Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-11-2013, 21:13
kevints98
kevints98 is offline
Hey,

Dit zal wel een lang verhaal worden maar ja, maakt me allemaal niet uit.

Ik zit nu dus in het 4de jaar van mijn middelbare school, ik vind vanaf de eerste dag iemand al heel leuk en kan eigenlijk ook niet een lesuur niet naar haar kijken. Ik weet dat jullie altijd zeggen gewoon er op af gaan, en zelfverzekerd zijn en blablabla

Het probleem is dat ik alles behalve zelfverzekerd ben, op de basisschool was ik de populairste jongen uit de klas en heb ik veel verschillende vriendinnen gehad. Ik ben begonnen op 1 vwo en ik was dat jaar echt een grote mongool, nog steeds een kleuter eigenlijk. Om een of andere reden had ik daar ook nog steeds vrienden.

Toen kwam het 2de jaar, terug naar havo naar een nieuwe klas waar ik niemand kende. Er zaten veel meiden in de klas die je eigenlijk zo boem een emotionele klap konden geven terwijl je net op aan het knappen was van de vorige. Halverwege dat jaar besloot ik te veranderen. Ik ging normale gesprekken aan met jongens en begon ook op mijn uiterlijk te letten. Het probleem was dat iedere keer als ik tegen een meisje begon te praten dat ik weer meteen een kut opmerking terug kreeg. Net op de dagen dat ik het gevoel had dat mensen me begonnen te respecteren. Dat jaar kreeg ik ook te horen dat ik pdd-nos heb.

Aan het einde van dat jaar moest ik weer een niveau terug, weer een nieuwe klas zonder vrienden. Ik probeerde gwn "de rustige" te zijn en gwn de laatste 2 jaar door te komen en bij mijn vervolgopleiding helemaal op nieuw te beginnen. Het probleem was dat ik een goeie vriend maakte die wel bij de 'populaire' mensen hoorde. Ik begon weer een beetje zelfvertrouwen te krijgen en me op mijn gemak te voelen. Het probleem daar mee is dat ik meteen hartstikke gek ga doen, ga door de klas roepen, stomme grappen maken en denken dat ik ook bij de populaire mensen hoorde. In het begin had ik niet in de gaten dat ik gewoon werd gepest, jongens noemde homo, auti, mongool en ga zo maar door. Het rare was dat ik met de meiden uit die klas wel een goede band had. Ik had alleen maar gesprekken met meiden op w'app. Toen ik op het laatst van het jaar door had dat ik werd gepest bleef ik gwn rustig (probeerde ik, ik kon het niet en werd dus meteen weer voor gek gezet).

Nu in het vierde jaar zit ik in een bijna hele nieuwe klas en in het begin ging het echt goed, ik had veel jongens als vrienden en kon gwn een beetje gek doen. Alleen de klas wordt steeds meer overgenomen door een bepaalde groep jongens, die eigenlijk klein zijn begonnen, maar steeds meer mensen bij hun kring laten horen. Ik niet, wil ik ook niet maar evengoed. Het is nou gwn zo als je voorbij komt lopen van: kijk een mongool, zo net te hard zodat ik het evengoed hoor. Er zijn wel weer een paar meiden waar ik veel mee kan praten(meiden uit mijn vorige klas) Een van die meiden vind ik leuk, ofja zij is de enigste van dat groepje waar ik niet mee durf te praten, ze is gwn heel knap, maar toch heel aardig tegen alle jongens uit onze klas.En ik ben ook best jaloers als hun tegen haar praten. Ik weet het, een beetje kinderachtig, maar ik kan er niks aan doen.

Weet iemand wat ik moet doen

Laatst gewijzigd op 14-11-2013 om 21:31.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-11-2013, 21:20
Verwijderd
Maak alsjeblieft alinea's. Ik kan het echt niet lezen zo.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2013, 08:47
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
*niet relevant*

Nu in het vierde jaar zit ik in een bijna hele nieuwe klas en in het begin ging het echt goed, ik had veel jongens als vrienden en kon gwn een beetje gek doen. Alleen de klas wordt steeds meer overgenomen door een bepaalde groep jongens, die eigenlijk klein zijn begonnen, maar steeds meer mensen bij hun kring laten horen. Ik niet, wil ik ook niet maar evengoed. Het is nou gwn zo als je voorbij komt lopen van: kijk een mongool, zo net te hard zodat ik het evengoed hoor. Er zijn wel weer een paar meiden waar ik veel mee kan praten(meiden uit mijn vorige klas) Een van die meiden vind ik leuk, ofja zij is de enigste van dat groepje waar ik niet mee durf te praten, ze is gwn heel knap, maar toch heel aardig tegen alle jongens uit onze klas.En ik ben ook best jaloers als hun tegen haar praten. Ik weet het, een beetje kinderachtig, maar ik kan er niks aan doen.

Weet iemand wat ik moet doen
Jaloers doen nog voordat er sprake is van een constant contact, laat staan een relatie zal een aardige afknapper zijn.

Zorg gewoon dat je regelmatig een praatje met haar maakt, en leer haar een beetje beter kennen. Na een tijdje kun je haar is mee uit vragen. Ga wat leuks met haar doen, en leer haar nog wat beter kennen. Dan zal daar vanzelf wat uitkomen. Of ze gaat met je op date, of ze wil niet, en ja dan heb je pech.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2013, 09:06
Verwijderd
Volgens mij is het handig als je eerst jezelf een beetje op orde krijgt, je bent nogal aan het aankloten afgelopen jaren.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2013, 13:57
Heer Wil
Heer Wil is offline
Citaat:
Volgens mij is het handig als je eerst jezelf een beetje op orde krijgt, je bent nogal aan het aankloten afgelopen jaren.
Dit is inderdaad even belangrijk als het standaardadvies om te gaan praten. Je laat je opnaaien om dingen te roepen zodra je er een beetje bij begint te horen, terwijl je beter jezelf kan blijven.

Verder is niet helemaal duidelijk wie jou op dit moment pesten... Zijn dat de mensen uit je vorige klas, deze klas of gewoon totaal onbekenden? Zijn dat diezelfde mensen die jouw klas veroveren? Want dan zou ik maar zorgen dat je je grenzen tijdig aangeeft, want als je nou al hoort dat mensen zeggen dat je een mongool bent gaan ze het straks steeds harder roepen. Bovendien dwingt het misschien ook wel bij dat ene meisje respect af dat je voor jezelf op durft te komen.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2013, 12:25
kevints98
kevints98 is offline
Citaat:

Verder is niet helemaal duidelijk wie jou op dit moment pesten... Zijn dat de mensen uit je vorige klas, deze klas of gewoon totaal onbekenden? Zijn dat diezelfde mensen die jouw klas veroveren?
De mensen uit deze klas, die ook de klas veroveren ja
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Wat moet ik doen?
Jan159
9 16-05-2013 22:05
Psychologie Wat moet ik doen?
Verwijderd
12 08-02-2005 07:56
Liefde & Relatie Help wat moet ik doen?? Me Lerares Smst me terug!! Hopeloos Verlieft
Bi_Anoniem
11 13-12-2004 11:28
Liefde & Relatie ´ruzietjes´ met mijn vriend, wat moet ik doen?
proof of life
30 06-08-2004 15:11
Liefde & Relatie Wat moet ik doen? (heel verhaal sorry toch bedankt als je het lezen wilt)
HipHopSter
9 17-10-2003 12:24
Psychologie Help. ik zit klem. wat moet ik doen?
Snow White
10 20-10-2002 12:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:19.