Oud 18-04-2004, 11:50
NeuroticFantasy
Avatar van NeuroticFantasy
NeuroticFantasy is offline
Heeft hier iemand ervaring met Neutrogena producten , schijnt heel goed te werken en de puistjes te verwijderen en echt wel te stoppen , het zou ook littekens ( van vroegere puisten ) verwijderen

Maar tot hoeverre zou ik dit mogen geloven , want zo 1 potje schijnt vrij duur te zijn
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 14:24
DvoorA
Avatar van DvoorA
DvoorA is offline
hmmm...toen ik nog een klein pubertje was en nog last van mn huid had, gebruikte ik die Neutrogena produkten wel eens. Het hielp toen destijds geen klap tegen een onzuivere huid, mijn huid werd er alleen maar heel glimmend van (het spul was vrij aggresief waardoor de talgproduktie gestimuleerd werd). Littekens weghalen deed het al helemaal niet. Maar ik gebruik al tijden zulke dingen niet meer (geen last meer van mn huid), dus ik zou niet weten of ze misschien de formule hebben gewijzigd

Ik zou het niet kopen als ik jou was, het is tien euro per flesje trouwens. Je kunt veel beter gewoon met je vingers uit je gezicht blijven.

succes
__________________
There is nothing real outside our perception of reality, is there?
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 17:17
Verwijderd
Ik heb opzich wel iets van neutrogena, niet in een potje maar in een flesje met een pompje, dat goed genoeg werkt, maar ik heb niet veel puistjes; als ik het spul niet gebruik zijn het er misschien 15, verdeeld over gezicht, rug en decollete, als ik het wel gebruik hoogstens 1. Ik weet dus niet of het nou 93 % van de puistjes weg haalt, of dat het 14 van de aanwezige puistjes weghaalt .
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 19:19
NeuroticFantasy
Avatar van NeuroticFantasy
NeuroticFantasy is offline
ik heb vooral last op mijn kin en kaak , Is dat gewoon bij de apotheker halen ? ik vraag me nu sterk af wie ik moet geloven
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 19:36
Verwijderd
ik gebruik in elk geval niet iets uit een potje, dus ik zal wel ander spul hebben dan waar jij wat over wil weten... en wat ik heb is gewoon van de drogist, misschien is het ook wel bij de apotheek verkrijgbaar, dat weet ik niet
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:51.