daarna liep ik via het trapje het podium af. De rest van de diploma-uitreiking gebeurde er niks interessants meer. Ik ging lopend naar huis toe, omdat ik geen strippenkaart had en mijn vader alleen zo'n kleine kutsmart heeft waar maar anderhalf persoon in kan.
Toen ik thuis kwam had ik spijt dat ik geen wraak op mijn mentor had genomen. Ik had gewoon die microfoon van hem af moeten pakken en iets moeten zeggen als: "Deze man is wiskundeleraar en hij begint zijn speech met dat er vijftien geslaagden zijn, maar hij weet niet dat hij er drie mist, dit maakt het geheel niet geloofwaardig" of "deze man draagt altijd dezelfde trainingspakken, volgens mij heeft hij voor de rest alleen maar vrouwenkleding thuis". Mijn dag was dus gewoon verpest en het moraal van dit verhaal is: vertrouw nooit je wiskundeleraar.

Maar dat is mijn bescheiden mening

Grim
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 09:55
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline

Wow, ik dacht dat dat eerste verhaal gewoon een verslag was van z'n examengeval, maar toen dacht ik eens na... Oeps, dit is Letteren... Het-zal-wel-een-verhaal-moeten-voorstellen...

Nou, de verbeterde versie lijkt er al heel wat meer op! Qua spelling en die shit ja, maar het verhaal zelf.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 10:38
skaz
skaz is offline
Ik had gewoon zin om een verhaal te schrijven, en ik heb geen VMBO afgerond maar HAVO. Ik heb helemaal niet gelet op spelling, ik ben dyslectisch en ik heb het niet nagekeken of er nog fouten in zitten of opgelet hoe ik iets in het verhaal vertel. Ik zou er ook nooit over denken om ooit een schrijver te worden, toch bedankt voor het nakijken van me verhaal op punten Grim.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 10:44
Verwijderd
Citaat:
skaz schreef op 04-07-2004 @ 11:38 :
Ik had gewoon zin om een verhaal te schrijven, en ik heb geen VMBO afgerond maar HAVO. Ik heb helemaal niet gelet op spelling, ik ben dyslectisch en ik heb het niet nagekeken of er nog fouten in zitten of opgelet hoe ik iets in het verhaal vertel. Ik zou er ook nooit over denken om ooit een schrijver te worden, toch bedankt voor het nakijken van me verhaal op punten Grim en Leonoor
Graag gedaan, ik denk dat Leonoor hetzelfde vindt

Grim
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 11:03
Astuanax
Avatar van Astuanax
Astuanax is offline
Om mijn reputatie nog een beetje te redden liep ik met een gangster loopje naar het podium toe ( met 1 hand in me kruis en met de andere hand het westside teken zwaaiend ).

Omg-> enorm SCHRAAL!

voor de rest wil ik nieuwelingen niet meteen ontmoedigen, het is nu nog wel een echt kutverhaal maar probeer er eens een nieuw te maken, wie weet heb je uit deze versie veel geleerd...
__________________
Niets is helemaal waar en zelfs dat niet.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 12:11
Millroy
Avatar van Millroy
Millroy is offline
Ik protesteer tegen het gansterloopje.
Tenzij het GAnstah niggah in da hood is. Dan is de pret compleet.
__________________
I can say what I want to, even if I'm not serious. Just kidding!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Je fijnste herinnering.
Verwijderd
63 13-03-2007 19:16
Lifestyle Hitsige foto's deel 1
Otis
500 11-07-2005 11:41
Eindexamens 2004 diplomauitreiking
*sunrise1986*
101 05-07-2004 14:18
Eindexamens 2004 Herkansingen
levi's
53 22-06-2004 09:11
Eindexamens 2004 Wanneer
Donald Duck
49 16-06-2004 14:31
Lifestyle fototopic
Verwijderd
463 11-07-2002 19:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:27.