Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-11-2010, 21:51
goeieboeie
goeieboeie is offline
Citaat:
Ik zal m'n best doen volgend jaar een goeie brugger te zijn . Dat van rennen en gillen in de gangen snap ik niet echt en tikkertje speel ik ook al niet meer sinds groep 3...
Tikkertje spelen kan je je hele basisschoolperiode doen hoor, niks mis mee.

Bij ons op school loopt nu een trolliemeisje, een pieper met zo'n koffer op wieletjes dus, haha
__________________
Wiepwapwoep!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-11-2010, 20:29
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Citaat:
Ik zal m'n best doen volgend jaar een goeie brugger te zijn . Dat van rennen en gillen in de gangen snap ik niet echt en tikkertje speel ik ook al niet meer sinds groep 3...
Dan komt het helemaal goed
__________________
's Avonds een vent, 's ochtends absent.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2010, 01:07
Jefar
Avatar van Jefar
Jefar is offline
Oh oh oh, ik wou dat ik nog op de basisschool zat tikkertje en voetballen... De nostalgie
__________________
QQ
Met citaat reageren
Oud 21-11-2010, 15:21
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Voor brugklassers die dit topic bezoeken, een tip: Koop GEEN rugzak, behalve de simpele Eastpak-versie met het voorvakje. De brugmugfactor neemt met 200% toe als je met een grote, overvolle rugzak rondloopt.

ot: Ik vind brugklassers ofwel schattig ofwel vervelend. De meisjes zijn of schattig en dragen nog maillotjes en staartjes in hun haar óf hebben al 10 lagen mascara op hun wimpers en sterallures. Echt een middenweg is er niet voor mij. Ook vind ik het geduw en getrek in de gangen heel irritant.
En ik vind ze soms ook een beetje eng omdat ze enorm naar je staren als je ouder bent (ik zit in de derde).
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Met citaat reageren
Oud 21-11-2010, 17:17
Verwijderd
Citaat:
Schattig!

Soms doen de jongens een beetje irritant, maar ik was vroeger ook zo.
Bruggers hebben wel de vervelende gewoonte om in grote zwermen in de weg te staan, maar meestal gaan ze wel opzij als je erlangs moet of je duwt gewoon een beetje.

Ik neem aan dat je de hele middelbare school doet met één tas.
ik had elk jaar een nieuwe
Met citaat reageren
Oud 21-11-2010, 17:34
flfun
Avatar van flfun
flfun is offline
Ik zit in 5Havo en dus mn laatste jaar.. Dikke schooltassen zijn echt factor verhogend. Trollies heb ik een schijthekel, ik trap ze altijd weg. Helemaal als ze klein zijn; met het jaar zijn ze kleiner geworden; beuken ze door de menigte heen, super irri. Ben zelf lang en heb mijn kluisje hoog zitten, ga dan niet als zo'n snotneus op de onderste rij 4 kluisjes blokkeren en precies zo doen dat de rest niet goed bij zijn kluisje kan staan..
Met citaat reageren
Oud 21-11-2010, 18:07
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
Citaat:
de allerirritantsten niet helaas...
Nee klopt idd. Maar gelukkig is dat de minderheid

Ik zit zelf in 5 VWO, en over het algemeen vind ik bruggers juist wel lief. Ze zijn (meestal) nog zo overduidelijk nieuwelingen en ze hebben idd een zekere vorm van respect voor/verlegenheid tegenover hogereklassers. Dat heeft iets liefs. Al hebben ze de gewoonte om overal in grote getale in de weg te staan, als je ze vraagt aan de kant te gaan, maken ze snel plaats. En nou ja, het is meer het feit dat het er zo veel zijn wat ze irritant maakt, maar op een paar na blijven ze wel iets schattigs hebben elk jaar.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2010, 18:31
Altro
Avatar van Altro
Altro is offline
Bruggers (en 2e klassers) zijn eigenlijk best wel irritant, ze schreeuwen altijd, ze rennen in de pauzes en de meeste zijn ook nog erg arrogant! Alle meisjes bruggers dragen ook hetzelfde, een legging met een t-shirt erop (halve kont is zichtbaar) of een veel te strakke broek met een t-shirtje met panter print. Bleh!
Ik vind dat de 1e en 2e klassers meer respect moeten hebben voor de (3e,) 4e, 5e en 6e klassers.

(4 VWO)
Met citaat reageren
Oud 22-11-2010, 18:08
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
Citaat:
in de 1ste zitten, is cool mensen uit de 3de gooien snoep naar me als ik mijn beroemde kabouter dansje doe
en ze geven me geldt als ik mensen uit de 6de lastig val jottem
Heb jij geen waardigheid?
En trouwens, wat doe je dan precies als je 6deklassers lastigvalt?
Met citaat reageren
Oud 22-11-2010, 20:33
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Citaat:
Voor brugklassers die dit topic bezoeken, een tip: Koop GEEN rugzak, behalve de simpele Eastpak-versie met het voorvakje. De brugmugfactor neemt met 200% toe als je met een grote, overvolle rugzak rondloopt.

ot: Ik vind brugklassers ofwel schattig ofwel vervelend. De meisjes zijn of schattig en dragen nog maillotjes en staartjes in hun haar óf hebben al 10 lagen mascara op hun wimpers en sterallures. Echt een middenweg is er niet voor mij. Ook vind ik het geduw en getrek in de gangen heel irritant.
En ik vind ze soms ook een beetje eng omdat ze enorm naar je staren als je ouder bent (ik zit in de derde).
Ik heb ook nog zo'n tas hoor en ik zit nu in de 6e. Grote tassen zijn fijn want er past veel in
(al heb ik meestal m'n schoudertas , dinsdag rugtas)
__________________
's Avonds een vent, 's ochtends absent.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2010, 09:25
Tazer
Avatar van Tazer
Tazer is offline
Weetje het is gewoon een kwestie van hoe jij jezelf ziet, als je je naar het niveau van brugklasser ''verlaagt'' zul je zien dat ze niet veel anders zijn dan jou, ze kunnen ook leuke gesprekken met je voren en ga zo maar door.

Ze kijken vrijwel allemaal op naar die hogere klassen, respect voor hogere klassen hebben ze zeker en wat ik wel leuk vind, als je ze iets vraagt doen ze 't. Dat moet je nog eens proberen bij ons in de bovenbouw. Hier in 't zuiden van het land zijn de meeste brugklassertjes nog braaf, als ze wat naast een prullenbak gooien en je zegt als 5e klasser wil je dat even in de prullenbak luisteren dan doen ze dat gewoon HAHA

Nee maar ik bedoel... 't zijn gewoon kinderen, en een kind moet je kind laten. Je moet ze niet forceren om zich op hun 13e al als een volwassene te gedragen, dat kan niet en dat is helemaal niet goed voor ze. Brugklassers, JA! Want ze zijn in mijn ogen gewoon normaal net als alle anderen. En omdat ik er zo over denk, word ik ook continu aangesproken op de gang als ik door de brugklasgangen loop En dan is 't steeds van: ''hey daar heb je ....'' ''Hoi ....!'' ''Ewa ...., alles goed?'' En eerlijk gezegd dat heeft ook wel wat.
__________________
'Onwetendheid is de bron van alle kwaad.'
Met citaat reageren
Oud 23-11-2010, 15:41
Verwijderd
Brugklassers zijn gewoon verschrikkelijk leuk!! echt waar... je moet ze gewoon beter leren kennen inderdaad, dan erboven staan. en ach ja, soms voel ik me ook nog wel eens een beetje brugje... ik weet het het is raar, maar ik ren als vwo-4-er (samen met mijn vriendinnen) ook heus nog wel door de gangen, en ik heb ook een grote mond en ach ja, ook geen respect voor zesde klassers... maaar ja daar ben je vierdeklasser voor hè!
en irritant dat valt echt mee, eigenlijk zijn ze dat helemaal niet. nee, ze zijn niet volwassen... maar dat waren wij ook niet!! en ja, vierde klassers zijn ook nog niet volwassen!!
Met citaat reageren
Oud 25-11-2010, 16:38
London2010
London2010 is offline
Citaat:
Ik zit nu in de tweede en sommige bruggertjes bij mij op school hebben echt een super grote bek. Er is één klein kut kind en dat loopt de hele tijd stoer te doen tegen mij en mijn vriendinnen. Maar ik heb in mijn domein twee super schattige brugpiepertjes
in de tweede ben je ook nog een brugger hoor...
Met citaat reageren
Oud 25-11-2010, 17:08
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Citaat:
Ik heb ook nog zo'n tas hoor en ik zit nu in de 6e. Grote tassen zijn fijn want er past veel in
En wat duwen we in zo'n grote tas? Juist, brugwuppen.
Helaas hebben we op school nu prullenbakken met een soort smalle rand boven, dus we moeten nu leren gooien en harder duwen om een hoofd er in te krijgen.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2010, 17:45
annieke11
Avatar van annieke11
annieke11 is offline
Ik ben zelf ook eerste jaars op het vmbo in Naarden,, maar wij hebben wel een kapot leuke school,, 1e en 2 e klassers gaan veel met elkaar om maar we hebben ook een hele kleine school.
Pauze altijd gemengd.
Maar soms Heb ik zelf ook wel het idee van zijndat geen groep acht kindjes? Ik hoor zelf nmlk ook in de tweede
Wow dAt was doelloos?
X
Met citaat reageren
Oud 25-11-2010, 17:46
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Citaat:
in de tweede ben je ook nog een brugger hoor...
Brugger = Brugklas = eerste klas. Je hebt ongelijk
__________________
Zeg maar Jan.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2010, 18:00
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
Brugger = Brugklas = eerste klas. Je hebt ongelijk
Ik zag gewoon in brugklas 1e en stroomde door naar brugklas 2b. De tweede heette bij ons ook nog brugklas.

Maar dat neemt niet weg dat de bruggers waar dit topic over gaat, toch echt de eersteklassertjes zijn, nietwaar?
Met citaat reageren
Oud 25-11-2010, 18:32
TIFFUNEEH
Avatar van TIFFUNEEH
TIFFUNEEH is offline
hahahaa ik vind ze schattig.
en klein . elk jaar kleiner
ik ben 1m76. super geinig als ze dan zo naar boven kijken van , hoi!
maar ze zijn irritant.
ze staan echt overal voor en als je een broodje wilt kopen bij de bar op school staat er een ontiegelijke lange rij met van die kinders.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2010, 18:35
TIFFUNEEH
Avatar van TIFFUNEEH
TIFFUNEEH is offline
Citaat:
Ik ben zelf ook eerste jaars op het vmbo in Naarden,, maar wij hebben wel een kapot leuke school,, 1e en 2 e klassers gaan veel met elkaar om maar we hebben ook een hele kleine school.
Pauze altijd gemengd.
Maar soms Heb ik zelf ook wel het idee van zijndat geen groep acht kindjes? Ik hoor zelf nmlk ook in de tweede
Wow dAt was doelloos?
X
hahahaa bij ons heb je ook de a en b päuze
in de a pauze zitten de eerste jaars en de tweede jaars
de tweede jaars en de eersten gaan echtt niet veel met elkaar om , de tweede jaars op onze school zijn echt heel erg arrogant.
dus die klote die bruggies heel hard.
ik zit zelf ook in de tweede , maar opsich kan ik wel met ze om gaan , de lwoo1klas vind me vet schattig volgensmij xd ze komen altijd naar me toe gerend en willen me dan een knuffel geve.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2010, 18:39
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Ik vind het wel apart dat jij als tweede klasser zegt dat ze elk jaar kleiner worden. Ik bedoel, als je in de tweede zit, dan heb je toch pas één keer meegemaakt dat er zo'n hele nieuwe lichting bruggers op school komt? De vorige keer zat je er zelf nog bij!

Maar goed, ik zie het zelf niet zo meer, de eerste en tweede klas zitten in een ander gebouw. Af en toe komen ze langs en dan zijn ze wel klein hoor! Wel schattig, op zich. Vooral als ze echt nét van de basisschool afkomen en met hele grote ogen om zich heen kijken, ahw.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2010, 18:48
HomoSignificans
HomoSignificans is offline
Ik houd de derdeklassers en de bruggers niet eens uit elkaar. Wel grappig, want derdeklassers reageren altijd verontwaardigd.
__________________
Onzichtbaar en idioot.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2010, 16:15
PlayingWithFire
PlayingWithFire is offline
Ik zit nu in de 2e en heb ook al 5 tassen versleten ofzo. 3 in de 1e (slechte tassen) en nu al 2 (matige tassen)
Dus heb nu een goede tas gekocht voor minstens 1 jaar ofzo.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2010, 20:23
Sandertjuh
Sandertjuh is offline
k haat ze. altijd zo irritant enzo, met zn 10én naar de plus (winkel i/d buurt van school) etc. kwam laatst een kameraad van me aan: die lui worden steeds kleiner. komt er weer een andere kameraad aan, dat komt omdat ze zoveel energie zuipen, daardoor hyper worden, minder slapen en daardoor minder groeien. k vond m goed ahah.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2010, 20:47
Picidae
Picidae is offline
Toen ik eens hielp met de open avond van mn vorige school merkte ik pas hoe schattig bruggers eigenlijk zijn, zij komen dus kijken of de school wat voor ze is. Dichtbij paps en mams dat grote en voor hen nieuwe gebouw onderzoeken. Echt leuk!

De opmerking "de bruggers worden ieder jaar kleiner!" mag wel genomineerd worden voor de meest gebruikte domste uitspraken door middelbare school leerlingen, volgens mij is het tegenovergesteld waar, ik heb meer het idee dat kinderen steeds eerder gaan puberen, vergelijk maar eens brugklasfoto's van 1980 met die van nu.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2010, 18:16
IfYouSeeKay
IfYouSeeKay is offline
Bruggers zijn irritant omdat ze in de pauze steeds met hun tassen tegen mij aan botsen. Ik sta met mijn vrienden in een halletje en dan heb je meestal 1 á 2 meter ruimte om langs te lopen... Je kan er makkelijk langslopen, maar die bruggers lopen altijd op een manier waarmee ze het altijd voor elkaar krijgen om andere mensen lastig te vallen met hun tassen. Maja, verder ga ik gewoon op een normale manier met ze om. Het blijven normale mensen he..
Met citaat reageren
Oud 03-12-2010, 20:57
jordyQQ
jordyQQ is offline
Heb ik geen last meer van, zit op een vrij grote school (3000+ leerlingen), aan de ene kant een gebouw, brug over de weg, en aan de andere kant weer een gebouw. Aan de ene kant 4e, 5e en 6e klas, andere kant 1e 2e en 3e. Dus ik kan het moeilijk beoordelen. Stoor me er iig niet aan, ook al zijn ze nogal klein
Met citaat reageren
Oud 20-12-2010, 12:40
Megamandy
Avatar van Megamandy
Megamandy is offline
bruggies vallen meestal wel mee hoor, dat zijn we tenslotte allemaal geweest...
ik vind het alleen zo grappig dat ze altijd met van die enorm hoge tassen aankomen, dan denk ik liep ik er ook zo enorm grappig bij!
af en toe heb ik nog wel medelijden met ze ook, dat ze met zoveel boeken moeten lopen!
Met citaat reageren
Oud 20-12-2010, 18:45
idiot---boy
Avatar van idiot---boy
idiot---boy is offline
Citaat:
1. me moeder maakt het
2. in een plastic zakje. of in aluminiumfolie ofzoiets of ik koop eten bij de supermarkt.
je gaat toch niet zeggen dat jij broodtrommeltjes hebt
omg maakt je moeder het ben je nog zo'n klein kindje
Met citaat reageren
Oud 20-12-2010, 18:47
idiot---boy
Avatar van idiot---boy
idiot---boy is offline
soms zie ik ze zo dom doen en dan gaan ze elkaars spullen afpakken en dan gillen ze de hele school bij elkaar, das echt dom. Maar het vreselijkste zijn nog die fakking TROLLEYS. OMG dat ziet er toch niet uit, je gaat toch niet op vakantie naar wiskunde ofzo, wat een idiote
Met citaat reageren
Oud 20-12-2010, 18:51
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Ach, jij was ooit ook brugger, iets aardiger mag toch wel? Wees blij dat jij niet een trolley de trap op moet sleuren!
Met citaat reageren
Oud 20-12-2010, 19:15
idiot---boy
Avatar van idiot---boy
idiot---boy is offline
Citaat:
Ach, jij was ooit ook brugger, iets aardiger mag toch wel? Wees blij dat jij niet een trolley de trap op moet sleuren!
oke, das ook wel waar, maar ze zetten zichzelf gwn voor gek, moeten ze maar gwn een Eastpak nemen
Met citaat reageren
Oud 20-12-2010, 20:39
Verwijderd
Ik vind trolleys ook belachelijk, maar nog belachelijker zijn van die backpacker-rugzakken waar je tentje aan kan hangen enzo (Er is bij mij op school trouwens maar één iemand met een trolley en één iemand met zo'n backpacker-tas)
Met citaat reageren
Oud 20-12-2010, 22:19
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Ik vind m'n bruggertas anders nog verdraaid handig hoor. In klas 1-4 had ik zo'n grote kipling tas en nu een schoudertas waar ook nog een laptop in kan. Die laatste is erg handig maar die eerste soms ook hoor. En dan maakt het me geen hol uit wat men ervan vindt omdat ik toch weet dat ze nog een tijd op de middelbare school zitten want ik zit in de 6e . In mei zeg ik dan: "doei doei malle poeperds" en dan ga ik fijn genieten van m'n extra lange zomervakantie.
__________________
's Avonds een vent, 's ochtends absent.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2010, 23:12
idiot---boy
Avatar van idiot---boy
idiot---boy is offline
Citaat:
Ik vind m'n bruggertas anders nog verdraaid handig hoor. In klas 1-4 had ik zo'n grote kipling tas en nu een schoudertas waar ook nog een laptop in kan. Die laatste is erg handig maar die eerste soms ook hoor. En dan maakt het me geen hol uit wat men ervan vindt omdat ik toch weet dat ze nog een tijd op de middelbare school zitten want ik zit in de 6e . In mei zeg ik dan: "doei doei malle poeperds" en dan ga ik fijn genieten van m'n extra lange zomervakantie.
doei malle poeperd!
Met citaat reageren
Oud 21-12-2010, 10:05
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Citaat:
doei malle poeperd!


Ik hoorde dat gisteren voor het eerst en ik moest echt zo hard lachen
__________________
's Avonds een vent, 's ochtends absent.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2011, 20:53
Verwijderd
Ik ben zelf brugklasser! andere jaars noemen ons gewoon eerste jaars dat is alles, xD
kan me voorstellen dat we te hard schreeuwen en druk zijn enzo.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2011, 15:51
Calimero6
Avatar van Calimero6
Calimero6 is offline
Ik zit zelf in de 2e en ik heb een klas overgeslagen, dus is de helft ouder dan ikzelf ben, maar ik gedraag me egt niet meer als een brugger...
Met die grote tassen en dat ze gaan rennen en zo...
Met citaat reageren
Oud 02-01-2011, 17:55
ladygagafan1
Avatar van ladygagafan1
ladygagafan1 is offline
Bij ons in de klas loopt een joch rond van 1 meter 30... Hij heeft een tas waar hij echt serieus inpast! Ziet echt niet uit...
__________________
☻/
/▌ Love is like a brick. You can build a house, or you can sink a dead body. -Lady GaGa
Met citaat reageren
Oud 04-01-2011, 20:14
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
Ze zijn altijd zo hyperactief en ze worden meer gedragen door hun tassen dan dat zij hun tassen dragen.
En ze rennen je omver zodra de bel gaat
Met citaat reageren
Oud 16-02-2011, 22:19
Martijn070
Avatar van Martijn070
Martijn070 is offline
zo zijn we allemaal geweest ,
misschien kan je het je niet meer herinerren maar iedereen was vroeger wel bang om te laat te komen en iedereen speelde tikkertje in de gang..

laat de bruggers gaan zelf ben je ook zo geweest
Met citaat reageren
Oud 17-02-2011, 15:59
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
Ik vind trolleys ook belachelijk, maar nog belachelijker zijn van die backpacker-rugzakken waar je tentje aan kan hangen enzo (Er is bij mij op school trouwens maar één iemand met een trolley en één iemand met zo'n backpacker-tas)
Op onze school heb je heel wat verdwaalde backpackers met toevallig al hun schoolboeken in hun rugzak en geen trolly-sleepers, maar bij het idee al moet ik lachen.
Leraren okay, maar leerlingen... -facepalm-

Wat zal dat er debiel uitzien, je gaat toch niet op vakantie op school... ??
Met citaat reageren
Oud 17-02-2011, 16:01
Verwijderd
Gisteren zei zo'n joch tegen gijs uit mijn klas: gijs is niet goed wijssss. (hoe kinderachtig)
Dus gijs pakt hem in zijn nek, loopt doodleuk naar de wc's en sleept vervolgens een bruggertje met druipnatte haren mee naar buiten.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2011, 16:16
Verwijderd
Sommige bruggers zijn best aardig op zich, maar je hebt ook van die bruggers die denken dat wanneer zij iemand op hyves toevoegen en twee woorden hebben uitgewisseld met desbetreffend persoon dat ze dan meteen denken dat ze je matties zijn.
Zo liep vandaag mijn vriend met een zak popcorn en die bruggers lopen zo op hem af: ''hey (naam), paas mij ook wat popcorn dan.'' (op zon stoere toon)
Met citaat reageren
Oud 17-02-2011, 18:33
Verwijderd
Sjezus

Bij mij schreeuwen en gillen ze, en kennelijk zijn petten die groter zijn dan je hoofd erg hip nu
Met citaat reageren
Oud 21-02-2011, 16:55
saartjevangorp
Avatar van saartjevangorp
saartjevangorp is offline
Ik zit nu in 2tl en vorig jaar voelde ik mij klein (dit jaar ook bij die 4 en 5e jaars want daar sta ik bij XD) maar dan kom ik wel eens bij die piepers en dan denk ik wtf.. ze worden steeds kleiner en brutaler... ik kan mij niet voorstellen dat ik vorig jaar zo brutaal was XD... achja piepers hea XD
Met citaat reageren
Oud 25-02-2011, 08:19
Associated
Avatar van Associated
Associated is offline
ik duw ze altijd uit de weg omdat ze dom doen
__________________
Iemand die nog nooit een fout heeft gemaakt, heeft nog nooit iets nieuws geprobeerd.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2011, 14:25
Verwijderd
1. Klein
2. Zielig
3. Vervelend
4. Als je ze leert kennen zijn ze best aardig
Met citaat reageren
Oud 25-02-2011, 16:22
Verwijderd
Er is zo'n gast uit de eerste die zijn kluisje vlak naast de mijne heeft, en hij is best wel aardig, alleen een beetje kort.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2011, 20:19
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
klein.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2011, 23:50
havinken
Avatar van havinken
havinken is offline
Irritant
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Wat saai zeg #24
Verwijderd
500 21-09-2007 00:02
Verhalen & Gedichten Columnwedstrijd: Wie gaat de columnwedstrijd winnen?
Ieke
158 24-09-2004 21:27
Verhalen & Gedichten Columnwedstrijd: Brugpieper? Neeeee!!
Ieke
0 04-09-2004 11:13
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: Wie moet er door naar de finale? Deel 2.
Ieke
24 23-03-2004 18:04
De Kantine Vroeger. Toen je nog heel klein was (lees: een brugger)...
Anne
114 11-05-2003 22:32
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Bruggers hun tassen te zwaar
Yamyam
65 13-10-2002 13:20


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:51.