Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-10-2005, 12:58
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Het vorige topic is zo'n 1 jaar oud En slaat niet op mijn vraag.

Maandag heb ik een sollicitatiegesprek bij een studiecentrum in Veenendaal. Ik solliciteer op een vacature bijles geven in wiskunde.

Wie heeft wel eens zo'n sollicitatiegesprek gehad? Het is nml zo'n 1,5 jaar geleden dat ik mn wiskunde examen heb gehaald Kreeg jij, de gene die dus wel eens heeft gesolliciteerd, wiskundesommen voor je neus die je dan aan iemand moest uitleggen oid? Of iets anders? Geen idee hoe zo'n gesprek in zn werk gaat En nee, ik heb t dus ook niet gevraagd.

Zal ik mn examenbundel even doorspitten of zal dit niet nodig zijn?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-10-2005, 13:10
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Aan de hand van wat solliciteer je? Meestal staat er in een advertentie wel hoe ze dat willen testen. Soms na de sollicitatie al, maar als je daar niks over gehoord hebt, dan denk ik dat ze dat tijdens de sollicitatie wel bekend maken. Dan hoef je je nu dus nog niet voor te bereiden.
__________________
Met citaat reageren
Oud 24-10-2005, 14:01
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Nee er stond op hun site dat ze nog collega's zochten voor oa bijles geven in wiskunde, economie, natuurkunde en scheikunde Verder niets.

Maar je denkt dat als ze iets gaan testen, dat na de sollicitatie pas komt? En ik dan nog de gelegenheid krijg om iets voor te bereiden?
Met citaat reageren
Oud 24-10-2005, 14:46
Verwijderd
Het lijkt mij dat je inderdaad wel een aantal opgaven krijgt die je moet uitleggen, een soort assessment dus. Ze zullen natuurlijk wel willen weten wie ze aannemen.
Het voorbereiden heeft alleen zin als je weet op welk niveau je wiskunde gaat uitleggen. Dan kun je jezelf wat specifieker voorbereiden door bijvoorbeeld wat opgaven, waarvan jij denkt dat ze een goede 'basis' bieden, uit te leggen aan iemand.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2005, 14:59
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ze hadden het wel voornamelijk over de bovenbouw. Er zijn natuurlijk tal van wiskundesommen behandeld in al die jaren en ik zou ze nu echt niet allemaal meer weten... Als ik ze doorlees dan waarschijnlijk wel, maar in eerste instantie niet.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2005, 15:04
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 24-10-2005 @ 15:01 :
Nee er stond op hun site dat ze nog collega's zochten voor oa bijles geven in wiskunde, economie, natuurkunde en scheikunde Verder niets.

Maar je denkt dat als ze iets gaan testen, dat na de sollicitatie pas komt? En ik dan nog de gelegenheid krijg om iets voor te bereiden?
Dat denk ik ja, maar als ik jou was zou je meteen al voorbereiden op een test. Je weet het nooit en mochten ze later pas die test afnemen, dan heb je het alvast eerder bekeken.
__________________
Met citaat reageren
Oud 24-10-2005, 17:35
boer
Avatar van boer
boer is offline
waar ben je voor geslaagd?
__________________
ik zeg maar wat
Met citaat reageren
Oud 24-10-2005, 17:59
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Havo wiskunde b1... maar heb wiskunde a12 gedaan in 4VWO (en stond op t vwo ook al een 9)... Dus heb ook gezegd dat ik tot en met 4 VWO ook les kan geven.. En dus bovenbouw havo (en onderbouw natuurlijk).
Met citaat reageren
Oud 27-10-2005, 10:03
boer
Avatar van boer
boer is offline
als je daarmee blijles kan geven zou het wel relax zijn. Ik ga er ook maar wat meer naar informeren. Ik ben geslaagd met wiskunde B2 op de havo
__________________
ik zeg maar wat
Met citaat reageren
Oud 27-10-2005, 10:07
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
boer schreef op 27-10-2005 @ 11:03 :
als je daarmee blijles kan geven zou het wel relax zijn. Ik ga er ook maar wat meer naar informeren. Ik ben geslaagd met wiskunde B2 op de havo
Kan zeker wel. Sowieso je de havo en natuurlijk het vmbo. Daarbij zal zeker de onderbouw van t VWO ook nog kunnen Vooral omdat je b2 hebt gedaan.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Exacte vakken [??] Bijles geven tips
SuperRandy
5 07-09-2014 19:28
Algemene schoolzaken Bijles
HuiswerkMaatje
3 02-09-2014 22:19
Algemene schoolzaken Hoe geef je bijles?
silkex
7 27-06-2013 19:03
Huiswerkvragen: Exacte vakken Goniometrie + GR
Balance
4 13-03-2003 17:44
Huiswerkvragen: Exacte vakken problemen met wiskunde
*Blossom*
8 03-12-2001 20:43
Huiswerkvragen: Exacte vakken Wie kan mij bijles geven?
4 16-02-2001 14:17


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:59.