Oud 21-04-2005, 16:14
Mirruh
Avatar van Mirruh
Mirruh is offline
Beer
__________________
Be the miracle!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-04-2005, 16:19
AILLILA
Avatar van AILLILA
AILLILA is offline
Een kat.

Teminste, als ik naar mijn kat kijk: Rustig, afstandelijk, zelfvoldaan... tja...ik krijg de indruk dat ze diepe wijsheden herbergt achter haar ondoorgrondelijke kattenogen...

Coole kat heb ik eigenlijk!
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 12:00
Kim18
Avatar van Kim18
Kim18 is offline
Een Kat ... (Nouja onze Kat )
Met citaat reageren
Oud 03-05-2005, 16:37
Judy2
Judy2 is offline
whahwhwhaha, dat zal zeker mijn hond zijn
Met citaat reageren
Oud 03-05-2005, 16:42
Sneaksie Thief
Avatar van Sneaksie Thief
Sneaksie Thief is offline
Citaat:
amby-bambi schreef op 29-12-2004 @ 12:29 :
eendagsvliegje....die heeft t na 1 dag al begrpen dat er niks aan is in dit leven...
__________________
''Yous stinksie human! Go washies yousselves...''
Met citaat reageren
Oud 03-05-2005, 18:25
wizkid
Avatar van wizkid
wizkid is offline
De dolfijn
De uil ziet er wijs uit, maar ik weet niet of hij het ook is.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2005, 18:41
Sneaksie Thief
Avatar van Sneaksie Thief
Sneaksie Thief is offline
Citaat:
wizkid schreef op 03-05-2005 @ 18:25 :
De dolfijn
De uil ziet er wijs uit, maar ik weet niet of hij het ook is.
Maar volgens mij is de dolfijn meer intelligent dan wijs, niet?
__________________
''Yous stinksie human! Go washies yousselves...''
Met citaat reageren
Oud 03-05-2005, 19:53
wizkid
Avatar van wizkid
wizkid is offline
Citaat:
Sneaksie Thief schreef op 03-05-2005 @ 18:41 :
Maar volgens mij is de dolfijn meer intelligent dan wijs, niet?
beide vind ik.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2005, 20:15
black pear!
Avatar van black pear!
black pear! is offline
Hond en Dolfijn
__________________
so... are you gay or straight
Met citaat reageren
Oud 03-05-2005, 20:51
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
amby-bambi schreef op 29-12-2004 @ 12:29 :
eendagsvliegje....die heeft t na 1 dag al begrpen dat er niks aan is in dit leven...
Met citaat reageren
Oud 04-05-2005, 19:30
Fainne
Avatar van Fainne
Fainne is offline
De kat, de uil, de raaf(was blijkbaar bijna uitgestorven) en kraai, en het spookdiertje.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2005, 23:15
Bleater
Avatar van Bleater
Bleater is offline
kat
Met citaat reageren
Oud 14-05-2005, 13:52
Twanos
Avatar van Twanos
Twanos is offline
volledig nutteloze opmerking:

onze (overleden) kat pieste in de wc, had ze uit zichzelf geleerd, gewoon door observatie ofzo denk ik. (nou vraag ik me dus af wie er bij ons thuis met de deur open toileteert)
__________________
Alright Brain, you don't like me, and I don't like you. But lets just do this, and I can get back to killing you with beer.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2005, 15:56
K-elli-e
Avatar van K-elli-e
K-elli-e is offline
Mijn hond Basje omdat hij, nouja met zichzelf kan spelen
__________________
Bouwen begint aan de top!
Met citaat reageren
Oud 18-05-2005, 23:33
Twanos
Avatar van Twanos
Twanos is offline
Citaat:
Kellie-Mensje schreef op 17-05-2005 @ 15:56 :
Mijn hond Basje omdat hij, nouja met zichzelf kan spelen
kellie jouw hond is echt zo ziek.

Hij "speelt" niet alleen met zich zelf, hij ziet zo'n beetje alles aan als neukbaar object. Hij laat zich volledig leiden door zijn driften, niet echt intelligent dus, en al helemaal niet wijs .

Mijn kat die in de wc plaste was daarentegen wel heel wijs.
__________________
Alright Brain, you don't like me, and I don't like you. But lets just do this, and I can get back to killing you with beer.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 11:54
K-elli-e
Avatar van K-elli-e
K-elli-e is offline
Nou ik vind het wel wijs dat mijn hond zichzelf af kan trekken. Ik bedoel dat is een talent, zoiets is bijzonder. Uniek etc etc. Hij kan zichzelf bevredigen en dat is goed.

Hij ziet niet alles als neukbaar hoor, heeft hij wel eens op jou zitten rije? Of vind hij jou gewoon niet aantrekkelijk (ik vind je wel aantrekkelijk hoor=P)
__________________
Bouwen begint aan de top!
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 11:56
Twanos
Avatar van Twanos
Twanos is offline
Citaat:
Kellie-Mensje schreef op 19-05-2005 @ 11:54 :
Nou ik vind het wel wijs dat mijn hond zichzelf af kan trekken. Ik bedoel dat is een talent, zoiets is bijzonder. Uniek etc etc. Hij kan zichzelf bevredigen en dat is goed.

Hij ziet niet alles als neukbaar hoor, heeft hij wel eens op jou zitten rije? Of vind hij jou gewoon niet aantrekkelijk (ik vind je wel aantrekkelijk hoor=P)


jouw hond berijdt mij heus wel hoor !
__________________
Alright Brain, you don't like me, and I don't like you. But lets just do this, and I can get back to killing you with beer.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 12:01
K-elli-e
Avatar van K-elli-e
K-elli-e is offline
Well, that's something to be proud of.

Maar Basje heeft een talent, en daardoor is hij ook een beetje wijs. OMdat hij allerlei MOVES kan maken zodat hij zichzelf in zijn behoeften kan voorzien
__________________
Bouwen begint aan de top!
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 12:21
Twanos
Avatar van Twanos
Twanos is offline
Citaat:
Kellie-Mensje schreef op 19-05-2005 @ 12:01 :
Well, that's something to be proud of.

Maar Basje heeft een talent, en daardoor is hij ook een beetje wijs. OMdat hij allerlei MOVES kan maken zodat hij zichzelf in zijn behoeften kan voorzien
Wees nou eerlijk, jouw hond is gewoon "niet wijs"
__________________
Alright Brain, you don't like me, and I don't like you. But lets just do this, and I can get back to killing you with beer.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 15:57
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Een koe, een kat en een struisvogel
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Met citaat reageren
Oud 20-05-2005, 18:00
kitesurfertje
kitesurfertje is offline
apen man.Die beesten zijn gewoon geniaal, alleen al als je naar ze kijkt zie je al dat ze gruwelijk slim zijn.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2005, 22:28
Kauw
Kauw is offline
Ik ook raaf! en daarna (lievelingsdier) DE KAUW!!! okee, misschien zijn dolfijnen slimmer wetenschappelijk gezien en varkens misschien ook wel.. en apen enzo maar die zijn niet zo cute en leuk!
Met citaat reageren
Oud 06-06-2005, 12:08
N*A*Shezbaernon
N*A*Shezbaernon is offline
Simpel een Grijsje (Grijze Roodstaart papegaai). Die zijn on-ge-lo-felijk geniaal.
__________________
Bloedserieus
Met citaat reageren
Oud 17-06-2005, 19:19
Kauw
Kauw is offline
Maar natuurlijk, de KAUW Maja.. eigelijk is de Raaf slimmer, die's ook vet cool... Naja, varkens schijnen ook heel slim te zijn.. en aapachtigen natuurlijk (ik....) Maar kauwen zijn gewoon vet met mensachtige manieren maar ik vin dat ze boven de mens staan... *zucht*
Met citaat reageren
Oud 17-06-2005, 22:59
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Citaat:
Kauw schreef op 17-06-2005 @ 19:19 :
Maar natuurlijk, de KAUW Maja.. eigelijk is de Raaf slimmer, die's ook vet cool... Naja, varkens schijnen ook heel slim te zijn.. en aapachtigen natuurlijk (ik....) Maar kauwen zijn gewoon vet met mensachtige manieren maar ik vin dat ze boven de mens staan... *zucht*
Ben je verlieft ofzo op een kauw? Je lijkt wel geobsedeerd. Ik vindt kauwen de domste beesten op aarde.

ontopic: Paarden vindt ik slim. Ze zijn onderdanig zeg maar luisteren naar de mens. Maar als de ruiterverdwaald kan de paard zo de ruiter terug naar stal brengen
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Met citaat reageren
Oud 18-06-2005, 07:41
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
wijs (bn.)
veel wetend, veel inzicht hebbend => verstandig

in·tel·li·gent (bn.)
met een goed verstand of daarvan blijk gevend

Bron: Van Dale

Hieruit blijkt dus dat alle 'hogere' dieren wijs zijn
En met hogere dieren bedoel ik de dieren die over meer ontwikkelde psychische vermogens lijken te beschikken. Zoals zoogdieren, vogels, amfibieën en reptielen.
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 25-06-2005, 19:37
Kauw
Kauw is offline
Citaat:
Skilly schreef op 17-06-2005 @ 22:59 :
Ben je verlieft ofzo op een kauw? Je lijkt wel geobsedeerd. Ik vindt kauwen de domste beesten op aarde.

ontopic: Paarden vindt ik slim. Ze zijn onderdanig zeg maar luisteren naar de mens. Maar als de ruiterverdwaald kan de paard zo de ruiter terug naar stal brengen
Hoe kom je erbij.. ? jup, vanaf ik 6 of 7 was ofzo.. helemaal en zeg nou zelf, kan jij op tegen die blauwe oogjes terwijl ze ondeugend en en en.. nou ja, je moet ervan houden..
Met citaat reageren
Oud 26-06-2005, 11:18
Bell
Avatar van Bell
Bell is offline
varkens, koeien en papegaaien vind ik wel slimme beesten...
Met citaat reageren
Oud 26-06-2005, 21:06
Verwijderd
ik vind goudvissen erg wijs
Met citaat reageren
Oud 27-06-2005, 08:16
Kauw
Kauw is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 18-06-2005 @ 07:41 :
wijs (bn.)
veel wetend, veel inzicht hebbend => verstandig

in·tel·li·gent (bn.)
met een goed verstand of daarvan blijk gevend

Bron: Van Dale

Hieruit blijkt dus dat alle 'hogere' dieren wijs zijn
En met hogere dieren bedoel ik de dieren die over meer ontwikkelde psychische vermogens lijken te beschikken. Zoals zoogdieren, vogels, amfibieën en reptielen.
Maar kan het niet eerder instinct bij sommige dieren zijn? Sommige dieren zoals dolfijnen en gorilla's zijn gewoon echt slim. Dat is wetenschappelijk bewezen. Maar of je nou ieder levend wezen slim kan noemen? Instinct of slim, instinct in ook handig
Met citaat reageren
Oud 28-06-2005, 21:14
Roobe
Roobe is offline
Kraaien en raven inderdaad, eksters en ander dergelijk ongedierte.

Oehoe's zijn voornamelijk ontzettend koppig!
Met citaat reageren
Oud 02-07-2005, 12:00
Kauw
Kauw is offline
Citaat:
Roobe schreef op 28-06-2005 @ 21:14 :
Kraaien en raven inderdaad, eksters en ander dergelijk ongedierte.

Oehoe's zijn voornamelijk ontzettend koppig!
*zucht* een vooruitgang dat iemand toegeeft dat ze slim zijn maar waarom nou weer ongedierte..?
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 19:40
Roobe
Roobe is offline
Citaat:
Kauw schreef op 02-07-2005 @ 12:00 :
*zucht* een vooruitgang dat iemand toegeeft dat ze slim zijn maar waarom nou weer ongedierte..?
Omdat uhm, ik moet ze niet Ze zijn lelijk en groot en gemeen en ze kunnen veel te hard bijten, voornamelijk de kraaien! Raven zijn trouwens wel echt gaaf!
Eksters zijn wel mooi, maar ze vliegen zo lelijk
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 19:57
Kauw
Kauw is offline
Citaat:
Roobe schreef op 05-07-2005 @ 19:40 :
Omdat uhm, ik moet ze niet Ze zijn lelijk en groot en gemeen en ze kunnen veel te hard bijten, voornamelijk de kraaien! Raven zijn trouwens wel echt gaaf!
Eksters zijn wel mooi, maar ze vliegen zo lelijk
Waarom raven wel gaaf en kraaien niet? Kraaien lijken best wel op raven hoor. Kwa uiterlijk. En tja wat dacht je van al die binnenvogeltjes en ook papegaaien (vind ik niet echt geschikte binnenvogels) die kunnen ook lelijk knauwen. Het valt wel mee, en zeg nou zelf hoe vaak ben je door ze gepikt terwijl je fluitend buiten rondfietste? En waarom gemeen? Raven doden eerder een muis/jong voogie dan een kraai. Kauwen schijnen het al helemaal niet te doen, alleen dode diertjes op te ruimen. Maar in het algemeen zijn het meer aaseters.
Mzzls, Kauw
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 17:39
Krieltje
Avatar van Krieltje
Krieltje is offline
Citaat:
Kauw schreef op 05-07-2005 @ 19:57 :
Kauwen schijnen het al helemaal niet te doen, alleen dode diertjes op te ruimen.
heb zelf al meer dan 2 jaar een tamme kauw in de tuin wonen het is een erg intelligent dier dat niets of niemand kwaad doet, en erg speels is. Kauwen zijn inteligenter dan de meeste mensen zullen denken, als ze een keer iets zien, onthouden ze het. Het enige nadeel is dat ze te nieuwsgierig zijn. Als ik buiten mijn huiswerk maakt probeert hij steeds mijn pen af te pakken omdat hij daar dan ook mee wil spelen. Kauwen, kraaien, raven en eksters zijn voor mij daarom de inteligentste dieren ze zijn nieuwsgieren en leergierig.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 00:08
Kauw
Kauw is offline
Citaat:
Krieltje schreef op 07-07-2005 @ 17:39 :
heb zelf al meer dan 2 jaar een tamme kauw in de tuin wonen het is een erg intelligent dier dat niets of niemand kwaad doet, en erg speels is. Kauwen zijn inteligenter dan de meeste mensen zullen denken, als ze een keer iets zien, onthouden ze het. Het enige nadeel is dat ze te nieuwsgierig zijn. Als ik buiten mijn huiswerk maakt probeert hij steeds mijn pen af te pakken omdat hij daar dan ook mee wil spelen. Kauwen, kraaien, raven en eksters zijn voor mij daarom de inteligentste dieren ze zijn nieuwsgieren en leergierig.
You get it
Met citaat reageren
Oud 16-07-2005, 04:16
Blood Fire Rage
Avatar van Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Een mossel.

Als er een dier is dat zich de kop niet gek laat maken is het een mossel (al was het alleen al omdat mossels geen kop hebben, alleen maar een voet )
__________________
Stelling onderbouwen aub.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2005, 18:53
akumabito
Avatar van akumabito
akumabito is offline
Ik heb in Japan weleens een documentaire gezien over kraaien die in het centrum van Tokyo leven. Die beesten waren echt heel slim.. ze gingen in de buurt op zoek naar noten enzo maar die waren te hard voor ze om zelf open te krijgen. Toen gingen ze op de palen van de verkeerslichten zitten, en als het licht voor de auto's op rood sprong lieten ze hun nootjes vallen. Bij groen reden de auto's erover heen, en zo gingen de noten open. Als het lciht dan weer op rood sprong hadden ze rustig de tijd om de stukjes bij elkaar te zoeken en op te peuzelen.. ik viel bijna van m'n stoel toen ik dat zag.. was echt heel gaaf om te zien..

beat that, stupid dolphins...

Oh, en verder ben ik zelf wel een fan van octopussen, die dieren zijn echt supergoede jagers..
__________________
On my Journey, Destinations are Optional, and not Always Desirable.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2005, 00:03
Kauw
Kauw is offline
Citaat:
akumabito schreef op 16-07-2005 @ 18:53 :
Ik heb in Japan weleens een documentaire gezien over kraaien die in het centrum van Tokyo leven. Die beesten waren echt heel slim.. ze gingen in de buurt op zoek naar noten enzo maar die waren te hard voor ze om zelf open te krijgen. Toen gingen ze op de palen van de verkeerslichten zitten, en als het licht voor de auto's op rood sprong lieten ze hun nootjes vallen. Bij groen reden de auto's erover heen, en zo gingen de noten open. Als het lciht dan weer op rood sprong hadden ze rustig de tijd om de stukjes bij elkaar te zoeken en op te peuzelen.. ik viel bijna van m'n stoel toen ik dat zag.. was echt heel gaaf om te zien..

beat that, stupid dolphins...

Oh, en verder ben ik zelf wel een fan van octopussen, die dieren zijn echt supergoede jagers..
Heb die aflevering ook gezien, echt vet!
Wel minder voor de octopussen; door chinezen of japanners (sorry weet nooit meer wat het nou was ) worden ze levend gegeten, zo uit een plastic zakje een klein meisje begon zo te snijden foutheid
Met citaat reageren
Oud 17-07-2005, 17:43
akumabito
Avatar van akumabito
akumabito is offline
Ach jah, in dure restaurants komen ze de (levende) vis ook aan je tafel villen enzo.. 't is niet zo fijn om te zien, maar jah, wat doe je eraan he..

Octopussen worden overigens niet levend gegeten, want die zuignappen aan die tentakels wil je echt geen ruzie mee krijgen in je mond..

Ze kunnen wel rauw gegeten worden, in plakjes gesneden, is best lekker eigenlijk..
__________________
On my Journey, Destinations are Optional, and not Always Desirable.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2005, 17:47
Rohit
Avatar van Rohit
Rohit is offline
tijger
__________________
Let the world change you... and you can change the world
Met citaat reageren
Oud 18-07-2005, 00:40
Kauw
Kauw is offline
Citaat:
akumabito schreef op 17-07-2005 @ 17:43 :
Ach jah, in dure restaurants komen ze de (levende) vis ook aan je tafel villen enzo.. 't is niet zo fijn om te zien, maar jah, wat doe je eraan he..

Octopussen worden overigens niet levend gegeten, want die zuignappen aan die tentakels wil je echt geen ruzie mee krijgen in je mond..

Ze kunnen wel rauw gegeten worden, in plakjes gesneden, is best lekker eigenlijk..
Nou, rauw dan, maar ik vond em er nog levend uitzien en haaienvinnensoep wat vind je daar van maar goed, voor een varken is het natuurlijk net zo minder
Met citaat reageren
Oud 18-07-2005, 19:41
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
dolfijn
Met citaat reageren
Oud 18-07-2005, 20:07
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
De kat. En raven (ja, het is wetenschappelijk aangetoond dat die beesten in fact slimmer zijn dan uilen).
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 18-07-2005, 21:31
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
De Bombadierkever.
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2005, 18:44
triesieja
triesieja is offline
Ik vind een uil het wijst...
Ze zitten stil en soms lijkt het net alsof ze denken...
(wie weet doen ze dat ook wel)
Met citaat reageren
Oud 28-07-2005, 00:18
DarknessRose
DarknessRose is offline
de vos staat voor intelligentie, dus dat zegt al genoeg.

wijs? de octopus, uil (en alle andere roofvogels, maar voorál de uil), dolfijn én de mens zijn toch echt de slimste wezens!
__________________
Sound of Roses of Darkness
Met citaat reageren
Oud 28-07-2005, 00:30
Kauw
Kauw is offline
Citaat:
DarknessRose schreef op 28-07-2005 @ 00:18 :
de vos staat voor intelligentie, dus dat zegt al genoeg.

wijs? de octopus, uil (en alle andere roofvogels, maar voorál de uil), dolfijn én de mens zijn toch echt de slimste wezens!
... vossen ja, uilen en andere roofvogels volgens mij niet zo hoor de mens is niet slim: molt alles waarvan ze leven -_-' octopus is slim, dolfijnen kraai-achtigen papagaai-achtigen en ... IK
Met citaat reageren
Oud 28-07-2005, 03:24
Luciana
Avatar van Luciana
Luciana is offline
mijn chihuahua
__________________
Wat je niet wil dat jou geschied, doe dat ook een ander niet
Met citaat reageren
Oud 18-08-2005, 23:38
Angmar
Angmar is offline
qua uiterlijk zou ik zeggen: herdershond, wolf, paard, uil
__________________
Roses are red, violets are blue, most poems rhym, but this one doesnt...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Boekbespreking "La vie à reculons"
designerfox
5 18-04-2007 14:57
Films, TV & Radio The Little Mermaid [Binnenkort op dvd]
Mark Almighty
142 05-11-2006 02:07
Levensbeschouwing & Filosofie De hemel als 'eindstation'?
wondersbestaan
151 23-03-2004 10:35
Films, TV & Radio Buffy-topic #2
x-spekkie-x
500 14-07-2003 14:37
De Kantine [gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ???
damaetas
582 27-01-2003 19:11
Levensbeschouwing & Filosofie wat vinden jullie van proeven op dieren???
Rachel_Beliën
167 14-02-2002 22:17


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:45.