Oud 23-03-2005, 16:39
Mucky
Avatar van Mucky
Mucky is offline
En is dat in alle academies zo? Dat de kennis zwaarder doorweegt? Bv alsje in Gent wil fotografie gaan studeren? Ik dacht van wel maar je weet nooit...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-03-2005, 16:55
Verwijderd
Gent weet ik niet. Hier in Bilzen is er wel geen fotografie, maar hier heb je ook een voorbereidend jaar, dus hier doen ze ook niet zo moeilijk als je in dat voorbereidend jaar begint.
Ik weet wel dat de Grafische in Gent erg hard was, want 2 genieën die bij mij de Grafische in Turnhout hebben gedaan en glansrijk afstudeerden, een roemvolle carrière tegemoet gaan, haalden het daar niet.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 17:28
woezel
Avatar van woezel
woezel is offline
fotografie is in gent aan de academie ( niet st.lucas)
ik weet er ook nie veel van, het enige dat ik weet is dat je heeeel heel veel zelfstandig moet doen/leren (je plan trekken)
__________________
if you think you're too small to make a difference,try sleeping in a room with a mosquito.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 17:32
Mucky
Avatar van Mucky
Mucky is offline
ik zou wel heel graag fotografie willen doen maar zo goed ben ik nu ook weer niet...Maar ik wil het toch proberen, ik heb nog tijd om te oefenen hé. En als het niet lukt dan hou ik het gewoon als hobby
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 17:52
woezel
Avatar van woezel
woezel is offline
ik wil het ook
maar ik vrees er voor
__________________
if you think you're too small to make a difference,try sleeping in a room with a mosquito.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 18:18
Verwijderd
Ah, de toelatingsexamens in Antwerpen zijn gratis, wie niet waagt niet wint ^^
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 18:21
Mucky
Avatar van Mucky
Mucky is offline
Citaat:
Mutant schreef op 23-03-2005 @ 18:18 :
...wie niet waagt niet wint ^^
true, true...
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 20:50
brinta
brinta is offline
Ik ben toegelaten in Maastricht, Autonoom 2e jaar! jippieeeeee
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 20:52
Mucky
Avatar van Mucky
Mucky is offline
Citaat:
brinta schreef op 23-03-2005 @ 20:50 :
Ik ben toegelaten in Maastricht, Autonoom 2e jaar! jippieeeeee
Proficiat!
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 20:59
brinta
brinta is offline
Citaat:
Mucky schreef op 23-03-2005 @ 17:32 :
ik zou wel heel graag fotografie willen doen maar zo goed ben ik nu ook weer niet...Maar ik wil het toch proberen, ik heb nog tijd om te oefenen hé.
precies, en t is goed vast toelating te doen om te weten hoe dat gaat, mocht je op een later moment nog die opleiding willen gaan doen. Ik heb sinds mijn 16e toelating gedaan op allerlei academies:
-eerst in Arnhem voor Mode, met 5 tekeningen ofzo
-oriëntatiecursus Arnhem gedaan en halverwege gekapt
-Rotterdam (WdkA) Interieurarchitectuur toelating, voor de toelatingsopdracht een heel simpel lelijk paint-ontwerpje bij elkaar gecomputerd : weer afgewezen (duh)
-toen oriëntatiecursus aan WdkA gedaan, toelating gedaan voor de docentenopleiding: toelating gelukt maar ik mocht niet beginnen omdat ik te jong was en daarom geen 21+test mocht doen
-eerst havo 4 gedaan (vavo) en toen weer toelating voor docentenopleiding aan WdkA : toelating gelukt en aangenomen
-nu overstap naar Autonoom Maastricht, dat had ik al voor (klemtoon) docentrichting op de planning staan, ik wist dat de toelating tot docent het makkelijkst gaat

nu dus eindelijk op de plek waar ik wil zijn (inmiddels 21)

sorry voor lang verhaal
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 21:00
brinta
brinta is offline
Citaat:
Mucky schreef op 23-03-2005 @ 20:52 :
Proficiat!
Thank you!
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 22:14
Mucky
Avatar van Mucky
Mucky is offline
Citaat:
brinta schreef op 23-03-2005 @ 20:59 :
precies, en t is goed vast toelating te doen om te weten hoe dat gaat, mocht je op een later moment nog die opleiding willen gaan doen. Ik heb sinds mijn 16e toelating gedaan op allerlei academies:
-eerst in Arnhem voor Mode, met 5 tekeningen ofzo
-oriëntatiecursus Arnhem gedaan en halverwege gekapt
-Rotterdam (WdkA) Interieurarchitectuur toelating, voor de toelatingsopdracht een heel simpel lelijk paint-ontwerpje bij elkaar gecomputerd : weer afgewezen (duh)
-toen oriëntatiecursus aan WdkA gedaan, toelating gedaan voor de docentenopleiding: toelating gelukt maar ik mocht niet beginnen omdat ik te jong was en daarom geen 21+test mocht doen
-eerst havo 4 gedaan (vavo) en toen weer toelating voor docentenopleiding aan WdkA : toelating gelukt en aangenomen
-nu overstap naar Autonoom Maastricht, dat had ik al voor (klemtoon) docentrichting op de planning staan, ik wist dat de toelating tot docent het makkelijkst gaat

nu dus eindelijk op de plek waar ik wil zijn (inmiddels 21)

sorry voor lang verhaal
Hehe
Wel goed van je dat je zo bleef doorzetten, het was toch de moeite waard en dat moet wel leuk zijn dan
Ik ga me nu eerst op m'n school richten, zodat ik m'n diploma heb, en me met fotografie in m'n vrije tijd bezighouden. Eenmaal ik m'n diploma heb zie ik dan wel weer

Nog even over die toelatingen enzo
Zou het meespelen bij de keuze als ze mij toelaten of niet dat ik in een tekenacademie zit? Inmiddels aan m'n 10de jaar bezig, of maakt dat niet veel uit?
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 22:23
brinta
brinta is offline
Citaat:
Mucky schreef op 23-03-2005 @ 22:14 :

Zou het meespelen bij de keuze als ze mij toelaten of niet dat ik in een tekenacademie zit? Inmiddels aan m'n 10de jaar bezig, of maakt dat niet veel uit?
Lijkt mij alleen maar positief, als je maar niet vastzit aan 1 stijl of 1 thema. Als je de tekenacademie al zo lang doet, toont t aan dat je al van jongs af aan interesse op dit gebied hebt. Plus: je kunt zo goed ontwikkeling in je werk laten zien. Iemand van je tekenacademie kan je misschien ook weer advies geven over welk werk mee te nemen naar je toelating of welk werk je nog zou kunnen maken om je portfolio bvb 'diverser' te laten overkomen.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 23:23
Mucky
Avatar van Mucky
Mucky is offline
Citaat:
brinta schreef op 23-03-2005 @ 22:23 :
Lijkt mij alleen maar positief, als je maar niet vastzit aan 1 stijl of 1 thema. Als je de tekenacademie al zo lang doet, toont t aan dat je al van jongs af aan interesse op dit gebied hebt. Plus: je kunt zo goed ontwikkeling in je werk laten zien. Iemand van je tekenacademie kan je misschien ook weer advies geven over welk werk mee te nemen naar je toelating of welk werk je nog zou kunnen maken om je portfolio bvb 'diverser' te laten overkomen.
In de academie worden we gestimuleerd om verschillende stijlen en thema's uit te werken dus dat zal wel geen probleem zijn. En van die andere dingen heb je wel gelijk ook dat de leraren van de academie me kunne advies geven enzo...zo ver had ik nog niet gedacht.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 00:22
Lunatik
Avatar van Lunatik
Lunatik is offline
Citaat:
snarl schreef op 03-03-2005 @ 21:45 :
ok de opdrachten waaruit je moet kiezen als je toelating doet op minerva:

- Wereld van morgen.
Maak werkstukken bij het thema 'een wereld van morgen'.
Maak eerst ideeschetsen, schetsen dus die op een directe manier het idee vastleggen. Onderzoek van ieder idee hoe je dit het best vorm kunt geven en ga dit uitwerken in een werkstuk. Probeer daarbij het sterkste beeld te vinden. Het gaat er vooral om dat wij een idee krijgen welke stappen je neemt, en hoe je jouw beelden organiseert.

- Mijn verhaal.
Maak één werkstuk waarin je anderen helder in beelden vertelt wat je van een bepaalde zaak vindt. Kies dus eersre een onderwerp dat je zeer interesseertm waarover jij je opwindt, waar jij je kwaad over maakt, of waar je blij van wordt, enzovoort. Maak ontwerp-schetsen en werk er een uit. In het uiteindelijke werkstuk gaat het er vooral om of je anderen, in dit geval ons, beelden duidelijk kunt maken hoe je over een bepaalde zaak denkt.

- Nadenken.
Een persoon (man of vrouw) wil een vrijstaand onderkomen voor zich laten ontwerpen, zodanig dat die geschikt is voor slechts één functie: NADENKEN. Beschrijg het karakter van de persoon waarvoor je het onderkomen gaat ontwerpen. Ontwerp voor deze persoon een onderkomen in een inspirerende omgeving. Welke interieurruimte, afmetingen, vorm, kleur en materiaal wil deze persoon; wat heeft dat voor effect op de buitenkant.

- Letters en woorden.
Kies bij minstens tien letters van het alfabet een woord, zoek naar aanleiding van dat woord een krachtige zin of korte tekst en een beeld. Maak met deze elementen 10 composities op kaartformaat (10x15 cm). Verzamel de 10 kaarten en maak een bijpassende verpakking.


ik ben bezig met de laatste opdracht maar ik begrijp echt niet of ze nou willen dat ik die beelden zelf maak of dat ik ze gewoon ergens vandaan pluk. wat zouden jullie doen?

Tjongejonge wat is Minerva weer origineel, dat hadden ze vorig jaar ook en het jaar daarvoor ook. Snarl Je kan ze het beste zelf maken maar als je originele beelden ergens vandaan kunt plukken suc6. Al zou ik ze toch zelf maken dat kan met alles foto's tekeningen weet ik wat.
Succes donderdag!
Misschien zie ik je nog wel lopen( lijkt me knap want ik weet niet hoe je dr uitziet maar ach het gaat om het idee ) en misschien tot volgend jaar
__________________
'Dat meisje dat rammelt als ze loopt'
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 00:24
Nietzman
Avatar van Nietzman
Nietzman is offline
Slar, gewoon precies het tegenovergestelde doen van wat Lunatik zegt, dan kom je geheid binnen.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 00:29
Lunatik
Avatar van Lunatik
Lunatik is offline
Slork hou je bek! .. mijn zeer gewaardeerde klasgenoot van Minerva.

Vragen die je kunt verwachten
-MOTIVATIE WAAROM MINERVA!
die is heel belangrijk...
-Ideen, wat je wilt gaan doen. Hoe je bezig wilt.
-Culturele baggage.

Op de dag zelf moet je waarschijnlijk weer ( aangezien minerva zo origineel is) je gevoel verantwoorden in iets met behulp van een ruimte geloof ik. precies weet ik het niet meer.
Verder zorg voor een goed gevuld portofolio!!!

Als je niet toegelaten word, geen nood er zijn nog zat andere academies anders raad ik je een orientatiecursus of vooropleiding aan. Heb ik ook gedaan was het 1e jaar ( toen ik 17 was ook neit toegelaten) orientatiecursus gedaan en heel veel zelf bezig geweest. Jaar MBO Style en design gedaan ( toen wou ik nog interieurarchitectuur naja dat is nu beetje anders.... ga illustratie doen denk ik....
en nogmaals suc6!
__________________
'Dat meisje dat rammelt als ze loopt'

Laatst gewijzigd op 30-03-2005 om 00:36.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 00:33
Nietzman
Avatar van Nietzman
Nietzman is offline
Soms vraag ik me af of je de schrijvers van "Oppassen!" ingehuurd hebt om al die gevatte opmerkingen van je te verzinnen.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 00:38
Lunatik
Avatar van Lunatik
Lunatik is offline
Hou onze liefdevolle afkatpogingen ff binnen het klaslokaal ...
__________________
'Dat meisje dat rammelt als ze loopt'
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 09:04
snarl
Avatar van snarl
snarl is offline
oh jeetje ik heb mn opdracht nu al af heur

maar afkatten kan ik ook. lekker in de klas elkaar afbranden als je je verveelt <3

oh lunatik je hebt pm want ik geloof dat je zeer vereerde klasgenoot zich anders niet in gaat houden
__________________
■■ fuzzy logic
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 15:43
Nietzman
Avatar van Nietzman
Nietzman is offline
Afkatten?

Integendeel. Het is bloedserieus. Ze hebben haar al eens betrapt toen ze op het punt stond een kwast mijn oog in te drukken. En we hebben het natuurlijk veel te druk op school om ons te vervelen, aangezien het een stel slavendrijvers is op school. Slavendrijvers die niet eens de moeite willen doen om een neger als naaktmodel te regelen.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 16:08
snarl
Avatar van snarl
snarl is offline


o sorry
__________________
■■ fuzzy logic
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 16:14
Nietzman
Avatar van Nietzman
Nietzman is offline
We hebben morgen waarschijnlijk gewoon een dikke oude vrouw die ik dan liefkozend "Lunatik" noem. Kom je langs? .
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 21:29
Lunatik
Avatar van Lunatik
Lunatik is offline
Pardon, Slork ik weet wel dat je van me houdt maar dat hoef je niet de hele tijd te laten merken...
__________________
'Dat meisje dat rammelt als ze loopt'
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 21:59
snarl
Avatar van snarl
snarl is offline
leuk he van die jongens in de ontkenningsfase

'kusjes zijn vies'

ja ja
__________________
■■ fuzzy logic
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 00:28
Foresight
Foresight is offline
belangrijkste dingen op alle kunstopleidingen;

- MOTIVATIE
- DOEL / BEELD VAN TOEKOMST MBT OPLEIDING

minder belangrijk

- al je skills (je gaat nog iets LEREN, aanleg is belangrijk, perfectie niet)
- je portofolio




verder: als jij ZELF al niet geloofd dat je door je toelatingen doorkomt, hoe moet je dan in godsnaam die mensen van de kunstacademie overtuigen, als je er zelf al niet meer in geloofd?
DUS: keep some faith, laat al die andere toelatingskanditaten maar dubben, maar ga het zelf gewoon lekker halen.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 22:03
snarl
Avatar van snarl
snarl is offline
vandaag toelating gehad. ging voor mijn gevoel wel ok, ze laten niks los. het gesprek was iig wel leuk. .. ik heb echt geeeen idee wat ze vonden. over 2 weken bericht. jeuj lekker lang wachten
__________________
■■ fuzzy logic
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 22:17
bindmiddel
Avatar van bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
snarl schreef op 31-03-2005 @ 22:03 :
vandaag toelating gehad. ging voor mijn gevoel wel ok, ze laten niks los. het gesprek was iig wel leuk. .. ik heb echt geeeen idee wat ze vonden. over 2 weken bericht. jeuj lekker lang wachten
als het goed voelt is het ook goed
beetje positief blijven jij
__________________
wooptiediddleyf*ckingdoo
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 22:25
Nietzman
Avatar van Nietzman
Nietzman is offline
Citaat:
snarl schreef op 31-03-2005 @ 22:03 :
vandaag toelating gehad. ging voor mijn gevoel wel ok, ze laten niks los. het gesprek was iig wel leuk. .. ik heb echt geeeen idee wat ze vonden. over 2 weken bericht. jeuj lekker lang wachten
Misschien martelen ze jou ook nog even extra lang.

Ik kreeg na twee weken de brief in de bus. Ik doodnerveus. :'). Stond er in dat ze door omstandigheden nog ietsjes langer wilden wachten voordat ze de uitslag bekend maakten.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 02:43
Foresight
Foresight is offline
martelen doen ze op elke kunstacademie, als je daar niet tegen kan moet je er niet heen gaan.

oh, en als je een te groot sociaal leven hebt ook niet... althans sommige academies hebben als ongeschreven wet dat je naast hun studie simpelweg qua tijd geen sociaal leven kan hebben

hey, maar dan heb je wel kunstacademie
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 08:49
snarl
Avatar van snarl
snarl is offline
hehe ja hoorde ik ook van merle ja, zij kreeg ook veel te laat bericht.. nog meer stress. .. lekker van ze.

ik kan heeeel goed tegen martelen
__________________
■■ fuzzy logic
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 17:09
sicilion
Avatar van sicilion
sicilion is offline
vandaag geweest bij modevormgeving arnhem, niet toegelaten wat op zich nogal oogisch was aangezien ik niet gemotiveerd was en er zo goed als niks voor gedaan had.

overigens wel erg genoten van de huilende meisjes die naar buiten kwamen lopen als ik dat mag zeggen
__________________
"Please! This is supposed to be a happy occasion. Let's not bicker and argue over who killed who."
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 20:47
brinta
brinta is offline
Citaat:
sicilion schreef op 01-04-2005 @ 17:09 :


overigens wel erg genoten van de huilende meisjes die naar buiten kwamen lopen als ik dat mag zeggen
Whaaha! ja die huilende meisjes, dat herinner ik me ook van Arnhem toelating!
Doet die travestietachtige vrouw (dagje ouder) nog steeds de toelatingen voor Mode?
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 20:51
brinta
brinta is offline
Is er iemand die naar de brandnieuwe 'realistisch schilderen'afdeling van Minerva gaat?
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 21:01
Lunatik
Avatar van Lunatik
Lunatik is offline
Komt die er dan? NOg niks over gehoord jij wel nietz?

Laat dat arme kind niet zo in spanning nietzje .. ik had binnen een week bericht .... als het 2 weken duurt ben je meestal niet toegelaten soms ook wel.. das bij minerva dus he... rest van academies weet ik het niet...
__________________
'Dat meisje dat rammelt als ze loopt'
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 21:15
brinta
brinta is offline
Citaat:
Lunatik schreef op 01-04-2005 @ 21:01 :
Komt die er dan? NOg niks over gehoord jij wel nietz?

Ik las in de Volkskrant Kunstbijlage dat in september de eerste studenten beginnen
ik zoek t ff op........
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 21:20
brinta
brinta is offline
Citaat:
brinta schreef op 01-04-2005 @ 21:15 :
Ik las in de Volkskrant Kunstbijlage dat in september de eerste studenten beginnen
ik zoek t ff op........
hmm nee, ik heb juist die waar t in stond weggegooid ... t stond er geloof ik vorige week in... in artikel over de terugkeer van realisme....ik kan er op google ook niks over vinden...heeeel gek
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 22:36
Verwijderd
Citaat:
brinta schreef op 01-04-2005 @ 19:47 :
Whaaha! ja die huilende meisjes, dat herinner ik me ook van Arnhem toelating!
Doet die travestietachtige vrouw (dagje ouder) nog steeds de toelatingen voor Mode?
ja

hahaha toen ik toelating deed liep ze er ook rond
Met citaat reageren
Oud 02-04-2005, 00:07
sicilion
Avatar van sicilion
sicilion is offline
Citaat:
milkzhake schreef op 01-04-2005 @ 22:36 :
ja

hahaha toen ik toelating deed liep ze er ook rond
niet echt gezien! maar op zich hebben die toelatingen iets idol achtig, veel mensen die een slecht zelfbeeld hebben (beetje gemeen geformuleerd maar goed)
__________________
"Please! This is supposed to be a happy occasion. Let's not bicker and argue over who killed who."
Met citaat reageren
Oud 02-04-2005, 00:32
brinta
brinta is offline
Citaat:
sicilion schreef op 02-04-2005 @ 00:07 :
niet echt gezien! maar op zich hebben die toelatingen iets idol achtig, veel mensen die een slecht zelfbeeld hebben (beetje gemeen geformuleerd maar goed)
ja idd, die zich makkelijk door een ander laten vertellen of ze wat waard zijn of niet
Met citaat reageren
Oud 02-04-2005, 23:26
Nietzman
Avatar van Nietzman
Nietzman is offline
Citaat:
Lunatik schreef op 01-04-2005 @ 21:01 :
Komt die er dan? NOg niks over gehoord jij wel nietz?
Ik weet van niets.

Story of my life.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 12:21
-Octavius-
-Octavius- is offline
nog meer mensen die zaterdag naar CMD breda moetenn?
__________________
*Tomaten zijn onze vrienden!*
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 17:42
Onlyme
Avatar van Onlyme
Onlyme is offline
Citaat:
OnLyMe schreef op 01-03-2005 @ 14:06 :
Ik ben toegelaten voor fotografie op de HKU
..en vandaag ook op de Koninklijke Academie voor Beeldende Kunsten in Den Haag

Wil iemand daar nog heen? (om dit bericht enigszins ontopic te houden)
__________________
See my shadow changing, stretching up and over me
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 18:26
snarl
Avatar van snarl
snarl is offline
oh gaaf, op 2 academies toegelaten worden. nja het zegt wel wat

ik wacht nog steeds op mn brief.
__________________
■■ fuzzy logic
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 22:13
brinta
brinta is offline
Citaat:
brinta schreef op 01-04-2005 @ 21:20 :
hmm nee, ik heb juist die waar t in stond weggegooid ... t stond er geloof ik vorige week in... in artikel over de terugkeer van realisme....ik kan er op google ook niks over vinden...heeeel gek
eindelijk gevonden, ik bedoelde deze: www.klassieke-academie.nl

is n particuliere opleiding en geen onderdeel van Minerva
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 23:14
qwertyuiop
qwertyuiop is offline
Wel staan er in dat lijstje medewerkers aan de klassieke academie een paar mensen die als ik me niet heel gek vergis ook op Minerva lesgeven.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 23:22
brinta
brinta is offline
Citaat:
qwertyuiop schreef op 05-04-2005 @ 23:14 :
Wel staan er in dat lijstje medewerkers aan de klassieke academie een paar mensen die als ik me niet heel gek vergis ook op Minerva lesgeven.
Ja klopt.

Verder: Ik vind het erg duur, je krijgt ook geen stufi. (niet dat ik deze opleiding overweeg, maar het concept is mi erg leuk)
Met citaat reageren
Oud 06-04-2005, 09:49
snarl
Avatar van snarl
snarl is offline
ohja.. had ik ook al over gelezen ja. ik vind het echt n gaaf initiatief.
__________________
■■ fuzzy logic
Met citaat reageren
Oud 07-04-2005, 19:39
snarl
Avatar van snarl
snarl is offline
JAAAAA

ben toegelaten.

__________________
■■ fuzzy logic

Laatst gewijzigd op 07-04-2005 om 19:52.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2005, 20:08
woezel
Avatar van woezel
woezel is offline
vet
ik ben bang voor toelatingen
__________________
if you think you're too small to make a difference,try sleeping in a room with a mosquito.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
ARTistiek Waar doen jullie toelating?
Verwijderd
115 29-07-2007 17:53
ARTistiek Werken toelating
Sawna
60 27-09-2006 20:43
ARTistiek toelatingsopdracht
Fearless
113 24-05-2006 17:49
Algemene schoolzaken binnenhuisarchitectuur
AnneCath
3 26-10-2002 12:09
Lifestyle Kleding ontwerpen...
icegirl.com
48 07-10-2002 21:54
Algemene schoolzaken geluidstechnicus/audiovisueel medewerker
7 08-12-2001 22:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:02.