Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-08-2004, 18:55
Skyrise
Avatar van Skyrise
Skyrise is offline

digital photoshot, 90degr CW
"Urban Places: Explored, location 026"
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-08-2004, 19:43
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik voel me een beetje scheef...
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 20:30
Tom Violence
Avatar van Tom Violence
Tom Violence is offline
hier kan ik geen kritiek op geven
het is te nietszeggend
__________________
sup birdie.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 20:32
woezel
Avatar van woezel
woezel is offline
Citaat:
Tom Violence schreef op 03-08-2004 @ 21:30 :
hier kan ik geen kritiek op geven
het is te nietszeggend
is dat je kritiek dan niet
__________________
if you think you're too small to make a difference,try sleeping in a room with a mosquito.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 20:59
Skyrise
Avatar van Skyrise
Skyrise is offline
smaken verschillen, sorrie dat ik geen huisje boompje beesje verfseltje met mooie photoshop prutseltjes en een epos-achtige sfeer heb neer kunnen zetten.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 21:30
Tom Violence
Avatar van Tom Violence
Tom Violence is offline
zelfs met PS kan je er geen sfeer in rammen
__________________
sup birdie.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 22:28
Expanium
Avatar van Expanium
Expanium is offline
Citaat:
Tom Violence schreef op 03-08-2004 @ 22:30 :
zelfs met PS kan je er geen sfeer in rammen
ik vind dat nogal mee vallen, bijna iedere foto (zelfs huis tuin en keuken) heeft toch wel enige sfeerwaarde(of is te versterken met ps). Hoewel de meeste niet echt speciaal, een trucje of te cliché zijn is het nooit sfeerloos. Hoewel dit natuurlijk relatief is bij iedere foto en deze er absoluut niet bovenuitspringt.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 23:02
Malice
Avatar van Malice
Malice is offline
Citaat:
Tom Violence schreef op 03-08-2004 @ 21:30 :
hier kan ik geen kritiek op geven
het is te nietszeggend
Wat een onzin zeg. Zeg dan niks! Je hoeft echt niet in elk topic wat over foto's gaat te posten hoor, je bent niet God die over alles moet oordelen, omdat je fotografie studeert. Over je eigen foto's wil je toch ook graag kritiek, en baal je ook van "domme" opmerkingen. Doe dat dan ook bij een ander niet...

OT: ik vind het geen spannende foto, een beetje saai. Dat vind ik sowieso al door het licht (TL-buizen), en ook de compositie vind ik vrij storend. Misschien had je een wat kleiner gedeelte kunnen pakken, en ook een wat symmetrischer. Ik ben verder geen kenner, maar kan in ieder geval nog een klein beetje kritiek geven...
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 07:10
woezel
Avatar van woezel
woezel is offline
Citaat:
Malice schreef op 04-08-2004 @ 00:02 :
Wat een onzin zeg. Zeg dan niks! Je hoeft echt niet in elk topic wat over foto's gaat te posten hoor, je bent niet God die over alles moet oordelen, omdat je fotografie studeert. Over je eigen foto's wil je toch ook graag kritiek, en baal je ook van "domme" opmerkingen. Doe dat dan ook bij een ander niet...

OT: ik vind het geen spannende foto, een beetje saai. Dat vind ik sowieso al door het licht (TL-buizen), en ook de compositie vind ik vrij storend. Misschien had je een wat kleiner gedeelte kunnen pakken, en ook een wat symmetrischer. Ik ben verder geen kenner, maar kan in ieder geval nog een klein beetje kritiek geven...



ga ik volledig mee akkoord
__________________
if you think you're too small to make a difference,try sleeping in a room with a mosquito.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 07:33
Skyrise
Avatar van Skyrise
Skyrise is offline
volgens mij heeft dan ook echt niemand door dat de foto rechtsom moet worden gedraaid.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 08:15
Verwijderd
misschien moet je dat zelf doen en is 90 degrees clockwise niet duidelijk genoeg (dacht dat je em zelf 90 graden had gedraaid)...

vind het trouwens niet echt een speciale foto (te kleurloos / het is nix, stelt ook nix voor)

*kijkt scheef* hmm.. nog steeds niet helemaal..
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 08:39
Skyrise
Avatar van Skyrise
Skyrise is offline
het HOEFT ook niets voor te stellen, het is een ruimtelijke illusie, maargoed vrouwen hebben dan ook minder ruimtelijk inzicht als mannen he?
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 09:09
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik heb hem opgeslagen en omgedraaid en ik vind het nu echt een toffe foto.

Ik verklap niks, maar ik vind het leuk bedacht dat je hem een kwartslag hebt gedraaid. Ik dacht eerst aan een vage skate-baan ofzo. Maar 't was dus iets anders.

Hihi.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 09:20
Skyrise
Avatar van Skyrise
Skyrise is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 04-08-2004 @ 10:09 :
Ik heb hem opgeslagen en omgedraaid en ik vind het nu echt een toffe foto.

Ik verklap niks, maar ik vind het leuk bedacht dat je hem een kwartslag hebt gedraaid. Ik dacht eerst aan een vage skate-baan ofzo. Maar 't was dus iets anders.

Hihi.
nou de grap is dus dat ik hem zo heb genomen (fotocamera kwartslag gedraaid) en dat een klasgenootje van mij hem niet heeft aangepast in een presentatie omdat ze dacht dat hij zo hoorde =).

that is why.

anders was de foto (iig voor mij) ook een stuk oninteressanter geweest.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 09:39
Ninnoc
Ninnoc is offline
damn ik dacht de hele tijd dat dat ding een soort roltrap was, kostte me 3 x kijken om te zien hoe het zat. (ook opgeslagen en rondgedraait) damn dit meisje heeft iig slecht ruimtelijk inzicht.

maar goed, blijft dat ik m vrij saai vind, komt door de kleuren, vlakken en omdat er nix spannends gebeurt. maar goed leuk gedaan. leuk experiment
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 09:54
Skyrise
Avatar van Skyrise
Skyrise is offline
Citaat:
Ninnoc schreef op 04-08-2004 @ 10:39 :
maar goed, blijft dat ik m vrij saai vind, komt door de kleuren, vlakken en omdat er nix spannends gebeurt. maar goed leuk gedaan. leuk experiment
hmm ik vind die vlakken juist wel aardig, en ik weet het, het is een vrij slechte foto qua compositie maar als je hem gedraaid hebt dan is het best aardig, die scheve wanden met die fly-over.
niet erg warm inderdaad maar wel lekker surreal/futuristisch. (deck_16 UT anyone?)
voor alle locals: de rest van de parkeergarage is ook echt supermooi, niet? (nog maar wat foto's online knallen)
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 11:40
Tricks'
Avatar van Tricks'
Tricks' is offline
Ik heb em gedraaid en tja, dan wordt het eigenlijk alleen maar minder, al is het dan idd wel duidelijk wat het is. Eerlijkgezegd vind ik het, door een totaal gebrek aan richting/compositie nogal een onoverzichtelijke foto, die helemaal niets met me doet.

Maar belangrijker, wat ik me afvroeg, waarom zet je de foto hier neer? Je zou zeggen dat je dat doet om wat kritiek te krijgen en daar van te leren. Maar waarom reageer je dan bij ieder klein puntje van kritiek zo op je pik getrapt??
__________________
[myspace: mrsokmusic]
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 11:43
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
waarom doe je alsof je een geniale fotografische vodnst hebt gedaan?
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-08-2004, 11:56
Skyrise
Avatar van Skyrise
Skyrise is offline
Citaat:
Tricks' schreef op 04-08-2004 @ 12:40 :
Maar belangrijker, wat ik me afvroeg, waarom zet je de foto hier neer? Je zou zeggen dat je dat doet om wat kritiek te krijgen en daar van te leren. Maar waarom reageer je dan bij ieder klein puntje van kritiek zo op je pik getrapt??
euhm, ik doe helemaal niet alsof iemand op mijn edel deel is gaan staan en ik zal jou gewouwel ook niet aangrijpen om dat te doen.

Citaat:
Escapism schreef op 04-08-2004 @ 12:43 :
waarom doe je alsof je een geniale fotografische vodnst hebt gedaan?
en dat van jou ook niet. het is geen geniale vondst, dat doen alleen de uberegofotograafjes hier toch?

sukkeltjes, maar toch bedankt voor de moeite tot een reactie.
staat alleen ECHT NIETS zinnigs in
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 12:22
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
toch ben jij degene die gelijk op z'n pikie getrapt is en met een sneer komt als "maargoed vrouwen hebben dan ook minder ruimtelijk inzicht als mannen he?"

zielig ventje.
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 12:22
notbonefish
notbonefish is offline
waar is die parkeergarage? gooi idd nog maar wat fotos online. ben benieuwd hoe de rest eruit ziet


vooral die trap en de TL buizen creeren die beeld van een bizare schuine vloer met een spiegelende wand


eenmaal gereorienteerd doet het me vooral denken aan een William Gibson-achtige omgeving die zo uit 'the projects' in Count Zero zou kunnen komen.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 12:31
Skyrise
Avatar van Skyrise
Skyrise is offline
Citaat:
Escapism schreef op 04-08-2004 @ 13:22 :
toch ben jij degene die gelijk op z'n pikie getrapt is en met een sneer komt als "maargoed vrouwen hebben dan ook minder ruimtelijk inzicht als mannen he?"

zielig ventje.
ik heb altijd al gedacht dat wij de grootste vrienden zouden worden. beetje jammer dat je dit topic daarvoor aan moet grijpen.

@ bonefish: inderdaad ja
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 15:05
Tricks'
Avatar van Tricks'
Tricks' is offline
Citaat:
Skyrise schreef op 04-08-2004 @ 12:56 :
euhm, ik doe helemaal niet alsof iemand op mijn edel deel is gaan staan en ik zal jou gewouwel ook niet aangrijpen om dat te doen.



en dat van jou ook niet. het is geen geniale vondst, dat doen alleen de uberegofotograafjes hier toch?

sukkeltjes, maar toch bedankt voor de moeite tot een reactie.
staat alleen ECHT NIETS zinnigs in
toch vind ik dit wel een textbook example van op-den-penis-gestapt gedrag. Zowieso is het nogal raar dat je als iemand van mening is dat het niet veel voorstelt wat je gemaakt hebt je daar mee in discussie gaat. Maar als je dan zo'n gevoel van opborrelende verdedigingsdrift begint te krijgen, probeer dan eens inhoudelijk te verdedigen wat er zo goed is aan je foto/onderuit te halen wat er gezegd wordt, in plaats van "staat alleen ECHT NIETS zinnigs in/vrouwen hebben dan ook minder ruimtelijk inzicht als mannen he" of andere drogredenerinkjes.

dagdag
__________________
[myspace: mrsokmusic]
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 15:12
Skyrise
Avatar van Skyrise
Skyrise is offline
@ tricks: tis meer dat Escapism het gewoon doen om Skyrise te bitchen, beetje kinderachtig.

daarnaast is een discussie juist gewenst, anders had ik het hier uberhaupt niet neergezet. (en by the way, andere foto's uit de zelfde shoot hebben voor het vak Ruimtelijke Vormgeving wel een 9,2 gehaald, dus daar ligt het niet aan, alleen die hebben dat 90 graden grapje net niet).

daarnaast heb ik het goed recht te reageren:
1. het is mijn topic
2. een forum is een medium voor discussies
3. iedereen loopt op artistiek altijd iedereen af te bitchen

ps: maar wat vind jij ervan?

ps2: dat mensen nou inmiddels nog niet door hebben dat de foto hier niet staat omdat ie zo kleurig is, omdat ie veel gevoel heeft, omdat het een goede compositie is of wat anders maar omdat hij mensen op het verkeerde been zet qua plek orientatie kan ik ook niet helpen.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 15:51
Skyrise
Avatar van Skyrise
Skyrise is offline
@ Bonefish: parkeergarage Arnhem Centraal (nog steeds in aanbouw).. is echt de mooiste parkeergarage van heel NL
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-08-2004, 16:20
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
Citaat:
Skyrise schreef op 04-08-2004 @ 16:12 :
@ tricks: tis meer dat Escapism het gewoon doen om Skyrise te bitchen, beetje kinderachtig.
als dat zo was had ik in je andere topic niet gezegd dat ik t wel cool vind
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 16:52
Verwijderd
Jerry! Jerry!

mannen die op mekaars pik trappen en het ruimtelijk inzicht van de vrouw verdedigen... wauw!
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 17:34
Skyrise
Avatar van Skyrise
Skyrise is offline
Citaat:
slobowicz schreef op 04-08-2004 @ 17:52 :
Jerry! Jerry!

mannen die op mekaars pik trappen en het ruimtelijk inzicht van de vrouw verdedigen... wauw!
wow... now that's a real topic!! =) misschien moeten we een afvaardiging naar Jerry sturen... OF! nog beter: een Jerry Springer section maken op Sforum.com !
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 19:07
Jarahh
Avatar van Jarahh
Jarahh is offline
Heb niet alles hierboven gelezen hoor... pff.
Ik vind het eigenlijk wel wat hebben (ook al ben ik de enigste).
__________________
Why keep your right to remain silent? - Loesje-
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 19:22
Tom Violence
Avatar van Tom Violence
Tom Violence is offline
Citaat:
Malice schreef op 04-08-2004 @ 00:02 :
Wat een onzin zeg. Zeg dan niks! Je hoeft echt niet in elk topic wat over foto's gaat te posten hoor, je bent niet God die over alles moet oordelen, omdat je fotografie studeert. Over je eigen foto's wil je toch ook graag kritiek, en baal je ook van "domme" opmerkingen. Doe dat dan ook bij een ander niet....
ik vond het geen domme opmerking, ik was gewoon eerlijk dat ik er geen kritiek op kan geven omdat ik het te nietszeggend vind. als je op dit forum een foto plaatst, vind bijna iedereen hem geweldig, er is niks mis mee om dan ook een keer te laten weten als je het niks vind.

en heb ik ooit gezegd dat ik over alles moet oordelen? wat is dit voor bullshit, omdat ik fotografie studeer is alles wat ik zeg gelijk arrogant. eerlijk gezegd word ik echt schijtziek van die vooroordelen.

Citaat:
Expanium schreef op 03-08-2004 @ 23:28 :
ik vind dat nogal mee vallen, bijna iedere foto (zelfs huis tuin en keuken) heeft toch wel enige sfeerwaarde(of is te versterken met ps). Hoewel de meeste niet echt speciaal, een trucje of te cliché zijn is het nooit sfeerloos. Hoewel dit natuurlijk relatief is bij iedere foto en deze er absoluut niet bovenuitspringt.
Misschien kan je het met PS sfeervoller maken, maar als de sfeer er sowieso niet uitspringt dan is dat een beetje onbegonnen werk.
__________________
sup birdie.

Laatst gewijzigd op 04-08-2004 om 19:25.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 19:24
Verwijderd
ik vind je niet irritant en arrogant omdat je fotografie studeert, maar omdat je naar doet. daarom.
en beargumenteer je eigen kritiek ten minste als je dat ook van anderen eist..
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 19:27
Tom Violence
Avatar van Tom Violence
Tom Violence is offline
ten eerste doe ik niet naar tenzij iemand naar tegen mij doet
ik ben gewoon direct en als je daar niet tegen kan dan is het jammer.
ten tweede heb ik gezegd dat ik hier geen kritiek op kan leveren, dus er valt weinig te beargumenteren.

al was ik irritant en arrogant, daar kan jij onmogelijk over oordelen want je kent me niet.

en als mensen hier een probleem met mij hebben, ga dan maar bitchen via pm in plaats van dit topic te verneuken. want dat is vrij kansloos. ik krijg altijd suffe kritiek in fotografie topics, want het is cool om tom violence af te zeiken, maar niemand neemt ooit de moeite om een pm te sturen om erachter te komen hoe wat en waarom.

en nu ontopic, kids.
__________________
sup birdie.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 19:28
Verwijderd
jezus.. beetje gefrustreerd?
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 19:29
Tom Violence
Avatar van Tom Violence
Tom Violence is offline
pm, zei ik.
__________________
sup birdie.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 19:45
Skyrise
Avatar van Skyrise
Skyrise is offline
niet vechten dames

iig is de foto het hem niet te doen om de sfeer, maar om het illusie-effect dat met het draaien. (waar de "spiegel" en de "verkeerde flyover" mooi inpassen).
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 22:55
Augustus
Avatar van Augustus
Augustus is offline
Ik vind, na de foto een aantal keer geopend en weggeklikt te hebben, deze foto toch zeer geslaagd, het duurde even voordat ik het komische, maar zeer goed gevonden effect erin vond. Het lijkt net alsof de vloer afloopt naar een andere etage van de parkeergarage en alsof de pilaar er werkelijk hoort. Doordat de muur aan de "overkant" bijna recht doorloopt wordt het scheeflopen van de vloer extra benadrukt. Gaaf gedaan
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-08-2004, 23:28
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Om eerlijk te zijn vind ik het geheel helemaal niet lelijk.

Ik heb de foto met Ps 90 graden gedraaid en dan lijkt het net een andere ruimte. Bij die 1 die jij had gepost vind ik het op een oud winkelcentrum lijken of een metrostation.

Persoonlijk vind ik dit mooier.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 23:47
Chameleon2000
Chameleon2000 is offline
Citaat:
Tom Violence schreef op 04-08-2004 @ 20:27 :
ten eerste doe ik niet naar tenzij iemand naar tegen mij doet
ik ben gewoon direct en als je daar niet tegen kan dan is het jammer.
ten tweede heb ik gezegd dat ik hier geen kritiek op kan leveren, dus er valt weinig te beargumenteren.

al was ik irritant en arrogant, daar kan jij onmogelijk over oordelen want je kent me niet.

en als mensen hier een probleem met mij hebben, ga dan maar bitchen via pm in plaats van dit topic te verneuken. want dat is vrij kansloos. ik krijg altijd suffe kritiek in fotografie topics, want het is cool om tom violence af te zeiken, maar niemand neemt ooit de moeite om een pm te sturen om erachter te komen hoe wat en waarom.

en nu ontopic, kids.
lol voor iemand die fotografie studeert zijn je foto's KUT.

@Skyrise jouw foto is ook KUT.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2004, 00:28
Gunshot Glitter
Avatar van Gunshot Glitter
Gunshot Glitter is offline
ik snap de grap er niet van
Met citaat reageren
Oud 05-08-2004, 01:02
Tom Violence
Avatar van Tom Violence
Tom Violence is offline
Citaat:
Chameleon2000 schreef op 05-08-2004 @ 00:47 :
lol voor iemand die fotografie studeert zijn je foto's KUT.

@Skyrise jouw foto is ook KUT.
LOLOLOLOLOLOLOLOLOL

laat jouw foto's eens zien dan?
__________________
sup birdie.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2004, 01:03
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
Citaat:
Chameleon2000 schreef op 05-08-2004 @ 00:47 :
lol voor iemand die fotografie studeert zijn je foto's KUT.

@Skyrise jouw foto is ook KUT.
dat zeg je alleen maar omdat je op msn ze tegen haar klaagde dat je niemadn hebt dei om je geeft en dat je gewoon iemand wil waar je je problemen bij kwijt kan., en omadt zij vervolgens nietd egene was die luisterde (wat weer vrij logisch is).
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Met citaat reageren
Oud 05-08-2004, 06:29
Expanium
Avatar van Expanium
Expanium is offline
Citaat:
Misschien kan je het met PS sfeervoller maken, maar als de sfeer er sowieso niet uitspringt dan is dat een beetje onbegonnen werk.
daar heb je opzich wel gelijk in. maar photoshop wordt deze dagen als een te makkelijk trucje gezien om je foto op te leuken. En dan vaak op een negatieve manier. Het KAN toegevoegde waarde hebben maar dan moet je wel weten hoe het te gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2004, 08:44
Chameleon2000
Chameleon2000 is offline
Citaat:
Escapism schreef op 05-08-2004 @ 02:03 :
dat zeg je alleen maar omdat je op msn ze tegen haar klaagde dat je niemadn hebt dei om je geeft en dat je gewoon iemand wil waar je je problemen bij kwijt kan., en omadt zij vervolgens nietd egene was die luisterde (wat weer vrij logisch is).
Juistem jij hebt duidelijk hulp nodig, ik verwijs je naar www.riagg.nl

edit: oh haha nu herrinner ik me het weer, dat lulverhaaltje op msn van mij tegen tommy violence die me opeens zomaar adde.. dat is een en al lulverhaal, maar wel cool dat jullie dat nog allemaal onthouden hebben ik voel me vereerd

Laatst gewijzigd op 05-08-2004 om 09:20.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2004, 09:18
Chameleon2000
Chameleon2000 is offline
Citaat:
Tom Violence schreef op 05-08-2004 @ 02:02 :
LOLOLOLOLOLOLOLOLOL

laat jouw foto's eens zien dan?

hier is mijn foto

Met citaat reageren
Oud 05-08-2004, 11:29
Skyrise
Avatar van Skyrise
Skyrise is offline
Citaat:
Chameleon2000 schreef op 05-08-2004 @ 00:47 :
lol voor iemand die fotografie studeert zijn je foto's KUT.

@Skyrise jouw foto is ook KUT.


trouwen?
Met citaat reageren
Oud 05-08-2004, 11:34
Skyrise
Avatar van Skyrise
Skyrise is offline
Citaat:
Vice schreef op 05-08-2004 @ 00:28 :
Om eerlijk te zijn vind ik het geheel helemaal niet lelijk.

Ik heb de foto met Ps 90 graden gedraaid en dan lijkt het net een andere ruimte. Bij die 1 die jij had gepost vind ik het op een oud winkelcentrum lijken of een metrostation.

Persoonlijk vind ik dit mooier.
dat is ook zoals ie zou horen

(ps de plek zelf is echt briljant, klasgenoten van me hebben er een keer een hele nare film van gemaakt.. helaas te groot voor online).

en iedereen die het nog heeft over opleuken, sfeer, kantelen, verkeerd genomen etc: dat was niet de bedoeling van de foto.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2004, 12:10
Chameleon2000
Chameleon2000 is offline
Citaat:
Skyrise schreef op 05-08-2004 @ 12:29 :
[afbeelding]

trouwen?
gisternacht toen ik die pica zag vond ik em zwaar shit, maar toen ik em draaide dacht ik toch wel ff van '' hey best cool eigenlijk ''
Met citaat reageren
Oud 05-08-2004, 12:11
woezel
Avatar van woezel
woezel is offline
Citaat:
Tom Violence schreef op 04-08-2004 @ 20:22 :
ik vond het geen domme opmerking, ik was gewoon eerlijk dat ik er geen kritiek op kan geven omdat ik het te nietszeggend vind. als je op dit forum een foto plaatst, vind bijna iedereen hem geweldig, er is niks mis mee om dan ook een keer te laten weten als je het niks vind.

en heb ik ooit gezegd dat ik over alles moet oordelen? wat is dit voor bullshit, omdat ik fotografie studeer is alles wat ik zeg gelijk arrogant. eerlijk gezegd word ik echt schijtziek van die vooroordelen.
het is niet omdat je fotografie studeert dat alles wat je zegt als arrogant wordt gezien
het is de manier waarop je het zget
__________________
if you think you're too small to make a difference,try sleeping in a room with a mosquito.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2004, 12:18
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Chameleon2000 schreef op 05-08-2004 @ 13:10 :
gisternacht toen ik die pica zag vond ik em zwaar shit, maar toen ik em draaide dacht ik toch wel ff van '' hey best cool eigenlijk ''
jij loopt vast over van zelfmedelijden, hè?
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2004, 12:33
Skyrise
Avatar van Skyrise
Skyrise is offline
Echt waar, misschien moet Jerry Springer een Art-section krijgen in zijn talkshows, OF wij moeten een Jerry Springer secion krijgen op ons forum!

way to go boys! flower my topic! =)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin spacepron - Daphnis
Carn
137 13-06-2015 15:52
De Kantine Rhythm is a Saaier #1499
Verwijderd
500 18-09-2011 19:01
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Israel/Palestina deel 7
T_ID
500 21-09-2006 18:07
Muziek ein loistertopiek
Artus
497 29-02-2004 21:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:03.