Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-12-2002, 21:56
Verwijderd
Barcelona staat op dit moment nog 2 punten boven de degradatiestreep
Vandaag thuis met maar liefst 0-3 verloren...
Alleen in de Champions League gaat het verassend goed. Alle 10 de wedstrijden hebben ze daar gewonnen.
Maar toch: uit de laatste 5 competitiewedstrijd 1 punt maar en als je verder kijkt naar de stand, dan lijkt het me duidelijk: Fuera van Gaal!!!. Haalt hij de kerst of niet?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-12-2002, 22:04
B@RTOLI
Avatar van B@RTOLI
B@RTOLI is offline
In Spanje kennen ze geen winterstop dus alles op een rijtje zetten en rustig voorbereiden op 2e seizoenshelft gaat niet.
Kerst zal die wel halen, nieuwjaar misschien al niet meer.

Ik denk dat het hem zit in dat V.Gaal al een keer trainer is geweest van Barcelona en dat hij die ploeg niet meer kan sturen.
Ik denk dat V,Gaal een goeie coach was in het tijdperk toen ajx de CL won en in zijn 1e seizoen barca maar daarna sinds die bondscoach is geweest kan ide beter helemaal nokken als trainer.

Of hij moet Fortuna Sittard of MVV komen trainen!!!

Voor een topclub is die uitgerangeerd maar kan me vergissen.
__________________
http://www.cyclingfx.nl/MarcoPinotti en http://www.wop2008.nl, http://www.cyclingfx.nl check it out
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 08:28
AirRaid
Avatar van AirRaid
AirRaid is offline
Citaat:
B@RTOLI schreef:
In Spanje kennen ze geen winterstop dus alles op een rijtje zetten en rustig voorbereiden op 2e seizoenshelft gaat niet.
Kerst zal die wel halen, nieuwjaar misschien al niet meer.

Ik denk dat het hem zit in dat V.Gaal al een keer trainer is geweest van Barcelona en dat hij die ploeg niet meer kan sturen.
Ik denk dat V,Gaal een goeie coach was in het tijdperk toen ajx de CL won en in zijn 1e seizoen barca maar daarna sinds die bondscoach is geweest kan ide beter helemaal nokken als trainer.

Of hij moet Fortuna Sittard of MVV komen trainen!!!

Voor een topclub is die uitgerangeerd maar kan me vergissen.
laat fortuna er buiten,
laat hem maar mvv of roda kapot maken
__________________
Now light our darkest hour. Till all are one!!!!!
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 09:51
Verwijderd
jah... 0-3 van FC Sevilla verloren... echt zwaar slecht..
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 10:15
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Sjah, 3-0 van Sevilla verliezen, dan zit er echt wel iets mis en dat voelt het publiek ook, en die hebben een redelijk grote invloed. Als hij nu niet wordt ontslagen, dan is het na het volgende verlies.
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 11:44
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
ik hoop het ben anti van gaal! en dan is de kans op pi_air naar barca weer kleiner...
__________________
Guess who's back
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 11:56
Mad Ruda
Avatar van Mad Ruda
Mad Ruda is offline
Hij weigert weg te gaan.

Maar meneer van Gaal vergeet ff dat hij dat niet bepaald.

http://www.nu.nl/news.jsp?n=88675&c=42
__________________
Ik zeg wadappez y'all?!? Zal ik je natte dot ff volblaffen met lauwe butt?? Legalize it!!
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 14:42
Verwijderd
Bron
Citaat:
Despite his team's current run of poor results in the Spanish League, manager Louis van Gaal insisted tonight that: "I'm strong enough to continue and turn this situation around."


Speaking to a packed press conference following the defeat against Seville, Van Gaal went on: "quitting isn't the solution. The most important thing right now is that the players and the manager are standing together. To get ourselves out of this situation, it's vital that we're united. I want to talk to the players tomorrow and try and figure out why we were so different tonight from our performance against Newcastle -it's really incredible."

Van Gaal admitted that the result was a blow, but was adamant that: "both myself and the players have to work harder than ever to help the President and the club out of this situation. The club is the most important thing, we just need knuckle down to our jobs and turn this around."

Finally, Van Gaal made it clear: "I'm very disappointed, especially for the fans and for this club, but my feelings are not what counts. It's winning that matters and tonight we lost."
Laat hem aan het roer, geef hem een de voordeel van de twijfel. Waarom moet steeds de trainer weg als het slecht met de club gaat!?
Wat er met Barcelona is weet ik ook niet, maar als ze van sterkere ploegen kunnen winnen, dan moet dit ook wel lukken in de competitie! Van Gaal heeft het bewezen te kunnen

Laat de voorzitter en van Gaal maar blijven, en wacht nou eens af!
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 14:44
Verwijderd
Citaat:
Mad Ruda schreef:
Maar meneer van Gaal vergeet ff dat hij dat niet bepaald.
hehe, en laat nou de voorzitter ook onder druk staan. De voorzitter van Barcelona heeft altijd al vertrouwen gehad in van Gaal, vorige keer had van Gaal ook zelf ontslag genomen. Denk niet dat de voorzitter van Barcelona van Gaal zo gauw ontslaat
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 17:20
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Barca gaat degraderen hehe
Hmz... je moe eens zien wat Van Gaal na @j@kkez heeft gedaan: Barca, ontslagen daar, toen Nederlands Elftal, dat is ook geflopt en nu weer Barca... en verder alleen maar wat liggen te kankeren tegen de pers en denken dattie altijd gelijk heeft. Maar goed, ze motten zelf weten wat ze doen, ik zou hem nu niet meteen ontslaan en ff afw8en, misschien draait het de laatste weken weer wat bij in de competitie. Maar als het zo blijft motten er maatregelen genomen worden ja.
Hehe, de witte zakdoekjes zullen in Barcalona al overal uitverkocht zijn
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 17:45
Mad Ruda
Avatar van Mad Ruda
Mad Ruda is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef:

Hehe, de witte zakdoekjes zullen in Barcalona al overal uitverkocht zijn
Zijn er dan zoveel mensen verkouden in Barcelona ?
__________________
Ik zeg wadappez y'all?!? Zal ik je natte dot ff volblaffen met lauwe butt?? Legalize it!!
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 18:21
Firebolt
Avatar van Firebolt
Firebolt is offline
laat m lekker in barcelona blijfen
hoe verder hij uit nederland is vferwijderd hoe beter
__________________
Life is a game
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 20:31
knijtert!
Avatar van knijtert!
knijtert! is offline
Laten we ff 1 ding onthouden...

Van Gaal is DE MAN
Van gaal heeft meer voetbal inzicht als de meeste internationale top couches dus het komt allemaal goed.
Als je continu onder druk staat is dat ook net bevorderlijk voor je resultaat.
Daarom mag ik die pokke catalanen niet met een zakdoekjes. Die weten echt niet waarvoor die dingen dienen.

Hulde voor van Gaal, Requelme en Kluivert

De reden dat jullie hem niet in NL willen hebben is omdat hij dan weer naar Ajax gaat waarschijnlijk en dat dan de andere clubs in NL helemaal geen kans meer hebben
Zover ze die nu hebben dan
__________________
That'll be our little secret
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 21:08
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
knijtert! schreef:
Laten we ff 1 ding onthouden...

Van Gaal is DE MAN
Van gaal heeft meer voetbal inzicht als de meeste internationale top couches dus het komt allemaal goed.
Als je continu onder druk staat is dat ook net bevorderlijk voor je resultaat.
Daarom mag ik die pokke catalanen niet met een zakdoekjes. Die weten echt niet waarvoor die dingen dienen.

Hulde voor van Gaal, Requelme en Kluivert

De reden dat jullie hem niet in NL willen hebben is omdat hij dan weer naar Ajax gaat waarschijnlijk en dat dan de andere clubs in NL helemaal geen kans meer hebben
Zover ze die nu hebben dan
van gaal = kopie van adriaanse... dus laat hem maar komen,ik bedoel nederland niet naar het wk,barca 14e ofzow dat kan toch geen toeval meer zijn? van gaal haalde de succesen met ajax nadat cruijff de spelers had opgeleid en ze een kans had gegeven,f.de boer,r.de boer,vd sar,davids,bogarde,reiziger bovendien had ie finidi,kanu,en litmanen gehaald,seedorf en kluivert waren al gedebuteerd voor dat van gaal kwam.de magie van cruijff heeft er voor gezorgd dat cruijff het succes boekte.
btw:wat is er zo slecht aan koeman?
__________________
Guess who's back
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 21:48
knijtert!
Avatar van knijtert!
knijtert! is offline
Ik vind van Gaal idd. een slechte bondscoach. Maar dat het met barca slecht gaat wil niet zeggen dat dat door van Gaal komt....
Want volgens mij licht het falen van een club niet altijd aan de coach. De coaches voor van Gaal deden het ook niet goed.
Of vind jij Bertje ook moet oprotten? Of nu ineens niet meer omdat ze nu 6-1 gewonnen hebben? Ik vond het ook zwak dat van Marewijk uitgefloten werd in die wedstrijd omdat ik van Marewijk ook wel een aardige goeie coach is.

BTW Ik vind koeman wel een hele goeie coach... Maar ik ben gewoon een fan van van Gaal. Mischien is Koeman zelfs wel beter...
__________________
That'll be our little secret
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 21:49
knijtert!
Avatar van knijtert!
knijtert! is offline
PS Co is copy van van Gaal dude
__________________
That'll be our little secret
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 21:56
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Waar stond PSV vorig jaar halver weg de competitie? Onderaan, en in de CL ging het redelijk met PSV. Als ik de vergelijking maak met Barca dan gaat het met Barca beter dan met PSV vorig seizoen. En Gerits is toch ook mooi mogen blijven. Ik denk, dat hij heel mooi blijft, dat ze heel ver geraken in de CL, en dat ze in 2003 heel veel zullen winnen, met Van Gaal aan het roer.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 07:01
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
Tofke_H schreef:
Waar stond PSV vorig jaar halver weg de competitie? Onderaan, en in de CL ging het redelijk met PSV. Als ik de vergelijking maak met Barca dan gaat het met Barca beter dan met PSV vorig seizoen. En Gerits is toch ook mooi mogen blijven. Ik denk, dat hij heel mooi blijft, dat ze heel ver geraken in de CL, en dat ze in 2003 heel veel zullen winnen, met Van Gaal aan het roer.
ze stonden uiteindelijk 3e voor de winterstop
__________________
Guess who's back
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-12-2002, 07:03
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
knijtert! schreef:
Ik vind van Gaal idd. een slechte bondscoach. Maar dat het met barca slecht gaat wil niet zeggen dat dat door van Gaal komt....
Want volgens mij licht het falen van een club niet altijd aan de coach. De coaches voor van Gaal deden het ook niet goed.
Of vind jij Bertje ook moet oprotten? Of nu ineens niet meer omdat ze nu 6-1 gewonnen hebben? Ik vond het ook zwak dat van Marewijk uitgefloten werd in die wedstrijd omdat ik van Marewijk ook wel een aardige goeie coach is.

BTW Ik vind koeman wel een hele goeie coach... Maar ik ben gewoon een fan van van Gaal. Mischien is Koeman zelfs wel beter...
van marwijk,tja ik heb daar geen problemen mee maar als ze net zoveel zouden verliezen zou ik ook mijn twijfels krijgen.
__________________
Guess who's back
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 15:16
Verwijderd
van Gaal weigert ontslag te nemen.. en de voorzitter trouwens ook
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 16:57
The Senna Fan
Avatar van The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Ik vind dat ze de man wat tijd moeten geven. En blessures helpen natuurlijk ook niet he...
__________________
Jusqu'ici tout va bien... jusqu'ici tout vas bien... Mais le plus important, c'est pas la chute... C'est l'atérissage. --- La Haine
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 17:18
Mad Ruda
Avatar van Mad Ruda
Mad Ruda is offline
1 van de 4 vice-voorzitters heeft nu onherroepelijk zijn ontslag ingediend, en sinds de nieuwe voorzitter er is (Gaspart toch?) zijn er ondertussen alweer 4 vice voorzitters gesneuveld op de 1 of andere manier.

maar de voorzitter blijft van Gaal (onvoorwaardelijk) steunen, terwijl ze socios van Gaal tot op het bot (blijven) afkraken. van Gaal kan weinig goeds doen, of hij moet in 1 seizoen EN de landstitel pakken (het liefst 38 wedstrijden ongeslagen met zo min mogelijk doelpunten tegen en zoveel doelpunten voor) EN in de finale van de Coppa del Rey (da's toch de naam van de Spaanse beker) Real Madrid met 9-0 vernederen (het liefst 9 doelpunten van Cataloniers uit eigen jeugdopleiding) EN dan ook nog eens alle records in de CL compleet vervagen met sprankelend fris en fruitig voetbal...

Ja, en Duitsers maken nooit schwalbes.
__________________
Ik zeg wadappez y'all?!? Zal ik je natte dot ff volblaffen met lauwe butt?? Legalize it!!
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 18:18
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Rivaldo vindt dat Van Gaal weg moet.

http://www.sport.nl/nieuws/home.php3?id=4862
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 18:38
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
laat ie maar lekker met pensioen gaan..
__________________
jdfjdxjkdsk
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 19:35
Verwijderd
Citaat:
Tofke_H schreef:
Rivaldo vindt dat Van Gaal weg moet.

http://www.sport.nl/nieuws/home.php3?id=4862
Rivaldo is jaloers, dat hij weg moest... En nou zomaar van Gaal de schuld geven... Tsja das laag
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-12-2002, 22:31
Verwijderd
Volgens studio sport is van Gaal morgen weg bij Barça.
Vandaag wel nog 0-4 gewonnen bij Real Mallorca.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2002, 22:57
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
de ballonnenman schreef:
Volgens studio sport is van Gaal morgen weg bij Barça.
Vandaag wel nog 0-4 gewonnen bij Real Mallorca.

3x kluivert 1x overmars.
__________________
Guess who's back
Met citaat reageren
Oud 22-12-2002, 17:16
B@RTOLI
Avatar van B@RTOLI
B@RTOLI is offline
Citaat:
de ballonnenman schreef:
Volgens studio sport is van Gaal morgen weg bij Barça.
Vandaag wel nog 0-4 gewonnen bij Real Mallorca.
Ja heb ik ook gehoord wel zijn de voorzitter en vice voorzitter van de club opgestapt per direct.
__________________
http://www.cyclingfx.nl/MarcoPinotti en http://www.wop2008.nl, http://www.cyclingfx.nl check it out
Met citaat reageren
Oud 22-12-2002, 18:23
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
studio sport meldde vandaag dat van gaal niet is ontslagen terwijl hij dat wel had verwacht

wel 2 vice voorzitters weg
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 22:25
Verwijderd
Nu dan.
Thuis van Valencia verloren met 2-4, terwijl Canizares van Valencia al na 41 minuten rood had.
Barça moet gewoon even in het clubbelang denken en van Gaal ontslaan, want dit schiet niet meer op.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 14:52
The Senna Fan
Avatar van The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
de ballonnenman schreef:
Nu dan.
Thuis van Valencia verloren met 2-4, terwijl Canizares van Valencia al na 41 minuten rood had.
Barça moet gewoon even in het clubbelang denken en van Gaal ontslaan, want dit schiet niet meer op.



Misschien, maar dan gaat die voorzitter Gaspard wel lekker af he. Hij heeft Van Gaal binnen gehaald als redder van Barca... En als het dan weer niet lukt...
Dus ik denk dat ie na het seizoen gewoon opkrast.
__________________
Jusqu'ici tout va bien... jusqu'ici tout vas bien... Mais le plus important, c'est pas la chute... C'est l'atérissage. --- La Haine
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 11:32
Southraider
Southraider is offline
Ik denk dat het meer aan de spelers ligt...wat die verdienen in 1 wedstrijd en wat ze al op de bankrekening hebben staan is al genoeg voor de rest van hun leven, waar zouden zij zich nog druk over maken?
__________________
Bits and pieces from your star, rain upon me as they fall melt into my skin and I feel warm.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 22:36
Verwijderd
Oke hij is dus ontslagen.
Maar totdat van Gaal en Barça het eens zijn over de afkoopsom (volgens de papieren 6 miljoen, maar Barcelona probeert het vanwege financiële problemen, omlaag te halen) blijft van Gaal trainer.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 22:48
Verwijderd
Citaat:
de ballonnenman schreef:
Oke hij is dus ontslagen.
Maar totdat van Gaal en Barça het eens zijn over de afkoopsom (volgens de papieren 6 miljoen, maar Barcelona probeert het vanwege financiële problemen, omlaag te halen) blijft van Gaal trainer.
Dus is hij nog niet ontslagen! Houden zo, ik hoop van Gaal zo dat hij nu ff een paar wedstrijden wint. Dan krijgt hij wel wer wat lucht. Zie maar hij heeft van Mallorca gewonnen en hij mocht blijven nu heeft Barcelona weer verloren en nu zou hij weer moeten vertrekken.

van Gaal moet opgeven, gelukkig zit die clausule in zijn contract.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 22:50
B@RTOLI
Avatar van B@RTOLI
B@RTOLI is offline
http://teletekst.nos.nl/gif/647-01.html

lees maar zegt genoeg!!
__________________
http://www.cyclingfx.nl/MarcoPinotti en http://www.wop2008.nl, http://www.cyclingfx.nl check it out
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 22:52
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Citaat:
B@RTOLI schreef:
http://teletekst.nos.nl/gif/647-01.html

lees maar zegt genoeg!!
6 miljoen euro het is toch schandalig...

Maar ja, het zat er aan te komen. Misschien dat het nu wel opeens een stuk beter met Barça gaat gaan, vanwege het 'schokeffect'.
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 27-01-2003, 23:13
B@RTOLI
Avatar van B@RTOLI
B@RTOLI is offline
Citaat:
Boogie schreef:
6 miljoen euro het is toch schandalig...

Maar ja, het zat er aan te komen. Misschien dat het nu wel opeens een stuk beter met Barça gaat gaan, vanwege het 'schokeffect'.
Misschien wel ja misschien niet.
__________________
http://www.cyclingfx.nl/MarcoPinotti en http://www.wop2008.nl, http://www.cyclingfx.nl check it out
Met citaat reageren
Oud 28-01-2003, 10:52
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
28/01 - Trainer Louis Van Gaal weg bij Barcelona

De Nederlandse coach Louis van Gaal en Barcelona zijn definitief uit elkaar. Na urenlange onderhandelingen in de nacht van maandag op dinsdag hebben bestuur en trainer "met wederzijds goedvinden" besloten het contract met onmiddellijke ingang te beëindigen. Van Gaals advocaat Hellingman heeft dit dinsdag bevestigd. De Spaanse topclub staat pas twaalfde in de competitie op drie punten van een degradatieplaats.


trouwens in Vlaamse kranten sprak men van 7 miljoen ipv de 6 milj die je hierboven kan lezen.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2003, 11:28
Verwijderd
mjah helaas, hij is nu weg.
Dan ben ik nu wel benieuwd wie Barcelona nu gaat "over nemen" ze willen het namelijk van binnen barcelona houden...

Kijken of die trainer barcelona weer op het goede spoor kan zetten Ik denk het niet maar goed, we zullen zien
Met citaat reageren
Oud 28-01-2003, 11:42
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Boogie schreef:
6 miljoen euro het is toch schandalig...
Schandalig? Ik denk eerder dat het slim bekeken is door van Gaal, want is een algemeen bekend feit dat de trainers er bij Barca met bosjes uitgegooit worden als het slecht gaat.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2003, 12:18
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Citaat:
Wawl schreef:
Schandalig? Ik denk eerder dat het slim bekeken is door van Gaal, want is een algemeen bekend feit dat de trainers er bij Barca met bosjes uitgegooit worden als het slecht gaat.
Tuurlijk is dat slim bekeken van Van Gaal, maar idioot dat er überhaubt een club is dat zoiets betaald, laatstaan Barcelona dat in financiële moeilijkheden zit.
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2003, 13:00
Verwijderd
ja hij is wegh!!!

Voetbal: Van Gaal weg bij Barcelona


BARCELONA (ANP) - Louis van Gaal en Barcelona zijn definitief uit elkaar. Na urenlange onderhandelingen in de nacht van maandag op dinsdag hebben bestuur en trainer ,,met wederzijds goedvinden'' besloten het contract met onmiddellijke ingang te beëindigen.

Van Gaals advocaat Hellingman heeft dit dinsdag bevestigd. Van Gaal heeft ,,zeker'' een afkoopsom meegekregen, zegt Hellingman. Hij doet geen mededelingen over de hoogte daarvan. In het contract was de hoogte van die afkoopsom bepaald op 7 miljoen euro.

Financiële problemen

Barcelona kon dat bedrag niet opbrengen omdat de Catalaanse club in financiële problemen verkeert. Van Gaal heeft dinsdagochtend al afscheid genomen van de spelersgroep. Ook zijn assistent Andries Jonker, die door Van Gaal naar Barcelona was gehaald, vertrekt. ,,Uit solidariteit'', zegt Hellingman. Keeperstrainer Frans Hoek blijft wel. De Spaanse assistent-trainer De la Cruz neemt voorlopig de trainingen over.

Louis van Gaal zei het maandagavond voor de cruciale bestuursvergadering zelf al: ,,Of Barcelona van me af wil, hangt van zoveel aspecten af. Bijvoorbeeld, kunnen ze me wel ontslaan? En, hoe reageer ik daar dan op?'' Daarbij duidde hij op de clausules in zijn verbintenis.

Barcelona wilde al eerder van de Amsterdammer af, maar stuitte daarbij op de afkoopsom van 7 miljoen euro. De club heeft geen geld, er is sprake van een forse schuldenlast. ,,Er speelden zoveel aspecten mee om mij al dan niet te ontslaan, de hoge afkoopsom maakte het voor de club extra moeilijk'', zei de zwaar aangeslagen oud-bondscoach dinsdagmorgen.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2003, 18:19
The Senna Fan
Avatar van The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Hij is idd weg, ik denk dat dat het beste is voor alle partijen.
__________________
Jusqu'ici tout va bien... jusqu'ici tout vas bien... Mais le plus important, c'est pas la chute... C'est l'atérissage. --- La Haine
Met citaat reageren
Oud 28-01-2003, 18:45
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
persconferentie was wel geinig , en hij houdt er geen gering bedragje aan over
Met citaat reageren
Oud 28-01-2003, 19:51
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
The Senna Fan schreef:
Hij is idd weg, ik denk dat dat het beste is voor alle partijen.
mooi toch
__________________
Guess who's back
Met citaat reageren
Oud 28-01-2003, 22:06
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Boogie schreef:
Tuurlijk is dat slim bekeken van Van Gaal, maar idioot dat er überhaubt een club is dat zoiets betaald, laatstaan Barcelona dat in financiële moeilijkheden zit.
Is helemaas niet idioot, het staat nu eenmaal in het contract dat door biede partijen is ondertekend. Barca had indertijd niet zo´n grote problemen als men nu heeft.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2003, 23:11
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
Boogie schreef:
Tuurlijk is dat slim bekeken van Van Gaal, maar idioot dat er überhaubt een club is dat zoiets betaald, laatstaan Barcelona dat in financiële moeilijkheden zit.
Bij mijn weten moeten clubs hun ontslagen trainer blijven door betalen indien ze geen nieuwe club hebben. Nouja, meestal staat dat zo in de contracten. Maw als Van Gaal dit jaar nog gewoon betaalt moest worden, was het naar mijn mening meer dan 6 - 7 miljoen. Maar nu heeft slimme Van Gaal zijn geld al, welluswaar minder, maar wel zeker. Laat Barca nu maar financiële moeilijkheden krijgen, hij heeft zijn geld.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2003, 23:16
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Citaat:
Tofke_H schreef:
Bij mijn weten moeten clubs hun ontslagen trainer blijven door betalen indien ze geen nieuwe club hebben. Nouja, meestal staat dat zo in de contracten. Maw als Van Gaal dit jaar nog gewoon betaalt moest worden, was het naar mijn mening meer dan 6 - 7 miljoen. Maar nu heeft slimme Van Gaal zijn geld al, welluswaar minder, maar wel zeker. Laat Barca nu maar financiële moeilijkheden krijgen, hij heeft zijn geld.
Ik denk niet dat Van Gaal 6-7 miljoen per jaar verdient Hij verdient hooguit 1 miljoen per jaar dus heeft hij een meer dan behoorlijke afkoopsom gerkregen.
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 09:36
NERD
Avatar van NERD
NERD is offline
Hij had tranen in zijn ogen tijdens de persconferentie dus volgens mij is die afkoopsom een stuk lager uitgevallen dan contractueel was vastgesteld...
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 09:59
Verwijderd
Citaat:
NERD schreef:
Hij had tranen in zijn ogen tijdens de persconferentie dus volgens mij is die afkoopsom een stuk lager uitgevallen dan contractueel was vastgesteld...
jah hoor, en jij denkt dat hij om het geld (dat hij minder kreeg) daarom ging huilen!??

denk het niet hij wouzelf helemaal niet weg. logisch, hij wou barcelona gewoon weer op het goede spoor brengen wat hem wel gelukt zou zijn, denk ik
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Eredivisie topic 2005 - 2006
Gimme more beer
500 23-11-2005 14:47
Vrije tijd Rivaldo mag gratis weg
Souljah
15 22-04-2003 10:04


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:46.