Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-03-2004, 20:01
MieX
Avatar van MieX
MieX is offline
Citaat:
HeliumBallon schreef op 23-03-2004 @ 19:06:
goeie site! dank dank ik zit nu aan het "puntendieet" sinds vandaag... heb zo'n hele lijst van die site uitgeprint, met allemaal voedsel en drank waarbij staat hoeveel punten elk product is (1 punt= 25 cal.) op 1 dag mag je maximaal 40 punten binnenkrijgen zeg maar...! is best te doen!
Dat doe ik nu al 2 maanden en ben er nu ruim 5 kilo mee kwijt (hoewel ik tijdens een week niet punten tellen 1.5 kilo ben aangekomen ), werkt goed
__________________
LAAT ME NOU EENS RUSTIG UITBELEDIGEN!
Oud 23-03-2004, 20:05
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
MieX schreef op 23-03-2004 @ 21:01:
(hoewel ik tijdens een week niet punten tellen 1.5 kilo ben aangekomen )
Ja dat is dus het probleem bij dat soort dieten, je komt aan als je ermee ophoudt.

Je moet dus niet schrikken als je weer flink aankomt als je klaar bent met het dieet
Oud 23-03-2004, 20:06
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Citaat:
Divina Flor schreef op 23-03-2004 @ 18:17:
Nee, ok, maar anders heb ik het gevoel dat ik niet afval.

Als ik dan duidelijk kan zien dat ik dunner geworden ben, dan mag ik hopen dat dat beeld veranderd (anders klopt er iets niet in mijn gedachtengang).
Volgens mij moet jij echt niet heel veel meer afvallen.. ik zag net een foto van je in t fototopic op DK en daar zie je je benen heel goed en die zijn dus echt niet zo dik, eerder dun! Ik zou willen dat ik jouw figuur had
Oud 23-03-2004, 20:35
Verwijderd
ik snap er ook helemaal niets van.. ik ben nu al vanaf vorige week aan het lijnen. Ik eet per dag ongeveer 1250 caloriën.. maar ik ben tot nu toe 1 kilo afgevallen en dat is alleen maar vocht. die weegschaal wil gewoon niet mee
Ik sport 1x per week een uur en heb elke dag ongeveer 30 minuten beweging. verder drink ik 1liter water per dag.
Ik snap het gewoon niet ik wil afvallen
Mss komt het doordat ik ongestelt moet worden.. en staat de weegschaal over 5 dagen opeens 1.5 kilo lichter.. ik hoop het maar..

Ik heb ook wel eens een dieet gedaan:
het appel ei dieet.. 5 appels en 3 eieren op 1 dag minstens 2 dagen volhouden.. is echt vreselijk!

weet iemand hoeveel calorien je moet eten om af te vallen?
Oud 23-03-2004, 20:56
MieX
Avatar van MieX
MieX is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 23-03-2004 @ 21:05:
Ja dat is dus het probleem bij dat soort dieten, je komt aan als je ermee ophoudt.

Je moet dus niet schrikken als je weer flink aankomt als je klaar bent met het dieet
Dat weet ik, ik weet ook hoe ik weer op moet bouwen als ik eindelijk mn streefgewicht bereikt heb, maar als je een week op vakantie gaat is het heel lastig om dat vol te houden en dus kom je aan.
__________________
LAAT ME NOU EENS RUSTIG UITBELEDIGEN!
Oud 23-03-2004, 21:02
MieX
Avatar van MieX
MieX is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 23-03-2004 @ 21:35:
ik snap er ook helemaal niets van.. ik ben nu al vanaf vorige week aan het lijnen. Ik eet per dag ongeveer 1250 caloriën.. maar ik ben tot nu toe 1 kilo afgevallen en dat is alleen maar vocht. die weegschaal wil gewoon niet mee
Ik sport 1x per week een uur en heb elke dag ongeveer 30 minuten beweging. verder drink ik 1liter water per dag.
Ik snap het gewoon niet ik wil afvallen
Mss komt het doordat ik ongestelt moet worden.. en staat de weegschaal over 5 dagen opeens 1.5 kilo lichter.. ik hoop het maar..

Ik heb ook wel eens een dieet gedaan:
het appel ei dieet.. 5 appels en 3 eieren op 1 dag minstens 2 dagen volhouden.. is echt vreselijk!

weet iemand hoeveel calorien je moet eten om af te vallen?
als ik naar jouw fotoboek kijk lijkt het me ten eerste al niet nodig om af te vallen, maar ik weet dat dat geen opmerking is waar je op zit te wachten.
Besef je wel dat je minder snel afvalt als je minder vet hebt en dat 1 kilo binnen 1-1.5 week heel normaal is om af te vallen, je moet niet verwachten dat het heel snel gaat, dat is alleen maar slecht voor je lichaam.
Wat wel goed kan helpen is meer water drinken, 1 liter op een dag is eigenlijk wel te weinig, 1.5 tot 2 liter per dag is beter. Dat appel-ei dieet lijkt me niet echt geweldig, 3 eieren op een dag is zowiezo al veel en minstens 6 eieren per week is al helemaal niet gezond (dacht ik), die zou ik niet meer proberen als ik jou was.
__________________
LAAT ME NOU EENS RUSTIG UITBELEDIGEN!
Oud 24-03-2004, 08:36
Mikaila
Mikaila is offline
ik doe sinds maandag ook mee.

vorig jaar ben ik begonnen met het Atkins dieet, wat niet echt een succes was.
ik viel in de eerste 2 weken wel gelijk 8 kilo af, maar werd toen al zo ziek van alle hamburgers, kip en weet ik veel wat voor vet, dat ik daar maar mee gestopt ben.

maandag ochtend zat ik op de 84 kilo (ben 1,86) en daar is inmiddels al 2 kg vanaf :\ (zal vast vocht zijn )

mààr. ik ga eens goed volhouden dit keer.
voorlopig proberen om op de 75 te komen
__________________
i wish i'd only look and didn't have to touch | <3 Snow
Oud 24-03-2004, 09:19
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
jeeej!!!! net gewogen, en ik ben sinds vorige week maandag 1.4 kilo afgevallen, iig. want ik ben no ongesteld, dus precies kan het nog niet gezegd worden, máár ik ben iig afgevallen

*hurray*


en nu volhouden
Oud 24-03-2004, 10:27
druiveke
druiveke is offline
niks eraf gegaan



1.73

61.5kg
Oud 24-03-2004, 10:41
Verwijderd
Citaat:
HeliumBallon schreef op 23-03-2004 @ 19:06:
goeie site! dank dank ik zit nu aan het "puntendieet" sinds vandaag... heb zo'n hele lijst van die site uitgeprint, met allemaal voedsel en drank waarbij staat hoeveel punten elk product is (1 punt= 25 cal.) op 1 dag mag je maximaal 40 punten binnenkrijgen zeg maar...! is best te doen!
die 40 punten, dat is dus 1000 kcal. Zelfs als je de hele dag slaapt verbruik je per dag nog ongeveer 1200 kcal. Als je de hele dag slaapt is 40 punten een goed streven als je wilt afvallen, maar ik neem aan dat je ook nog naar school gaat en wel eens fietst en eet en dergelijke en dan is 40 punten écht te weinig, zeker als je het als maximum aanhoudt. Tenzij je een BMI van boven de 27 hebt, maar ik ga er van uit van niet want de meeste meisjes in dit topic zijn al slank als ze beginnen met lijnen, zoals Druiveke hierboven die op het moment een perfect gewicht heeft en toch is omdat ze niet af is gevallen. Ja logisch, als je een gezond gewicht hebt wil je lichaam dat zo houden, dan staat het niet toe dat je afvalt.
Als je gezond wilt afvallen kun je beter mikken op tussen de 60 en de 70 punten per dag.

Laatst gewijzigd op 24-03-2004 om 10:43.
Oud 24-03-2004, 11:22
Verwijderd
gebruikt hier iemand trouwens ook hulpmiddelen voor afvallen? (als stacker enzo)
Oud 24-03-2004, 14:59
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Citaat:
druiveke schreef op 24-03-2004 @ 11:27:
1.73

61.5kg
ik zou juist blij zijn met dat gewicht Ben 1.74m en 65 kg
Oud 24-03-2004, 14:59
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Citaat:
maria schreef op 24-03-2004 @ 12:22:
gebruikt hier iemand trouwens ook hulpmiddelen voor afvallen? (als stacker enzo)
ik niet volgens mij de meeste mensen hier niet, maar dat kan ik ook verkeerd hebben.
Oud 24-03-2004, 15:11
Verwijderd
Citaat:
dionnetje schreef op 24-03-2004 @ 15:59:
ik zou juist blij zijn met dat gewicht Ben 1.74m en 65 kg
Ik zou er ook blij mee zijn. Maar ja, ik ben haar niet...en jou ook niet (zou ik ook blij mee zijn). En er zullen vast ook weer mensen blij zijn met mijn gewicht.
Oud 24-03-2004, 15:39
Verwijderd
ik denken dat ik niet afviel... ben al sinds vorige week maandag bezig... welke oen gaat er ook met een pyjama op de weegschaal staan? scheelt zo weer 1 kilo... was al 2 kilo afgevallen!

dus het werken wordt beloond
Oud 24-03-2004, 15:56
Dreamerfly
Avatar van Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Citaat:
druiveke schreef op 24-03-2004 @ 11:27:
niks eraf gegaan



1.73

61.5kg

Dat is zooooo'n Príma gewicht!!.

*zucht*
__________________
Dat je wou dat je nog kind was...
Oud 24-03-2004, 16:14
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Ben gisteren gaan sporten.
Niet superactief maar het was ook een erg slechte les; toch wel echt bezig geweest en het fietsen kost bij elkaar ook al 40 minuten dus . Ben ook ongesteld dus een beetje rustig aan doen is wel noodzaak.
Ik eet niet superweinig maar probeer ook niet teveel te eten, wil er ook niet krampachtig over gaan doen. Zin in zoet en slechte dingen weersta ik tot nu toe wel.
Gisteren ook weer goed water gedronken, vandaag nog niet maar heb nog even de tijd. Straks ga ik koken op de kroeg en ipv cola light gewoon glazen water drinken.

Vandaag
2 boterhammen met halvajam
water (niet veel)
1 appel

2 krentenbollen
1 klein zacht wit broodje (droog)

1 broodje tonijnsalade (das niet zo goed), wel met sla, komkommer, tomaat en augurk
1 flesje cola light

1 blikje cola light


Vanavond gewoon even oppassen met het avondeten en nog veel water drinken, dan vind ik het best ok. Ik drink alleen teveel cola light, ben echt een beetje verslaafd.
En dat broodje tonijnsalade sloeg nergens op aangezien ik al had gelunched. T is is alleen zo moeilijk hier op de UB als je zit te studeren en wat mensen vragen of je meegaat even een broodje halen om niet mee te gaan . Maargoed.

Dan nog even een klein vraagje. Ik ben normaal niet zo ontzettend van de calorieën omdat ik t belangrijker vind om er gewoon op te letten dat ik gezond eet, maar weet iemand hoeveel er in een avocado (ongeveer) zit?
Ik ben namelijk gek op avocado en volgens mij is het ook wel gezond, maar wel heel vet.

Ik had gisteren een salade gemaakt van avocado en schijfjes courgette, met wat limoensap eroverheen, yummie .
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 24-03-2004, 16:31
Verwijderd
Van een site: avocado 1 stuk 226 kcal / 4.0 eiwit / 12.0 koolh. / 18.0 vet

Als je kijkt naar wat ik op een dag eet (vandaag 3 panini's, waarvan een halve met kaas en de rest zonder beleg, vier boterhammen, 4 aardbeien, 1 banaan, twee van die kleine doosjes rozijnen en qua drinken multivitamine light, blikje fanta light, thee (soms met honing) en water - vind het nog best veel, maar volgens dat 40-punten gedoe zit ik ongeveer op de 40 punten, niet echt veel dus, eerder nog te weinig - ik weet ook dat ik geen avondeten heb, maar m'n vriend eet niet thuis en ik heb geen zin om voor mezelf te koken) zou je toch zeggen dat ik daar niet van aan zou moeten komen... 'k heb maar een (heel) vreemd lijf...
Oud 24-03-2004, 18:04
druiveke
druiveke is offline
wat zijn krentebollen?
Oud 24-03-2004, 18:11
Giovanna
Avatar van Giovanna
Giovanna is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 24-03-2004 @ 16:39:
ik denken dat ik niet afviel... ben al sinds vorige week maandag bezig... welke oen gaat er ook met een pyjama op de weegschaal staan? scheelt zo weer 1 kilo... was al 2 kilo afgevallen!

dus het werken wordt beloond
Die actie deed ik vanochtend ook... ik bijna in tranen Nee serieus, voelde me wel klote.. en toen kwam ik tot de ontdekking dat ik mn pyama aanhad.. (ik zou dus eerst een kilo zijn aangekomen, maar bleek 200gram (wow) te zijn afgevallen.
Ik eet nu overigens, omdat ik niet meer mag afvallen:
7:30: 1 boterham met jam
11:00: schoolkoek (sultana, evergreen, ontbijtkoek)
13:00: 1 boterham met sandwichspread
15:30/16:20: banaan met beetje hagelslag of alleen banaan/appel, of heel soms een koekje/stukje kaas
Tijdens huiswerk maken wel eens een dropje/stukje nougat.
19:00 avondeten: vis + groente (heel soms iets van aardappel) of vegetarisch gerecht
hierna toetje (vla of yoghurt zonder suiker)
En nu maar hopen dat ik niet aankom.. (en stiekem heb ik de hoop dat ik afval).
__________________
Weer terug van weggeweest.... | Alleen, eenzaam, waarom verlaat iedereen mij?
Oud 24-03-2004, 18:12
Giovanna
Avatar van Giovanna
Giovanna is offline
Citaat:
druiveke schreef op 24-03-2004 @ 19:04:
wat zijn krentebollen?
zachte witte broodjes met krenten en rozijnen geloof ik.. nog nooit gegeten.
__________________
Weer terug van weggeweest.... | Alleen, eenzaam, waarom verlaat iedereen mij?
Oud 24-03-2004, 18:13
Verwijderd
Citaat:
druiveke schreef op 24-03-2004 @ 19:04:
wat zijn krentebollen?
Bollen met krenten.

Zeg maar gewoon een soort broodjes met krenten (en vaak ook rozijnen) er in. Kennen jullie zo iets niet? Ken je krenten-/rozijnenbrood? Dat, maar dan in de vorm van een broodje.
Oud 24-03-2004, 18:19
MieX
Avatar van MieX
MieX is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 24-03-2004 @ 16:39:
welke oen gaat er ook met een pyjama op de weegschaal staan?
Ik

Verder heb ik voor mezel besloten dat ik me wat beter aan mn dieet moet houden, de afgelopen 2 weken at ik nog wel eens iets teveel (toch een stukje pizza op het station, savonds nogal wat koekjes enz), het gaat nu alweer 3 dagen goed dus ik heb mn motivatie wel weer een beetje terug
__________________
LAAT ME NOU EENS RUSTIG UITBELEDIGEN!
Oud 24-03-2004, 19:08
Orchid
Avatar van Orchid
Orchid is offline
Als ik zie hoe weinig sommigen van jullie eten, dan schaam ik me dood.
__________________
Because the holes in my soul host no thrill.
Oud 24-03-2004, 19:17
Verwijderd
Citaat:
Orchid schreef op 24-03-2004 @ 20:08:
Als ik zie hoe weinig sommigen van jullie eten, dan schaam ik me dood.
Mjah, dat heb ik ook, maar nog meer als ik zie hoe weinig sommigen wegen. Maar goed, wij zijn anderen niet, hè, zullen we maar denken.
Oud 24-03-2004, 19:34
Basia
Basia is offline
Citaat:
Orchid schreef op 24-03-2004 @ 20:08:
Als ik zie hoe weinig sommigen van jullie eten, dan schaam ik me dood.
ja same hier, echt verschrikkelijk. vooral als ik me verveel...

maar goed, samen met een vriendin afgesproken aan 'de lijn' te gaan doen. is toch lang niet zo extreem als wat ik hier soms lees. daar kan ik echt geen dag op teren hoor.

maar goed, meeeer sporten ook (nu ong. 2x per week) en wie weet kan ik in de zomer 'fatsoenlijk' in bikini...
__________________
blablabla
Oud 24-03-2004, 19:38
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Zo, het lijnen gaat best aardig deze week.. (is ook nog maar de eerste week) Aan sporten ben ik nog niet toegekomen, maar het gezonder eten en meer water drinken gaat prima.. Vandaag zelfs 3 liter water gedronken! (gewoon erg veel dorst.. en heb dan ipv cola water gedronken) Kan je eigenlijk ook teveel water drinken?
Oud 24-03-2004, 19:56
Verwijderd
Citaat:
dionnetje schreef op 24-03-2004 @ 20:38:
Kan je eigenlijk ook teveel water drinken?
Ja. Wanneer je dagelijks meer dan 6 liter drinkt oid kun je watervergiftiging oplopen, dacht ik.
Oud 24-03-2004, 20:18
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 24-03-2004 @ 20:56:
Ja. Wanneer je dagelijks meer dan 6 liter drinkt oid kun je watervergiftiging oplopen, dacht ik.
Okay, tnx Ik vroeg me dat na die drie liter water die ik vandaag gedronken heb ineens af (niet dat ik dacht dat 3 liter teveel zou zijn.. maar zodoende kwam ik op die vraag).
Oud 24-03-2004, 20:56
druiveke
druiveke is offline
Citaat:
Giovanna schreef op 24-03-2004 @ 19:11:
Die actie deed ik vanochtend ook... ik bijna in tranen Nee serieus, voelde me wel klote.. en toen kwam ik tot de ontdekking dat ik mn pyama aanhad.. (ik zou dus eerst een kilo zijn aangekomen, maar bleek 200gram (wow) te zijn afgevallen.
Ik eet nu overigens, omdat ik niet meer mag afvallen:
7:30: 1 boterham met jam
11:00: schoolkoek (sultana, evergreen, ontbijtkoek)
13:00: 1 boterham met sandwichspread
15:30/16:20: banaan met beetje hagelslag of alleen banaan/appel, of heel soms een koekje/stukje kaas
Tijdens huiswerk maken wel eens een dropje/stukje nougat.
19:00 avondeten: vis + groente (heel soms iets van aardappel) of vegetarisch gerecht
hierna toetje (vla of yoghurt zonder suiker)
En nu maar hopen dat ik niet aankom.. (en stiekem heb ik de hoop dat ik afval).
een pijama die een kg weegt????
Oud 24-03-2004, 20:59
kneisje
Avatar van kneisje
kneisje is offline
Ging vandaag ook goed. 's Morgens een bakje brinta en 's avonds 2 pannenkoeken gegeten. Verder niks. Ik weet dat het op zich niet al te gezond is, maarja... Net naar de sportschool geweest voor een uur steps en een kwartier buikspiertraining
Oud 24-03-2004, 21:13
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Citaat:
popcorn schreef op 24-03-2004 @ 21:59:
Ging vandaag ook goed. 's Morgens een bakje brinta en 's avonds 2 pannenkoeken gegeten. Verder niks. Ik weet dat het op zich niet al te gezond is, maarja... Net naar de sportschool geweest voor een uur steps en een kwartier buikspiertraining
Tis dat je het zelf zegt.... een lunch lijkt mij toch ook wel belangrijk.. maar k snap het ook niet.. dat mensen zo weinig kunnen eten.. dan heb je toch honger??
Oud 24-03-2004, 21:32
Verwijderd
Citaat:
druiveke schreef op 24-03-2004 @ 21:56:
een pijama die een kg weegt????
ik keek er ook van op maar het was wel zo bij mij..het scheeld een kilo! voortaan maar zonder pyjama op de weegschaal dus..

ik ben ook meer gaan sporten..daar voel ik me lekker onder.. ga ik ook volhouden als ik stop met lijnen.. en meer fruit eten is btw ook goed voor de huid kom ik achter
Oud 25-03-2004, 10:52
Verwijderd
Citaat:
Orchid schreef op 24-03-2004 @ 20:08:
Als ik zie hoe weinig sommigen van jullie eten, dan schaam ik me dood.
Ja. Ik ook. Maarja. Eigenlijk zouden wij juist trots moeten zijn nu.
Oud 25-03-2004, 11:25
MieX
Avatar van MieX
MieX is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 25-03-2004 @ 11:52:
Ja. Ik ook. Maarja. Eigenlijk zouden wij juist trots moeten zijn nu.
Ik ben ook trots dat ik meer kan eten en geen honger hoef te hebben om toch af te vallen, maarja volgens mij ben ik in dit hele topic ook 1 van de weinigen die echt moet afvallen (bmi>25)
__________________
LAAT ME NOU EENS RUSTIG UITBELEDIGEN!
Oud 25-03-2004, 11:39
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
voor alle mensen die een maaltijd overslaan (van de dieetideesite gejat):

Onthoud goed, het is enorm belangrijk dat u geen maaltijden overslaat. Wanneer u niet eet of maaltijden overslaat zal uw stofwisseling afnemen. Als het lichaam te lang geen voeding tot zich krijgt zal het een signaal afgeven waardoor de stofwisseling afneemt om de al aanwezige vetcellen in het lichaam op te slaan als reserve. Een maaltijd overslaan zorgt er dus voor dat u het vet dat u al hebt niet zult kwijtraken en uw volgende maaltijd zal automatisch worden opgeslagen als vet reserve… Zo wordt u alleen maar zwaarder.

dus
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Oud 25-03-2004, 15:09
Verwijderd
Citaat:
MieX schreef op 25-03-2004 @ 12:25:
Ik ben ook trots dat ik meer kan eten en geen honger hoef te hebben om toch af te vallen, maarja volgens mij ben ik in dit hele topic ook 1 van de weinigen die echt moet afvallen (bmi>25)
nou nee hoor. ik moest ook afvallen omdat ik gewoon echt te zwaar was. of, iig, ik zal net op t randje. maar nu wil tniet zo goed meer. ik ben weer aangekomen. en dat terwijl ik nog boven mn streefgewicht zat *sad*
Oud 25-03-2004, 15:23
MieX
Avatar van MieX
MieX is offline
Citaat:
WooF schreef op 25-03-2004 @ 16:09:
nou nee hoor. ik moest ook afvallen omdat ik gewoon echt te zwaar was. of, iig, ik zal net op t randje. maar nu wil tniet zo goed meer. ik ben weer aangekomen. en dat terwijl ik nog boven mn streefgewicht zat *sad*
ik zeg ook een van de weinigen, ik zeg niet dat ik alleen ben
Maar verder is het inderdaad best wel k*t als je aangekomen bent, zeker terwijl je het niet verwacht had, het enige wat ik kan zeggen ga deze week gewoon weer verder in de hoop dat er volgende week weer wat vanaf is.
__________________
LAAT ME NOU EENS RUSTIG UITBELEDIGEN!
Oud 25-03-2004, 15:25
Verwijderd
Ik kom alleen maar aan en waarvan weet ik nog steeds niet eigenlijk...
Oud 25-03-2004, 16:51
druiveke
druiveke is offline
ik heb pilletjes gezien die enkel op basis zijn van plantenextracten, kosten helemaal niet zoveel

zouden deze werken?
Oud 25-03-2004, 16:53
Verwijderd
Citaat:
druiveke schreef op 25-03-2004 @ 17:51:
ik heb pilletjes gezien die enkel op basis zijn van plantenextracten, kosten helemaal niet zoveel

zouden deze werken?
Wat denk je zelf?
Oud 25-03-2004, 17:00
Verwijderd
Citaat:
MieX schreef op 25-03-2004 @ 16:23:
ik zeg ook een van de weinigen, ik zeg niet dat ik alleen ben
Maar verder is het inderdaad best wel k*t als je aangekomen bent, zeker terwijl je het niet verwacht had, het enige wat ik kan zeggen ga deze week gewoon weer verder in de hoop dat er volgende week weer wat vanaf is.
ga ik zeker doen. ben ook van plan om weer meer te bewegen. (ik moet gewoon eigenlijk naar de sportschool, maar ik heb nog even die trap onder mn kont nodig. en heb t nu druk). en idd, ik ga gewoon met opgeheven hoofd door.

ben ook aan de pil sinds kort, misschien dat dat me tegenwerkt.
Oud 25-03-2004, 17:07
MieX
Avatar van MieX
MieX is offline
Citaat:
WooF schreef op 25-03-2004 @ 18:00:
ga ik zeker doen. ben ook van plan om weer meer te bewegen. (ik moet gewoon eigenlijk naar de sportschool, maar ik heb nog even die trap onder mn kont nodig. en heb t nu druk). en idd, ik ga gewoon met opgeheven hoofd door.

ben ook aan de pil sinds kort, misschien dat dat me tegenwerkt.
Ik wil wel proberen om je die trap onder je kont te geven
Sporten helpt inderdaad erg goed, ik voel me ook altijd "lekker" moe als ik gesport heb, als ik sochtends ga heb ik veel energie voor de rest van de dag en als ik savonds ga slaap ik altijd lekker, zeker de moeite waard om er mee te beginnen.
Aan de pil zou het kunnen liggen, maar dat hoeft niet perse (bovendien is dat na een maand ofzo wel over, kom je niet meer aan)
__________________
LAAT ME NOU EENS RUSTIG UITBELEDIGEN!
Oud 25-03-2004, 17:35
Verwijderd
goed poepen doet ook wonderen
iig dat merk ik op de weegschaal... alleen diaree is weer iets te veel van het goede.. dus geen laxeermiddelen gebruiken

maja dat wisten jullie al..

mijn afvallen gaat goed. begin mn zomerkleren weer te passen.
Oud 25-03-2004, 19:52
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Het gaat de afgelopen week echt ronduit kut. Ik moet iemand hebben die weer even motiverend op me inpraat. Veel chocola en kaas gegeten, niks voor mij. Ik durf de weegschaal ook niet op, ik woog 2 weken geleden 68 kilo waarmee ik in totaal 10 kilo ben afgevallen vanaf begin november (+ongeveer 2 maanden stil gestaan qua gewicht). Nu wil ik voor de zomer nog 8 tot 10 kilo kwijt raken, dan heb ik maat (36/)38. Ik heb het de afgelopen weken wel heel druk gehad en grijp dat aan als reden voor dit onregelmatige eten. Ik ben even de controle over mezelf kwijt en ik weet het. Waarom kan ik er dan niks aan doen?
Oud 25-03-2004, 20:34
Verwijderd
Ik ga ook weer beginnen (en mij er nu aanhouden zoals iedereen altijd zegt)

ik ben nu 1,81 met 72-73 kilo en we gaan voor ongeveer 68 kilo voor de komende maand!

iets meer sporten en vooral gaan letten op mijn eten aangezien ik veel te veel snoep! (kga serieus is aan de dietiste vragen of je verslaafd kunt zijn aan suiker!)
ontbijt: 2 boterhammen(zoet beleg) + water
lunch: 2 boterhammen(zoet beleg) + water
avond: gewoon met de fam meeeten

en tussendoor 2 stuks fruit en wat lekkers...

is kijken of ik het red

edit: mijn zus was nog ingelogd! ik ben sicilion!
Oud 25-03-2004, 20:49
MieX
Avatar van MieX
MieX is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef op 25-03-2004 @ 20:52:
Het gaat de afgelopen week echt ronduit kut. Ik moet iemand hebben die weer even motiverend op me inpraat. Veel chocola en kaas gegeten, niks voor mij. Ik durf de weegschaal ook niet op, ik woog 2 weken geleden 68 kilo waarmee ik in totaal 10 kilo ben afgevallen vanaf begin november (+ongeveer 2 maanden stil gestaan qua gewicht). Nu wil ik voor de zomer nog 8 tot 10 kilo kwijt raken, dan heb ik maat (36/)38. Ik heb het de afgelopen weken wel heel druk gehad en grijp dat aan als reden voor dit onregelmatige eten. Ik ben even de controle over mezelf kwijt en ik weet het. Waarom kan ik er dan niks aan doen?
Ik heb de afgelopen week ook een slechte week gehad, ik heb nu voor mezelf een beloning in het vooruitzicht gesteld voor als ik het nu 2 weken lang goed volhou, misschien werkt dat, maar voor mij was het inderdaad ook moeilijk om dan toch weer goed te beginnen
__________________
LAAT ME NOU EENS RUSTIG UITBELEDIGEN!
Oud 26-03-2004, 11:09
Verwijderd
Ik vraag me af, met dat puntengebeuren, als je alleen maar veel brood eet, dan zit je niet echt super snel op veel punten...maar toch lijkt het of je veel eet. Ik bedoel, ik eet behoorlijk wat, volgens mij, maar toch kom ik niet super hoog uit met die punten...hoe zit het dan met mensen die minder eten dan ik? Komen die dan maar uit op en punt of 20 per dag oid of komen ze doordat ze andere dingen eten toch ook wel uit op een normale hoeveelheid? Kloppen de verhoudingen punten-kcal wel? (Ik vraag me af of het nog te volgen is, maar goed. (Ben weer aangekomen en waarvan?))
Oud 26-03-2004, 14:32
Orchid
Avatar van Orchid
Orchid is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 25-03-2004 @ 11:52:
Ja. Ik ook. Maarja. Eigenlijk zouden wij juist trots moeten zijn nu.
Ja, je hebt gelijk. 'Trots' is een groot woord, maar het zou veel erger zijn als ik net zo weinig at. En trouwens, ze stoppen er toch op een gegeven moment wel mee, omdat het niet anders kan.

Nee, ik schaam me niet.
(x)
__________________
Because the holes in my soul host no thrill.
Oud 26-03-2004, 15:17
Giovanna
Avatar van Giovanna
Giovanna is offline
Vandaag lekker gezondigd.. tot nu toe:
- warme appel met suiker
- boterham met hagelsalg
- boterham met honing
- appelflap
- reep chocola met noten
- cheese dippers

T interesseert me even nix.
__________________
Weer terug van weggeweest.... | Alleen, eenzaam, waarom verlaat iedereen mij?
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Het Grote Voeding en Gezondheids-topic #37
Mara
500 11-03-2005 16:18
Lichaam & Gezondheid Het grote Voeding en Gezondheid topic #36
Verwijderd
500 08-03-2005 16:24
Lichaam & Gezondheid Het grote lijntopic, deel 32!
Verwijderd
491 06-02-2005 18:21
Lichaam & Gezondheid Het grote lijntopic, deel 31!
Miracle
502 31-01-2005 15:14
Lichaam & Gezondheid Het Grote Lijntopic #30
Mara
482 22-01-2005 16:39
Lichaam & Gezondheid Het Grote Lijntopic #29
Mara
499 16-01-2005 19:36


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:34.