Oud 14-01-2019, 09:33
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Bedoel je dan de afleveringen die niet zonder abonnement op NPO Start Plus te bekijken zijn of afleveringen die 'vrij' op het net staan en ook met gemistdownloader te downloaden zijn?
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Advertentie
Oud 14-01-2019, 12:26
Verwijderd
Vooralsnog alleen het tweede, maar ik wilde niet link voor link voor link. Is fucking kut als je 370 afleveringen te doen hebt.
Ik kan best eens naar betaalde NPO Start kijken, Rail Away valt daar echter niet onder, er staan maar een paar afleveringen niet online.

Tenminste, ik denk dat ik er een stuk of 10 mis. Ik moet alleen even een paar seizoenen laten rechttrekken bij TheTVDB want daar staan er zon 60 meer dan er bestaan (veel dubbele).
Oud 14-01-2019, 13:21
Verwijderd
Oh en zoef, dat betekent dus ook dat, als je even een seintje geeft, alles wat nog niet achter een betaalmuur zit even gegrepen kan worden. Dus dan moet je dat even aangeven.
Oud 14-01-2019, 16:06
Verwijderd
Zo, gelijk maar even alles wat van Spuiten & Slikken online stond losgetrokken.
Oud 15-01-2019, 02:53
Verwijderd
Ok
Oud 15-01-2019, 11:25
Verwijderd
Fun fact: door de shutdown in de US komt ook de FDA (deels) stil te liggen waardoor bijvoorbeeld een ketamine-neusspray met fucking breakthrough designation (maakt vergoedingen links en rechts mogelijk naar de markt toe) ernstige procedurele schade oploopt waardoor mensen met (onbehandelbare) depressie maar fijn tenminste een half jaar langer moeten wachten op meaningful treatment.

"More than ten drug makers, however, are expecting the FDA to make a decision on their products in March — after Gottlieb anticipates the agency will run out of funds. And any delay in decisions expected in March could have ripple effects that delay other highly-anticipated products, like, for example, GlaxoSmithKline’s HIV treatment Tivicay/Epivir."

"Adding to the potential delays is the fact that FDA cannot accept any new drug applications while it’s shutdown, meaning any potential applications that would have been filed since late December will be added to the processing list all at once — further adding to the crunch."

Laatst gewijzigd op 15-01-2019 om 11:40.
Oud 15-01-2019, 12:08
Verwijderd
En vanavond een ultiem stukje üntermensch-televisie: Geert Wilders op de bank bij Robert Jensen. Holy. Fucking. Shit.
Oud 15-01-2019, 12:38
Verwijderd
Ohhhh dat ga ik waarschijnlijk echt niet kijken.
Oud 15-01-2019, 13:05
Verwijderd
Ik overweeg dat wel te gaan kijken. Om dezelfde reden dat ik op Twitter bijvoorbeeld Trump en soortgelijk garnituur volg. Overigens niet alleen rechtse mispunten, ook wel linkse mispunten. Een mispunt is namelijk een mispunt.
Oud 15-01-2019, 13:17
Verwijderd
Mja, ik ben dus met social media gestopt en volgen van dit soort figuren. Ik wind me echt te veel op over dingen die eigenlijk nu te veel afleidend zijn.

Meestal kijk ik dingen nu gewoon later en wind ik me er alsnog over op, maar goed.
Oud 15-01-2019, 14:08
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Fun fact: door de shutdown in de US
Boekentip: The Fifth Risk (van Michael Lewis, auteur van o.a. Moneyball). Goed geschreven, vrij feitelijk allemaal. Over hoe de complete incapabiliteit van de Trump admin (met name een focus op de transitiefase) voor gigantische ellende zorgt. Aardig uittreksel van The Guardian:

https://www.theguardian.com/news/201...ransition-team

Mooie passage die ik me nu herinner is dat er totaal geen overdracht was met het Department of Energy; en dat men daar maar ook het budget flink wilde laten krimpen. DoE is naast allerlei infra bijvoorbeeld ook verantwoordelijk voor het registreren en monitoren en bewaken van nucleaire installaties en bijbehorende grondstoffen, zelfs buiten de grenzen. Dat zou dan opeens grotendeels niet meer gedaan kunnen worden enzo; aka een vrijbrief voor terroristen/vijandelijke mogelijkheden om een potentiele slag te slaan

(edit: het boek is overigens een verzameling+herschrijving van een hoop artikelen geloof ik, dus waarschijnlijk als je googled kan je al een hoop vinden)
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence

Laatst gewijzigd op 15-01-2019 om 14:15.
Oud 15-01-2019, 14:40
Verwijderd
Ja, dat is een heel goed boek
Oud 15-01-2019, 17:18
Verwijderd
Staat genoteerd! Dank. Dat artikel doorgelezen; wat een rámp.
Oud 16-01-2019, 21:35
Verwijderd
Ik was gistermiddag coor het eerst in een half jaar alleen thuis zonder dat ik ergens naar toe moest of zo. Ik was vergeten hoe lekker het is om gewoon een middagje niks te zeggen. Nu wil ik dat elke week.
Oud 16-01-2019, 21:59
Verwijderd
Citaat:
Staat genoteerd! Dank. Dat artikel doorgelezen; wat een rámp.
Je mag de mijne wel lenen. Ik vind sowieso dat jullie de logeerkamer een keer moeten komen benutten. Gaan we De Slimste Mens bordspel spelen zodat je me kan crushen in de finale (verloor met 647 tegen 120 en dat is niet de eerste keer) en daarna een leuke film kijken met puik geluid. Ik heb van de -RARBG releases in Radarr een aparte kwaliteit gemaakt die onder 1080p staat, of nou jah, boven WEBRIP en 1080p HCs. En dat met die cutoffs werkt ook zo mooi. Iedere dag zijn er wel weer een paar films waar ik WEB-DLs van had vervangen door uitstekende versies van de BluRay, waar meestal 2 talen (Engels en Spaans) maar vaak een tiental aan subs bij zitten. Das nou leuk voor Plex! En we kunnen ook wel iets vierkaërigs kijken.
Oud 16-01-2019, 23:16
Verwijderd
Ik zag trouwens vandaag een filmpje van een bromfietser die niet oplet en onder de achterwielen van een volgeladen trailer komt en geplet werd en daarna door de hulpdiensten van het asfalt werd geschraapt. Echt een hele hoop met ingewanden. Vrij bizar. Je zag ook zo'n enorme wolk bloed alsof 't de film Deadpool was ofzo zo BLAM onder die banden vandaan komen.
Oud 16-01-2019, 23:17
Verwijderd
Ik ga er denk ik nog maar een borrel bij nemen om dat te kunnen verwerken.
Oud 16-01-2019, 23:19
Verwijderd
Citaat:
Ik zag trouwens vandaag een filmpje van een bromfietser die niet oplet en onder de achterwielen van een volgeladen trailer komt en geplet werd en daarna door de hulpdiensten van het asfalt werd geschraapt. Echt een hele hoop met ingewanden. Vrij bizar. Je zag ook zo'n enorme wolk bloed alsof 't de film Deadpool was ofzo zo BLAM onder die banden vandaan komen.
He gatver.
Oud 20-01-2019, 15:04
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ik heb al zin in Parijs want nog nooit geweest en mijn popje gaat een verrassing meenemen
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 20-01-2019, 15:13
Verwijderd
Oud 21-01-2019, 16:26
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ik ga maar eens mijn rijbewijs lessen plannen want dikke wachtrij
Anders stel ik het uit voor eeuwig.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 21-01-2019, 19:13
Verwijderd
Citaat:
Ik ga maar eens mijn rijbewijs lessen plannen want dikke wachtrij
Anders stel ik het uit voor eeuwig.
Een wachtlijst voor lessen? Wow.
Oud 21-01-2019, 19:22
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Een wachtlijst voor lessen? Wow.
Weer iets typisch Belgisch?
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 21-01-2019, 19:24
Verwijderd
Citaat:
Weer iets typisch Belgisch?
Ik denk dat als ik rijles wil dat ik voor 22:00 vanavond nog bij enkele rijscholen terecht zou kunnen.
Oud 21-01-2019, 19:25
Verwijderd
En dan bedoel ik daadwerkelijk een les krijgen met vaste prik op maandagavond vanaf nu.
Oud 21-01-2019, 19:52
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Is de vraag dan niet ook of je wel bij die rijscholen les wil nemen?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 21-01-2019, 20:02
Verwijderd
Citaat:
Is de vraag dan niet ook of je wel bij die rijscholen les wil nemen?
Want uit ruimte beschikbaar hebben is een gevolg van mindere kwaliteit
Oud 21-01-2019, 20:11
Verwijderd
Citaat:
Is de vraag dan niet ook of je wel bij die rijscholen les wil nemen?
Is je fornuis nou van RVS?
Oud 21-01-2019, 20:12
Saiy
Saiy is offline


Die van Positive Mind iig wel ben ik inmiddels achter
Oud 21-01-2019, 20:33
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Is je fornuis nou van RVS?
ik snap dit niet
__________________
Forumdownie
Oud 21-01-2019, 20:54
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Is je fornuis nou van RVS?
Ja, dat weet ik nog niet

Ik weet wel dat de afvoer van mijn cv-ketel niet van RVS is, daardoor nu verteerd is en vervangen moet worden omdat we nu lekkage hebben
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 21-01-2019, 21:44
Verwijderd
Citaat:
ik snap dit niet
Moet je even in Saai kijken.
Oud 21-01-2019, 21:46
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:


Die van Positive Mind iig wel ben ik inmiddels achter
. Zo ingewikkeld is het toch ook allemaal niet?
Oud 21-01-2019, 21:48
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat weet ik nog niet

Ik weet wel dat de afvoer van mijn cv-ketel niet van RVS is, daardoor nu verteerd is en vervangen moet worden omdat we nu lekkage hebben
In tegenstelling tot wat de naam doet vermoeden, roest RVS ook. Mensen snappen niet zo goed dat eigenlijk de hele wereld bijzonder vijandig is. En zuurstof in het bijzonder.
Oud 21-01-2019, 22:18
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Dat is hier niet het probleem. De pijp is van aluminium wat rvs had moeten zijn volgens de cv ketel monteur.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 21-01-2019, 22:43
Verwijderd
Citaat:
In tegenstelling tot wat de naam doet vermoeden, roest RVS ook. Mensen snappen niet zo goed dat eigenlijk de hele wereld bijzonder vijandig is. En zuurstof in het bijzonder.
Kleine aanvulling; het is dan ook roestvast staal. Geen roestvrij staal.
Oud 21-01-2019, 22:46
Verwijderd
En ja, roestvrij mág, maar van mij mag dat pas wanneer het verschil duidelijk is.
Oud 21-01-2019, 23:09
Verwijderd
Ja dat roest vast.
Oud 22-01-2019, 06:50
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 22-01-2019, 08:31
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Gevaar bij RVS ten opzichte van 'gewoon' staal is vooral dat je niet ziet wanneer het minder wordt. Is in de zwembadwereld nog wel eens een speaker door naar beneden gevallen
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 22-01-2019, 08:36
Verwijderd
Of in de gymzaal ergens bij een tochtgat.
Oud 22-01-2019, 08:58
Verwijderd
"The California Consumer Privacy Act (CCPA) goes into effect in less than a year. Learn how the new law will impact your organization in our live webinar this Wednesday at 11:00 a.m CST, “California Consumer Privacy Act: Are You Prepared for 2020?"

Aight, thanks bro
Oud 22-01-2019, 09:46
Verwijderd
Mja. Best grappig dat California de Europese markt weer eens als voorbeeld neemt. Duurt niet lang meer voordat rustbelt states wel mee moeten doen.
Oud 22-01-2019, 10:48
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Of in de gymzaal ergens bij een tochtgat.
Chloor is over het algemeen meer een sluipmoordenaar. Vooral omdat er bedrijven zijn die denken dat ze slim bezig zijn en RVS gaan gebruiken in dat soort omgevingen, want "het roest toch niet"
Laatste paar jaar best wel wat van deze dingen tegengekomen die we moesten oplossen.

Sportzalen wordt over het algemeen met "gewoon" staal gewerkt en als dat minder wordt zie je de roest en kan je de boel vervangen
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 22-01-2019, 11:39
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
We hebben muizen in huis
Oud 22-01-2019, 12:03
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Gezellig! Ik mis onze huismuizen in Rotterdam nog wel eens
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 23-01-2019, 12:53
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Weer typisch ik heb vakantie en ik word strontziek. Ach niks dat een beetje sterke drank niet kan wegbranden
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 23-01-2019, 12:54
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
We hebben muizen in huis
Vergif en lijmvallen
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 23-01-2019, 13:02
Verwijderd
Met lijmplankjes ben je strafbaar, Tinus.
Oud 23-01-2019, 13:08
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ah in België niet
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:49.