Oud 26-01-2003, 18:56
bluesboy
Avatar van bluesboy
bluesboy is offline
Hey, ik heb al een keer of twaalf paddo's gegeten en dat was wel ok, totdat het begon te vervelen, was gewoon steeds weer een beetje van hetzelfde, nu heb ze dus ook al bijna een jaar niet meer genomen. Een vriend van me vroeg of ik misschien zin had om een keertje LSD met hem en nog wat anderen te gaan nemen, opzich lijkt me dat wel een coole ervaring. maar nu is mijn vraag: Lijkt LSD op paddo's?, Krijg je dan ook zo'n irritant gevoel in je strot/maag? Hoe lang duurt het en is het te stoppen? Ik heb weleens geprobeert een paddotrip met vitamine C te remmen en suiker enzo, maar toen duurde het nog 8 uur, dus daar geloof ik niet meer in. Nou, alvast bedankt...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-01-2003, 19:18
Snat$bat$
Avatar van Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
vreet liever paar pilletjes ,zie nog betere dinge ,lsd te heavy
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 19:21
Uncle_Sam
Avatar van Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Afgezien van het feit of je nu wel of niet LSD moet nemen, vind ik het erg verbazingwekkend dat je de paddo's beu bent. Ik kan het me echt niet voorstellen (alhoewel ik nog 'maar' 7 keer heb getript, waarvan 2 keer alleen). Continue waan je je in een andere (gedachten)wereld.
__________________
Sig heil.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 20:56
Pan Am
Avatar van Pan Am
Pan Am is offline
Hmmm, er loopt in mijn woonplaats een man rond die ooit is blijven hangen in een LSD trip. Die loopt dus 's ochtends in zijn badjas over de grote markt en doet 's nachts om 1 uur ochtendgymnsatiek in de kroeg Nee, LSD begin ik dus niet aan....
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 21:02
CokemanLalalala
Avatar van CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
Citaat:
ADHD schreef:
Hmmm, er loopt in mijn woonplaats een man rond die ooit is blijven hangen in een LSD trip. Die loopt dus 's ochtends in zijn badjas over de grote markt en doet 's nachts om 1 uur ochtendgymnsatiek in de kroeg Nee, LSD begin ik dus niet aan....
dat zou ik dus echt wel best vinden, net of die kerel zelf er ooit ontevreden mee zal zijn?
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 21:39
Zappa
Zappa is offline
Voor sommige mensen is LSD gewoon " too much ", ze kunnen die constante stroom van gedachten niet aan.

Maar als je al 12 keer paddos hebt genomen, kan je best wel eens lsd nemen. Niet dat ik je onverantwoorde dingen wil laten doen ofzo..

als je maar begint met een enkele hit zou het gewoon goed moeten gaan (en vergeet de sitter niet)
lsd duurt 8 tot 12 uur, is niet (of nauwelijks te stoppen), en verschilt van paddos dat het minder organisch/natuurlijk is, de hallucinaties zijn meer van een zieke mechanische aard..

succes
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 02:49
Verwijderd
lol als je 12 x paddos hebt gegeten kan je lsd wel aan.

Tis anders dan paddos , maar beetje zelfde, duurt 12 uur, piek komt na 2 uur en duurt paar uurtjes geloof ik.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 14:22
Copeland
Avatar van Copeland
Copeland is offline
alleen hoe kom je er aan.....
__________________
'Eet nooit gele sneeuw.'
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 14:29
BG-Smalls
BG-Smalls is offline
Citaat:
Copeland schreef:
alleen hoe kom je er aan.....
De juiste vrienden/kenissen hebben (of de verkeerde, ligt aan je referentiekader ).
__________________
Stop maar in je broekzak!
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 17:18
Snat$bat$
Avatar van Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
Citaat:
Copeland schreef:
alleen hoe kom je er aan.....
naar maastricht komen
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 17:31
eztah
Avatar van eztah
eztah is offline
Als ik jou was zou ik zowieso de eerste keer een half zegeltje nemen, das al heavy genoeg.

(ik hebt nog nooit gedaan, maar vrienden van mij wel en die vertelden dat)
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 19:30
bluesboy
Avatar van bluesboy
bluesboy is offline
ok, 'k denk dat ik het nu wel weet, ik ga gewoon zo'n zegeltje opvreten en dan zie ik het wel. Ik heb nu in ieder geval een iets beter beeld van wat ik kan verwachten. Er aan komen is niet zo'n probleem... in ieder geval bedankt...
Met citaat reageren
Oud 28-01-2003, 03:05
Fat Bastard
Avatar van Fat Bastard
Fat Bastard is offline
hey maak een tripreport
Met citaat reageren
Oud 28-01-2003, 08:38
Mafheid
Avatar van Mafheid
Mafheid is offline
Mja, je kan misschien beter een jaartje of nog wat langer wachten, LSD is hard.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2003, 22:32
drama
Avatar van drama
drama is offline
Op het moment dat je het idee hebt, goh, leuk laat ik LSD nemen, gewoon nog even een jaartje wachten...

sowieso met drugs niet te impulsief experimenteren.
__________________
Ik koop, dus ik besta
Met citaat reageren
Oud 28-01-2003, 22:38
Verwijderd
Citaat:
drama schreef:
Op het moment dat je het idee hebt, goh, leuk laat ik LSD nemen, gewoon nog even een jaartje wachten...

sowieso met drugs niet te impulsief experimenteren.


17 vind ik trouwens wel wat jong om iets als lsd te nemen, niet om lullig te zijn, maar omdat je geest zich waarschijnlijk nog wel onwikkeld en lsd daar misschien invloed op kan hebben.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2003, 20:13
bluesboy
Avatar van bluesboy
bluesboy is offline
Citaat:
Minnitje schreef:


17 vind ik trouwens wel wat jong om iets als lsd te nemen, niet om lullig te zijn, maar omdat je geest zich waarschijnlijk nog wel onwikkeld en lsd daar misschien invloed op kan hebben.
ok, zal ik dan nog maar even 3 maanden wachten, ben ik 18, braaf... jonge jonge, wat maakt dat nou uit, het is toch voor iedereen verschillend. Ik weet ook wel dat je onder bepaalde psychologische omstandigheden beter niet aan de halucinogenen kan gaan. Ik voel me nu gewoon prima, niet al te veel zorgen en zeker niet depressief. Ik zie dan ook niet in waarom je dan eerst nog een jaar zou moeten wachten, misschien ben ik er dan juist wel niet aan toe...
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 10:27
ConnX
Avatar van ConnX
ConnX is offline
En des te beter.
T gaat niet om je leeftijd, maar of je volledig ontwikkel bent en die verantwoordelijkheid aankan. 12x paddoos is niet niks, maar toch...

17??
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-02-2003, 11:12
KrizzZzZZzzjE :P
Avatar van KrizzZzZZzzjE :P
KrizzZzZZzzjE :P is offline
als je twijfelt moet je het sowieso niet doen...
Want, wat een boosaardige ironie zal dat worden: 'Ik twijfelde en nu gaat het ook nog eens fout...'
__________________
Estilapo coge la dretticos !!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Enquetes voor game over drugs
Verwijderd
1 15-02-2010 16:05
Drugs & Alcohol wij zijn benieuwd.
timmieman
16 15-06-2009 11:09
Drugs & Alcohol Vragen over durgsgebruik/ verslaving
Verwijderd
33 24-04-2006 20:04
Drugs & Alcohol Lsd?
halveschizo
83 13-12-2004 23:25
De Kantine [gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ???
damaetas
582 27-01-2003 19:11
Drugs & Alcohol bananenschillen rokuh?
kleine wicca
17 16-08-2002 06:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:55.