Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-03-2011, 16:20
Krekkie
Avatar van Krekkie
Krekkie is offline
Hallo, ik ben 14 jaar en zit in de 2e klas.Heel waarschijnlijk ga ik opstromen van 2 Kader gemengd theoretisch na 3 Theoretisch havo. Om een groot en lang verhaal kort te maken, was mijn vraag: Wat wordt er precies van een leerling verwacht die op de Theoretische (havo) stroom zit? Ik doe nu KGT en het gaat me echt te gemakkelijk af.

Laatst gewijzigd op 30-03-2011 om 21:00.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-03-2011, 20:52
Verwijderd
Theoretisch schijnt niet veel te verschillen van kader, vaak wel een hoop meer aantekeningen volgens sommige klasgenoten, en het schijnt allemaal wat "serieuzer" te zijn...n
Met citaat reageren
Oud 23-03-2011, 17:16
312
Avatar van 312
312 is offline
Ik denk alleen iets meer theoretisch en aantekeningen maken; het grote verschil wordt in de bovenbouw pas gemaakt.
__________________
"Death does not concern us, because as long as we exist, death is not here. And when it does come, we no longer exist." (Epicurus)
Met citaat reageren
Oud 24-03-2011, 14:19
Verwijderd
ik zit zelf op theoretisch, het is vooral zo dat ze verwachten dat je:
-erg gemotiveerd bent
-serieus nadenkt over je vervolgopleiding
-inzet hebt in de les, vragen stelt etc.
-een ''professionele houding'' hebt, dus als je ziek bent geweest zelf regelen dat je proefwerken inhaalt enzo
en verder gewoon niet teveel kloten in de les etc, het is heus niet zo dat het een serieuze saaie boel moet zijn, leraren kunnen best tegen geintjes maar niet 100x per lesuur
Met citaat reageren
Oud 25-03-2011, 06:27
Krekkie
Avatar van Krekkie
Krekkie is offline
Citaat:
ik zit zelf op theoretisch, het is vooral zo dat ze verwachten dat je:
-erg gemotiveerd bent
-serieus nadenkt over je vervolgopleiding
-inzet hebt in de les, vragen stelt etc.
-een ''professionele houding'' hebt, dus als je ziek bent geweest zelf regelen dat je proefwerken inhaalt enzo
en verder gewoon niet teveel kloten in de les etc, het is heus niet zo dat het een serieuze saaie boel moet zijn, leraren kunnen best tegen geintjes maar niet 100x per lesuur
Aha, bedankt. Ikzelf houd wel van een rustige en serieuze klas. Die kaderleerlingen hebben over het algemeen overal scheit aan. Dus een stille klas zou niet zo heel gek zijn
Met citaat reageren
Oud 25-03-2011, 06:35
Verwijderd
haha, het is niet perse zo dat het stil is he....
Wij hebben op school ook genoeg mensen die hartstikke druk zijn, maar meestal kunnen leraren dat van een tg klas op een of andere manier minder hebben dan van kader...
wat overigens niet wil zeggen dat ik kader de grond in wil stampen....
Met citaat reageren
Oud 25-03-2011, 11:12
Verwijderd
Ik denk dat er gewoon een goede instelling verwacht wordt van je. Dat je goed mee doet, je huiswerk maakt, vragen stelt als het nodig is en dat je zelf je dingen regelt. En het is inderdaad niet zo dat het stil is. Het ligt aan de klas natuurlijk. Ik heb op het vwo altijd een vrij drukke klas gehad, en nu op havo ook.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2011, 16:34
swaggaboii
swaggaboii is offline
okee het rotste wat je kan overkomen..

1ste klas TL zei mijn mentor dat ik naar havo kon.. mijn ouders hebben dat neit gedaan.
2de klas ging ik op 0,2 punten niet naar havo.. k had 51,8 punten maarja je moest 52 hebben en 51,8 word naar 51 afgerond..

ik vervloek nog steeds die dagen..

ontopic: ik zit op tl/havo , ik neem aan dat je dat bedoelt? er word gewoon van je verwacht dat je je huiswerk afhebt en goede cijfers haalt, anders mag je oprotten
Met citaat reageren
Oud 25-03-2011, 19:38
Krekkie
Avatar van Krekkie
Krekkie is offline
Citaat:
okee het rotste wat je kan overkomen..

1ste klas TL zei mijn mentor dat ik naar havo kon.. mijn ouders hebben dat neit gedaan.
2de klas ging ik op 0,2 punten niet naar havo.. k had 51,8 punten maarja je moest 52 hebben en 51,8 word naar 51 afgerond..

ik vervloek nog steeds die dagen..

ontopic: ik zit op tl/havo , ik neem aan dat je dat bedoelt? er word gewoon van je verwacht dat je je huiswerk afhebt en goede cijfers haalt, anders mag je oprotten
Ja dat is inderdaad rot, zo gaat het bij mij nu ook net een beetje..Maar blijf ik op deze stroom zitten, moet ik na een kaderberoepsgerichte school waar ik mezelf toch echt niet zie lopen en ook echt niet wil geassocieerd wil worden met al die andere kaderleerlingen. Ik wil hier geen enkele kaderleerling mee beledigen etc, maar zo denk ik erover.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2011, 19:51
piraat013
piraat013 is offline
op havo doe ik doorlezen ben fucking lui haal 6jes en zevens wat zou ik halen als ik kader deed 10 lol
Met citaat reageren
Oud 26-03-2011, 07:48
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
op havo doe ik doorlezen ben fucking lui haal 6jes en zevens wat zou ik halen als ik kader deed 10 lol
Hierboven weer een jongen die erg bescheiden over zijn schoolniveau is
Met citaat reageren
Oud 26-03-2011, 08:22
piraat013
piraat013 is offline
"silvano08 alhoewel ik wel merk dat doorlezen niet altijd slim is de toetsen in de pww worden steeds moeilijker ±p
Met citaat reageren
Oud 26-03-2011, 13:14
xxceline
Avatar van xxceline
xxceline is offline
Sinds wanneer is theoretisch havo een niveau?
Met citaat reageren
Oud 26-03-2011, 21:24
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
"silvano08 alhoewel ik wel merk dat doorlezen niet altijd slim is de toetsen in de pww worden steeds moeilijker ±p
Zie je wel
Met citaat reageren
Oud 27-03-2011, 18:46
Dolceteamo
Dolceteamo is offline
Ik heb die ook gemaakt.
Waar je rekening mee moet houden is dat je meer huiswerk mee krijgt
Ook zou de theorie wat uitgebreider zijn.

Succes!
Met citaat reageren
Oud 27-03-2011, 20:41
piraat013
piraat013 is offline
@ silvano 08 Ja dat krijg je ervan als je eerste halve jaar tot en met maart niks doet en opeens heb je pwww effe doorlezen ( ego slimheid) en dan denk je zo word vast wel een 6,5je of met geluk een 7 ofzo net als vorige proefwerkweek kreeg ik zwakke ptn terug 5,5-en en 5,3 enzo maar ja ik heb geen zelf discipline ik kan niet echt goed leren ik hoop dat je misschien wat tips hebt.

ontopic vmbo tl is niet relevant voor mij maar zal wel pittiger worden denk ik.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2011, 20:56
Verwijderd
Citaat:
Sinds wanneer is theoretisch havo een niveau?
hij zal wel een gemengde klas vmbo-tl/havo bedoelen
Met citaat reageren
Oud 27-03-2011, 21:10
Krekkie
Avatar van Krekkie
Krekkie is offline
Citaat:
hij zal wel een gemengde klas vmbo-tl/havo bedoelen
precies
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 30-03-2011, 20:56
Krekkie
Avatar van Krekkie
Krekkie is offline
alleen jammer dat alle mbo'rs als niks worden gezien.. wie mogen de vuile klusjes doen en het minst verdienen?! de mbors of lager.. zo oneerlijk geregeld dit in ons landje... word daar zo verdrietig van..
Met citaat reageren
Oud 31-03-2011, 05:51
Verwijderd
Helemaal mee eens krekkie!!
Met citaat reageren
Oud 31-03-2011, 06:14
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
@ silvano 08 Ja dat krijg je ervan als je eerste halve jaar tot en met maart niks doet en opeens heb je pwww effe doorlezen ( ego slimheid) en dan denk je zo word vast wel een 6,5je of met geluk een 7 ofzo net als vorige proefwerkweek kreeg ik zwakke ptn terug 5,5-en en 5,3 enzo maar ja ik heb geen zelf discipline ik kan niet echt goed leren ik hoop dat je misschien wat tips hebt.

ontopic vmbo tl is niet relevant voor mij maar zal wel pittiger worden denk ik.
Pfff... eeuhm... jah.
Als je gwn wil leren voor een pw moet je het ook echt willen en denken; hmm straks krijg ik een lekker cijfertje terug als ik er nu even goed voor leer. Dat is zo'n beetje 't eenvoudigste .
Met citaat reageren
Oud 31-03-2011, 06:16
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
alleen jammer dat alle mbo'rs als niks worden gezien.. wie mogen de vuile klusjes doen en het minst verdienen?! de mbors of lager.. zo oneerlijk geregeld dit in ons landje... word daar zo verdrietig van..
Hoe zou jij het land wat betreft onderwijs en banen dan "eerlijk" maken??
Met citaat reageren
Oud 31-03-2011, 13:29
Krekkie
Avatar van Krekkie
Krekkie is offline
Citaat:
Hoe zou jij het land wat betreft onderwijs en banen dan "eerlijk" maken??

Vind het gewoon niet eerlijk dat alle mbo leerlingen in hokjes worden gestopt van ''jullie kunnen niet leren'' en dus worden jullie maar pompbediende of whatever terwijl ze bij de havoleerlingen en hoger denken ja zij zijn de toekomst dus geven wij hen deze baan als rechter, ik vind die verhoudingen gewoon niet eerlijk terwijl ik niks minder ben dan een ander maar zo toch word beschouwd. Vraag me eigenlijk af waarvoor ik op school zit, om pompbediende te worden? Alleen omdat ik een mbo leerling ben? Kom nou. Waarom moeten mbo leerlingen na een beroepsgerichte school? Waarom zouden wij bakker moeten worden omdat rechter of whatever te hoog gegrepen zijn voor ons? Zijn wij daarom gelijk minder dan de rest.. Ze vragen nu al havo voor kassamederwerker, het hoeft nog maar even zo door te gaan en mbo leerlingen zijn nergens meer welkom. Ik ben er echt goed kapot van. En pas later merk je er echt wat goed van, wanneer een HAVO leerling duizend euro meer in de maand verdient dan dat jij doet omdat jij een wat simpelere baan uitvoert en vervolgens als vuil woden behandeld en die havo leerlingen maar op gouden handjes, want tja zij zijn later immers de toekomst..
Met citaat reageren
Oud 31-03-2011, 13:31
Krekkie
Avatar van Krekkie
Krekkie is offline
Ben benieuwd hoe anderen hier over denken.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2011, 16:14
Verwijderd
ik ben van mening dat we zelfs de mensen van praktijkonderwijs dankbaar mogen zijn dat ze bestaan want anders werden de plantsoenen niet bijgehouden en het vuilnis niet opgehaald. Iedereen hebben we nodig en iedereen verricht net zo'n belangrijk werk.
Het zijn wel mooi de mensen van praktijkonderwijs die de handen uit de mouwen steken en ook echt lichamelijk zwaar werk verrichten.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-04-2011, 06:40
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
Vind het gewoon niet eerlijk dat alle mbo leerlingen in hokjes worden gestopt van ''jullie kunnen niet leren'' en dus worden jullie maar pompbediende of whatever terwijl ze bij de havoleerlingen en hoger denken ja zij zijn de toekomst dus geven wij hen deze baan als rechter, ik vind die verhoudingen gewoon niet eerlijk terwijl ik niks minder ben dan een ander maar zo toch word beschouwd. Vraag me eigenlijk af waarvoor ik op school zit, om pompbediende te worden? Alleen omdat ik een mbo leerling ben? Kom nou. Waarom moeten mbo leerlingen na een beroepsgerichte school? Waarom zouden wij bakker moeten worden omdat rechter of whatever te hoog gegrepen zijn voor ons? Zijn wij daarom gelijk minder dan de rest.. Ze vragen nu al havo voor kassamederwerker, het hoeft nog maar even zo door te gaan en mbo leerlingen zijn nergens meer welkom. Ik ben er echt goed kapot van. En pas later merk je er echt wat goed van, wanneer een HAVO leerling duizend euro meer in de maand verdient dan dat jij doet omdat jij een wat simpelere baan uitvoert en vervolgens als vuil woden behandeld en die havo leerlingen maar op gouden handjes, want tja zij zijn later immers de toekomst..
[ik reageer niet om tegen je in te gaan hoor, ik ben het er ook een beetje mee eens]
Maar dan heb ik 1 vraagje; denk je dat mensen die op VMBO zijn beland wat betreft leerniveau gemakkelijk rechter of bijvoorbeeld chirurg zouden kunnen worden? Want meestal zitten er mensen op VMBO omdat ze goed met hun handen zijn, en omdat ze niet goed zijn met lange teksten leren en moeilijke (wetenschappelijke) vraagstukken niet echt zouden kunnen oplossen, dus ze beslaan gewoon een ander banengebied in deze maatschappij, waar dat vooral niet hoeft, zoals bijv, bakker. Ze zijn heus niet minder. In de maatschappij hebben we zowel VMBO'ers, HAVO'ers en VWO'ers nodig. Alleen is 't nou (misschien jammer genoeg) eenmaal zo dat een chirurg in de meeste gevallen nou eenmaal wat meer verdient dan een bakker.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2011, 06:42
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
ik ben van mening dat we zelfs de mensen van praktijkonderwijs dankbaar mogen zijn dat ze bestaan want anders werden de plantsoenen niet bijgehouden en het vuilnis niet opgehaald. Iedereen hebben we nodig en iedereen verricht net zo'n belangrijk werk.
Het zijn wel mooi de mensen van praktijkonderwijs die de handen uit de mouwen steken en ook echt lichamelijk zwaar werk verrichten.
Ja, dat is ook zo. Ik ben het ook niet eens met mensen die gelijk negatief gaan doen over bb en kb. Het ligt vooral aan het gedrag van veel mensen die dat doen ...
Met citaat reageren
Oud 01-04-2011, 12:58
Krekkie
Avatar van Krekkie
Krekkie is offline
Maja hoe het zich ook went of keert, veranderen zal het toch nooit. Maar een ding is duidelijk IK ga niet na school om bakker te worden, ik wil meer uit het leven halen dan alleen dat en rond komen van een minimumloon..
__________________
Krekkie luistert nu naar: Al Stewart - On the border
Met citaat reageren
Oud 01-04-2011, 14:38
Verwijderd
Citaat:
Maja hoe het zich ook went of keert, veranderen zal het toch nooit. Maar een ding is duidelijk IK ga niet na school om bakker te worden, ik wil meer uit het leven halen dan alleen dat en rond komen van een minimumloon..
ik merk dat er heel veel mensen zijn die er zo over denken, maar ik denk dat dat op den duur ook andersom gaat werken, dat de banen die nu wat minder goed betaald zijn dan juist beter betaald zijn dan beroepen waar een hbo opleiding ofzo voor nodig is omdat er anders gewoon niemand is die het wil.
wat overigens niet wegneemt dat dat bij mij niet het geval is want ik zou me er in geen enkel opzicht voor schamen niet verder als mbo te komen.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2011, 20:58
Krekkie
Avatar van Krekkie
Krekkie is offline
En ik heb nog steeds spijt dat ik wat lakoniek over de Cito-toets dacht en deed. Vulde ik het maar sirieus in en niet zo maar wat aankruizen, dan zat ik nu misschien al wel lang op t-havo. Kortom ik heb die hele doorslaggevende cito-toets verpest!
Met citaat reageren
Oud 05-04-2011, 22:49
piraat013
piraat013 is offline
Citaat:
[ik reageer niet om tegen je in te gaan hoor, ik ben het er ook een beetje mee eens]
Maar dan heb ik 1 vraagje; denk je dat mensen die op VMBO zijn beland wat betreft leerniveau gemakkelijk rechter of bijvoorbeeld chirurg zouden kunnen worden? Want meestal zitten er mensen op VMBO omdat ze goed met hun handen zijn, en omdat ze niet goed zijn met lange teksten leren en moeilijke (wetenschappelijke) vraagstukken niet echt zouden kunnen oplossen, dus ze beslaan gewoon een ander banengebied in deze maatschappij, waar dat vooral niet hoeft, zoals bijv, bakker. Ze zijn heus niet minder. In de maatschappij hebben we zowel VMBO'ers, HAVO'ers en VWO'ers nodig. Alleen is 't nou (misschien jammer genoeg) eenmaal zo dat een chirurg in de meeste gevallen nou eenmaal wat meer verdient dan een bakker.
Ik ben zelf ook op het Vmbo begonnen en zit op het Havo er zit wel een niveau verschil dat zeker, maar uiteindelijk als je mbo afrond en ten slotte Hbo gaat doen zullen we toch wel ongeveer even veel verdienen .Alhoewel ik gelijk naar Hbo ga en via een p route de poorten van de Universiteit betreedt en jij (nog) lang niet.En het is logische dat een rechter meer verdiend heeft langere gestudeerd (vaak ook wel een pittige lange studie achter de rug) een bakker is veel te praktische kun je niet eens vergelijken bijna maar ik snap je wel omdat die bakker cognitieve minder slim is of lui is of praktische is wordt hij daarvoor afgestraft niet echt chill maar jah .
Met citaat reageren
Oud 06-04-2011, 06:19
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
Ik ben zelf ook op het Vmbo begonnen en zit op het Havo er zit wel een niveau verschil dat zeker, maar uiteindelijk als je mbo afrond en ten slotte Hbo gaat doen zullen we toch wel ongeveer even veel verdienen .Alhoewel ik gelijk naar Hbo ga en via een p route de poorten van de Universiteit betreedt en jij (nog) lang niet.En het is logische dat een rechter meer verdiend heeft langere gestudeerd (vaak ook wel een pittige lange studie achter de rug) een bakker is veel te praktische kun je niet eens vergelijken bijna maar ik snap je wel omdat die bakker cognitieve minder slim is of lui is of praktische is wordt hij daarvoor afgestraft niet echt chill maar jah .
Dat dikgedrukte kan jij niet weten, want twee jaar is niet (nog lang) niet in mijn ogen ...

En dat klopt dat je het niet echt kunt vergelijken, maar toch is 't de realiteit in Nederland.
Het is algemeen en ik vind het niet echt een afstraffing; hoe hoger de opleiding, hoe beter een baan verdient, op een paar geluksvogels na dan. En natuurlijk draait het niet alleen maar om het geld, maar ook als je je baan leuk vindt.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2011, 14:19
Krekkie
Avatar van Krekkie
Krekkie is offline

?
__________________
Krekkie luistert nu naar: Al Stewart - On the border
Met citaat reageren
Oud 08-04-2011, 16:46
Verwijderd
Ik snap m ook niet.

OT: Ik vind de hele discussie over "VMBO-ers / MBO-ers kunnen minder goed leren dus worden ze maar pompbediende" maar een beetje raar. Je kunt niet verwachten dat iedereen hetzelfde kan leren. Als chirurg / rechter / wat dan ook waarvoor een universitaire opleiding benodigd is moet je nou eenmaal ontiegelijk goed en veel kunnen leren. Je moet zoveel uit je hoofd kennen, en je moet gebaseerd daarop ook nog goede beslissingen kunnen maken, het dus toepassen, en ik denk dat dat juist iets is wat geleerd wordt op het vwo. Bovendien is het niet noodzakelijk zo dat MBO-ers geen rechter kunnen worden. Na veel tijd en moeite zou het ze nog altijd kunnen lukken.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2011, 11:36
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
Ik snap m ook niet.

OT: Ik vind de hele discussie over "VMBO-ers / MBO-ers kunnen minder goed leren dus worden ze maar pompbediende" maar een beetje raar. Je kunt niet verwachten dat iedereen hetzelfde kan leren. Als chirurg / rechter / wat dan ook waarvoor een universitaire opleiding benodigd is moet je nou eenmaal ontiegelijk goed en veel kunnen leren. Je moet zoveel uit je hoofd kennen, en je moet gebaseerd daarop ook nog goede beslissingen kunnen maken, het dus toepassen, en ik denk dat dat juist iets is wat geleerd wordt op het vwo. Bovendien is het niet noodzakelijk zo dat MBO-ers geen rechter kunnen worden. Na veel tijd en moeite zou het ze nog altijd kunnen lukken.
Klopt.
Maar nu zijn we dus al best een tijde off-topic bezig, want dit ging eigenlijk over het opstromen van vmbo-t naar "t-havo"...
Met citaat reageren
Oud 23-04-2011, 17:59
Verwijderd
Citaat:
okee het rotste wat je kan overkomen..
51,8 word naar 51 afgerond..
Wat gek zeg, bij mij word een decimaal getal boven de 5 altijd naar boven afgerond?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-04-2011, 10:33
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
Wat gek zeg, bij mij word een decimaal getal boven de 5 altijd naar boven afgerond?

Dat is wel ongeveer zo'n beetje overal zo ...
Met citaat reageren
Oud 24-04-2011, 10:40
Stff
Avatar van Stff
Stff is offline
Citaat:
Ik ben zelf ook op het Vmbo begonnen en zit op het Havo er zit wel een niveau verschil dat zeker, maar uiteindelijk als je mbo afrond en ten slotte Hbo gaat doen zullen we toch wel ongeveer even veel verdienen .Alhoewel ik gelijk naar Hbo ga en via een p route de poorten van de Universiteit betreedt en jij (nog) lang niet.En het is logische dat een rechter meer verdiend heeft langere gestudeerd (vaak ook wel een pittige lange studie achter de rug) een bakker is veel te praktische kun je niet eens vergelijken bijna maar ik snap je wel omdat die bakker cognitieve minder slim is of lui is of praktische is wordt hij daarvoor afgestraft niet echt chill maar jah .
als je op een niveau dat, van wat ik hier lees, tussen vmbo en havo zit en denkt eventjes naar de uni door te kunnen stromen dan zal je flink bedrogen uitkomen.
__________________
Mess with the Best, Die Like the Rest | | Suus, Chelle, Linds, Marte, Daphne & Anne | | What the Eyes See and the Ears Hear the Mind Believes
Met citaat reageren
Oud 24-04-2011, 21:39
Verwijderd
Mag ik vragen waarom jij, Drekkie, denkt dat bakkers minder waard zijn dan rechters/chirurgen omdat ze minder verdienen ?
Met citaat reageren
Oud 24-04-2011, 23:27
piraat013
piraat013 is offline
Citaat:
als je op een niveau dat, van wat ik hier lees, tussen vmbo en havo zit en denkt eventjes naar de uni door te kunnen stromen dan zal je flink bedrogen uitkomen.
Hoezo als ik dat vragen mag? Je kan toch na je Havo je p gaan halen en dan WO rechten doen schijnt heel makkelijk te zijn dus waarom niet ja toch? Niet geschoten is altijd mis !
Met citaat reageren
Oud 25-04-2011, 08:02
Verwijderd
Ben het eens met piraat013, als je voldoende motivatie hebt dan is dat al het halve werk!
Met citaat reageren
Oud 25-04-2011, 08:50
Stff
Avatar van Stff
Stff is offline
Citaat:
Hoezo als ik dat vragen mag? Je kan toch na je Havo je p gaan halen en dan WO rechten doen schijnt heel makkelijk te zijn dus waarom niet ja toch? Niet geschoten is altijd mis !
Ja, het is mogelijk om het zo te doen, betekend niet dat je dat ook eventjes op je dooie gemak doet. Als je over jezelf al zegt dat je geen discipline hebt een niet super makkelijk kan leren, dan wordt de uni een hele opgave
__________________
Mess with the Best, Die Like the Rest | | Suus, Chelle, Linds, Marte, Daphne & Anne | | What the Eyes See and the Ears Hear the Mind Believes
Met citaat reageren
Oud 25-04-2011, 09:20
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
Ja, het is mogelijk om het zo te doen, betekend niet dat je dat ook eventjes op je dooie gemak doet. Als je over jezelf al zegt dat je geen discipline hebt een niet super makkelijk kan leren, dan wordt de uni een hele opgave
Mensen die naar de uni willen en de instelling hebben die jij hierboven beschrijft kunnen niet serieus genomen te worden, ookal kan diegene er niets aan doen...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Probleem
Jennifer.ys
8 04-11-2015 18:47
Algemene schoolzaken Opstromen van TL 3 naar 4 HAVO
123abc456
2 16-02-2014 22:19
Studeren Hulp opleiding na school.
Aderra
2 01-11-2013 19:18
Algemene schoolzaken Ongemakkelijk
Krekkie
9 26-05-2011 05:41
Algemene schoolzaken Cito
Oebele-frans
65 20-05-2005 15:48
Psychologie je vergissen in mensen
Fantôme
30 11-07-2004 19:36


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:08.