Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-04-2011, 11:49
KillZeMall
KillZeMall is offline
Ja...binnenkort begint dus het gala en ik weet niet of ik moet gaan. Ten eerste vind ik het te duur en ten tweede zullen er genoeg examenfeesten komen waar ik mijn vrienden nog kunt zien... Wat wordt er eigenlijk op zo'n galafeest gedaan? Ik denk dan altijd aan dansen, zingen en nou ja, een beetje zoals het Amerikaanse promgeval. Gaan jullie naar het gala? Waarom niet/wel?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-04-2011, 15:12
Verwijderd
Bij ons was het 'Eersteklassersgala' gewoon een schoolfeest, inclusief stapmuziek, met de dresscode 'gala'. Als je geen zin hebt om te gaan hoeft dat niet, ga gewoon naar een paar examenfeesten.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2011, 15:15
Verwijderd
Gala is bij ons niet echt het goeie woord maar zo heet het wel. De kleding hangt van het thema af en de muziek is altijd dance.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2011, 18:32
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Citaat:
Ja...binnenkort begint dus het gala en ik weet niet of ik moet gaan. Ten eerste vind ik het te duur en ten tweede zullen er genoeg examenfeesten komen waar ik mijn vrienden nog kunt zien... Wat wordt er eigenlijk op zo'n galafeest gedaan? Ik denk dan altijd aan dansen, zingen en nou ja, een beetje zoals het Amerikaanse promgeval. Gaan jullie naar het gala? Waarom niet/wel?
Zit je heel toevallig op de St. Gregorius in Utrecht?
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 16-04-2011, 01:21
KillZeMall
KillZeMall is offline
Citaat:
Zit je heel toevallig op de St. Gregorius in Utrecht?
Nee o-o ben nog nooit in Utrecht geweest to be honest xD
Met citaat reageren
Oud 16-04-2011, 03:19
piraat013
piraat013 is offline
AHHHHHAAA lol op Vmbo ben ik niet naar gala geweest ,maar nu ik op Havo zit ga ik sowieso wel denk ik. laterzz ik ga weer lekker verder gamen
Met citaat reageren
Oud 16-04-2011, 09:26
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Citaat:
Nee o-o ben nog nooit in Utrecht geweest to be honest xD
OK, sorry dan, maar er is binnen kort ook een galafeest-achtig iets bij mijn school. Meer hoef ik denk ik niet te vertellen.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 19-04-2011, 14:22
3DS
3DS is offline
Het gala voor het laatste klassen schijnt leuk te zijn. Ik weet het (nog) niet. Maar de andere gala's zijn echt dom. Gewoon een schoolfeest in een jurk of smocking. Ik vind er in ieder geval niks aan. Bij ons op school gaan veel leerlingen na een schoolfeest naar een afterparty. Dat is meestal wel leuk. Maar het is een beetje geldverspilling om alleen een duur galakaartje te kopen voor een afterparty.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2011, 05:50
Galajurkdruten
Galajurkdruten is offline
Ik heb al heel wat eindexamenklanten voorbij zien komen bij mijn jurkenwinkeltje en ik moet zeggen dat de meningen over het gala erg verschillen. Vooral als er nog een stoet met voertuigen aan vooraf gaat zijn de meesten toch wel erg enthousiast over het gala.

Effe lekker pronken met je kapsel en je jurk. Anders is het wel een beetje prijzig vind ik. En naar de kapper en je nagels en make up en dan ook nog een jurk die je misschien maar 1 keer aan hebt. Vaak nog in een donkere ruimte en niemand die je meer ziet. Heb je daar al die moeite voor gedaan.

Maar de voorpret is ook wel erg de moeite waard, merk ik. Natuurlijk heeft iedereen wel wat te klagen over haar lichaam maar bij ieder lichaam past wel een jurk.Vooral als je nooit jurken draagt is het een ware aanslag op je zelfvertrouwen. Staat het wel, ben ik niet te dik, zijn mijn knieen niet te zichtbaar, zucht. En toch zijn de dames uiteindelijk wel tevreden als ze de perfecte jurk gevonden hebt.

Ben je nu toch nog op zoek en wil je toch gaan, dan is misschien www.galajurkdruten.nl iets voor je. De jurken kosten 69 euro voor een cocktailjurk of 79 euro voor een lange jurk. En zoek je er hippe schoenen bij, dan zijn die er ook voor 50 euro.Wil je komen passen maak even een afspraak vooraf, maar verzenden kan ook voor 4 euro extra.

Evelien
Met citaat reageren
Oud 24-04-2011, 14:19
3DS
3DS is offline
@Galajurkdruten
Meer dan 100 euro uitgeven voor de 'voorpret'. Je zegt zelf al dat er toch geen hond is die je ziet!
(En je bied dan ook nog eens je eigen jurken aan, echt een typisch verkoopverhaal)
Met citaat reageren
Oud 12-05-2011, 15:58
Verwijderd
ik zou sowieso gaan!
vorig jaar (havo4) ben ik ook geweest en was heel gezellig!
dit jaar ga ik zeker weer!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine saai #635
Verwijderd
500 25-06-2009 14:08
Seksualiteit sex voor het huwelijk
Bongalientje
250 14-05-2007 18:58
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah'
T_ID
500 09-04-2007 17:12
Liefde & Relatie je vraagt je wel es af he.
Charm
3 14-06-2004 18:48
Lifestyle Fototopic?
Verwijderd
494 16-05-2003 21:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:08.